Fargate Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 (edytowane) hey dawno mnie tu nie było - test zmarszczek :) Edytowane 19 Marzec 2009 przez Fargate
pressenter Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 Hmm, Bono-> Mezzo? Fajnie pikowanie wyszło.
Morphe Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 kto sie zna na max script! pilnie potrzebuje speca:)
remanent Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 słuchajcie, potrzebuję waszej pomocy mądre głowy. o ile wnętrza jakoś ogarniam to z tym parkingiem poległem. powiedzcie mi proszę co namieszałem w ustawieniach - poniżej ustawienia i najlepsze co mi się udało wypluć. może jest ktoś kto zna się na oświetlaniu wielkich powierzchni (tu jest 70 vray lightów) ustawienia: http://img19.imageshack.us/img19/7490/ustawieniah.jpg
Loki Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 a jaki jest problem? bo na tak małym obrazku niewiele widać. Czemu tylko 700 sampli w LC ?
remanent Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 sampling mały, bo chciałem ustawić najniżej jak się da do animacji, ale chyba przegiąłem gdzieś widziałem, że koleś 2000 sampli ustawił to może tu jest pies pogrzebany. kiepski kontrast na tym moim obrazku i mało szczegółów. wcześniejsze rendery bardziej przypominały kanał Z-depth. spróbuję podnieść ten sampling
Loki Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 jak to do animacji, to czemu nie przeliczysz sobie wczesniej LC i Irr ? np co 5-6 klatkę (o ile to tylko flythrou i nic się nie będzie ruszać w tej animacji poza kamerą). Wtedy możesz mieć i dobry sampling i dobrą jakość. no a jak mało kontrastu to powalcz z kamerą.
remanent Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 (edytowane) liczę do pliku. wychodzi mi niezły czas. mam zamiar teraz puscic na noc Irr map na "multiframe incremental" a LC na flighthrough a gdzie się ustawia liczenie map co 4-5 klatkę? w zakładce common/time output? Edytowane 12 Marzec 2009 przez remanent
polka dot Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 Remanent - czasem postprodukcja jest równoważna z renderem. do animacji polecam after effects a kontrastem i ekspozycją klatek najlepiej kontroluje się color mappingiem i kamerą jeśli używasz vrayphysicalcam
Loki Napisano 13 Marzec 2009 Napisano 13 Marzec 2009 test światła i forniru na scianie - czy ta decha przypomina orzech ? bo ja sie gapie na to juz cały dzień w róznych konfiguracjach oświetlenia i po fotoszopowej walce - sam już nie wiem. wiem, ze ludziki z http://www.uglypeople.com, ale sa tylko zeby pokazac klientowi skalę.
pressenter Napisano 13 Marzec 2009 Napisano 13 Marzec 2009 Idźcie spać geeki! xD Loki rzuć tam jakąś podłogę, bo trudno to nawet oceniać, a czy to orzech... no niby i orzech. W sumie podobny: http://www.fabrizio.pl/gfx/custom/products/lawy/caffe/4_caffe_orzech_2_www_stan.jpg
remanent Napisano 13 Marzec 2009 Napisano 13 Marzec 2009 Polka, Loki - dziękuję, na pewno skorzystam. wyliczyło mi się to ustawienie z multiframe incremental i też jest super patent. miele klatki aż miło, polecam.
Loki Napisano 13 Marzec 2009 Napisano 13 Marzec 2009 (edytowane) bardzo brzydki ten glut zwisa z kranu wstydził byś się :) poza tym: 1) mizerny sampling ciapy na scianie są nawet na moim beznadziejnym monitorze to widać - zakladam ze test jak zwykle 2) DOF rozmył 90% ciekawego obrazka a pokazał nie ciekawego glutka :) 3) very głębokie fugi masz waćpan w tych kafelkach a z cyklu: "Myśli złote, srebrne, takie sobie i całkiem do dupy": dziś mottem dnia niech będzie stwierdzenie kumpla który usiłuje mnie nauczyć rysunku: lepiej jakiejś kreski nie narysować i pozwolic zeby widz sobie to dopowiedzial, niż narysować i spierd... cały rysunek. (to tak vide potworek wyciekający z kranu) ------------------- EDIT -------------------------- a odemnie - scena taka - klient się zgodził więc wrzucam do oceny - wiecej tego moze będzie później w moim wątku z portfolio. Edytowane 13 Marzec 2009 przez Loki
Marcin Napisano 14 Marzec 2009 Napisano 14 Marzec 2009 Test wielu rzeczy, materiał sofy, podłogi, iesów.
Trybal Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Nie mów, że nie słyszałeś o brokatowym parkiecie xD
Neiraa Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 I żyrandol tez ma brokat, może to po sylwestrze.. a czym renderowane?
kellyq Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 ode mnie teścik oświetlenia , niestety olbrzymie ziarno , chodzi głównie o to jak to się prezentuje postprod. gimp, render yafray
Loki Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 nie ma za bardzo imo co komentować - ziarno jakie jest kazdy widzi.
Marcin Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 brokat to przez vraylightmtl który mocno świeci wewnątrz kloszy żyrandola, a render to oczywiście vray. Polecam się zapoznać z darmowym skryptem na tej stronie jak i darmowym pluginem materiału który z nim współpracuje: http://www.cg-source.com/floorgenerator.php Jedno z lepszych narzędzi i w dodatku bardzo fajnie wykonane które ujżało światło dzienne w ostatnim czasie :) 4 1
Loki Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 fajna strona Marcinie, dzieki za informację - rep dla Ciebie. a tu test kolejnej scenki coś mi się światło nie podoba pod sufitem przy ścianach. Dziwne bo IRR I LC dość wysoko ustawione a w całej scenie jest tylko 4 źródła światła.(VraySun, 3 x VrayPlane i VraySky), czy może to być spowodowane faktem że cały sufit to VrayProxy ?
hcpiter Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 tylko 3 vray plane w tak duzej scenie ? a od srodka czym swiecisz ? Materialy takie meczace dla oka, dodaj troszke refl bo z tego co widze to wszystko jest matowe i jednolite. Na tych kartkach porobily ci sie czarne plamy prawdopodobnie te plane sa na tej samej wysokosci i jest co-op :) Ogolnie przydalo by sie wiecej podkrecic swiatlo bo srednio wyszlo. Pozdrawiam :)
Loki Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 (edytowane) za kamerą jest 1 vray plane, nad całym pomieszczeniem 1 , w oknach są 2 i vraySun + sky. phisical camera. plamy na kartkach są od tego vrayplane pod sufitem - cień rzucają segregatory - musze przebudować model oświetlenia do tej sceny chyba. refl dodam :) Edytowane 16 Marzec 2009 przez Loki
arev Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Shading trochę kiepski, ale duży plusik za zróżnicowanie pulpitów na monitorach :)
styczeń Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Taki teścik zleconej scenki, na razie tylko światło, coś mi się to nie podoba zwłaszcza że sie prawie 11 H liczyło;/ Jakies sugestie na optymalizacje Brute + LC w lc 1000 sampli na 0.02 a w brucie 12 sampli reszta w standardzie
Luqas87 Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 IRR + LC LC tak jak jest w IRR preset na medium i interp.samples na 100 no i jeszcze DMC do podkręcenia ale napewno wyjdzie szybciej
Kub@ Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 przepraszam ze z tym postem tutaj wyskakuje, ale ze względu że dużo wizualizatorów tu zagląda, mam pytanie odnośnie takich klasycznych modeli gdzie znaleźć refki takich mebli ?
Loki Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 (edytowane) ja bym przejżał np stronę muzeum w Luwrze, Wilanowie, poszukał mebli jakichś a'la Ludwik któryśtam, empire itp. -------- EDIT ------------ o wlasnie słowa mi brakowało wiktoriańskie! - RA :) Edytowane 16 Marzec 2009 przez Loki
RA Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Szukaj pod "meble wiktoriańskie", "sofa wiktoriańska" itd. :) Powinno styknąć.
pionix Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Kub@ - już się przestraszyłem, że to render i zimny pot mnie oblał a szczęka opadła na poziom morza na myśl że ot tak sobie wrzucasz taką scenkę :D
pwq Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 (edytowane) Test hdri zrobionego za pomocą bombki :) (pomysł stąd: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=52157) Edytowane 16 Marzec 2009 przez pwq
Filip Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Witam Taki mój ostatni teścik otoczenia i oświetlenia. Domek dla niektórych pewnie znajomy:). Co o tym sądzicie i co można by jeszcze podciągnąć?
styczeń Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 podciągnąć można zdecydowanie liście na 1 planie oraz shading no i drewno na kolumnie jakoś dziwnie wygląda (takie duże słoje) ale generalnie to ładny exteriorek
Camel Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 ile to się liczy u Pana? ładny fog, myslę że przyda się do chmur na niebie albo dymu z komina..
Loki Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 test wszystkiego - lekka postprodukcja w fotoszopie (dodane tło, hmm nieco kontrastu i w zasadzie to wszystko) opinie mile widziane.
Filip Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 Loki-jak dla mnie wyszło bardzo dobrze jedynie ten sufit taki za brudny...
Kub@ Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 Ładnie tło wkomponowałeś :) Nie pasuje mi shader plastiku na krzesle. Imo za mało odbija (niski ior ?) i ma za małe glossy.
DraB Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 Szary telewizor - blee. Co to za material tych "lamp" na gorze?
pionix Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 Materiał lamp to materiał :) "blee" telewizor szary bo..... yyyy....eee... nie wiem czemu ;)
Rekomendowane odpowiedzi