Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

siedzę na CRT i niestety u mnie również ten poprzedni wrzut jest nieco przyblady. Ujęcie powyżej z kolei IMO zbyt ciemne biorąc pod uwagę ilość źródeł światła. Chociaż może światła mają mała moc;))

Napisano

Ostatnio znalazlem troche czasu na 3d to zaczalem robic taka glowke. Nie jestem zbyt dobry z ograniki (a z czego jestem? :P) ale proboje swoich sil. Model zrobiony w samym maxie co chyba widac po super detalu :P. Wiem ze model za idealny nie jest no ale trudno testuje na nim sss'a i testowe oswietlenie. Boje sie troche wziasc za wlosy no i pytanko znacie jakies fajne techniki na brwi? Linki tuty porady cokolwiek.

 

 

sss.png

 

Edit: w specularu pozniej przyciemnie troche usta bo teraz to troche jak jakis tranwestyta :D

Napisano

Ogólnie to kiszkę teraz Press zrobiłeś;) fotel czarna plama, odbicie w 'antyramie' przejarane, światło reflektora tak samo;) Do poprawy;p

Napisano

Hehe, aż tak źle, co? Ale dobrze, wytykajcie, próbuję troszkę lwf opanować także licze na pomoc. ;)

 

Artur: to miała być taka szara, jakby troszkę zużyta skóra, ale nadal dopiero próbuję to opanować. :|

 

barc1.jpg

Napisano

Za mocna aberacja co widac na halogenie, podloga za bardzo przejarana a sciana betonowa wyglada troche jak z gumoleum :] ale wiadomo jak na test to dobrze testujesz.

 

 

światło za mocne aberracja nie potrzebna I co to jest ten LWF tylko jak już ktoś tłumaczyć mi to będzie to jak dla debila:)

 

LWF- hehe tego to chyba tak naprawde nikt tutaj nie wie(nie no oczywiscie pewnie ktos wie), bo czytalem juz na forum tyle o LWF i kazdy mowi cos innego. Ja na przykład LWF uwazam za rozjaśnienie za ciemnych miejsc a zaciemnienie za jasnych za pomoca krzywych. Zas aberacje, zabawa na kolorach zieleń/błękit to tylko tak sie wydaje aby było tak ala 3seventh`owo.

Napisano

pressenter - ostatni najlepszy choć przejarany jeszcze. Jeżeli to ma być studio to ok ale jak wizka to nie wiem czy ktoś tak montuje lampkę.

Napisano

Hej, uznałem że to za mały temat żeby dawać gdzie indziej wiec wale tu.

wiem co zepsułem, ale szczerze mówiąc nie chce mi się już poprawiać. Wasze uwagi będą wykorzystane w następnych animacjach.

 

 

Cześć.

Napisano

!Ewert,

 

Kamera strasznie szybko lata po tym osiedlu a ciężarówka pędzi 100 km/h.

Przejście mało ciekawe i kadr można by było lepszy ustawić.

To już poszło do klienta ? Zaakceptowane ?

Napisano

Nie nie, robiłem do dla siebie żeby się nauczyć. wiem że animacja powinna być wolniejsza gdzieś o 30-40% ale przez to bym renderował to strasznie długo, nie mam takiego sprzętu niestety..

Napisano

Brawo Tomuś taki trailer The Sims Ci wyszedł prócz wnętrz oczywiście ;)

Press... ten ostatni całkiem całkiem, ale faktycznie jest tak jak hcpiter napisał.

Napisano

Heheheh rozbawił mnie ruch kamery we wnętrzach :P 3 całkowicie różne pomieszczenia a kamera porusza się identycznie. Wygląda to tak jakby była kopiowana razem ze ścieżką. Inna sprawa. 24 klatki to troche za mało jednak do płynnego wyświetlania. Najbardziej widać to przy szybkim ruchu kamery.

Napisano
24 klatki to przeciez standard tv europejski no nie? wiec chyba nie za malo w japonii ponoc jest 30

 

24 to kinowka. 25 to PAL, 30 to NTSC. Tak w przyblizeniu.

Napisano (edytowane)

28 fps ? Coś chudy chyba bajki opowiadasz. Jest tak jak mirach pisze bo taki standard został przyjęty.

 

edit: Do posta poniżej:

 

No renderować to sobie można i 500 klatek na sekundę, ale produkt wyjściowy i tak idzie w standardy czyli Pal na Europe ( nie tylko, ale ogólnie system Europejski ) i NTSC na Amerykę tudzież na "kino", a jeśli idzie o przeglądanie na komputerze to może to być równie dobrze i 34,3 klatki na sekundę :).

Edytowane przez La R
Napisano

ehhh chodzi o kodowanie. jakoś mi nie przyszło do głowy żeby to napisać :P widzieliście kiedyś bajke zakodowaną poniżej 25 klatek?

 

a bajki też moge opowiadać. ALE z własnego doświadczenia wiem, że animacja renderowana 25klatek na sekunde zwyczajnie tnie.

Napisano

Tak, choć bardzo irytowało mnie to że mieszanie irr tak długo trwa. Niestety w sypialni nie mogłem użyć Multiframe incremental dlatego że wyskakiwały bugi. Wiec w sypialni kiedy robiłem pojedynczy render to liczyło do 5 min a jak liczyłem już animacje z mieszaniem irr to dochodziło do 15 min :/

 

U Ciebie materiał skóry jest...widowiskowy, szkoda że fotel lewituje.

Napisano (edytowane)

peter_muler: Dziebko przyznam, że nie rozumiem wypowiedzi. Jest to scena zrobiona tylko i wyłącznie dla moich własnych potrzeb. Jak ktoś chce to może i szukać barcelonki w płatkach, ale nie rozumiem co to ma do mojego renderu?

 

!Ewert: nie lewituje, przyjrzyj się. ;)

 

@Nvidia: Teścik był skórki i postpro. ;)

Edytowane przez pressenter
Napisano (edytowane)

Co sądzicie o materiałach? Taki test felgi do mercedesa (zapomniałem dorzucić loga amg na obręczy :/ ). Na tarczy miał być displace, ale chyba nie toleruje wartości ujemnych :)

felga2fr7.jpg

 

edit: haha jestem ostatni na 1000 stronie :D wybaczcie że to render felgi ;)

Edytowane przez trosiek
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności