pionix Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 A to jest mało kontrastowe albo za cimne, za jasne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 a to fajne jest ! :) w sam raz nie za blade i nie za mocne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 hcpiter - no to może nie jest tak źle z moim monitorem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 pionix mysle ze jest dobrze z monitorem tylko poprzedni render mial mniej ostre texturki drewna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 siedzę na CRT i niestety u mnie również ten poprzedni wrzut jest nieco przyblady. Ujęcie powyżej z kolei IMO zbyt ciemne biorąc pod uwagę ilość źródeł światła. Chociaż może światła mają mała moc;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 Coś straszną kompresje jpg masz Pionix. Ostatni render bardzo fajny oprócz materiału skóry. Cześć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 a tam nie ma nigdzie skóry ;P co do kompresji to kurde chyba wina fotosika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 Ostatnio znalazlem troche czasu na 3d to zaczalem robic taka glowke. Nie jestem zbyt dobry z ograniki (a z czego jestem? :P) ale proboje swoich sil. Model zrobiony w samym maxie co chyba widac po super detalu :P. Wiem ze model za idealny nie jest no ale trudno testuje na nim sss'a i testowe oswietlenie. Boje sie troche wziasc za wlosy no i pytanko znacie jakies fajne techniki na brwi? Linki tuty porady cokolwiek. Edit: w specularu pozniej przyciemnie troche usta bo teraz to troche jak jakis tranwestyta :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 to z czego są fotele pionix? Fotosik racja jest do kitu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 Chodzi mi o eksport tej lampy: Teraz eksport do *.obj to 64MB, a do *.3ds to 19MB. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 sproboj to RAR'em albo ZIP'em potraktowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 pressenter a sprawdzałeś to co napisałem kilka postów wcześniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 t0m3k: o lol xD Świerszczu wybacz niedoczytałem. Dzięki, sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 Test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 hehe a ja sie dzisiaj w robocie smialem z tych parawanow ze jak zające w openspejsie wygladaja :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 Taki test... wiem, że przejarałem obraz, ale nie wiem kiedy będę miał czas to poprawić, więc na razie wrzucam taki test światła i materiałów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 ta barcelona ma chyba ciekawy materiał ale na moim monitorze widze glownie czarna plame... jakies takie pluszowate ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 Ogólnie to kiszkę teraz Press zrobiłeś;) fotel czarna plama, odbicie w 'antyramie' przejarane, światło reflektora tak samo;) Do poprawy;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 Hehe, aż tak źle, co? Ale dobrze, wytykajcie, próbuję troszkę lwf opanować także licze na pomoc. ;) Artur: to miała być taka szara, jakby troszkę zużyta skóra, ale nadal dopiero próbuję to opanować. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 światło za mocne aberracja nie potrzebna I co to jest ten LWF tylko jak już ktoś tłumaczyć mi to będzie to jak dla debila:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 Za mocna aberacja co widac na halogenie, podloga za bardzo przejarana a sciana betonowa wyglada troche jak z gumoleum :] ale wiadomo jak na test to dobrze testujesz. światło za mocne aberracja nie potrzebna I co to jest ten LWF tylko jak już ktoś tłumaczyć mi to będzie to jak dla debila:) LWF- hehe tego to chyba tak naprawde nikt tutaj nie wie(nie no oczywiscie pewnie ktos wie), bo czytalem juz na forum tyle o LWF i kazdy mowi cos innego. Ja na przykład LWF uwazam za rozjaśnienie za ciemnych miejsc a zaciemnienie za jasnych za pomoca krzywych. Zas aberacje, zabawa na kolorach zieleń/błękit to tylko tak sie wydaje aby było tak ala 3seventh`owo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 pressenter oj jednak twoje wizki fajniejsze sa bez LWF`a :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 press taki zamszyk ci wyszedł:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 światło za mocne aberracja nie potrzebna I co to jest ten LWF tylko jak już ktoś tłumaczyć mi to będzie to jak dla debila:) to troche rozjasni pojęcie LWF, tak naprawde nie ma sie czym podniecac:) http://www.aversis.be/tutorials/vray/essential_gamma_01.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Gamma_correction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 A mi sie podoba:) Jedynie podłoga mogła by byc ciemniejsza i aberracja troszeczkę mniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 Dobra, koniec, bo już mi się nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 pressenter - ostatni najlepszy choć przejarany jeszcze. Jeżeli to ma być studio to ok ale jak wizka to nie wiem czy ktoś tak montuje lampkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 Hej, uznałem że to za mały temat żeby dawać gdzie indziej wiec wale tu. wiem co zepsułem, ale szczerze mówiąc nie chce mi się już poprawiać. Wasze uwagi będą wykorzystane w następnych animacjach. Cześć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petrus Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 !Ewert, Kamera strasznie szybko lata po tym osiedlu a ciężarówka pędzi 100 km/h. Przejście mało ciekawe i kadr można by było lepszy ustawić. To już poszło do klienta ? Zaakceptowane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 Nie nie, robiłem do dla siebie żeby się nauczyć. wiem że animacja powinna być wolniejsza gdzieś o 30-40% ale przez to bym renderował to strasznie długo, nie mam takiego sprzętu niestety.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 Ewert, powiedz ile masz klatek w animce i jaki łączny czas rendera na jakim sprzęcie ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 24 klatki to jedna sekunda, jedna klatka liczyła mi się około 6-7 minut na q6600 i 6gb ramu. reszte można wywnioskować. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 no to nawet nieźle ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 Brawo Tomuś taki trailer The Sims Ci wyszedł prócz wnętrz oczywiście ;) Press... ten ostatni całkiem całkiem, ale faktycznie jest tak jak hcpiter napisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 Heheheh rozbawił mnie ruch kamery we wnętrzach :P 3 całkowicie różne pomieszczenia a kamera porusza się identycznie. Wygląda to tak jakby była kopiowana razem ze ścieżką. Inna sprawa. 24 klatki to troche za mało jednak do płynnego wyświetlania. Najbardziej widać to przy szybkim ruchu kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 24 klatki to przeciez standard tv europejski no nie? wiec chyba nie za malo w japonii ponoc jest 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 24 klatki to przeciez standard tv europejski no nie? wiec chyba nie za malo w japonii ponoc jest 30 24 to kinowka. 25 to PAL, 30 to NTSC. Tak w przyblizeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 no niby standard ale przy animacji to troche za mało. wszystkie bajki itd mają przynajmniej 28 klatek/s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) 28 fps ? Coś chudy chyba bajki opowiadasz. Jest tak jak mirach pisze bo taki standard został przyjęty. edit: Do posta poniżej: No renderować to sobie można i 500 klatek na sekundę, ale produkt wyjściowy i tak idzie w standardy czyli Pal na Europe ( nie tylko, ale ogólnie system Europejski ) i NTSC na Amerykę tudzież na "kino", a jeśli idzie o przeglądanie na komputerze to może to być równie dobrze i 34,3 klatki na sekundę :). Edytowane 23 Styczeń 2009 przez La R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 ehhh chodzi o kodowanie. jakoś mi nie przyszło do głowy żeby to napisać :P widzieliście kiedyś bajke zakodowaną poniżej 25 klatek? a bajki też moge opowiadać. ALE z własnego doświadczenia wiem, że animacja renderowana 25klatek na sekunde zwyczajnie tnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) Tomek: jak na jednego quada to według mnie świetna robota. ;) Wnętrza też renderowały Ci się tak krótko? Bez lwf? Edytowane 23 Styczeń 2009 przez pressenter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 Tak, choć bardzo irytowało mnie to że mieszanie irr tak długo trwa. Niestety w sypialni nie mogłem użyć Multiframe incremental dlatego że wyskakiwały bugi. Wiec w sypialni kiedy robiłem pojedynczy render to liczyło do 5 min a jak liczyłem już animacje z mieszaniem irr to dochodziło do 15 min :/ U Ciebie materiał skóry jest...widowiskowy, szkoda że fotel lewituje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczer Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 pressenter: bez barcelony? ... w reklamie kremu do golenia nóg już była, niedługo będzie dodawana do płatków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) peter_muler: Dziebko przyznam, że nie rozumiem wypowiedzi. Jest to scena zrobiona tylko i wyłącznie dla moich własnych potrzeb. Jak ktoś chce to może i szukać barcelonki w płatkach, ale nie rozumiem co to ma do mojego renderu? !Ewert: nie lewituje, przyjrzyj się. ;) @Nvidia: Teścik był skórki i postpro. ;) Edytowane 23 Styczeń 2009 przez pressenter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 2 do 1 nie lewituje ;) Lampka, textura ściany na - Fotelki, skóra na + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) Co sądzicie o materiałach? Taki test felgi do mercedesa (zapomniałem dorzucić loga amg na obręczy :/ ). Na tarczy miał być displace, ale chyba nie toleruje wartości ujemnych :) edit: haha jestem ostatni na 1000 stronie :D wybaczcie że to render felgi ;) Edytowane 24 Styczeń 2009 przez trosiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 heh ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 Hmm... naprawdę nieźle się to prezentuje;)) reflektory wydają się nieco przyduże;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 są lekko większe niż na referce. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neiraa Napisano 23 Styczeń 2009 Share Napisano 23 Styczeń 2009 Świerzo wysmarzone graty do nowej wizki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi