Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

CD PROJEKT RED otworzył tegoroczną prezentację State of Unreal 2025 demem technologicznym Wiedźmina 4, stworzonym we współpracy z Epic Games. Materiał przybliża technologie i narzędzia silnika Unreal Engine 5 wykorzystywane do tworzenia otwartego świata gry.

W skrócie:

  • Demo pokazuje, jak CD PROJEKT RED we współpracy z Epic Games rozwija technologię, która zasila świat Wiedźmina 4 na PC, PlayStation i Xbox, jednocześnie wspierając rozwój narzędzi służących do tworzenia otwartych światów w silniku Unreal Engine.

  • Akcja dema rozgrywa się w Kovirze — regionie, który nigdy wcześniej nie pojawił się w grach z serii Wiedźmin.

Podczas wydarzenia State of Unreal 2025 Epic Games oraz CD PROJEKT RED zaprezentowali demo technologiczne Wiedźmina 4, stworzone na silniku Unreal Engine 5 (UE5). Akcja dema toczy się w Kovirze — regionie, który po raz pierwszy pojawi się w Wiedźminie 4 — i ukazuje fragment historii Ciri, tropiącej groźnego potwora. Jej poszukiwania prowadzą ją do miasteczka Valdrest. Podczas prezentacji omówiono, w jaki sposób poszczególne narzędzia Unreal Engine 5 wspierają proces tworzenia otwartego świata Wiedźmina 4 — pod względem immersji, wydajności i jakości wizualnej.

6228a7982a18cf14604bde63ef159e05_q90_900x900.jpeg

W ramach strategicznego partnerstwa z Epic Games, ogłoszonego w 2022 roku, CDPR pracuje nad rozwojem i udoskonalaniem narzędzi w Unreal Engine 5, by lepiej wspierały proces tworzenia gier z otwartym światem i odpowiadały autorskiemu podejściu studia do projektowania tego typu doświadczeń.

Demo technologiczne, działające w 60 klatkach na sekundę na PlayStation 5, prezentuje szereg narzędzi Unreal Engine 5 opracowywanych z myślą o otwartym świecie Wiedźmina 4. Obejmują one kluczowe aspekty gry, takie jak animacje postaci, geometrię, renderowanie środowiska czy skalowanie tłumów. Prezentowane narzędzia są obecnie rozwijane, testowane i stopniowo udostępniane wszystkim twórcom korzystającym z Unreal Engine — począwszy od dzisiejszej premiery Unreal Engine 5.6. Dzięki temu inne studia będą mogły tworzyć wiarygodne i wciągające otwarte światy, oferujące płynność na poziomie 60 klatek na sekundę bez kompromisów w kwestii jakości — niezależnie od skali. Choć demo zaprezentowane zostało na konsoli PlayStation 5, przedstawione w nim technologie będą wspierane na wszystkich platformach, na które trafi Wiedźmin 4.

Wśród technologii zaprezentowanych w demie znalazły się: Unreal Animation Framework, odpowiadający za naturalne, płynne ruchy postaci w zatłoczonych scenach, takich jak targ w miasteczku Valdrest; FastGeo Streaming, opracowany przez CD PROJEKT RED wspólnie z Epic Games, umożliwiający szybkie wczytywanie otoczenia; Nanite Foliage, pozwalający wypełnić lasy i pola gęstą roślinnością bez wpływu na wydajność; system MASS do spółki z technologią MetaHuman, zaprojektowany do obsługi dużych, dynamicznych tłumów; oraz ML Deformer, który wzbogaca animacje postaci o subtelne detale dotyczące pracy mięśni.

Rozpoczęliśmy strategiczną współpracę z Epic Games, by rozwijać technologię gier z otwartym światem. Zaprezentowanie wczesnych efektów naszej pracy bezpośrednio na silniku Unreal Engine 5, działającym w 60 klatkach na sekundę na PlayStation 5, to dla nas ważny krok i dowód na świetną współpracę obu zespołów. Ale to dopiero początek — przed nami jeszcze sporo pracy. Z niecierpliwością czekam na kolejne postępy i inspirujące rozwiązania, które powstaną w ramach tej współpracy podczas dalszego tworzenia Wiedźmina 4 na silniku Unreal Engine 5 – powiedział Michał Nowakowski, Joint CEO, CD PROJEKT.

CD PROJEKT RED to jedno z najlepszych studiów tworzących gry z otwartym światem, i jesteśmy wdzięczni, że współpracują z nami nad rozwojem Unreal Engine przy okazji Wiedźmina 4. To idealny partner do opracowywania nowych funkcji służących do budowania otwartych światów, które będziemy mogli udostępnić wszystkim twórcom korzystającym z Unreal Engine – skomentował Tim Sweeney, CEO, Epic Games. 


Zobacz cały news

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 303
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • EthicallyChallenged
    EthicallyChallenged

    no to teraz wyobraź sobie jaki zajebisty będzie las w czwóreczce, pan powiedział, że artyści modelowali każdy liść i igiełkę na drzewach, i że nie będzie na kartach tylko na meshu. Kurde ile te meshe

  • No ale tutaj wchodzisz :P To jak przejść na dietę i zrezygnować z lodów i ciastek ale kupić 3kg kubeł nutelli bo na promocji ale trzeba zjeść do czwartku a jest środa po 21 :D

  • Czapki z głów. Ogrom pracy. Świetnie to wygląda.

Posted Images

Napisano

Bez dwoch zdan najlepsze enviro jakie widzialem. Rozwala mozg jak to dobrze wyglada. Ciri tez wyglada spoko.

Jasne, mam pewne watpliwosci co do przegietego marketingu z symulacja miesni konia 😉

Albo z tym ze swiat zyje i ludzie reaguja na rozne rzeczy typu popchnales kolesia, spadly mu jablka, szczeniak pobiegl je podniesc... Mmmm... I jak daleko to niby idzie? Dzieciak ucieka z jablkiem, koles zaczyna go gonic ale orientuje sie ze nie moze reszty jablek zostawic wiec wraca, dzieciak, idzie do domu gdzie dzieli sie jablkiem ze swoja chora siostrzyczka a mama widzac jakiego ma dobrego syna roni lze. Tymczasem sprzedawca jablek wracajac lapie na kradziezy innego dzieciaka i kaze mu pozbierac te jablka a jak on konczy to podarowuje mu jedno jablko, czochra go po glowie przyjacielsko i usmiecha sie patrzac jak dzieciak odchodzi, podnosi skrzynke i idzie do domu...

Czy z tymi voxelami tam i modelowaniem kazdego liscia i kazdej igly... Hmmm...

Bardzo chcialbym zobaczyc filmik o tym ile z tego jest prawdy no bo wybaczcie ale ciezko uwierzyc mi w real time symulacje miesni konia ktory biegnie przez las gdzie kazda igla na drzewie jest prawdziwa geometria i to wszystko dziala plynnie na PS5. Zeby tylko nie przesadzili z marketingiem znow bo ich poniesie i wyswidruja oczekiwania a potem moga realia nie nadazyc...

Mnie osobiscie wystarczyloby zobaczyc jak to wyglada. Jesli tak bedzie wygladala giera to jest to niesamowite. Chyle czola.

Edytowane przez Nezumi

Napisano
5 godzin temu, Nezumi napisał(a):

Bez dwoch zdan najlepsze enviro jakie widzialem. Rozwala mozg jak to dobrze wyglada. Ciri tez wyglada spoko.

Jasne, mam pewne watpliwosci co do przegietego marketingu z symulacja miesni konia 😉

Albo z tym ze swiat zyje i ludzie reaguja na rozne rzeczy typu popchnales kolesia, spadly mu jablka, szczeniak pobiegl je podniesc... Mmmm... I jak daleko to niby idzie? Dzieciak ucieka z jablkiem, koles zaczyna go gonic ale orientuje sie ze nie moze reszty jablek zostawic wiec wraca, dzieciak, idzie do domu gdzie dzieli sie jablkiem ze swoja chora siostrzyczka a mama widzac jakiego ma dobrego syna roni lze. Tymczasem sprzedawca jablek wracajac lapie na kradziezy innego dzieciaka i kaze mu pozbierac te jablka a jak on konczy to podarowuje mu jedno jablko, czochra go po glowie przyjacielsko i usmiecha sie patrzac jak dzieciak odchodzi, podnosi skrzynke i idzie do domu...

Czy z tymi voxelami tam i modelowaniem kazdego liscia i kazdej igly... Hmmm...

Bardzo chcialbym zobaczyc filmik o tym ile z tego jest prawdy no bo wybaczcie ale ciezko uwierzyc mi w real time symulacje miesni konia ktory biegnie przez las gdzie kazda igla na drzewie jest prawdziwa geometria i to wszystko dziala plynnie na PS5. Zeby tylko nie przesadzili z marketingiem znow bo ich poniesie i wyswidruja oczekiwania a potem moga realia nie nadazyc...

Mnie osobiscie wystarczyloby zobaczyc jak to wyglada. Jesli tak bedzie wygladala giera to jest to niesamowite. Chyle czola.

Ogólnie to jest demo technologiczne i tutaj raczej pokazali do czego chcą dążyć, ale czy to się uda to inna sprawa. Przewiduję, że będzie downgrade i ludziska znowu będą psioczyć.

Napisano

Jeśli tak będzie wyglądała gra, to może wreszcie zagram w tego wieśka :)

Ciri sztosik, bardzo mi się podoba.

Przyznam, że GTA nie zrobiło na mnie aż takiego wrażenia jak ten pokaz. Fajnie, że powstała taka next-genowa rywalizacja. Poruszające się mięśnie i inne szczegóły, które nadal wydają się niemożliwe. Te widoki są wspaniałe. Ludzie co to projektowali - czapki z głów dla nich.

Trzeba odkładać kasę, bo do czasu premiery gry będą po 400 albo 500 zł...

Napisano

Troche przypomina mi sie Watch Dogs z zapowiedzi i potem downgrade. Osobiscie mi sie podobala tak czy owak ale niebezpieczna gra z podbijaniem oczekiwan troche.

Tak jak mnie wkurzyla firma tymi swoimi progresywnymi treningami tylko dla kobiet i olaniem chlopcow bo to przeciez podludzie tak nie moge artystom z tego studia odmowic skilla. Od wielu lat nie widzialem czegos co by tak pozamiatalo. Nawet sam Unreal jak pokazywali tech demo wczesniej to jakies kurna kamyki byly i tyle.

Co jeszcze mi sie bardzo podoba to to, ze w dwojce wiedzmina byl taki dosc magiczny klimat - jakos mi ten las utwil w glowie, drzewa tak wysokie ze nie mozna bylo zobaczyc ich wierzcholkow. Ograniczone to bylo wszystko bardzo ale udalo sie sprzedac iluzje fantasy. Trojka wygladala super (wciaz nie gralem :D ), ale troche nie widzialem tej magii. Bylo bardzo ladnie ale wygladalo realistycznie a przez to mniej fantastycznie :D A tutaj znow czuje przy calym realizmie magie tego swiata. Te niby realistyczne ale jedna dziwne, czerwonawe formacje gorskie, rosliny takie same a jakby troszke inne - jest realistycznie ale troche bajkowo, kolorowo. Super. Nie bede tu ksiazki pisal ale jestem pod ogromnym wrazeniem. Powiedzialem ze nie bede wspieral produkcji tego studia ze wspomnianych wczesniej powodow, ale dotrzymanie slowa bedzie bardzo, bardzo trudne :P Absolutna rewelacja.

Edytowane przez Nezumi

Napisano

No tech demo tech demem a youtubery i prasa, szczególnie mniej techniczna już okrzyknęla, że pokazują gameplay a artykuły okraszone screenme z napisem "not actual gamepaly" :D no i poszło, teraz musi być minimum tyle co pokazali bo tłuszcza już ma takie minimalne oczekiwania a pracująca wyobraźnia chce drugie tyle :P

Ja jako, że znam lepiej realia i stronę techniczną to liczę tylko na to, że jak spotkam przypadkowego NPCa który ukradł jabłko to będzie można go zapytać dlaczego to zrobił i on odpowie, że jest głodny i to dla rodziny a jak dorośnie to zostanie rybakiem czy tam szlachetnym kłusownikiem i zbuduje dom i też będzie miał trójkę dzieci a przed domem kilka jabłoni których jabłka będzie rozdawał innym okolicznym dzieciakom do końca swoich dni tylko niech go już puszczę. No i będzie można go śledzić cały czas i sprawdzić czy aby nie kłamał :D

Napisano

Artystycznie Spuperaśnie Piękne! Klękam do miecza i łykam... ;)

ALE ponarzekam sobie trochę na Unreala :)
Cały ten przepiękny majestat psuje mi TAA z wszędobylskim blurem. Fakt, że to (wg. panów ze sceny) pokazówka z PS5.... i pewnie rozdzielczość bazowa nie wyszła wyżej niż 720p - bo po blurze mam takie wrażenie. Ale to, że to tak pięknie wygląda na konsoli to już WOW!
Mam TYLKO NADZIEJE ŻE CDPR POMYŚLAŁO O SWOICH BIEDNYCH RODAKACH co nie mają na PieCykach kart za 10 tyś zł i będzie to działało jako tako na czymś nie do końca topowym :) Nadal ubolewam nad porzuceniem RED engine-na :( No koniec kącika narzekacza tetryka ;)

W końcu czekam na jakąś GRE! Mam nadzieję, że pisarsko będzie taki sam poziom jak poziom artystyczny bo o to się najbardziej teraz boję :)

Napisano
Just now, Mortom said:

co nie mają na PieCykach kart za 10 tyś zł

Przecież @KLICEK napisał w innym wątku, że niedawno wpychał 5090 do swojej skrzynki... pewnie musi testować W4, a na niczym innym nie szło huehue.

Ustawienia grafy: wszystko na Low.🤣

Napisano

Low i odpalane w 0,5 K a 60 klatek ma tylko menu, i to zanim ruszysz kursorem.

25 minut temu, KLICEK napisał:

giphy.gif\

ale i tak oczekiwania są identyczne z tym filmikime - tzn to jest nasze minimum oczekiwań co do wyglądu gry.


Najlepiej jakby wydali to demko do przetestowania :) to by byłooo

Ostatnio testowałem kilka nowych gier i żadna graficznie dupy nie urywa a często zawodzi.

Demko Stellar Blade - Noo dupy nie urywa a spodziewałem się dużo. Clair Obscure❤️, pod tą toną filtrów też nic mega.

FFVII rebirth - chyba najgorsza reklama dla oświetlenia w UE

MH WIlds - tu odziwo się nie czepiam, ale też dupy nie urywa, zwłaszcza jak real time cinematic przełączy się na gameplay. Totalny downgrade.

Dlatego bardzo sceptycznie podszedłem do demek GTA6. No ale przy wieśku zaliczyłem opad szczęki i jakoś sceptycyzm znikł a pojawił się hype. Chociaż z tyłu głowy wiem że to tylko pokaz, jakich wile już widziałem dal Unity i UE, które generowały właśnie taki efekt "WOW, game changer" ale w rzeczywistości w branży nie zmieniły nic. A raczej zmieniło się na gorzej z olewaniem ogólnie jakości technicznej gier.

Napisano

Zajebiste, co tu dużo gadać. Mam nadzieję, że finalny produkt spełni teraz te wygórowane oczekiwania :P

5 hours ago, Nezumi said:

Co jeszcze mi sie bardzo podoba to to, ze w dwojce wiedzmina byl taki dosc magiczny klimat - jakos mi ten las utwil w glowie, drzewa tak wysokie ze nie mozna bylo zobaczyc ich wierzcholkow. Ograniczone to bylo wszystko bardzo ale udalo sie sprzedac iluzje fantasy. Trojka wygladala super (wciaz nie gralem :D ), ale troche nie widzialem tej magii. Bylo bardzo ladnie ale wygladalo realistycznie a przez to mniej fantastycznie :D A tutaj znow czuje przy calym realizmie magie tego swiata. Te niby realistyczne ale jedna dziwne, czerwonawe formacje gorskie, rosliny takie same a jakby troszke inne - jest realistycznie ale troche bajkowo, kolorowo.

No mi w Wiedźminie 3 najbardziej właśnie podobało się jak zrobione były lasy, łąki i drogi, szczególnie w Velen - jedyna gra, gdzie naprawdę można się było poczuć jak na spacerze na jakimś zadupiu na Mazowszu czy Podlasiu. Większosć gier ma w kółko taki sam, schematyczny "las fantasy" i nigdy nie czuć w nim tak naprawdę prawdziwego lasu ani natury i W3 zrobił tym na mnie olbrzymie wrażenie. Nie tylko sama grafika, ale dźwięk również potęgował to uczucie. Ten element z gry bardziej pamiętam niż cokolwiek innego, absolutne arcydzieło.

Napisano
7 minut temu, SebastianSz napisał:

Zajebiste, co tu dużo gadać. Mam nadzieję, że finalny produkt spełni teraz te wygórowane oczekiwania :P

No mi w Wiedźminie 3 najbardziej właśnie podobało się jak zrobione były lasy, łąki i drogi, szczególnie w Velen - jedyna gra, gdzie naprawdę można się było poczuć jak na spacerze na jakimś zadupiu na Mazowszu czy Podlasiu. Większosć gier ma w kółko taki sam, schematyczny "las fantasy" i nigdy nie czuć w nim tak naprawdę prawdziwego lasu ani natury i W3 zrobił tym na mnie olbrzymie wrażenie. Nie tylko sama grafika, ale dźwięk również potęgował to uczucie. Ten element z gry bardziej pamiętam niż cokolwiek innego, absolutne arcydzieło.

no to teraz wyobraź sobie jaki zajebisty będzie las w czwóreczce, pan powiedział, że artyści modelowali każdy liść i igiełkę na drzewach, i że nie będzie na kartach tylko na meshu. Kurde ile te meshe będą ważyć, czy te wszystkie drzewa, krzaki, kwiaty i pnącza zmieszczą mi się na dysku? A jeszcze kamulce i ziemia muszą się gdzieś zmieścić 0_0. No i skąd decyzja, żeby liście i igły robić nowocześnie na naninte'ach zamiast na przestarzałych cards'ach, a włosy głównej postaci dalej na kartkach a nie na nanite'ach? (chyba, że mnie wzrok myli).

Jak zwykle jeśli chodzi o CDPR jestem rozdarty, artystyczna strona paluszki lizać, zachwyt i szacun nad kunsztem i wizją, mój wewnętrzny artysta się cieszy, a z drugiej marketingowcy chyba znowu się rozpędzają z rozbudzaniem wyobraźni i oczekiwań, bo rozkminili, że gracze to frajerzy i dają się dymać raz po raz bo im się pamięć resetuje po roku-dwóch, mój wewnętrzny gracz załamuje ręce. Ja wiem, że to tech demo, wiem, że nie reprezentuje finalnego produktu itd itp, ale setki tysięcy lub nawet miliony graczy widzą to tak:

pokazali nowego wiedzmina, facet na scenie grał, pada w rencach miał, świnie jadły japka jak spadły na glebę, każdy mięsień był symulowany, każdy listek modelowany, a gra jeszcze nie gotowa! Jak skończą to dopiero będzie! I to na bazowej PS5!

a potem pochodnie i widły w garść, bo żli, oszukali, niecnoty

Napisano
19 minutes ago, EthicallyChallenged said:

miliony graczy widzą to tak:

pokazali nowego wiedzmina, facet na scenie grał, pada w rencach miał, świnie jadły japka jak spadły na glebę, każdy mięsień był symulowany, każdy listek modelowany, a gra jeszcze nie gotowa! Jak skończą to dopiero będzie! I to na bazowej PS5!

najlepsze w tym jest to, że dokładnie tak jest w istocie :)

To jak z czytaniem clickbaitowych tytułów w artykułach, w komentarzach wojna a troche nie na temat bo poza tytułem widać, że nie czytali :p I takich rzeczy już się nie odkręci nawet tytanicznym, wielokrotnie większym wysiłkiem jak raz poszło w ruch

Napisano
2 godziny temu, SebastianSz napisał:

No mi w Wiedźminie 3 najbardziej właśnie podobało się jak zrobione były lasy, łąki i drogi, szczególnie w Velen

Polecam się przejść po lasach w Kingdome Come, czy to w pierwszym, czy drugim. Moim zdaniem leśny feeling majstersztyk! Chociaż w Wieśku też czołówka była.

W kwestii dema to trochę gdzieś zatraciła mi się całość słowiańskości. Obecnie wygląda dla mnie jak generyczne fantasy :P Ale zdaje sobie sprawę, że to tylko demo technologiczne, więc w grze będzie inaczej.

Napisano
3 minuty temu, blood_brother napisał:

Obecnie wygląda dla mnie jak generyczne fantasy

Dla mnie te kolorowe stroje dają mocny średniowieczny vibe. Nie jest szaro buro i ponuro jak to właśnie przedstawiają w fantasy tylko kolorowo, jak było.

No i bójka, świniaki.

Mi klimat pasuje. Nie czuję żeby było to miasto generyczne. TYlko ja nie grałem w wieśki więc w sumie nie wiem jak to tam wyglądało.

No ale pożyjemy, zobaczymy..

Napisano
6 minut temu, michalo napisał:

Dla mnie te kolorowe stroje dają mocny średniowieczny vibe. Nie jest szaro buro i ponuro jak to właśnie przedstawiają w fantasy tylko kolorowo, jak było.

O, to, to! Też mi sie podoba, zresztą jeśli chodzi o to, to Redzi mieli zawsze odpowiednich ludzi na miejscu, którzy nie używają Średniowiecznego Filtra:

medieval_filter.jpeg

Stroje, zbroje, domy, dekoracje, wszystko piękne i gustowne. Zwiedzanko będzie przednie.

Napisano
13 minutes ago, blood_brother said:

Polecam się przejść po lasach w Kingdome Come, czy to w pierwszym, czy drugim. Moim zdaniem leśny feeling majstersztyk! Chociaż w Wieśku też czołówka była.

W kwestii dema to trochę gdzieś zatraciła mi się całość słowiańskości. Obecnie wygląda dla mnie jak generyczne fantasy :P Ale zdaje sobie sprawę, że to tylko demo technologiczne, więc w grze będzie inaczej.

Dopiero zaczeli pracowac nad gra. Na grading przyjdzie jeszcze pora.

Toussaint tez nie bylo zbyt slowianskie i mialo wiecej kolorow. Na pewno beda zroznicowane miasta i klimat. Jestem optymistycznie nastawiony po tym co widzialem.

Edytowane przez Xaia

Napisano
40 minutes ago, michalo said:

Nie jest szaro buro i ponuro jak to właśnie przedstawiają w fantasy tylko kolorowo, jak było.

Z tym szaro buro vs kolorowo, to chyba też nie tak do końca od razu o 180 stopni trzeba się obracać. Tu ciekawie o tym mówi jakiś jutubowy historyk: https://www.youtube.com/watch?v=zWR4MfAvbvY

Jak miałeś sam sobie zrobić cełe ubranie, a nie każdy był krawcem hotkutur, to pewnie mogło to wyglądać bardzo interesująco. Barwniki to pewnie też nie było coś od tak do zrobienia i pewnie mało komu zależało.

Nie twierdzę, że od razu trzeba wszystko w syfie, brudzie i szarościach robić, ale od razu w pstrokaciznę też nie ma co lecieć.

No i jakby nie było, fantasy to fantasy, a nie średniowiecze.

A tech demko jakoś mnie osobiście nie porwało. Nie wygląda aż tak dużo lepiej niż zmodowany mocno W3. Co akurat mnie cieszy, bo wreszcie docieramy do granic tego absurdu zwanego realizmem.

Napisano
6 hours ago, SebastianSz said:

Zajebiste, co tu dużo gadać. Mam nadzieję, że finalny produkt spełni teraz te wygórowane oczekiwania :P

No mi w Wiedźminie 3 najbardziej właśnie podobało się jak zrobione były lasy, łąki i drogi, szczególnie w Velen - jedyna gra, gdzie naprawdę można się było poczuć jak na spacerze na jakimś zadupiu na Mazowszu czy Podlasiu. Większosć gier ma w kółko taki sam, schematyczny "las fantasy" i nigdy nie czuć w nim tak naprawdę prawdziwego lasu ani natury i W3 zrobił tym na mnie olbrzymie wrażenie. Nie tylko sama grafika, ale dźwięk również potęgował to uczucie. Ten element z gry bardziej pamiętam niż cokolwiek innego, absolutne arcydzieło.

Dla kazdego cos milego. Ja nie szukam realiow w tytulach Fantasy z potworami ktore zabija mutant a przygladaja sie temu elfy i krasnoludy nie mowiac o czarodziejkach ;) Dwojka mnie jakos tak ujela wyjatkowo... A w trojke z nieznanych mi dotad przyczyn nie zagralem jeszcze mimo ze kupilem tuz po premierze. Czas to naprawic bo moze uczucie jest inne jak sam grasz niz jak tylko ogladasz.

Z wideo ktore podlinkowal @KLICEK - juz pierwszych sekundach koles mowi jak to nie jest Witcher i jest to tylko prezentacja silnika. No ok, tylko sorki ale jak pokazujesz to a w 13 minucie mowisz "we are making this game..." a na dodatek dodajesz kolesia z padem co udaje ze gra w fimik to nawet jak my wiemy ze to jest tech demo a nie sama gierka bedzie to trudno odkrecic bez dramy, porownan z tym filmikiem, teorii spiskowych... Myslalby kto ze po dramie z Cyber Punkiem marketingowcy sie nauczyli czegos ale chyba jednak nie. Choc przypuszczam ze ta kooperacja nie jest za darmo a pieniazki zaoferowane przez Epica za stworzenie czegos takiego sa nie do pogardzenia. Tak ze z jednej stronie ciezko ich winic a z drugiej - czy ja wiem czy warto sobie krecic sznurek na swoja szyje? Youtubowcy juz zacieraja rece na ogladalnosc ich wideo z porownaniami :D

Nie moj problem. Jedno nie ulega watpliwosci. Nawet jakby to byl tylko filmek to stworzyli cos na prawde imponujacego wizualnie.

Edytowane przez Nezumi

Napisano
32 minuty temu, Nezumi napisał:

Youtubowcy juz zacieraja rece na ogladalnosc ich wideo z porownaniami :D

Ja już odsubskrybowałem chyba wszystkie narzekające kanały więc mam nadizeję że pomyje mnie ominą.

Napisano
6 minutes ago, michalo said:

Ja już odsubskrybowałem chyba wszystkie narzekające kanały więc mam nadizeję że pomyje mnie ominą.

No ale tutaj wchodzisz :P To jak przejść na dietę i zrezygnować z lodów i ciastek ale kupić 3kg kubeł nutelli bo na promocji ale trzeba zjeść do czwartku a jest środa po 21 :D

Napisano
3 hours ago, Destroyer said:

3kg kubeł nutelli

A sa 3kg kubly nutelli?.. DLA KUMPLA pytam ;)

Napisano
43 minutes ago, Nezumi said:

Choc przypuszczam ze ta kooperacja nie jest za darmo a pieniazki zaoferowane przez Epica za stworzenie czegos takiego sa nie do pogardzenia.

Może być i za darmo dla obopólnych korzyści bo epic stanie na rzęsach żeby nieba uchylić redom żeby jak najlepeoij wyszedł ten sztandarwoy produkt którym będa mogli siemocno promwoać a redzi mają silnik który nie muszą już tylko rozwijać in hosue ale i od strony epica, win win.

Ale ja mam inne pytanie czy to że w tym samym czasie wszedł audobook Wiedzmin Wieża Jaskółki to przypadeg czy redzi mówili Hold, Hodl teras release the kraken żeby było razem i podsycić fanów bo może sięgną i po audiobooka albo ci co odsłuchali audiobooka nakręcą się na grę? :)

3 minutes ago, Nezumi said:

A sa 3kg kubly nutelli?.. DLA KUMPLA pytam ;)

a jakże! :) nawet multipacki na tacce jak na kawę gdy bierzesz na wynos np idąc na siłownie :D

3kgx2_secondaryimage_3_740x740.jpg?t=168

Napisano

Wyczytałem, że demko ma rozdziałke 900 p upscalowane do 1440 p. Stąd te 60 kl. Ciekawe ile z nich wygenerowane :)

W sumie to nie ważne przy takim zacnym efekcie.

Napisano

Wykopałem wywiad sprzed 10 lat, ale bardzo na czasie, pierwsze 3 minuty objaśniają, że nie będzie żadnego downgrade'u, bo nie ma czego downgrede'ować, ponieważ gry jeszcze nie ma, a tak poza tym nawet jeśli gra wyglądałaby inaczej, niż techdemo, to nie byłby to downgrade, lecz optymalizacja. No i tak się klaruje graczom-debilom, co jest pięć :)

Napisano
3 hours ago, EthicallyChallenged said:

nie byłby to downgrade, lecz optymalizacja.

To jak sprzataczka wcale nie jest "sprzataczka" tylko "konserwatorka powierzchni plaskich" a "sekretarka" to tak na prawde "asystentka" 😊

Ale wszyscy wiemy jak jest. I wiemy tez, ze co by tam nie gadali teraz juz wiekszosc oczekuje, ze tak bedzie Wiedzminka 3 wygladac. I jak nie bedzie kazda igla modelowana recznie, swiat zyl wlasnym zyciem a kon nie bedzie mial miesni symulowanych w 60fps na PS5 to bedzie downgrade i porazka 🤣

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności