Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Widzę, że arch nie pozostał dłużny. Jeszcze tylko Lis by coś wrzucił i wszyscy moi exteriorowi guru w jeden dzień... gdybym nie był tak stary, to chyba bym przerzucił się na emo i poszedł po żyletki.

 

Ja tak skromnie tylko test perspektywy, niskie parametry, co widać w drzwiach na taras, no iwiem, że płytki do wymiany.

 

main2ce7.jpg

Napisano

niesmialo...(test dachu )..

 

Morphe - opad szczeny zaliczylem jak zobaczylem Twoje exterior.

podziel sie wiadomosciami na temat sztuki kladzenia i produkcji pokrycia dachowego ....

 

plizzz...

 

ja walcze z dachem i oto co mi wychodzi .....tragedia

 

27894621qj8.jpg

Napisano

bobby - mila bcy rozlozysta zielen, ale nikt niepotrafil dookreslic co to znaczy, powiediano mi ze bojna byc moze, no to jest w pizdu... sie bede glowil....

Napisano

nie no zjazd masterow od exteriorow :] tak jak pressenter pisze Lisa tylko brak

tym panom to ten dzial powinien byc zmakniety kurde fotki se porobia a potem inni sie silnia tak nie mozna

hehhe tak serio masakra morphe, arch, kub@ Respect

 

ps.

Lis i Pioniox dawac ( interiory pionixa zawsze mnei itryguja ehh )

ja sie kiedys zjawie w tej Czestochowie

re

Gość DranzerPl
Napisano

Siema Wszystkim!

 

Mam do pokazania exterior - natchnienie to metal i szkło (jak widać ;]).

Obraz wymaga jeszcze korekty w Photoshopie (niebo, ludzie, trochę zieleni itd) - ale ogólny efekt już jest ;].

Napisano (edytowane)

DranzerPl interesujace ale ja bym cos zrobil z tymi jachtami na 1 planie bo zabuzaja skale budynkow wedlug mnie

 

 

EDIT:

 

Ma ktos pomysl jak sie pozbyc zaznaczonych artefaktow

 

157oa4.jpg

 

V ray

GI

primary bounce Brute force

secondary bounce Light cache

 

 

Sahe

Edytowane przez Sahe
Gość Cornelius Scipio
Napisano (edytowane)

W wolnym czasie wydziergałem taką scenkę...część modeli od everów...a koncept gdzieś w sieci znalazłem...

 

Cinema 4D + Vray + PS

czas ok. 1h

 

P.S.render testowy ;)

 

Pzdr.

Cornelius.

 

5pssto0.jpg

Edytowane przez Cornelius Scipio
Napisano

Czołem

 

Po godzinach pracuję nad Epoką Lodowcową 6 i taki teścik sobie nabazgroliłem, tak w ramach przerwy od wizek w tym topicu ;)

 

mój serwer ma chwilowe problemy techniczne więc rzuciłem na jakiś hosting, sorki.

 

lodnx0.th.jpg

Napisano

Sahe- wina irr, /Bf , niskie sety..cos nie Teges z modelem..Pomimo to popracuj nad światłem.. Doświetl wnętrze, niebo mimo fajnego koloru nie pasuje do reszty..Za bardzo przytłacza (moje od czucia.) Z różnicuj kolor zieleni.. Na razie tyle, co mi się rzuciło na oko. Pozdrawiam..

 

Vorek – kozackie :) displejs..?? super wygląda to..

Napisano

Arch, ładna architektura. Podoba mi się i to bardzo. Proste, czytelne jak w mordę strzelił. Kolor swiatła mi pasuje. Twoj koncept jakiś czy zlecenie?

 

Morf - a niech Cie coś trafi:)

Napisano (edytowane)

Sahe: dorzuć też morze jakieś diffuse subdivs na suna, ja zazwyczaj daję 1000.

 

Cornelius: Bardzo ciekawa kolorystyka, to zielone drewno muszę przyznać, że interesująco wygląda, a i sam render świetny.

Edytowane przez pressenter
Napisano

Cornelius Scipio fajnie, ale biała szyba okienna troche razi :) (ta na dalszym planie)

 

Fajnie wygląda Twój podpis w prawym dolnym rogu (hehe ta chmurka szczególnie) - podobają mi sie takie "dżinksy"

Napisano

Świerszczu powiem tak: samo wnętrze mi się nie podoba, ale render jak zwykle na poziomie.

 

Chudy: Ale Ci się ta cegła rozjeżdża.

 

Dzięki za uświadomienie mnie o istnieniu Batch Rendera, wreszcie się wyspałem. xD A teraz mam jeszcze pytanie czy oprócz łaczenia renderów kamer, można też łączyć rendery z różnych plików? Na przykład aby max renderował dwie sceny z jednego pliku, później otwierał kolejny i tam renderował dwie kolejne sceny?

Napisano

heh wiem wiem mapowanie sie lekko posypało :P

 

a co do renderowania z kilku plików to BackBurner sie nada. Jest przeznaczony do renderingu sieciowego, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby sieć składała się a 1 kompa :P. Sprawdzone. Działa ;]

Napisano

Pionier: dzięki ;)

pressenter: to zwykły chrom z anisotropy na 0,6 i blurred refl na 0,8. nic specjalnego.

Vorek: no coś mi właśnie jakoś tak śmierdzi laboratorium. jakieś maszyny, maski, stoły, narzędzia i takie inne flaki...

 

Black Mamba: podłoże? heh. nie bawię się w studio więc wrzucam coś dla podkładu.

 

Pozdrawiam

Napisano

Black Mamba: podłoże? heh. nie bawię się w studio więc wrzucam coś dla podkładu.

 

Pozdrawiam

 

Nie ma to jak mieć komputer z NASA w kibelku ;]

Napisano

ehh chyba jednak w exteriorach kariery nie zrobie i pozostane przy wnetrzach...ale przynajmniej drzewka wreszcie akceptowalnie mi wyszly:)

 

2s.jpg

Napisano

kurcze no u marcina mi sie wydaje zbyt wyblakla...

ale fakt, render przejarany, i o to sie ciagle rozchodzi, nie moge znalezc odpowiednich ustawien swiatla/rendera dla exteriorow

moze jeszcze powalcze, dzieki :)

Gość Cornelius Scipio
Napisano (edytowane)

Hcpiter: git gitara :D podobać się bardzo...moim zdaniem troszkę rozjechana textura podłogi :P

 

pzdr.

Edytowane przez Cornelius Scipio
Napisano

Kurcze, podziwiam ten wasz postwork, rendery wam odrazu takie wyraźne i żywe wychodzą, zupełnie inne jak to co otrzymujemy prosto z maxa. A szkło fajne, ale w takich miejscach, łatwo by chyba zbić można było. Sam redner świetny.

Napisano

niesmialo postanawiam dorzucic swoje trzy grosze ...

test plytek i blatu ....

 

- bardzo mocno poszukuje ceramicznego materialu dla widocznej doniczki ( chropowata faktura....)

-material "mydlany" rowniez przydal by sie

 

 

kohlerps1vn7.jpg

Napisano

dzieki, fajnie ze sie podoba :) ! textura podlogi jest rozjechana to prawda nie mam nic na obrone :) Postwork to zwykla zabawa levelami kontrastem nic szczegolnego

Zapomnialem dodac ze model oczywscie apple jest od RA :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności