pionix Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 A to jest mało kontrastowe albo za cimne, za jasne?
hcpiter Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 a to fajne jest ! :) w sam raz nie za blade i nie za mocne.
pionix Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 hcpiter - no to może nie jest tak źle z moim monitorem :)
hcpiter Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 pionix mysle ze jest dobrze z monitorem tylko poprzedni render mial mniej ostre texturki drewna :)
Touch Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 siedzę na CRT i niestety u mnie również ten poprzedni wrzut jest nieco przyblady. Ujęcie powyżej z kolei IMO zbyt ciemne biorąc pod uwagę ilość źródeł światła. Chociaż może światła mają mała moc;))
!Ewert Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Coś straszną kompresje jpg masz Pionix. Ostatni render bardzo fajny oprócz materiału skóry. Cześć ;)
pionix Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 a tam nie ma nigdzie skóry ;P co do kompresji to kurde chyba wina fotosika
Temporal Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Ostatnio znalazlem troche czasu na 3d to zaczalem robic taka glowke. Nie jestem zbyt dobry z ograniki (a z czego jestem? :P) ale proboje swoich sil. Model zrobiony w samym maxie co chyba widac po super detalu :P. Wiem ze model za idealny nie jest no ale trudno testuje na nim sss'a i testowe oswietlenie. Boje sie troche wziasc za wlosy no i pytanko znacie jakies fajne techniki na brwi? Linki tuty porady cokolwiek. Edit: w specularu pozniej przyciemnie troche usta bo teraz to troche jak jakis tranwestyta :D
!Ewert Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 to z czego są fotele pionix? Fotosik racja jest do kitu..
pressenter Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 Chodzi mi o eksport tej lampy: Teraz eksport do *.obj to 64MB, a do *.3ds to 19MB. :|
SWRSC Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 pressenter a sprawdzałeś to co napisałem kilka postów wcześniej?
pressenter Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 t0m3k: o lol xD Świerszczu wybacz niedoczytałem. Dzięki, sprawdzę.
arturprx2 Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 hehe a ja sie dzisiaj w robocie smialem z tych parawanow ze jak zające w openspejsie wygladaja :D
pressenter Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 Taki test... wiem, że przejarałem obraz, ale nie wiem kiedy będę miał czas to poprawić, więc na razie wrzucam taki test światła i materiałów.
arturprx2 Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 ta barcelona ma chyba ciekawy materiał ale na moim monitorze widze glownie czarna plame... jakies takie pluszowate ??
Touch Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 Ogólnie to kiszkę teraz Press zrobiłeś;) fotel czarna plama, odbicie w 'antyramie' przejarane, światło reflektora tak samo;) Do poprawy;p
pressenter Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 Hehe, aż tak źle, co? Ale dobrze, wytykajcie, próbuję troszkę lwf opanować także licze na pomoc. ;) Artur: to miała być taka szara, jakby troszkę zużyta skóra, ale nadal dopiero próbuję to opanować. :|
mrkrzysiek Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 światło za mocne aberracja nie potrzebna I co to jest ten LWF tylko jak już ktoś tłumaczyć mi to będzie to jak dla debila:)
JunioR Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 Za mocna aberacja co widac na halogenie, podloga za bardzo przejarana a sciana betonowa wyglada troche jak z gumoleum :] ale wiadomo jak na test to dobrze testujesz. światło za mocne aberracja nie potrzebna I co to jest ten LWF tylko jak już ktoś tłumaczyć mi to będzie to jak dla debila:) LWF- hehe tego to chyba tak naprawde nikt tutaj nie wie(nie no oczywiscie pewnie ktos wie), bo czytalem juz na forum tyle o LWF i kazdy mowi cos innego. Ja na przykład LWF uwazam za rozjaśnienie za ciemnych miejsc a zaciemnienie za jasnych za pomoca krzywych. Zas aberacje, zabawa na kolorach zieleń/błękit to tylko tak sie wydaje aby było tak ala 3seventh`owo.
hcpiter Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 pressenter oj jednak twoje wizki fajniejsze sa bez LWF`a :)
stormwind Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 światło za mocne aberracja nie potrzebna I co to jest ten LWF tylko jak już ktoś tłumaczyć mi to będzie to jak dla debila:) to troche rozjasni pojęcie LWF, tak naprawde nie ma sie czym podniecac:) http://www.aversis.be/tutorials/vray/essential_gamma_01.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Gamma_correction
FF Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 A mi sie podoba:) Jedynie podłoga mogła by byc ciemniejsza i aberracja troszeczkę mniejsza.
Tores Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 pressenter - ostatni najlepszy choć przejarany jeszcze. Jeżeli to ma być studio to ok ale jak wizka to nie wiem czy ktoś tak montuje lampkę.
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Hej, uznałem że to za mały temat żeby dawać gdzie indziej wiec wale tu. wiem co zepsułem, ale szczerze mówiąc nie chce mi się już poprawiać. Wasze uwagi będą wykorzystane w następnych animacjach. Cześć.
Petrus Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 !Ewert, Kamera strasznie szybko lata po tym osiedlu a ciężarówka pędzi 100 km/h. Przejście mało ciekawe i kadr można by było lepszy ustawić. To już poszło do klienta ? Zaakceptowane ?
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Nie nie, robiłem do dla siebie żeby się nauczyć. wiem że animacja powinna być wolniejsza gdzieś o 30-40% ale przez to bym renderował to strasznie długo, nie mam takiego sprzętu niestety..
gientekwl Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Ewert, powiedz ile masz klatek w animce i jaki łączny czas rendera na jakim sprzęcie ?!
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 24 klatki to jedna sekunda, jedna klatka liczyła mi się około 6-7 minut na q6600 i 6gb ramu. reszte można wywnioskować. ;)
La R Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Brawo Tomuś taki trailer The Sims Ci wyszedł prócz wnętrz oczywiście ;) Press... ten ostatni całkiem całkiem, ale faktycznie jest tak jak hcpiter napisał.
chudy Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Heheheh rozbawił mnie ruch kamery we wnętrzach :P 3 całkowicie różne pomieszczenia a kamera porusza się identycznie. Wygląda to tak jakby była kopiowana razem ze ścieżką. Inna sprawa. 24 klatki to troche za mało jednak do płynnego wyświetlania. Najbardziej widać to przy szybkim ruchu kamery.
Temporal Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 24 klatki to przeciez standard tv europejski no nie? wiec chyba nie za malo w japonii ponoc jest 30
mirach Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 24 klatki to przeciez standard tv europejski no nie? wiec chyba nie za malo w japonii ponoc jest 30 24 to kinowka. 25 to PAL, 30 to NTSC. Tak w przyblizeniu.
chudy Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 no niby standard ale przy animacji to troche za mało. wszystkie bajki itd mają przynajmniej 28 klatek/s
La R Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) 28 fps ? Coś chudy chyba bajki opowiadasz. Jest tak jak mirach pisze bo taki standard został przyjęty. edit: Do posta poniżej: No renderować to sobie można i 500 klatek na sekundę, ale produkt wyjściowy i tak idzie w standardy czyli Pal na Europe ( nie tylko, ale ogólnie system Europejski ) i NTSC na Amerykę tudzież na "kino", a jeśli idzie o przeglądanie na komputerze to może to być równie dobrze i 34,3 klatki na sekundę :). Edytowane 23 Styczeń 2009 przez La R
chudy Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 ehhh chodzi o kodowanie. jakoś mi nie przyszło do głowy żeby to napisać :P widzieliście kiedyś bajke zakodowaną poniżej 25 klatek? a bajki też moge opowiadać. ALE z własnego doświadczenia wiem, że animacja renderowana 25klatek na sekunde zwyczajnie tnie.
pressenter Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) Tomek: jak na jednego quada to według mnie świetna robota. ;) Wnętrza też renderowały Ci się tak krótko? Bez lwf? Edytowane 23 Styczeń 2009 przez pressenter
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Tak, choć bardzo irytowało mnie to że mieszanie irr tak długo trwa. Niestety w sypialni nie mogłem użyć Multiframe incremental dlatego że wyskakiwały bugi. Wiec w sypialni kiedy robiłem pojedynczy render to liczyło do 5 min a jak liczyłem już animacje z mieszaniem irr to dochodziło do 15 min :/ U Ciebie materiał skóry jest...widowiskowy, szkoda że fotel lewituje.
buczer Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 pressenter: bez barcelony? ... w reklamie kremu do golenia nóg już była, niedługo będzie dodawana do płatków.
pressenter Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) peter_muler: Dziebko przyznam, że nie rozumiem wypowiedzi. Jest to scena zrobiona tylko i wyłącznie dla moich własnych potrzeb. Jak ktoś chce to może i szukać barcelonki w płatkach, ale nie rozumiem co to ma do mojego renderu? !Ewert: nie lewituje, przyjrzyj się. ;) @Nvidia: Teścik był skórki i postpro. ;) Edytowane 23 Styczeń 2009 przez pressenter
NV Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 2 do 1 nie lewituje ;) Lampka, textura ściany na - Fotelki, skóra na +
trosiek Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) Co sądzicie o materiałach? Taki test felgi do mercedesa (zapomniałem dorzucić loga amg na obręczy :/ ). Na tarczy miał być displace, ale chyba nie toleruje wartości ujemnych :) edit: haha jestem ostatni na 1000 stronie :D wybaczcie że to render felgi ;) Edytowane 24 Styczeń 2009 przez trosiek
Touch Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Hmm... naprawdę nieźle się to prezentuje;)) reflektory wydają się nieco przyduże;)
Rekomendowane odpowiedzi