Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Witam wszytskich! :)

Tak sobie testuje oświetlenie ale GI mnie do szału doprowadza.

 

Możecie coś poradzić na te plamy?

IRR + CL

 

irr:

min -5

max -1

Hsph sub: 100

Inter samples 100

Clt tresh: 0,3

Nrm i Dis tresh 0,1

 

Interpolation type: Delone trang.

 

lc:

 

subdivs: 1000

sample size: 0,01

 

pre-filter:10

 

oświetlane vray sun+sky

 

full size po kliknięciu

d20e18cbad5ee743med.jpg

Edytowane przez styczeń
Napisano (edytowane)

Tores - jest spoko, przesliczna trawa, oswietlenie jak dla mnie "nazbyt gorące" tzn czuć niemalże 45 stopni w cieniu ( mowa o tym ostatnim);) W tym z drewnem wyszlo bez zarzutu.

 

Śledzik to niejaki "Robot" Łukasz Jaroszonek, swoją drogą spoko kumpel:)

 

Press - Lampa yyyy jak pamiętam szkło zwykłe a w środku sfera. Jak prefilter w lc dowaliłem na 700 to wszelkie kafle zniknęły:)

Edytowane przez Zbychowaty
Napisano

styczen wylacz delone bo robi bugi, pozatym zmniejsz interpolation samples bo gi Ci sie zbluruje za bardzo. Za to mozesz dac enchance details i zmniejsz tam parametry o połowę.

Napisano (edytowane)

Dispa wyłączyłem bo chciałem tylko światełko sprawdzić. Mapowanie niektórych elementów rzeczywiście leży jak i brak obróbki blacharskiej na dachu. Ale przyjdzie i na to pora:)

Odbicia sprawiają takie wrażenie bo mapa w slocie reflect jest taka w ciapki trochę.

Edytowane przez Tores
Napisano

hej, to z v-raya? a dof to czysty jest? czy postpro? bluszcze to mnie przypomina IvyGena po takiej losowości na ościankach budynku. ;) świetne kombinowanie ze światłem, choć lekko przejarane!!! ;)

 

druga sprawka: może mi powiesz jak sie robi zioło w PS'ie?

Napisano

Dzięki za komentarze.

!Ewert - czasami rzeczywiście przesadzam z abberacją, ale myślę że dojdę kiedyś do takiej wprawy żeby nie koliła w oczy

Siwy - tekstura taka już jest więc nie będę już kombinował.

Dof z PS-a. Zapomniałem włączyć zdepth przy testowym renderze więc tylko zamalowany pierwszy plan na czarno a reszta biała. Użyłem Dof3pro.

Bluszcz z ivygeneratora. Niestety w maxie 2009 nie działa plugin więc był budynek wyeksportowany do obj. W Ivy widziałem, że był obrócony ale po imporcie z powrotem wszystko było na miejscu. Teraz jak spojrzałem z bliska to rzeczywiście listki były zwrócone w jedną stronę także Morphe gratuluję takiego oka:) Muszę przetestować export i import albo wrócić do maxa 2008 bo tam przynajmniej pluginy działają w większości.

Trawka to nic specjalnego. Renderuję zawsze Object ID więc selekcja szybko idzie po każdym źdźble. Selekcjonuję z antyaliasingiem więc mam pewien zapas. Jak robię testowe rendery to tylko pociągam szybko piórkiem w ps natomiast końcowe to już przy ścianach daję cienki pasek trawy z mojego przepisu i bardzo zróżnicowanego dispa aby widać było ładnie pojedyncze źdźbła. Na końcu to wszystko wymieszam i jest ok.

Napisano

Toresie ja robie to w ten sposób ( z bluszczem) ze eksportuje do 3ds i otwieram w maksie 9, i z niego eksportuje do obj. Nie mogę rozgryźć presetów w 2009 do eksportu OBJ niestety a nei mam czasu za bardzo na eksperymenta :/

Napisano (edytowane)

Test studia do prezentacji mebli - materialy wymagaja dopracowania to wiem ;) tak czy inaczej proszę o rady i sugestie.

Render ar3 z c4d11 - post w ps

85923507.th.jpg

1dof.th.jpg

1dofa.th.jpg

27694315.th.jpg

2dof.th.jpg

2dofb.th.jpg

Edytowane przez wuj
Napisano

Jedno światełko to trochę za mało. Pokombinuj z dwoma może trzema. Daj każdemu jakąś inną barwę. Jak już robisz jasne tło to ja bym je zmienił na zupełnie białe ale to już takie moje widzimisię. Materiały rzeczywiście słabiutkie. Dof wydaje mi się zbędny bo nie ma ciekawych detali do pokazania.

Napisano

Dzieki Tores,

oswietlenie jest "typowo" studyjne na 3point - ale tylko jedno daje spec i cien...

no i nie sa zroznicowane kolorem :/

pzdr

Napisano

jakoś nie potrafie sie na niego przesiąść - a ten osobny IvyGenerator mam od wersji chyba 8 maxa wiec sie przyzwyczailem :)

 

-------- edit ----------

 

kiepskie to oświetlenie jak na studio.

 

Swoją drogą meble tez imo brzydkie

Napisano

Filip - no tam beda pyty betonowe:/ moze jescze je poprawie o pasko wygladaja masz racje. dzieki

indian - wolalem wstawic takich ludkow bo kurcze z teksturami wygladaja jeszce bardziej nie naturalnie:P tacy sa budyniowi. dzieki

Napisano

helo Cfaniak - jak dla mnie AA i mapowanie cegły daje po oczach. Co do zieleni to żywopłot z boxa się uwidacznia i pnie drzew jakieś zbytnio regularne.

pzdr

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności