Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

sampling mały, bo chciałem ustawić najniżej jak się da do animacji, ale chyba przegiąłem

 

gdzieś widziałem, że koleś 2000 sampli ustawił to może tu jest pies pogrzebany.

kiepski kontrast na tym moim obrazku i mało szczegółów. wcześniejsze rendery bardziej przypominały kanał Z-depth.

spróbuję podnieść ten sampling

Napisano

jak to do animacji, to czemu nie przeliczysz sobie wczesniej LC i Irr ? np co 5-6 klatkę (o ile to tylko flythrou i nic się nie będzie ruszać w tej animacji poza kamerą). Wtedy możesz mieć i dobry sampling i dobrą jakość. no a jak mało kontrastu to powalcz z kamerą.

Napisano (edytowane)

liczę do pliku. wychodzi mi niezły czas.

mam zamiar teraz puscic na noc Irr map na "multiframe incremental" a LC na flighthrough

a gdzie się ustawia liczenie map co 4-5 klatkę? w zakładce common/time output?

Edytowane przez remanent
Napisano

Remanent - czasem postprodukcja jest równoważna z renderem. do animacji polecam after effects

 

71880106.jpg

 

a kontrastem i ekspozycją klatek najlepiej kontroluje się color mappingiem i kamerą jeśli używasz vrayphysicalcam

Napisano

testbiuro.jpg

 

test światła i forniru na scianie - czy ta decha przypomina orzech ? bo ja sie gapie na to juz cały dzień w róznych konfiguracjach oświetlenia i po fotoszopowej walce - sam już nie wiem.

 

wiem, ze ludziki z http://www.uglypeople.com, ale sa tylko zeby pokazac klientowi skalę.

Napisano

Polka, Loki - dziękuję, na pewno skorzystam.

wyliczyło mi się to ustawienie z multiframe incremental i też jest super patent. miele klatki aż miło, polecam.

Napisano (edytowane)

bardzo brzydki ten glut zwisa z kranu wstydził byś się :)

 

poza tym:

 

1) mizerny sampling ciapy na scianie są nawet na moim beznadziejnym monitorze to widać - zakladam ze test jak zwykle

 

2) DOF rozmył 90% ciekawego obrazka a pokazał nie ciekawego glutka :)

 

3) very głębokie fugi masz waćpan w tych kafelkach

 

 

a z cyklu: "Myśli złote, srebrne, takie sobie i całkiem do dupy": dziś mottem dnia niech będzie stwierdzenie kumpla który usiłuje mnie nauczyć rysunku:

lepiej jakiejś kreski nie narysować i pozwolic zeby widz sobie to dopowiedzial, niż narysować i spierd... cały rysunek. (to tak vide potworek wyciekający z kranu)

 

 

------------------- EDIT --------------------------

 

a odemnie - scena taka - klient się zgodził więc wrzucam do oceny - wiecej tego moze będzie później w moim wątku z portfolio.

antladaq001forum2.jpg

Edytowane przez Loki
Napisano

brokat to przez vraylightmtl który mocno świeci wewnątrz kloszy żyrandola, a render to oczywiście vray.

 

Polecam się zapoznać z darmowym skryptem na tej stronie jak i darmowym pluginem materiału który z nim współpracuje:

 

http://www.cg-source.com/floorgenerator.php

 

Jedno z lepszych narzędzi i w dodatku bardzo fajnie wykonane które ujżało światło dzienne w ostatnim czasie :)

  • Like 4
  • Confused 1
Napisano

fajna strona Marcinie, dzieki za informację - rep dla Ciebie.

 

a tu test kolejnej scenki coś mi się światło nie podoba pod sufitem przy ścianach. Dziwne bo IRR I LC dość wysoko ustawione a w całej scenie jest tylko 4 źródła światła.(VraySun, 3 x VrayPlane i VraySky), czy może to być spowodowane faktem że cały sufit to VrayProxy ?

 

testbiuro01.jpg

Napisano

tylko 3 vray plane w tak duzej scenie ? a od srodka czym swiecisz ?

Materialy takie meczace dla oka, dodaj troszke refl bo z tego co widze to wszystko jest matowe i jednolite. Na tych kartkach porobily ci sie czarne plamy prawdopodobnie te plane sa na tej samej wysokosci i jest co-op :)

Ogolnie przydalo by sie wiecej podkrecic swiatlo bo srednio wyszlo.

Pozdrawiam :)

Napisano (edytowane)

za kamerą jest 1 vray plane, nad całym pomieszczeniem 1 , w oknach są 2 i vraySun + sky. phisical camera. plamy na kartkach są od tego vrayplane pod sufitem - cień rzucają segregatory - musze przebudować model oświetlenia do tej sceny chyba.

 

refl dodam :)

Edytowane przez Loki
Napisano

Taki teścik zleconej scenki, na razie tylko światło, coś mi się to nie podoba zwłaszcza że sie prawie 11 H liczyło;/

 

Jakies sugestie na optymalizacje

Brute + LC

 

w lc 1000 sampli na 0.02

a w brucie 12 sampli reszta w standardzie

 

kuchnia29.jpg

Napisano

przepraszam ze z tym postem tutaj wyskakuje, ale ze względu że dużo wizualizatorów tu zagląda, mam pytanie odnośnie takich klasycznych modeli

italian000112.jpg

 

 

gdzie znaleźć refki takich mebli ?

Napisano (edytowane)

ja bym przejżał np stronę muzeum w Luwrze, Wilanowie, poszukał mebli jakichś a'la Ludwik któryśtam, empire itp.

 

-------- EDIT ------------

 

o wlasnie słowa mi brakowało wiktoriańskie! - RA :)

Edytowane przez Loki
Napisano

Kub@ - już się przestraszyłem, że to render i zimny pot mnie oblał a szczęka opadła na poziom morza na myśl że ot tak sobie wrzucasz taką scenkę :D

Napisano

Witam

Taki mój ostatni teścik otoczenia i oświetlenia. Domek dla niektórych pewnie znajomy:). Co o tym sądzicie i co można by jeszcze podciągnąć?

56039665.jpg

Napisano

podciągnąć można zdecydowanie liście na 1 planie oraz shading no i drewno na kolumnie jakoś dziwnie wygląda (takie duże słoje) ale generalnie to ładny exteriorek

Napisano

test wszystkiego - lekka postprodukcja w fotoszopie (dodane tło, hmm nieco kontrastu i w zasadzie to wszystko) opinie mile widziane.

 

antomcallcenter105www.jpg

Napisano

Ładnie tło wkomponowałeś :)

Nie pasuje mi shader plastiku na krzesle. Imo za mało odbija (niski ior ?) i ma za małe glossy.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności