Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ostatnio znalazlem troche czasu na 3d to zaczalem robic taka glowke. Nie jestem zbyt dobry z ograniki (a z czego jestem? :P) ale proboje swoich sil. Model zrobiony w samym maxie co chyba widac po super detalu :P. Wiem ze model za idealny nie jest no ale trudno testuje na nim sss'a i testowe oswietlenie. Boje sie troche wziasc za wlosy no i pytanko znacie jakies fajne techniki na brwi? Linki tuty porady cokolwiek.

 

 

sss.png

 

Edit: w specularu pozniej przyciemnie troche usta bo teraz to troche jak jakis tranwestyta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za mocna aberacja co widac na halogenie, podloga za bardzo przejarana a sciana betonowa wyglada troche jak z gumoleum :] ale wiadomo jak na test to dobrze testujesz.

 

 

światło za mocne aberracja nie potrzebna I co to jest ten LWF tylko jak już ktoś tłumaczyć mi to będzie to jak dla debila:)

 

LWF- hehe tego to chyba tak naprawde nikt tutaj nie wie(nie no oczywiscie pewnie ktos wie), bo czytalem juz na forum tyle o LWF i kazdy mowi cos innego. Ja na przykład LWF uwazam za rozjaśnienie za ciemnych miejsc a zaciemnienie za jasnych za pomoca krzywych. Zas aberacje, zabawa na kolorach zieleń/błękit to tylko tak sie wydaje aby było tak ala 3seventh`owo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heheheh rozbawił mnie ruch kamery we wnętrzach :P 3 całkowicie różne pomieszczenia a kamera porusza się identycznie. Wygląda to tak jakby była kopiowana razem ze ścieżką. Inna sprawa. 24 klatki to troche za mało jednak do płynnego wyświetlania. Najbardziej widać to przy szybkim ruchu kamery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 fps ? Coś chudy chyba bajki opowiadasz. Jest tak jak mirach pisze bo taki standard został przyjęty.

 

edit: Do posta poniżej:

 

No renderować to sobie można i 500 klatek na sekundę, ale produkt wyjściowy i tak idzie w standardy czyli Pal na Europe ( nie tylko, ale ogólnie system Europejski ) i NTSC na Amerykę tudzież na "kino", a jeśli idzie o przeglądanie na komputerze to może to być równie dobrze i 34,3 klatki na sekundę :).

Edytowane przez La R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh chodzi o kodowanie. jakoś mi nie przyszło do głowy żeby to napisać :P widzieliście kiedyś bajke zakodowaną poniżej 25 klatek?

 

a bajki też moge opowiadać. ALE z własnego doświadczenia wiem, że animacja renderowana 25klatek na sekunde zwyczajnie tnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, choć bardzo irytowało mnie to że mieszanie irr tak długo trwa. Niestety w sypialni nie mogłem użyć Multiframe incremental dlatego że wyskakiwały bugi. Wiec w sypialni kiedy robiłem pojedynczy render to liczyło do 5 min a jak liczyłem już animacje z mieszaniem irr to dochodziło do 15 min :/

 

U Ciebie materiał skóry jest...widowiskowy, szkoda że fotel lewituje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter_muler: Dziebko przyznam, że nie rozumiem wypowiedzi. Jest to scena zrobiona tylko i wyłącznie dla moich własnych potrzeb. Jak ktoś chce to może i szukać barcelonki w płatkach, ale nie rozumiem co to ma do mojego renderu?

 

!Ewert: nie lewituje, przyjrzyj się. ;)

 

@Nvidia: Teścik był skórki i postpro. ;)

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o materiałach? Taki test felgi do mercedesa (zapomniałem dorzucić loga amg na obręczy :/ ). Na tarczy miał być displace, ale chyba nie toleruje wartości ujemnych :)

felga2fr7.jpg

 

edit: haha jestem ostatni na 1000 stronie :D wybaczcie że to render felgi ;)

Edytowane przez trosiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności