Loki Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 sorry za taki pustostan ale testuję oświetlenie na razie do nowej sceny: LWF taki troche, pomijająć plamy przy lewej ścianie jestem nawet zadowolony z tego co wyszło.
pressenter Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 A ja... w sumie nie jestem zadowolony, ale dawno nic nie dawałem, więc wrzucam ot tak, jeszcze przed poprawkami, ale wszelkie sugestie mile widziane.
JohnyCa Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 pressenter: jak to test to się nie czepiam "przeciekającego" pod sufitem światła :) Odemnie test dziwnego postpro - fragmencik tylko
JohnyCa Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 czemu ten samochód stoi na trawniku? :) Tak ekologicznie :)
Airice Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 (edytowane) wyglada jak chromowany ;p EDIT: ot taki test test szkła w antyramie ;) jakby nie patrzeć to juz niemal finish sie zbliża... tylko 3 modele i materiału do kilku modeli ;) Edytowane 14 Czerwiec 2009 przez Airice
Camel Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Witam... Airice ty weź.. :) za duży procent odbicia mi się wydaje... życzę miłej nauki i ogólnie powodzenia. Witam, mam do pokazania prosty test DOF'a pod Vraya. Render 3 godziny.. Borykam się z paroma problemami: 1.Nie wiem co to VRay Physical Camera, na pewno to często uzywany komponent kamery pod V. Jak go ustawie to render jest bardzo ciemny. Nie rozumiem zasady działania Physical Camery. Dosłownie fizyczna kamera.. 2.Jak się wypala zdepth, dla widoku aby uzyskać przed i za obiektem mającym wyrażny fokus rozmycie DOF? 3.Jak potem załadować ten zdepth chanał do Photoshopa i uzyskać taki postpro? Nie lubię tracić czasu na renderowanie DOFa :) a ogólnie jak obrazek? model Venus nie mój, reszta moja. ;)
DraB Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 1: http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vrayphysicalcamera.htm W skrocie to ta kamera dziala tak jak aparat fotograficzny :P 1
Abell Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Dunablaster na końcu tutka jest wyjaśnione jak ustawiać DOF'a w PS i go nie renderować. http://www.evermotion.org/tutorials/show/7878/making-of-clep a, i bardzo ładny materiał porcelany. 1
Soul Master Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Oj, ale tutaj się piękne pracki przewijają. Oo
Gość BiX Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 nie :D Loki - nawet spoko tyko ja nie jestem przekonany do LWF'a... zawsze tak jara coś.. :) Ale jak skończysz i jakoś wiecej modeli by było to kto wie.. kto wie. p.s wie ktoś gdzie znajde wazon jak na renderze pressentera? Chodzi o sklep etc :) http://pressenter.azalayah.net/testy/int25.jpg
Loki Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 BiX spróbuj Almi Decor - nie koniecznie przez stronę, bo wydaje mi się że mają więcej na stanie niż to co na stronie pokazują.
Camel Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 Abell: great dzięki. Loki: Venus - nie wiem czy darmowy :D Ściągnąłem go z tutków area lighta do 3ds maxa 6, a wiec ja mam nawet pliki starego 3ds, stąd się to wzięło... Raczej darmowy, bo widziałem też gdzieś w free 3d, poza 3ds maxem..
Tores Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 Dunablaster - ładniutki renderek. Sam wszystko robiłeś?
Camel Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 (edytowane) Tores: Tak, oprócz Venus :p Chyba tylko ja widzę że na renderku jest parę niedociągnięć w modelingu... stojak na świeczki ma lekko widoczne kravędzie, pojemniczki na świeczki też... Venus mi się wydaje lewitować 1 mm nad poziomem dechy.. Ale cieszę się że ładnie wyszło waszym zdaniem.. :D Edytowane 15 Czerwiec 2009 przez Camel
Kub@ Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 a ja sie czepnę. Dunablaster mi sie nie podoba brak szczegolowosci :) chodzi o to ze jest zbyt czysto. Im blizej widac obiekty na takich closeupach tym bardziej potrzebna jest przypadkowosc i lepszy texturing. Warto dodac noisa, przykładowo: lekkie plamy na chromie czy drewnie, dodac jakis bump czy przebarwienia na scianie. itp. Na dole figurki widac ze glossines jest identyczny na calym obiekcie, odbija idealnie przez co wyglada sztucznie. pozatym drewno na ramach dziwnie zmienia kolor ? Swiatlo calkowicie na plus. 1
Camel Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 a ja sie czepnę. Dunablaster mi sie nie podoba brak szczegolowosci :) chodzi o to ze jest zbyt czysto. Im blizej widac obiekty na takich closeupach tym bardziej potrzebna jest przypadkowosc i lepszy texturing. Warto dodac noisa, przykładowo: lekkie plamy na chromie czy drewnie, dodac jakis bump czy przebarwienia na scianie. itp. Na dole figurki widac ze glossines jest identyczny na calym obiekcie, odbija idealnie przez co wyglada sztucznie. pozatym drewno na ramach dziwnie zmienia kolor ? Swiatlo calkowicie na plus. Oj to sporo do opracowania. Do klasy uważam że warto byłoby sobie zagospodarować parę godzin :D Dzięki :p 1
Airice Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 mnie natomiast bardzo spodobała sie kompozycja i kolory ;) bardzo przyjemne wg mnie :) a że czysto..może czesto sprzątane? :P
pionix Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 Dunablaster - jako, że uważam że to zacny render nie mogłem się powstrzymać żeby go trochę nie "odsaturować". Rzeknij słowo to wywalę.
Camel Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 No cóż, taka pracka dla relaksu... miło widzieć Twój efekt przeróbki... Fakt, bardziej cieszy oko i jest cacy :p Świetnie :D
Camel Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 Bardzo przyzwoity kloc, szkoda tylko że nie ma ani kawałka zasłon w oknach, w biurach/szkołach/urzędach takie coś nieraz potrzebne.. Wiem że się czepiam drobnego szczegółu, ale cóż. Bardzo przyjemnie.
pressenter Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 (edytowane) Ładne kolorystycznie, szczególnie zielenina. A ja tak tylko wspomnę, że kostkę brukową zazwyczaj układa się równolegle do krawężnika, a przycina na krótszych krawędziach, chodzi mi o chodniczek widoczny na dole drugiego renderu, i nie jest to czepialstwo, a raczej informacja dla ogółu. ;) Lisie rzekniesz może skąd masz ludzi? Edit:/ O, i nie chwaliłeś się "House on Mokotow", a jest czym, oj jest. ;) Edytowane 16 Czerwiec 2009 przez pressenter
JohnyCa Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 Lis: mam pytanie odnośnie oświetlenia - czy to sun+sky czy coś innego. Bo masz takie ładne ostre cienie :)
Lis Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 pressenter -> Dzięki za info o kostce. Cała wizka była na szybko i już nie chciało mi się z tym babrać. Ludzie to axyz-design Niektórymi rzeczami po prostu się nie chwalę. Akurat powyższej szkoły chyba do folio nie wrzucę to przynajmniej tu pokażę. JohnyCa-> Hdri+Direct. A cienie są ostre standardowo z directa :)
Marshall Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 bardzo fajna trawka Lis no i praca wiadomo. Mylek - model wydaje się być ok, ale popracuj nad shaderami i materiałem klawiatury Pozdr.
!Ewert Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 Ładnie Lis. Choć kostka wydaje się za duża a trawa się powtarza. Drzewo na 2 obrazku te po prawej, duże, chyba z ewerów wygląda strasznie płasko.
JohnyCa Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 JohnyCa-> Hdri+Direct. A cienie są ostre standardowo z directa :) To wyjaśnia sprawę :) Dzięki.
Pussik Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 (edytowane) mylek, ta nokia ma faktycznie białą obudowę? Czy miałeś problem ze zrobieniem czarnego plastiku? Zwiększ sampling, daj gradient w tle. Edytowane 16 Czerwiec 2009 przez Pussik
Mylek Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 Pussik ta obudowa jest z chromu 1.To chrom 2.To miał być taki plastik z takimi jakby diamencikami coś jak na zdjęciu nr 3 ale nie mam pojęcia jak coś takiego uzyskać.Wie ktoś jak zrobić taki materiał?:] Numer 4 to oryginał:)
Pussik Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 (edytowane) U mnie efekt brokatu jest w Sony Erricsonie. Mój sposób jest taki, ze robię noise w material editorze, screenuje, wrzucam do photoshopa i używam filtru sharpen z odpowiednią intensywnością i "odcięciem". Efekt wychodzi taki jak na screenie i renderze. Taką mapkę wrzucam do slotu reflect, można też zmixować dla diffusse. Na renderze może tego brokatu za bardzo nie widac, fajniej to w viewport'cie wygląda. Ps, chrom ma b. wysoki glossiness, u ciebie jest zdecydowanie za niski. Do tego dochodzi jasne odbicie otoczenia (najlepiej, zwłaszcza dla komórek). Edytowane 16 Czerwiec 2009 przez Pussik 1
Neiraa Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 Mylek nie wiem jak to zrobić w v-rayu, ale mental ma własny mat. car paint, którym można uzyskać właśnie taki efekt. Zapewne w vireju też jest podobny, a jesli nie to można zawsze dać podobne parametry, albo renderować w mentalu :]
Pussik Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 Mental ma pełną gamę najróżniejszych materiałów. Vray poszedł raczej inną drogą. Łatwiej to poobczajać, ale tez nie ma takich gotowców. Po co shellac? Wydłuży znacznie czas renderingu. Zwykła mapka w diffusse lub w reflect imo zda egzamin.
zdeno Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 robiłem makietkę aby mieć referencyjny obrazek do konkursu na evermołszyn, ale się nie wyrobiłem (taki lamerski żarcik) ;)
Tores Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 Lis - świetny klocek. Jak ty to robisz że cienie są aż tak niebieskie a kolorystyka jest ok. Pussik - jak dla mnie super wyszły zdeno - super makietka. sam myślałem coś takiego zrobić ale za dużo roboty w pracy było.
cfaniak Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 Test oświetlenia i walka z trawką: Jak to mniej więcej wygląda bo po kilkudziesięciu testach już różnicy na oczy nie widzę :)
Tores Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 Trawka jak dla mnie za bardzo przycięta. Pobawiłbym się tu albo furem albo scatterem i zrobił piękne długie źdźbła.
pressenter Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam, zna ktoś może jakichś producentów tego typu kamienia: http://www.lampeluna.pl/gallery/KH_apartment_23.jpg http://images39.fotosik.pl/60/7f30923d2433202a.jpg http://img140.imageshack.us/img140/2478/ml1fk.jpg , który jest widoczny w powyższych wiz na ścianach? Wizki Zbychowatego i SansSerifa, tak gdyby co. ;) Edit:/ Ah, i jeszcze takie pytanie, bo nie mogę wygooglać: ma ktoś tą rozszerzoną paletę ral, z siedmiocyfrowymi kolorami? Edytowane 17 Czerwiec 2009 przez pressenter
KaeMS Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 Trawertyn albo piaskowiec w slabach - np.artstone czy prodmar.
pressenter Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 (edytowane) Dzięki wielkie. A ma ktoś może coś o montażu takich drzwi jak tutaj: http://www.lampeluna.pl/gallery/KH_apartment_08.jpg (bez futryny, od podłogi do sufitu), najlepiej jakiś rzut z góry w postaci przekroju może? :P Wiz ponownie by SansSerif gdyby co. ;) Edit:/ @down: one nie są przesuwne, a otwierane, jak normalne drzwi. Edytowane 17 Czerwiec 2009 przez pressenter
KaeMS Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 Presenter - jak pokombinujesz to na upartego można z mdf lakierowanego je zrobić bo nie widziałem nigdzie w produkcji takich. Rozwiązań jest kilka, najlepsza wydaje się faktycznie - kołek góra i dół - najłatwiej spasować.
Predator Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 mdf, hdf, plyta wiorowa laminowana , prowadnice gora dol listy wykonczeniowe, rolki prowadzace . mam chyba jeszcze kawalek listwy gornej i dolnej oraz wykonczeniowych jak znajde podesle fotki jesli potrzebuje i takie cos ci sie nada.
Rekomendowane odpowiedzi