Skocz do zawartości

Game Art : Speed Lp modeling/Texturing/Testy


arcade

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 248
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wyglada niezle :) choc troche nos i uszy sie skaszanily, ognisty ma racje - ja bym sie zastanowil w jaki sposob znikla gorna czesc czachy ( wyrwana, odgryziona ,ucieta skalpelem) - cos trzeba zrobic ze skora i koscia, mogles delikatnie zarysowac zacieki zakrzeplej krwi no i chyba najwyzsza pora pobawic sie zmarszczkami skory

 

kip workin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto mieczyk jaki sobie wymodelowalem/oteksturowalem przez weekend 226tri.

Tutaj render cos a'la Master Kielbaster :>

render1qe6.th.jpg

A tutaj juz calkiem serio screen z viewport'a z wlanczona opcja flat tak aby zadne swiatlocienie nie zaklucaly odbioru teksturki :)

grab1sq9.th.jpg

ps. Jestem ciekaw ilu z was otwieranie obrazkow w internecie kojarzy z patrzeniem na render scanlinem :p?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiekszego rendera sie nie dalo??

 

tarcza srednio sie podoba - nie do konca wiem czemu... ale moze dlatego ze wyglada jak kawalek blaszki z kalkomania na wierzchu... - jakos brakuje mi tu ciezaru i realnosci... no nie wiem - i jeszcze te zabrudzenia/wytarcia jakies takie chaotyczne...

 

paopopas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ah - no jednak troche konkretow napisalem (sory ale nie mam az takiego ewangelicznego zaciecia jak porach wiec wybacz)

 

ps. zrob ta tarcza grubsza (daj tam jakis 'brzeg'), sam wzor malowania moze byc (spx - takie troche odmienne od standartow 'fantasy') - ale na razie wyglada jakbys obrazek z ilustratora polozyl na fotce blachy - taka tarcza jest malowna (najprawdopodobniej recznie) wiec jakies nierownosci na tym obrazku powinny sie znalesc (jakies odbarwienia, niesymetrycznosci itp.) - polecam np. wpiac sobie ten wzor na osobnej warstwie i przerysowac go recznie (i na texie uzyc wlasnie tego recznie przerysowanego wzoru) bedzie duzo bardziej wiarygodne

 

te czarne wasy na samym dole - jakies dziecko sie weglem bawilo?? bo tak wlasnie wyglada - niepowaznie.

 

wytarcia i zniszczenia - teraz tarcza wyglada jak noowka tylko w dwoch miejscach ktos to przypalil - a co wiecej te dwa wytarcia farby chyba sa takie same?? - juz lepiej maskowac warstwy jakimis 'dziwnymi' pedzlami... - po prostu mazac :)

 

ahh - nic to - dajesz/dajecie rade :) fajnie miec dziewczyne ktora f-szopem smiga :)

 

gratuluje wspolpracy

 

pa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra no to teraz moja wersja... (ale coz moja dziewczyna swoja zrobila moze przez godzine(raczej lepiej sie zna odemnie na photoshopie), ja natomiast meczylem sie ladnych paaare godzin :() ) :)

grab2ba9.th.jpg

Napiszcie co o tym sadzicie i ewentualnie co tutaj wam sie nie podoba :p

Pozdrawiam :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konras, fajowo wygląda tarcza, lekki specular by się przydał, po za tym ten co jest na teksturze stwarza wrażenie, jakby ta część z boku była z innego metalu niż główna część, wszystkie pogięcia i podniszczenia dają fajne odczucie, ale wydają mi się trochę nierealistyczne, nie wiem jak dokładnie powinien wyglądać metal, z którego jest tarcza, ale chyba przydałoby się troche przyciemnić jasnoszary kolor przebarwień metalu, sprawia on wrażenie jakby był farbą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednia wersja tarczy juz byla lepsza. Wystarczylo troche sie pobawic warstwami mieszania, a to co teraz pokazales, to z calym szacunkiem, ale sa to IMO ciapki.

Nie wiem czy ci to pomoze, i tarcze w sumie rewelka nie sa, ale moze da Ci to do myslenia -> cheapshieldswx5.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nudów trochę popełniłem sobie taką oto ławeczke :

322awkarenderub5.th.jpg

 

Narazie tylko diffuze, może kiedyś przy następnym nudnym wieczorku porobie reszte,

Texturka obrabiana w Artweaverze, bo nie mam teraz fotosklepa na składzie niestety.

 

Jest co komentować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no komentowac zawsze co jest :)

 

czemu ona taka zielona jest?? (w sensie - jakos mi nie pasuje taki jadowity kolor do jakby nie bylo troche zuzytej laweczki)

 

no i na tych slupkach mogles zrobic lepsza robote - bardziej zabrudzenia i gi wyeksponowac

 

wporzo jest jak najbardziej - aczkolwiek mogles troche jeszcze detalu zrobic...

 

paopasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna lawka :) to teraz czekamy na kosz na smieci i jakies drzewko obok i juz bedzie scenka z parku :)

A co do samej lawki to ciezko powiedziec ale albo ona jest za niska albo te deski sa za grube.

Zreszta co tam, fajnie ze sie podzieliles praca, wiecej ludzi powinno sie chwalic tym co zrobia to by sie tutaj community ozywilo troszke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ftorek - kolor może i nie teges, ale to też wina oświetlenia które ożywiło trochę kolorki. Kamienie są brzydkie i wiem o tym, ale traktowałem to jaki szybki speed, może następnym razem będzie lepiej ;)

Konras - a teraz będę się starał dzielić częściej, chcę żeby ten wątek ożył, hmm kosz... a może i następny będzie kosz :P

 

tak czy inaczej thx za komenty i czekam na Wasze speedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Next speed, 440 trisów, texturka diff 512x512 i nic więcej: Można by się tu jeszcze dużo ale już mi się nie chce, i tak za dużo czasu zabrałomi to działko.

dzia322korenderho6.th.jpg

 

 

edit> Może jak jutro wstanę i spojrzę na ten shit jeszcze raz to poprawie to i owo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne tylko ze kurcze - wyglada jak z betonu (fajnie oddadna fakturka) ale te nity np. moowia ze to metal bardziej - wiec troche jakby nieskladnie

 

ale tak czy siak - fajny gadzet wystukales :) nadalby sie do jakiejs prostej gry :)

 

posa - poka siate :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx ftorek, teraz już widze ze co wygląda jak z cementu... chyba bylem mocno zaspany wczoraj jak to kleiłem...

siatka:

11182006112546nb9.th.jpg

przy następnym speedzie postaram się bardziej, bo w taki sposób mam zamiar nauczyć się texturować w końcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczorkiem naszło mnie na jakąś speed mordkę, ref pożyczyłem od pikSar'a, planowałem zrobić go pod thread o szkicowaniu głównych brył, ale... miła muzyczka, dobra atmosfera do modelowańska i pociągnąłem mordkę dalej niż powinienem. Głównym założeniem było dosyć luźno się wzorując (wersja 2D nie posiada bryły przestrzennej) zrobić mordkę 3D (o standardowym symetrycznym ujęciu) możliwie zachowując charakter postaci.

 

~1.9k tri/~40min (z przerwą na pogawędkę gadulcową).

 

Pozdrawiam,

 

two_stupid_dogs_ref.gif

 

two_stupid_dogs_speed_lp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

no stary kurde ludzi dolujesz :(

ja sie mecze aby jakies brylki zrobic a ty pyk i gotowe :)

naprawde super ci to wyszlo :)

az mam ochote sprawdzic czy ciezko takie cos zrobic, kurde gotham klasa!!

:D

pokaz siateczke..

ok takie pytanie z czego zaczles plane/box cos innego?? pochwal sie ;)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za miłe słowa, nie spodziewałem się aż tak miłego przyjęcia :].

 

Siatka... Cóż do optymalnych to nie należy, ale podchodzę do tego ze sporą rezerwą w przypadku speedów.

 

two_stupid_dogs_speed_lp_wi.jpg

 

Model zacząłem od nakreślenia krzywej profilu (ale tylko górnej części (kufa i czaszka)), delikatny extrude, zabawa connectem i wypychaniem poly tak aby światło osiadało na tym na czym bym sobie życzył, oczka zacząłem od cylindra + bevel + dodatkowe kulki, reszta to zupełnie standardowo- jak w Rudim (tyle że bez stresów nagrywania idzie to dużo sprawniej ;) ).

 

Nielot007- Trenuj, trenuj, cały czas idzie ci coraz lepiej, ale moim zdaniem za mocno się skupiasz co i jak zostało zrobione w CG3D a za mało kombinujesz i inspirujesz się innymi mediami.

 

Vorek- Całość za szybko zamknąłem, jest jeden save więc nic nie da się zmontować (o ile dobrze zrozumiałem "timelaps" :) ).

 

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

kurt hehe widac ze nerwowy rocznik jestes :D

klicek racja swietny model i nalezy sie front page :)

 

mialem go nie robic ale przyszla ochota na speeda i przypomnialem sobie o tym psie...

ok teraz moja wersja :)

zaznaczam (aby niebylo ze oszukiwalem) robilem tylko z tego zdjecia--> http://mag.awn.com/issue5.12/5.12images/goodman02.gif

nie robilem patrzac na model gothama choc korcilo oj korcilo :D

powiem ze ciezko bylo zkumac jak to ma wygladac :)

ps. i teraz widac roznice jak skonczylem go wydawalo sie ze fajjnie wyszedl ale jak zobaczylem model gothama to zwatpilem :D

ok koniec gadania tak to wyglada :)

1536 trojkatow

pozdro

4ff359f40de30915.jpg

 

9ec7d69ba4197ff2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaras, Jonasz_Real, WWWoj, KLICEK- Dzięki jeszcze raz :), temat bitwy naprawdę bardzo fajny ale przygotowanie całej postaci, prezentacji etc. to zupełnie nieporównywalny nakład pracy- w chwili obecnej duży większy niż mogę sobie pozwolić (stąd też speedek).

 

kurt_hectic- Wiesz, jakbym uważał że psiak jest materiałem na rekomendacje to sam bym ją zrobił :>, skoro jednak ktoś uznał że warto by podpromować speedmodeling- to ja jestem jak najbardziej za. Tak w ogóle to nie szczyp się chłopie, coś się nie podoba/wiesz jak zrobić lepiej- to pisz wprost.

 

Nielot- Hehe, no to mi teraz będzie wypadać nakreślić rybciucha :).

 

CzAk1, tweety- THX :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności