Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

 

Jakiś czas temu udało mi się odnaleźć moją starą konsole Atari 2600 na której grałem jako małolat. Była to moja pierwsza styczność z grami wideo, które bardzo polubiłem. Niestety konsola nie działała a ja postanowiłem z tej całej nostalgii wykonać ją w 3D.

 

Soft: 3ds max, Fstrom, Photoshop.

 

 

PAhzhna.png

 

Ql4s4lD.png

 

 

Pozdrawiam,

JunioR

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Super, bardzo fajny renderek:D. Fajne materialy, swiatelko. Jedynie moze butka cocacoli cos mi nie siedzi, ale moze wlasciwie tak jest jak powinna wygladac:). Jak dla mnie front!

Napisano

Cześć !

 

wujek_kane- Dzięki, oczywiście "Atarynka" jest już w naprawie.

Pawelkos- Dzięki, co do butelki to rzeczywiście można by było to podciągnąć. Bawiłem się tam specularami, jednak to trochę słabo wyszło.

alex3d- Dzięki ! Regulowanie głowicy chyba każdy użytkownik C64 zapamięta do końca życia ;)

KLICEK- Dzięki men ! :)

 

Pozdrawiam,

JunioR

Napisano

Fajne, fajne :) po tytule tematu to myślałem, że będzie bardziej scenka jak małe dziecko trafia na kocią kupę w piaskownicy (heh takie tam wspomnienia z dzieciństwa :P)

Napisano

Cześć !

 

michalo- Rzeczywiście, taki był zamiar bo tylko w nudne deszczowe dni korzystałem z dóbr elektronicznych :) Dzięki !

HubertP- Trzeba kolekcjonować dobre wspomnienia, zwłaszcza te z dzieciństwa ;) Dzięki!

damian85osg- Dzięki wielkie !

 

Pozdrawiam,

junioR

Napisano

Cześć !

 

tweety- Dzięki kolego ! Bardzo fajnie, że się podoba.

blazejbobek- Dziękuję, w końcu GPU renderer i trzeba na modelach oszczędzać ;)

Loozack- Dzięki wielkie ! Miło, że przywołałem wspomnienia z młodości :)

 

p.s Dzięki również max3d.pl za Front page !

 

Pozdrawiam,

JunioR

Napisano

pamietam ze gry na tych konsolach straszliwie mnie zniechecily do gier dopiero gdy pozniej odpalilem na pierwszym kompie maxa payne'a to szczenę się zbierało z podlogi i wielkie odkrycie że gry to jednak nie jest g**no ;]

Ale jest to kawał historii i gry na tej konsolii mają swój klimat tak samo jak dawne seriale z polsatu albo polonii1

Napisano

Gratuluję udanej pracy. Ja bym tylko miał zastrzeżenia co do marnotrawienia energii elektrycznej i świecenia lampki w biały dzień :) Pomijam, że lampka świeciła by prosto w oczy i cieżko by było grać w takich warunkach. Ale poza tym super. A odnośnie pracy to mam kilka pytań. Widzę, że do renderowania użyłeś Fstorm-a. Mógł byś co nieco napisać o parametrach renderingu. Jaka karta, czy może karty użyte były do renderingu, jaka wersja Fstorm ile scenka ma poly, ile zajmuje w pamięci karty, no i jaki czas renderingu oraz już poza konkursem, to czy może robiłeś testy dla jakiejś sceny CPU vs GPU czy taki Fstorm potrafi przyspieszyć rendering względem innego renderera CPU na Twoim komputerze? Sorry za gradobicie pytań ale ostnio jaram się renderingiem GPU ale jak na razie jedna 780Ti nie jest w stanie nadgonić 16rdzeni CPU więc pytam jak to wypada u innych w celu ustalenia jakiej mocy potrzeba do sensownych obliczeń GPU.

Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję pracy.

Napisano

Cześć !

 

tr3buh- Wiadomo, że każdy ma własne zdanie na temat gier, czy konsol. Z tego co pamiętam to u mnie było tak, że jarałem się po prostu tym, że mogę sterować czymś co widzę na telewizorze, nawet jeśli były to tylko piksele, ale za to działała wyobraźnia.

 

Mirkowaty- Dzięki! Pierwsze testy tego projektu były bez zapalonej lampki, jednak render wychodził trochę za "chłodny" więc postanowiłem, że lampka będzie włączona, dzięki czemu ociepli trochę obrazek.

 

Cała scena ma 983 225 poly a zajmuje ok. 2gb pamięci karty.

Wszystko liczone było na 2x Titan X Pascal a czas renderingu to ok. 15-20 min. Przy rozdzielczości 2400px.

Odnośnie porównywania czasu renderingu to akurat na tej scenie tego nie robiłem. Natomiast wcześniej, przy pierwszych testach FStorma porównywałem z Coroną i jest spora różnica jeśli chodzi o czas renderingu. Szczególnie jeśli posiadamy przynajmniej dwie kary graficzne.

 

 

Przybylak- Dzięki !

 

 

Pozdrawiam,

JunioR

Napisano
Cześć !

 

Mirkowaty- Dzięki! Pierwsze testy tego projektu były bez zapalonej lampki, jednak render wychodził trochę za "chłodny" więc postanowiłem, że lampka będzie włączona, dzięki czemu ociepli trochę obrazek.

 

Cała scena ma 983 225 poly a zajmuje ok. 2gb pamięci karty.

Wszystko liczone było na 2x Titan X Pascal a czas renderingu to ok. 15-20 min. Przy rozdzielczości 2400px.

Odnośnie porównywania czasu renderingu to akurat na tej scenie tego nie robiłem. Natomiast wcześniej, przy pierwszych testach FStorma porównywałem z Coroną i jest spora różnica jeśli chodzi o czas renderingu. Szczególnie jeśli posiadamy przynajmniej dwie kary graficzne.

 

JunioR

 

Dziękuję za odpowiedz, oświetlenie nawet z lampką jest i tak bardzo dobre, ale w dobie oszczędzania energii, to Unia może niedługo zabronić takich renderów :)) i czy każdy kto pracuje w Fstorm, renderuje na dwoch Titanach X :D ? Praca obok wystawiona przez użytkownika Hcpiter (http://max3d.pl/forum/threads/103885-Scena-3d-Still-life) też była robiona na Titanach X. Z tego co się orientuję to chyba seria 900 i taki odpowiednik 980ti z wieszką pamięcią. Takie coś potrzebuje jakiego zasilacza, 800W wystarczy ?

Napisano (edytowane)

Cześć !

 

mookie- Dzięki wielkie, bo tutaj kładłem właśnie duży nacisk na klimat.

sempervirent- Dzięki za komentarz !

Mirkowaty- Sorry, że tak odpisuję "z prędkością światła" ;) Projekt z wątku który podałeś to robota mojego brata, który ma identyczny komputer jak ja :) Odnośnie serii kart to Titan X jest odpowiednikiem GF 1080. Nie jestem pewny czy zasilacz 800W wystarczy, bo ja sam używam 1200W.

wroniec- Miło, miło, dzięki ;)

 

Pozdrawiam,

JunioR

Edytowane przez JunioR
Napisano
Dziękuję za odpowiedz, oświetlenie nawet z lampką jest i tak bardzo dobre, ale w dobie oszczędzania energii, to Unia może niedługo zabronić takich renderów :)) i czy każdy kto pracuje w Fstorm, renderuje na dwoch Titanach X :D ? Praca obok wystawiona przez użytkownika Hcpiter (http://max3d.pl/forum/threads/103885-Scena-3d-Still-life) też była robiona na Titanach X. Z tego co się orientuję to chyba seria 900 i taki odpowiednik 980ti z wieszką pamięcią. Takie coś potrzebuje jakiego zasilacza, 800W wystarczy ?

 

Co do pracy to, co mam tu napisać: ), znacie moje zdanie. Kapitalne

 

Co więcej, mało kto wiec, lecz praca w FS jest faktycznie „biletem w jedną stronę „ale ilość mankamentów, by zrobić coś takiego jak powyżej z punktu „technicznego „i możliwości FS plus technologi kart nie jest już tak oczywista,jak pomysł i kompozycja.

Tym bardziej kłaniam się w pas starej gwardii ; p.

 

Co do zasilacza. 800W pociągnie.. LECZ..

 

Jaki masz monitor ? 24 ? 32 ? Stary, nowy.? Jedne, dwa.? 3. jako wacom 27.? To wszystko ciągnie moc. Jak i pamięć z samej karty (osobny temat, rejestru banków).

 

I ostatnie, listwa zasilająca ile może mocy przyjąć.? :), bo może się okazać, że masz nawet zasilacz 1600W, a będzie OFF. w stresie : ), a to dlatego z twoja listwa „przepięciowa „ (też o tym poczytaj czy faktycznie jest przepięciowa, czy tylko hasło reklamowe, oporniki itp. ) nieogranie takiego poboru mocy.

pozdrawiam.:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności