ledyr Napisano 15 Październik 2006 Share Napisano 15 Październik 2006 góra (od ust w góre) wygląda troche jak Jean Reno a dół jak Arnie:D ciekawe, ciekawe... mogłeś troche wygładzic mu te sznyty na czole :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 15 Październik 2006 Autor Share Napisano 15 Październik 2006 dzięki za comentsy :) Kolejny typek na tej samej siatce, teraz jakieś 4h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 15 Październik 2006 Share Napisano 15 Październik 2006 chcialem napisac "zje.... wlosy" ale w koncu doszedlem do wniosku (ku mej uciesze ) ze to mozg to moge powiedziec tyle ze laczenie mozg/skora moglo by byc bardziej odznaczone. ale to taki detaliczeniuniek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 15 Październik 2006 Share Napisano 15 Październik 2006 wyglada na prawde dobrze! ps. najs opis :o ale i tak mam lepszy ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ognisty Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 zapomniałeś o czaszce? ja tam widze tylko skore co oddziela mozg od swiata zewnetrznego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzuq Napisano 19 Październik 2006 Share Napisano 19 Październik 2006 wyglada niezle :) choc troche nos i uszy sie skaszanily, ognisty ma racje - ja bym sie zastanowil w jaki sposob znikla gorna czesc czachy ( wyrwana, odgryziona ,ucieta skalpelem) - cos trzeba zrobic ze skora i koscia, mogles delikatnie zarysowac zacieki zakrzeplej krwi no i chyba najwyzsza pora pobawic sie zmarszczkami skory kip workin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 29 Październik 2006 Share Napisano 29 Październik 2006 Oto mieczyk jaki sobie wymodelowalem/oteksturowalem przez weekend 226tri. Tutaj render cos a'la Master Kielbaster :> A tutaj juz calkiem serio screen z viewport'a z wlanczona opcja flat tak aby zadne swiatlocienie nie zaklucaly odbioru teksturki :) ps. Jestem ciekaw ilu z was otwieranie obrazkow w internecie kojarzy z patrzeniem na render scanlinem :p? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 29 Październik 2006 Share Napisano 29 Październik 2006 nie czuc ze ostrze jest ostre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 29 Październik 2006 Share Napisano 29 Październik 2006 Taki lineage'podobny ten mieczyk, mi tam się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 30 Październik 2006 Share Napisano 30 Październik 2006 No to teraz tarcza :> tym razem oteksturowana w pelni przez moja kochana dziewczyne :) (nie ma to jak sie idzie na wyklad i sie zostawia photoshopa z rozlozona siatka :p) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 30 Październik 2006 Share Napisano 30 Październik 2006 wiekszego rendera sie nie dalo?? tarcza srednio sie podoba - nie do konca wiem czemu... ale moze dlatego ze wyglada jak kawalek blaszki z kalkomania na wierzchu... - jakos brakuje mi tu ciezaru i realnosci... no nie wiem - i jeszcze te zabrudzenia/wytarcia jakies takie chaotyczne... paopopas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 30 Październik 2006 Share Napisano 30 Październik 2006 to akurat screen z viewporta wiec jest taki duzy jaki byl... no coz, szkoda ze nnie powiedziales zandych konkretow to bym nad tym jeszcze z nia razem popracowal :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 30 Październik 2006 Share Napisano 30 Październik 2006 ah - no jednak troche konkretow napisalem (sory ale nie mam az takiego ewangelicznego zaciecia jak porach wiec wybacz) ps. zrob ta tarcza grubsza (daj tam jakis 'brzeg'), sam wzor malowania moze byc (spx - takie troche odmienne od standartow 'fantasy') - ale na razie wyglada jakbys obrazek z ilustratora polozyl na fotce blachy - taka tarcza jest malowna (najprawdopodobniej recznie) wiec jakies nierownosci na tym obrazku powinny sie znalesc (jakies odbarwienia, niesymetrycznosci itp.) - polecam np. wpiac sobie ten wzor na osobnej warstwie i przerysowac go recznie (i na texie uzyc wlasnie tego recznie przerysowanego wzoru) bedzie duzo bardziej wiarygodne te czarne wasy na samym dole - jakies dziecko sie weglem bawilo?? bo tak wlasnie wyglada - niepowaznie. wytarcia i zniszczenia - teraz tarcza wyglada jak noowka tylko w dwoch miejscach ktos to przypalil - a co wiecej te dwa wytarcia farby chyba sa takie same?? - juz lepiej maskowac warstwy jakimis 'dziwnymi' pedzlami... - po prostu mazac :) ahh - nic to - dajesz/dajecie rade :) fajnie miec dziewczyne ktora f-szopem smiga :) gratuluje wspolpracy pa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 1 Listopad 2006 Share Napisano 1 Listopad 2006 Dobra no to teraz moja wersja... (ale coz moja dziewczyna swoja zrobila moze przez godzine(raczej lepiej sie zna odemnie na photoshopie), ja natomiast meczylem sie ladnych paaare godzin :() ) :) Napiszcie co o tym sadzicie i ewentualnie co tutaj wam sie nie podoba :p Pozdrawiam :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grimor Napisano 1 Listopad 2006 Share Napisano 1 Listopad 2006 no juz lepiej to wyglada ale jak dal mnie to jeszce nie to. Dodałbym jakies urozmaicenie na texturke moze lekka rdza, ogolnie środek bym lepiej wypełnił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heZrou Napisano 2 Listopad 2006 Share Napisano 2 Listopad 2006 Konras, fajowo wygląda tarcza, lekki specular by się przydał, po za tym ten co jest na teksturze stwarza wrażenie, jakby ta część z boku była z innego metalu niż główna część, wszystkie pogięcia i podniszczenia dają fajne odczucie, ale wydają mi się trochę nierealistyczne, nie wiem jak dokładnie powinien wyglądać metal, z którego jest tarcza, ale chyba przydałoby się troche przyciemnić jasnoszary kolor przebarwień metalu, sprawia on wrażenie jakby był farbą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 2 Listopad 2006 Share Napisano 2 Listopad 2006 Poprzednia wersja tarczy juz byla lepsza. Wystarczylo troche sie pobawic warstwami mieszania, a to co teraz pokazales, to z calym szacunkiem, ale sa to IMO ciapki. Nie wiem czy ci to pomoze, i tarcze w sumie rewelka nie sa, ale moze da Ci to do myslenia -> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 2 Listopad 2006 Autor Share Napisano 2 Listopad 2006 Use the gradients luke ;) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=19028 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 2 Listopad 2006 Share Napisano 2 Listopad 2006 No coz tekstura rzeczywiscie moze teraz troche przypomina prace Pollock'a ale musialem poprubowac sobie nowe brushe do photoshopa. Nastepnym razem objecuje dzialac z rozwaga :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 5 Listopad 2006 Share Napisano 5 Listopad 2006 Z nudów trochę popełniłem sobie taką oto ławeczke : Narazie tylko diffuze, może kiedyś przy następnym nudnym wieczorku porobie reszte, Texturka obrabiana w Artweaverze, bo nie mam teraz fotosklepa na składzie niestety. Jest co komentować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 6 Listopad 2006 Share Napisano 6 Listopad 2006 no komentowac zawsze co jest :) czemu ona taka zielona jest?? (w sensie - jakos mi nie pasuje taki jadowity kolor do jakby nie bylo troche zuzytej laweczki) no i na tych slupkach mogles zrobic lepsza robote - bardziej zabrudzenia i gi wyeksponowac wporzo jest jak najbardziej - aczkolwiek mogles troche jeszcze detalu zrobic... paopasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 6 Listopad 2006 Share Napisano 6 Listopad 2006 Fajna lawka :) to teraz czekamy na kosz na smieci i jakies drzewko obok i juz bedzie scenka z parku :) A co do samej lawki to ciezko powiedziec ale albo ona jest za niska albo te deski sa za grube. Zreszta co tam, fajnie ze sie podzieliles praca, wiecej ludzi powinno sie chwalic tym co zrobia to by sie tutaj community ozywilo troszke :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 6 Listopad 2006 Share Napisano 6 Listopad 2006 ftorek - kolor może i nie teges, ale to też wina oświetlenia które ożywiło trochę kolorki. Kamienie są brzydkie i wiem o tym, ale traktowałem to jaki szybki speed, może następnym razem będzie lepiej ;) Konras - a teraz będę się starał dzielić częściej, chcę żeby ten wątek ożył, hmm kosz... a może i następny będzie kosz :P tak czy inaczej thx za komenty i czekam na Wasze speedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 18 Listopad 2006 Share Napisano 18 Listopad 2006 Next speed, 440 trisów, texturka diff 512x512 i nic więcej: Można by się tu jeszcze dużo ale już mi się nie chce, i tak za dużo czasu zabrałomi to działko. edit> Może jak jutro wstanę i spojrzę na ten shit jeszcze raz to poprawie to i owo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 18 Listopad 2006 Share Napisano 18 Listopad 2006 fajne tylko ze kurcze - wyglada jak z betonu (fajnie oddadna fakturka) ale te nity np. moowia ze to metal bardziej - wiec troche jakby nieskladnie ale tak czy siak - fajny gadzet wystukales :) nadalby sie do jakiejs prostej gry :) posa - poka siate :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 18 Listopad 2006 Share Napisano 18 Listopad 2006 Thx ftorek, teraz już widze ze co wygląda jak z cementu... chyba bylem mocno zaspany wczoraj jak to kleiłem... siatka: przy następnym speedzie postaram się bardziej, bo w taki sposób mam zamiar nauczyć się texturować w końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 430 tris, texturka 512 rekojesci mi sie juz nie chciało robić : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 no wlasnie widac... troche zbyt prymitywami swieci po oczach zeby bylo na plus stac cie na wiecej :) (nawet w kategorii spidow) ps. fajne nity :) paosas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 19 Listopad 2006 Autor Share Napisano 19 Listopad 2006 strasznie kolorowe, wali po oczach ten niebieski się bardzo gryzie z czerwonym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 20 Listopad 2006 Share Napisano 20 Listopad 2006 Brainiac, może nie speed ale nie chce zakładać wątku dla takiego czegoś. renderki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 20 Listopad 2006 Share Napisano 20 Listopad 2006 fajny tylko nie widać w ogóle normali, zmień moze ustawienia materiału (specular level i glossines), dodaj moze z boku jakies kolorowe swiatlo z drugiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 20 Listopad 2006 Share Napisano 20 Listopad 2006 zaraz wyrenderuje jakiś movie i pokaże jak działa w tym przypadku normalka edit: http://youtube.com/watch?v=cPYM3IziCmM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 28 Listopad 2006 Share Napisano 28 Listopad 2006 Wieczorkiem naszło mnie na jakąś speed mordkę, ref pożyczyłem od pikSar'a, planowałem zrobić go pod thread o szkicowaniu głównych brył, ale... miła muzyczka, dobra atmosfera do modelowańska i pociągnąłem mordkę dalej niż powinienem. Głównym założeniem było dosyć luźno się wzorując (wersja 2D nie posiada bryły przestrzennej) zrobić mordkę 3D (o standardowym symetrycznym ujęciu) możliwie zachowując charakter postaci. ~1.9k tri/~40min (z przerwą na pogawędkę gadulcową). Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 28 Listopad 2006 Share Napisano 28 Listopad 2006 Super - jak dla mnie rewelka - pokaż siateczke Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 28 Listopad 2006 Autor Share Napisano 28 Listopad 2006 o shiet... Idealnie poradziłeś sobie z tym konceptem, wbrew pozorom mega ciężkim... Świetnie wygląda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 28 Listopad 2006 Share Napisano 28 Listopad 2006 rewelacja :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cerebrate Napisano 28 Listopad 2006 Share Napisano 28 Listopad 2006 suuuper :D:D: to lp jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 28 Listopad 2006 Share Napisano 28 Listopad 2006 Witam!! no stary kurde ludzi dolujesz :( ja sie mecze aby jakies brylki zrobic a ty pyk i gotowe :) naprawde super ci to wyszlo :) az mam ochote sprawdzic czy ciezko takie cos zrobic, kurde gotham klasa!! :D pokaz siateczke.. ok takie pytanie z czego zaczles plane/box cos innego?? pochwal sie ;) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 28 Listopad 2006 Share Napisano 28 Listopad 2006 świetnie to rozwiązałeś. Sklej jakiegoś timelapsa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 28 Listopad 2006 Share Napisano 28 Listopad 2006 Dzięki wszystkim za miłe słowa, nie spodziewałem się aż tak miłego przyjęcia :]. Siatka... Cóż do optymalnych to nie należy, ale podchodzę do tego ze sporą rezerwą w przypadku speedów. Model zacząłem od nakreślenia krzywej profilu (ale tylko górnej części (kufa i czaszka)), delikatny extrude, zabawa connectem i wypychaniem poly tak aby światło osiadało na tym na czym bym sobie życzył, oczka zacząłem od cylindra + bevel + dodatkowe kulki, reszta to zupełnie standardowo- jak w Rudim (tyle że bez stresów nagrywania idzie to dużo sprawniej ;) ). Nielot007- Trenuj, trenuj, cały czas idzie ci coraz lepiej, ale moim zdaniem za mocno się skupiasz co i jak zostało zrobione w CG3D a za mało kombinujesz i inspirujesz się innymi mediami. Vorek- Całość za szybko zamknąłem, jest jeden save więc nic nie da się zmontować (o ile dobrze zrozumiałem "timelaps" :) ). Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 29 Listopad 2006 Share Napisano 29 Listopad 2006 Gotham - bardzo fajne :) zrobisz resztę ciałka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 30 Listopad 2006 Share Napisano 30 Listopad 2006 Stary startuj do bitwy...bo warto. Jeszcze masz czas. Ogólnie to zrobiłesz pozytywne wrażenie. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WWWoj Napisano 30 Listopad 2006 Share Napisano 30 Listopad 2006 hehehe głupi pies :D a drugiego tez zrobisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 30 Listopad 2006 Share Napisano 30 Listopad 2006 w game arcie > battle macie wiecej takich pracek,,, z tym, ze lepszych i skonczonych :\ czemu ktos to wwalil na 1st paga? BARDZO subiektywna ocena ;] ( nie czepiam sie, okok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 30 Listopad 2006 Share Napisano 30 Listopad 2006 a Ty nic tylko narzekasz ehhh :P model jest bardzo fajny a nie mozemy nikogo z minibitwy faworyzowac ... a dzial game artu trzeba reklamowac a to jeden z najlepszych modeli jaki sie tu znalazl od dluszego czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 30 Listopad 2006 Share Napisano 30 Listopad 2006 Witam!! kurt hehe widac ze nerwowy rocznik jestes :D klicek racja swietny model i nalezy sie front page :) mialem go nie robic ale przyszla ochota na speeda i przypomnialem sobie o tym psie... ok teraz moja wersja :) zaznaczam (aby niebylo ze oszukiwalem) robilem tylko z tego zdjecia--> http://mag.awn.com/issue5.12/5.12images/goodman02.gif nie robilem patrzac na model gothama choc korcilo oj korcilo :D powiem ze ciezko bylo zkumac jak to ma wygladac :) ps. i teraz widac roznice jak skonczylem go wydawalo sie ze fajjnie wyszedl ale jak zobaczylem model gothama to zwatpilem :D ok koniec gadania tak to wyglada :) 1536 trojkatow pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzAk1 Napisano 30 Listopad 2006 Share Napisano 30 Listopad 2006 Boski...powaga. Super...modelik taki fajny...jak zobaczyłem go na stronie startowej to myślałem, że padne:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 1 Grudzień 2006 Share Napisano 1 Grudzień 2006 Gotham: rewelka! idealnie uchwyciłeś osobowość tej postaci :) nielot: też nieźle! chociaż Gothamowa wersja nieco lepsza :] a co do rekomki Gothama to popieram zdanie Klicka :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 2 Grudzień 2006 Share Napisano 2 Grudzień 2006 Jaras, Jonasz_Real, WWWoj, KLICEK- Dzięki jeszcze raz :), temat bitwy naprawdę bardzo fajny ale przygotowanie całej postaci, prezentacji etc. to zupełnie nieporównywalny nakład pracy- w chwili obecnej duży większy niż mogę sobie pozwolić (stąd też speedek). kurt_hectic- Wiesz, jakbym uważał że psiak jest materiałem na rekomendacje to sam bym ją zrobił :>, skoro jednak ktoś uznał że warto by podpromować speedmodeling- to ja jestem jak najbardziej za. Tak w ogóle to nie szczyp się chłopie, coś się nie podoba/wiesz jak zrobić lepiej- to pisz wprost. Nielot- Hehe, no to mi teraz będzie wypadać nakreślić rybciucha :). CzAk1, tweety- THX :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 8 Grudzień 2006 Share Napisano 8 Grudzień 2006 No to ja może dodam taki mał speed, hcciałem zrobić jaknajprostszy model ale jaknajbardziej skomplikowany jak tylko się da :p 1392 poly jakieś 3h roboty z texturką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się