Araiel Napisano 8 Marzec 2009 Share Napisano 8 Marzec 2009 Taki tam teścik obudowy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
styczeń Napisano 8 Marzec 2009 Share Napisano 8 Marzec 2009 (edytowane) Witam wszytskich! :) Tak sobie testuje oświetlenie ale GI mnie do szału doprowadza. Możecie coś poradzić na te plamy? IRR + CL irr: min -5 max -1 Hsph sub: 100 Inter samples 100 Clt tresh: 0,3 Nrm i Dis tresh 0,1 Interpolation type: Delone trang. lc: subdivs: 1000 sample size: 0,01 pre-filter:10 oświetlane vray sun+sky full size po kliknięciu Edytowane 8 Marzec 2009 przez styczeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 8 Marzec 2009 Share Napisano 8 Marzec 2009 (edytowane) Tores - jest spoko, przesliczna trawa, oswietlenie jak dla mnie "nazbyt gorące" tzn czuć niemalże 45 stopni w cieniu ( mowa o tym ostatnim);) W tym z drewnem wyszlo bez zarzutu. Śledzik to niejaki "Robot" Łukasz Jaroszonek, swoją drogą spoko kumpel:) Press - Lampa yyyy jak pamiętam szkło zwykłe a w środku sfera. Jak prefilter w lc dowaliłem na 700 to wszelkie kafle zniknęły:) Edytowane 8 Marzec 2009 przez Zbychowaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 8 Marzec 2009 Share Napisano 8 Marzec 2009 styczen wylacz delone bo robi bugi, pozatym zmniejsz interpolation samples bo gi Ci sie zbluruje za bardzo. Za to mozesz dac enchance details i zmniejsz tam parametry o połowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
styczeń Napisano 8 Marzec 2009 Share Napisano 8 Marzec 2009 dzięki, spróbuje się pobawić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 8 Marzec 2009 Share Napisano 8 Marzec 2009 Pobawiłem się jeszcze ustawieniami i coś takiego mi wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 8 Marzec 2009 Share Napisano 8 Marzec 2009 Bardzo fajnie to wygląda, komin nie powinien mieć dispa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 8 Marzec 2009 Share Napisano 8 Marzec 2009 Tores- drugi renderek jak fotka, pierwszy ma jakis zaszumiony dach i brak dispa na kamieniach.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 9 Marzec 2009 Share Napisano 9 Marzec 2009 no i mapowanko na dechach padło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 9 Marzec 2009 Share Napisano 9 Marzec 2009 (edytowane) Dispa wyłączyłem bo chciałem tylko światełko sprawdzić. Mapowanie niektórych elementów rzeczywiście leży jak i brak obróbki blacharskiej na dachu. Ale przyjdzie i na to pora:) Odbicia sprawiają takie wrażenie bo mapa w slocie reflect jest taka w ciapki trochę. Edytowane 9 Marzec 2009 przez Tores Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 9 Marzec 2009 Share Napisano 9 Marzec 2009 Tores, wszysto git tylko te dechy na szalówce mi się nie podobają. Nie za grube szczeliny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 9 Marzec 2009 Share Napisano 9 Marzec 2009 Podoba mi sie ten ostatni render Tores ale jak dla mnie przesadzasz z aberacją bardzo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 9 Marzec 2009 Share Napisano 9 Marzec 2009 tores - to drugie ujecie mi sie podobuje :) ale chyba ivy masz na opak :). jak dof robiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 9 Marzec 2009 Share Napisano 9 Marzec 2009 Sądząc po samplingu to wbudowany maxa. ;) Całkiem zacnie. Tą trawkę to ręcznie przycinasz do ścian czy masz na to jakiś sekretny patent? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 9 Marzec 2009 Share Napisano 9 Marzec 2009 hej, to z v-raya? a dof to czysty jest? czy postpro? bluszcze to mnie przypomina IvyGena po takiej losowości na ościankach budynku. ;) świetne kombinowanie ze światłem, choć lekko przejarane!!! ;) druga sprawka: może mi powiesz jak sie robi zioło w PS'ie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 9 Marzec 2009 Share Napisano 9 Marzec 2009 Kub@. marnujesz się chłopaku w tej firmie gdzie pracujesz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trybal Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Próbny rendering krzesełka :) Jak dobrze pójdzie to może zrobię jeszcze parę mebli i zrobiłbym jakąś prostą wizkę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 ajej jakie to krzesełko małe albo panel podłogowy gigant ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Dzięki za komentarze. !Ewert - czasami rzeczywiście przesadzam z abberacją, ale myślę że dojdę kiedyś do takiej wprawy żeby nie koliła w oczy Siwy - tekstura taka już jest więc nie będę już kombinował. Dof z PS-a. Zapomniałem włączyć zdepth przy testowym renderze więc tylko zamalowany pierwszy plan na czarno a reszta biała. Użyłem Dof3pro. Bluszcz z ivygeneratora. Niestety w maxie 2009 nie działa plugin więc był budynek wyeksportowany do obj. W Ivy widziałem, że był obrócony ale po imporcie z powrotem wszystko było na miejscu. Teraz jak spojrzałem z bliska to rzeczywiście listki były zwrócone w jedną stronę także Morphe gratuluję takiego oka:) Muszę przetestować export i import albo wrócić do maxa 2008 bo tam przynajmniej pluginy działają w większości. Trawka to nic specjalnego. Renderuję zawsze Object ID więc selekcja szybko idzie po każdym źdźble. Selekcjonuję z antyaliasingiem więc mam pewien zapas. Jak robię testowe rendery to tylko pociągam szybko piórkiem w ps natomiast końcowe to już przy ścianach daję cienki pasek trawy z mojego przepisu i bardzo zróżnicowanego dispa aby widać było ładnie pojedyncze źdźbła. Na końcu to wszystko wymieszam i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Toresie ja robie to w ten sposób ( z bluszczem) ze eksportuje do 3ds i otwieram w maksie 9, i z niego eksportuje do obj. Nie mogę rozgryźć presetów w 2009 do eksportu OBJ niestety a nei mam czasu za bardzo na eksperymenta :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Loki - a czemu nie korzystasz z pluginu ivy w maxie jak już exportujesz do 9-tki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuj Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 (edytowane) Test studia do prezentacji mebli - materialy wymagaja dopracowania to wiem ;) tak czy inaczej proszę o rady i sugestie. Render ar3 z c4d11 - post w ps Edytowane 10 Marzec 2009 przez wuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Jedno światełko to trochę za mało. Pokombinuj z dwoma może trzema. Daj każdemu jakąś inną barwę. Jak już robisz jasne tło to ja bym je zmienił na zupełnie białe ale to już takie moje widzimisię. Materiały rzeczywiście słabiutkie. Dof wydaje mi się zbędny bo nie ma ciekawych detali do pokazania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuj Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Dzieki Tores, oswietlenie jest "typowo" studyjne na 3point - ale tylko jedno daje spec i cien... no i nie sa zroznicowane kolorem :/ pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 jakoś nie potrafie sie na niego przesiąść - a ten osobny IvyGenerator mam od wersji chyba 8 maxa wiec sie przyzwyczailem :) -------- edit ---------- kiepskie to oświetlenie jak na studio. Swoją drogą meble tez imo brzydkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuj Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 tak ps. to nie ma ktos ciekawych przykladow oswietlenia? nie chodzi mi o gotowe sceny, a raczej o ref. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Tores ten ivy plugin jak najbardziej działa w 2009. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 Test zieleni ode mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 Wie może ktoś skąd można pobrać działający plugin ivy do maxa2009 64-bit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 Proszę ziomek :) ..pod 2008/2009 64.100% sprawny ..:) http://rapidshare.com/files/207882689/Ivy.Generator.Max.rar.html 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etyr11 Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 http://www.guruware.at/main/ivy/index.html 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 Dzięki chłopaki. Repy poleciały 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek G Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 dzieki - tez tego szukałem ,rypy dodane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 eto test który zdechł:P co myślicie o swiatełku? By loganart003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 Dla mnie światełko ok, choć materiał betonu/asfaltu do poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 no i te "human in white" ;p, bardzo fajne światełko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 Filip - no tam beda pyty betonowe:/ moze jescze je poprawie o pasko wygladaja masz racje. dzieki indian - wolalem wstawic takich ludkow bo kurcze z teksturami wygladaja jeszce bardziej nie naturalnie:P tacy sa budyniowi. dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfaniak Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 Witam. Test wszystkiego, skopanych refleksów też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 cfaniak- co tam sie odbioja w tych oknach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 jakaś hdrka z override? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuj Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 helo Cfaniak - jak dla mnie AA i mapowanie cegły daje po oczach. Co do zieleni to żywopłot z boxa się uwidacznia i pnie drzew jakieś zbytnio regularne. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 a dla mnie wlasnie zywoplot jest jak najbardziej ok. mozesz napisac jak jest zrobiony? disp? jesli tak to mozesz sie podzielic mapa i nastawami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 Przyłączam sie do prośby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 odemnie taki maly domecek- test swiatla i posta. ktore lepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 Zdecydowanie pierwsze. Krzaczory to EV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 pierwsze :P a na tym drugim to specjalnie zrobiłeś tą szybkę od drzwi taką leciutko wygiętą. bo takie trochę skrzywione odbicie dodaje realizmu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 tak, szyba celowa. krzaczory to EV, poza jednym iglakiem, i zywoplotem, i choinka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 zdecydowanie drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 kurde Morphe nigdy bym nie wpadł na to żeby coś takiego zrobić :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 bardzo fajny efekt ci wyszedł z tą szybą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi