Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

sorry za taki pustostan ale testuję oświetlenie na razie do nowej sceny:

 

testswiatlonowe.jpg

 

LWF taki troche, pomijająć plamy przy lewej ścianie jestem nawet zadowolony z tego co wyszło.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

wyglada jak chromowany ;p

 

EDIT: ot taki test test szkła w antyramie ;)

 

obrazmxz.png

 

jakby nie patrzeć to juz niemal finish sie zbliża... tylko 3 modele i materiału do kilku modeli ;)

Edytowane przez Airice
Napisano

Witam...

Airice ty weź.. :) za duży procent odbicia mi się wydaje... życzę miłej nauki i ogólnie powodzenia.

 

Witam, mam do pokazania prosty test DOF'a pod Vraya. Render 3 godziny..

scena2podpis.jpg

 

Borykam się z paroma problemami:

1.Nie wiem co to VRay Physical Camera, na pewno to często uzywany komponent kamery pod V.

Jak go ustawie to render jest bardzo ciemny. Nie rozumiem zasady działania Physical Camery. Dosłownie fizyczna kamera..

2.Jak się wypala zdepth, dla widoku aby uzyskać przed i za obiektem mającym wyrażny fokus rozmycie DOF?

3.Jak potem załadować ten zdepth chanał do Photoshopa i uzyskać taki postpro? Nie lubię tracić czasu na renderowanie DOFa :)

 

a ogólnie jak obrazek? model Venus nie mój, reszta moja. ;)

Napisano

nie :D

 

Loki - nawet spoko tyko ja nie jestem przekonany do LWF'a... zawsze tak jara coś.. :) Ale jak skończysz i jakoś wiecej modeli by było to kto wie.. kto wie.

 

 

p.s

wie ktoś gdzie znajde wazon jak na renderze pressentera? Chodzi o sklep etc :)

http://pressenter.azalayah.net/testy/int25.jpg

Napisano

BiX spróbuj Almi Decor - nie koniecznie przez stronę, bo wydaje mi się że mają więcej na stanie niż to co na stronie pokazują.

Napisano

Abell: great dzięki.

Loki: Venus - nie wiem czy darmowy :D Ściągnąłem go z tutków area lighta do 3ds maxa 6, a wiec ja mam nawet pliki starego 3ds, stąd się to wzięło...

Raczej darmowy, bo widziałem też gdzieś w free 3d, poza 3ds maxem..

Napisano (edytowane)

Tores: Tak, oprócz Venus :p

 

Chyba tylko ja widzę że na renderku jest parę niedociągnięć w modelingu... stojak na świeczki ma lekko widoczne kravędzie, pojemniczki na świeczki też... Venus mi się wydaje lewitować 1 mm nad poziomem dechy.. Ale cieszę się że ładnie wyszło waszym zdaniem.. :D

Edytowane przez Camel
Napisano

a ja sie czepnę. Dunablaster mi sie nie podoba brak szczegolowosci :) chodzi o to ze jest zbyt czysto. Im blizej widac obiekty na takich closeupach tym bardziej potrzebna jest przypadkowosc i lepszy texturing. Warto dodac noisa, przykładowo: lekkie plamy na chromie czy drewnie, dodac jakis bump czy przebarwienia na scianie. itp. Na dole figurki widac ze glossines jest identyczny na calym obiekcie, odbija idealnie przez co wyglada sztucznie.

pozatym drewno na ramach dziwnie zmienia kolor ?

 

Swiatlo calkowicie na plus.

  • Confused 1
Napisano
a ja sie czepnę. Dunablaster mi sie nie podoba brak szczegolowosci :) chodzi o to ze jest zbyt czysto. Im blizej widac obiekty na takich closeupach tym bardziej potrzebna jest przypadkowosc i lepszy texturing. Warto dodac noisa, przykładowo: lekkie plamy na chromie czy drewnie, dodac jakis bump czy przebarwienia na scianie. itp. Na dole figurki widac ze glossines jest identyczny na calym obiekcie, odbija idealnie przez co wyglada sztucznie.

pozatym drewno na ramach dziwnie zmienia kolor ?

 

Swiatlo calkowicie na plus.

 

Oj to sporo do opracowania. Do klasy uważam że warto byłoby sobie zagospodarować parę godzin :D

Dzięki :p

  • Like 1
Napisano

Dunablaster - jako, że uważam że to zacny render nie mogłem się powstrzymać żeby go trochę nie "odsaturować".

Rzeknij słowo to wywalę.

 

92046855424c5489.jpg

Napisano

Bardzo przyzwoity kloc, szkoda tylko że nie ma ani kawałka zasłon w oknach, w biurach/szkołach/urzędach takie coś nieraz potrzebne.. Wiem że się czepiam drobnego szczegółu, ale cóż. Bardzo przyjemnie.

Napisano (edytowane)

Ładne kolorystycznie, szczególnie zielenina. A ja tak tylko wspomnę, że kostkę brukową zazwyczaj układa się równolegle do krawężnika, a przycina na krótszych krawędziach, chodzi mi o chodniczek widoczny na dole drugiego renderu, i nie jest to czepialstwo, a raczej informacja dla ogółu. ;)

 

Lisie rzekniesz może skąd masz ludzi?

 

Edit:/ O, i nie chwaliłeś się "House on Mokotow", a jest czym, oj jest. ;)

Edytowane przez pressenter
Napisano

pressenter -> Dzięki za info o kostce. Cała wizka była na szybko i już nie chciało mi się z tym babrać. Ludzie to axyz-design

Niektórymi rzeczami po prostu się nie chwalę. Akurat powyższej szkoły chyba do folio nie wrzucę to przynajmniej tu pokażę.

 

JohnyCa-> Hdri+Direct. A cienie są ostre standardowo z directa :)

Napisano

Ładnie Lis. Choć kostka wydaje się za duża a trawa się powtarza. Drzewo na 2 obrazku te po prawej, duże, chyba z ewerów wygląda strasznie płasko.

Napisano (edytowane)

mylek, ta nokia ma faktycznie białą obudowę? Czy miałeś problem ze zrobieniem czarnego plastiku? Zwiększ sampling, daj gradient w tle.

nokia6220_1024.jpg

 

sony_ericsson_c510_1024.jpg

 

samsung5230_1024.jpg

render_1600.jpg

Edytowane przez Pussik
Napisano

Pussik ta obudowa jest z chromu

problemg.png

1.To chrom

2.To miał być taki plastik z takimi jakby diamencikami coś jak na zdjęciu nr 3 ale nie mam pojęcia jak coś takiego uzyskać.Wie ktoś jak zrobić taki materiał?:]

Numer 4 to oryginał:)

Napisano (edytowane)

U mnie efekt brokatu jest w Sony Erricsonie. Mój sposób jest taki, ze robię noise w material editorze, screenuje, wrzucam do photoshopa i używam filtru sharpen z odpowiednią intensywnością i "odcięciem". Efekt wychodzi taki jak na screenie i renderze. Taką mapkę wrzucam do slotu reflect, można też zmixować dla diffusse. Na renderze może tego brokatu za bardzo nie widac, fajniej to w viewport'cie wygląda.

 

obrazekb.jpg

 

Ps, chrom ma b. wysoki glossiness, u ciebie jest zdecydowanie za niski. Do tego dochodzi jasne odbicie otoczenia (najlepiej, zwłaszcza dla komórek).

Edytowane przez Pussik
  • Confused 1
Napisano

Mylek nie wiem jak to zrobić w v-rayu, ale mental ma własny mat. car paint, którym można uzyskać właśnie taki efekt. Zapewne w vireju też jest podobny, a jesli nie to można zawsze dać podobne parametry, albo renderować w mentalu :]

Napisano

Mental ma pełną gamę najróżniejszych materiałów. Vray poszedł raczej inną drogą. Łatwiej to poobczajać, ale tez nie ma takich gotowców.

 

Po co shellac? Wydłuży znacznie czas renderingu. Zwykła mapka w diffusse lub w reflect imo zda egzamin.

Napisano

Lis - świetny klocek. Jak ty to robisz że cienie są aż tak niebieskie a kolorystyka jest ok.

Pussik - jak dla mnie super wyszły

zdeno - super makietka. sam myślałem coś takiego zrobić ale za dużo roboty w pracy było.

Napisano (edytowane)

Witam,

 

zna ktoś może jakichś producentów tego typu kamienia:

 

http://www.lampeluna.pl/gallery/KH_apartment_23.jpg

http://images39.fotosik.pl/60/7f30923d2433202a.jpg

http://img140.imageshack.us/img140/2478/ml1fk.jpg

, który jest widoczny w powyższych wiz na ścianach?

 

Wizki Zbychowatego i SansSerifa, tak gdyby co. ;)

 

Edit:/ Ah, i jeszcze takie pytanie, bo nie mogę wygooglać: ma ktoś tą rozszerzoną paletę ral, z siedmiocyfrowymi kolorami?

Edytowane przez pressenter
Napisano

Presenter - jak pokombinujesz to na upartego można z mdf lakierowanego je zrobić bo nie widziałem nigdzie w produkcji takich.

Rozwiązań jest kilka, najlepsza wydaje się faktycznie - kołek góra i dół - najłatwiej spasować.

Napisano

mdf, hdf, plyta wiorowa laminowana , prowadnice gora dol listy wykonczeniowe, rolki prowadzace . mam chyba jeszcze kawalek listwy gornej i dolnej oraz wykonczeniowych jak znajde podesle fotki jesli potrzebuje i takie cos ci sie nada.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności