Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Reynevan- nie porzucę i nie demotywuj tylko pisz konkretnie, bo jak narazie niczym sie w moim watku nie wykazales, a i twoje prace na forum tez jakos nie odbiegaja od przecietnosci.

Napisano

A co moje prace mają tu do rzeczy? Nawet nie wiem gdzieś ty je znalazł. Ja na swoich przeciętnych samochodach zarobiłem. Tobie życzę tego samego, ale z takim podejściem bardzo daleko ci do "przeciętności".

Napisano

Moze dasz chlopakowi spokoj niech robi swoim tempem. Na tym etapie musialby zaczac od nowa. Nie ch skonczy lepiej gorzej i robi nastepny. A Ty Akier wez uwagi do serca i zacznij przyjmowac krytyke na klate bo byko kilka dobrych uwag ktore olales. W przyszlosci jak Ci sie uda beda poprawki. Ja obecnie modeluje w pracy i pomimo zaawansowania musialem zaczac niektote elementy od nowa a koncept eyglafal jsk wygladal. Wiec duma w kieszen i do przodu.

Napisano (edytowane)

Spróbuj zbudować najpierw spline cage.

W Maya buduje się go po to aby następnie wypełnić go powierzchnią nurbs.

Jednakże nawet jeśli software nie posiada takiej możliwości, to i tak sama baza ze spline'ów bardzo ułatwia modelowanie, i warta jest poświęconego czasu.

Dzięki niej jesteś w stanie wyobrazić sobie modelowaną bryłę i szybciej zaplanować, ułożyć na niej poly.

No i masz pewność, że będzie równo.

 

[video=youtube;ze1xZ957V-k]

 

3dsmax-2013-07-23-16-57-43-01-jpg.148815

 

Edytowane przez 2013
Napisano

Splinecage pomaga zachować dyscyplinę później na etapie modelowania, a sam w sobie jest takim intrem, zapoznaniem się z bryłą, urodą auta. Im staranniej go wykonasz tym później będzie łatwiej, wierz mi.Wyłapiesz w tym czasie niuanse stylistyczne, detale które łapią oko i wyrobisz sobie cierpliwość której teraz jest ci brak.

 

Tu masz przykład, że to pomaga.

Napisano

Dlaczego mnie krytykujesz od razu? Może naprawdę mi się podoba i uważam, że jest super? Przecież takich komentarzy oczekujesz bo kiedy ktoś Ci próbuje pomóc to Ty tylko wszystko wypierasz i wiesz najlepiej. Ja już nie wiem jak z Toba rozmawiać. Albo wiem. Napisz mi jaki komentarz Ci napisać to Ci napiszę! O!

Napisano
Dlaczego mnie krytykujesz od razu? Może naprawdę mi się podoba i uważam, że jest super? Przecież takich komentarzy oczekujesz bo kiedy ktoś Ci próbuje pomóc to Ty tylko wszystko wypierasz i wiesz najlepiej. Ja już nie wiem jak z Toba rozmawiać. Albo wiem. Napisz mi jaki komentarz Ci napisać to Ci napiszę! O!

 

"good job"

Napisano

Dzieki panowie Seba, 2013 i Pawlito. Dzieki za porade z Spline Cage, postaram sie ogarnac ta wskazowke.

DrRambo- ja nie krytykuje, tylko wiem co pisales wczesniej, i wiem rowniez, ze piszesz to na przekor ze ci sie podoba. Pisz konstruktywnie i obiektywnie, bo wspominajac twoj wczesniejszy komentarz, ze ''jest tyle bledow, ze nie warto wymieniac'' to znaczy iz nie wykazujesz sie konstruktywnoscia i nie pomagasz.

Napisano
dexter47- sugerujesz ze model jest klepany po calosci tak jak w zaprezentowanym filmiku, czyli sugerujesz ze jest krzywy mój model :D Dobry z Ciebie ''fachowiec'' :) A filmik fajny :)

wiesz nie wiem ekspertem nie jestem, ale jeden z projektów w którym byłem jednym z projektantów właśnie wychodzi na rynek niedługo. i będzie jeździł. co prawda to nie samochód ma trochę mniej kół ale zawsze coś

Ps powinieneś uwagi brać poważnie a nie się obrażać jak dzieciak co mu lizaka ukradli bo niektórzy na tym forum naprawdę wiedza co robią

Napisano
dexter sam przestań cyganić bo twój robot wcale nie wygląda lepiej, jakaś kupa planeów na kiju jak choinka.

 

Jak mam przestać cyganić jak jestem nim w połowie.

Pokarz mi jakiś swój projekt bo nie widzę żadnego na forum. to cię wezmę na poważnie.

 

Akierek jeszcze jedna rada dla ciebie faktycznie nie wszystkie uwagi bież sobie do serca. jak cię ktoś krytykuje to zobaczę też jakie dana osoba prezentuje projekty, na jakim poziomie są jego prace projekt nie musi ci się podobać patrz na jakość wykonania.

 

Ps link do jednego z moich projektów

http://www.autoblog.com/2014/01/31/dmc-concept-delorean-back-to-the-future-video/#slide-2180558

Napisano (edytowane)
Jak mam przestać cyganić jak jestem nim w połowie.

Pokarz mi jakiś swój projekt bo nie widzę żadnego na forum. to cię wezmę na poważnie

 

pouczałes przed chwilą kogoś o przyjmowaniu krytyki ? to czy pokażę ci swoje prace nie zmieni faktu że twoje modele są totalnie spiepszone, kolega tutaj już na starcie ma lepsze modele i topologie od twojego autogniota.

Edytowane przez piopiowawa
Napisano

Co by z tym modelem nie robić to ten aston już od fabryki wyjechał brzydki w sumie to najgorsze dzieło jakie stworzyli.

 

a nie przepraszam teraz obejrzałem jak on wygląda w rzeczywistości. xD człowieku jak ty mogłeś to wymodelować toć to jest pasztet xD

 

Chociaz to jest w sumie dalej pasztet nie ogarniam dlaczego nie wymodelowałeś pięknego DB4

Napisano

Jestem niezmiernie wdzieczny za komentarze panowie. To zaszczyt móc przeczytac opinie i komentarze takich fachowców jak DrRambo, Reynevan,peerbe111. To wielka przyjemnosc czytac wasze komentarze panowie i uczyc sie na ich podstawie dalszego zycia w grafice 3D. Czuje sie teraz najlepiej jak moge. Jeszcze raz dziekuje. Klaniam sie w pas :)

Napisano

faktycznie nad referencjami i blueprintami trzeba jeszcze posiedzieć ;)

na pocieszenie powiem - sprzedaj komputer i jedź sadzić tulipany do holandii :)

musisz znać polskie forum 3d, pytasz o drogę a możesz dostać siekierą w łeb.

Napisano

Po wracam do modelowania Range Rovera , moze bedzie latwiej mi uzyskac podobienstwo bryly, Aston Martin moze nie za trudny , ale lekko skomplikowany sie okazal, zawsze to jakies doswiadczenie.

 

JBwM1MM.png

 

2OHCzFc.png

Napisano

Cwicze dalej modelowanie samochodow , tym razem Trabant. Co do Bentleya, nie znalazlem wymiarowych i odpowiednich blueprintow i mozna powiedziec ze praca wyladowala w koszu ;/

 

SRvEgct.png

 

imRtYcQ.png

 

FOUbvxn.png

 

LwioC9s.png

Napisano

Siatka jest już dosyć regularna ale nadal nie zwracasz uwagi na detale...chociaż ciężko nazwać detalem nadkola, które mocno rzucają się w oczy. Porównaj je dokładnie ze zdjęciami. Następnie sprawdź dokładnie jak wygląda uszczelka przedniej szyby. To jest dosyć mały i prosty model, więc staraj się robić bez kompromisów, tylko wtedy będzie robił dobre wrażenie.

Napisano

Dzieki za wypowiedz i opinie.Teraz wlasnie zauwazylem ze nadkole za mocno wysunalem w bok oraz nadalem za bardzo ostra krawedz, powinienem na spokojnie to naprawic. Uszczelka wyglada troche tak jakby sie zapadala, poprawie. Dobrze ze chociaz prowadzenie siatki jest juz na odpowiednim poziomie to mnie cieszy.

Napisano

polka dot - Dzieki za mile slowa :) Chociaz mam swiadomosc ze do idealu jeszcze duzo brakuje i pracy przede mna duzo. Trabant jak to trabant jest ''latwy w obsludze'' i chwila prawdy nadejdze przy trudniejszych samochodach. Byle do przodu! :)

Napisano

Dorobilem lusterka i wycieraczki, ktore sprawily mi wiele trudnosci ( brak refek dobrych), musialem na czuja modelowac troche).Tyl tez ulegl pewnym zmianom.

 

jY2LDT6.png

 

ReTya7y.png

Napisano

Bez obijania sie, pracuje dalej, tym razem podwozie od strony wewnetrznej. Raczej nie bede robil od spodu, bo i tak nie bedzie widac, chociaz moze sie skusze. Wiekszosc elementow karoserii sa juz jako oddzielne rzeczy.

 

6urFoWY.png

 

8kz5Njd.png

Napisano

Nadal niestety model jest niedokładny. Zobacz np. na górną część karoserii (od dołu szyb do dachu) przecież to ma złe proporcje. Zrobiłeś zbliżenie na wycieraczki, ale one też są słabe, nierealistyczne, gdyby tak wyglądały w rzeczywistości to po obróceniu się o kilka stopni zablokowałyby się o uszczelkę ;)

Napisano

Przyjrzyj się dokładnie zdjęciom, ta bryła nadwozia z oknami powinna mieć szerokość od listwy do listwy (idącej przez całą długość samochodu) i dopiero przy tylnej szybie powinna się trochę zwężać.

Napisano (edytowane)

Dzieki za nakierowanie. Juz wiem o co chodzi. Chociaz ciezko bedzie to poprawic na tak gestej siatce, wiec chyba tak juz zostanie. Bede wiedzial na przyszlosc ze nalezy pilnowac takich miejsc.

Edytowane przez Akierek
Napisano

Postanowilem zrobic od nowa Trabanta, zwracajac bardziej uwage na to miejsce z listwa. Teraz bedzie to juz dobrze zrobione , chociaz jeszcze nie doszedlem do tego momentu, ale mysle ze to bedzie juz naprawione.

 

HW1qvJS.png

 

ubeVEh0.png

Napisano

Krzywo z pewnoscia gdzie nie gdzie jest, widze na pewno, ze srodek symetrii faluje, ale tutaj mam problem jak to wyrownac ;/ najpierw dalem subsufra x1 apply zostawilem mirrora i dalej modelowalem, i taka fala powstala na srodku. Sprobuje to recznie wyrownac.

Napisano

Udalo mi sie naprawic ta fale biegnaca przez srodek maski, i dorobilem pare elementow. Pewnie zderzak powiecie ze jest pokrzywiony, ale wedlug referencji i moich oczu to tak ma to wygladac.

 

OnjmcDJ.png

 

kxTv6Hq.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności