styczeń Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 (edytowane) Witam wszytskich! :) Tak sobie testuje oświetlenie ale GI mnie do szału doprowadza. Możecie coś poradzić na te plamy? IRR + CL irr: min -5 max -1 Hsph sub: 100 Inter samples 100 Clt tresh: 0,3 Nrm i Dis tresh 0,1 Interpolation type: Delone trang. lc: subdivs: 1000 sample size: 0,01 pre-filter:10 oświetlane vray sun+sky full size po kliknięciu Edytowane 8 Marzec 2009 przez styczeń
Zbychowaty Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 (edytowane) Tores - jest spoko, przesliczna trawa, oswietlenie jak dla mnie "nazbyt gorące" tzn czuć niemalże 45 stopni w cieniu ( mowa o tym ostatnim);) W tym z drewnem wyszlo bez zarzutu. Śledzik to niejaki "Robot" Łukasz Jaroszonek, swoją drogą spoko kumpel:) Press - Lampa yyyy jak pamiętam szkło zwykłe a w środku sfera. Jak prefilter w lc dowaliłem na 700 to wszelkie kafle zniknęły:) Edytowane 8 Marzec 2009 przez Zbychowaty
Kub@ Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 styczen wylacz delone bo robi bugi, pozatym zmniejsz interpolation samples bo gi Ci sie zbluruje za bardzo. Za to mozesz dac enchance details i zmniejsz tam parametry o połowę.
Tores Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 Pobawiłem się jeszcze ustawieniami i coś takiego mi wyszło.
FF Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 Bardzo fajnie to wygląda, komin nie powinien mieć dispa?
Filip Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 Tores- drugi renderek jak fotka, pierwszy ma jakis zaszumiony dach i brak dispa na kamieniach..
Tores Napisano 9 Marzec 2009 Napisano 9 Marzec 2009 (edytowane) Dispa wyłączyłem bo chciałem tylko światełko sprawdzić. Mapowanie niektórych elementów rzeczywiście leży jak i brak obróbki blacharskiej na dachu. Ale przyjdzie i na to pora:) Odbicia sprawiają takie wrażenie bo mapa w slocie reflect jest taka w ciapki trochę. Edytowane 9 Marzec 2009 przez Tores
siwy Napisano 9 Marzec 2009 Napisano 9 Marzec 2009 Tores, wszysto git tylko te dechy na szalówce mi się nie podobają. Nie za grube szczeliny?
!Ewert Napisano 9 Marzec 2009 Napisano 9 Marzec 2009 Podoba mi sie ten ostatni render Tores ale jak dla mnie przesadzasz z aberacją bardzo ;)
Morphe Napisano 9 Marzec 2009 Napisano 9 Marzec 2009 tores - to drugie ujecie mi sie podobuje :) ale chyba ivy masz na opak :). jak dof robiony?
pressenter Napisano 9 Marzec 2009 Napisano 9 Marzec 2009 Sądząc po samplingu to wbudowany maxa. ;) Całkiem zacnie. Tą trawkę to ręcznie przycinasz do ścian czy masz na to jakiś sekretny patent?
Camel Napisano 9 Marzec 2009 Napisano 9 Marzec 2009 hej, to z v-raya? a dof to czysty jest? czy postpro? bluszcze to mnie przypomina IvyGena po takiej losowości na ościankach budynku. ;) świetne kombinowanie ze światłem, choć lekko przejarane!!! ;) druga sprawka: może mi powiesz jak sie robi zioło w PS'ie?
Pionier Napisano 9 Marzec 2009 Napisano 9 Marzec 2009 Kub@. marnujesz się chłopaku w tej firmie gdzie pracujesz :D
Trybal Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Próbny rendering krzesełka :) Jak dobrze pójdzie to może zrobię jeszcze parę mebli i zrobiłbym jakąś prostą wizkę :)
indian Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 ajej jakie to krzesełko małe albo panel podłogowy gigant ;p
Tores Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Dzięki za komentarze. !Ewert - czasami rzeczywiście przesadzam z abberacją, ale myślę że dojdę kiedyś do takiej wprawy żeby nie koliła w oczy Siwy - tekstura taka już jest więc nie będę już kombinował. Dof z PS-a. Zapomniałem włączyć zdepth przy testowym renderze więc tylko zamalowany pierwszy plan na czarno a reszta biała. Użyłem Dof3pro. Bluszcz z ivygeneratora. Niestety w maxie 2009 nie działa plugin więc był budynek wyeksportowany do obj. W Ivy widziałem, że był obrócony ale po imporcie z powrotem wszystko było na miejscu. Teraz jak spojrzałem z bliska to rzeczywiście listki były zwrócone w jedną stronę także Morphe gratuluję takiego oka:) Muszę przetestować export i import albo wrócić do maxa 2008 bo tam przynajmniej pluginy działają w większości. Trawka to nic specjalnego. Renderuję zawsze Object ID więc selekcja szybko idzie po każdym źdźble. Selekcjonuję z antyaliasingiem więc mam pewien zapas. Jak robię testowe rendery to tylko pociągam szybko piórkiem w ps natomiast końcowe to już przy ścianach daję cienki pasek trawy z mojego przepisu i bardzo zróżnicowanego dispa aby widać było ładnie pojedyncze źdźbła. Na końcu to wszystko wymieszam i jest ok.
Loki Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Toresie ja robie to w ten sposób ( z bluszczem) ze eksportuje do 3ds i otwieram w maksie 9, i z niego eksportuje do obj. Nie mogę rozgryźć presetów w 2009 do eksportu OBJ niestety a nei mam czasu za bardzo na eksperymenta :/
Tores Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Loki - a czemu nie korzystasz z pluginu ivy w maxie jak już exportujesz do 9-tki?
wuj Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 (edytowane) Test studia do prezentacji mebli - materialy wymagaja dopracowania to wiem ;) tak czy inaczej proszę o rady i sugestie. Render ar3 z c4d11 - post w ps Edytowane 10 Marzec 2009 przez wuj
Tores Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Jedno światełko to trochę za mało. Pokombinuj z dwoma może trzema. Daj każdemu jakąś inną barwę. Jak już robisz jasne tło to ja bym je zmienił na zupełnie białe ale to już takie moje widzimisię. Materiały rzeczywiście słabiutkie. Dof wydaje mi się zbędny bo nie ma ciekawych detali do pokazania.
wuj Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Dzieki Tores, oswietlenie jest "typowo" studyjne na 3point - ale tylko jedno daje spec i cien... no i nie sa zroznicowane kolorem :/ pzdr
Loki Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 jakoś nie potrafie sie na niego przesiąść - a ten osobny IvyGenerator mam od wersji chyba 8 maxa wiec sie przyzwyczailem :) -------- edit ---------- kiepskie to oświetlenie jak na studio. Swoją drogą meble tez imo brzydkie
wuj Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 tak ps. to nie ma ktos ciekawych przykladow oswietlenia? nie chodzi mi o gotowe sceny, a raczej o ref. pzdr
La R Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Tores ten ivy plugin jak najbardziej działa w 2009.
Tores Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 Wie może ktoś skąd można pobrać działający plugin ivy do maxa2009 64-bit?
arch515 Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 Proszę ziomek :) ..pod 2008/2009 64.100% sprawny ..:) http://rapidshare.com/files/207882689/Ivy.Generator.Max.rar.html 2
grzegerz Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 eto test który zdechł:P co myślicie o swiatełku? By loganart003
Filip Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 Dla mnie światełko ok, choć materiał betonu/asfaltu do poprawy.
indian Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 no i te "human in white" ;p, bardzo fajne światełko
grzegerz Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 Filip - no tam beda pyty betonowe:/ moze jescze je poprawie o pasko wygladaja masz racje. dzieki indian - wolalem wstawic takich ludkow bo kurcze z teksturami wygladaja jeszce bardziej nie naturalnie:P tacy sa budyniowi. dzieki
cfaniak Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 Witam. Test wszystkiego, skopanych refleksów też
wuj Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 helo Cfaniak - jak dla mnie AA i mapowanie cegły daje po oczach. Co do zieleni to żywopłot z boxa się uwidacznia i pnie drzew jakieś zbytnio regularne. pzdr
Orangegraphics Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 a dla mnie wlasnie zywoplot jest jak najbardziej ok. mozesz napisac jak jest zrobiony? disp? jesli tak to mozesz sie podzielic mapa i nastawami?
Morphe Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 odemnie taki maly domecek- test swiatla i posta. ktore lepsze?
kamil.ochel Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 pierwsze :P a na tym drugim to specjalnie zrobiłeś tą szybkę od drzwi taką leciutko wygiętą. bo takie trochę skrzywione odbicie dodaje realizmu :P
Morphe Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 tak, szyba celowa. krzaczory to EV, poza jednym iglakiem, i zywoplotem, i choinka. 1
kamil.ochel Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 kurde Morphe nigdy bym nie wpadł na to żeby coś takiego zrobić :D
Rekomendowane odpowiedzi