Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wyglada jak chromowany ;p

 

EDIT: ot taki test test szkła w antyramie ;)

 

obrazmxz.png

 

jakby nie patrzeć to juz niemal finish sie zbliża... tylko 3 modele i materiału do kilku modeli ;)

Edytowane przez Airice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

Airice ty weź.. :) za duży procent odbicia mi się wydaje... życzę miłej nauki i ogólnie powodzenia.

 

Witam, mam do pokazania prosty test DOF'a pod Vraya. Render 3 godziny..

scena2podpis.jpg

 

Borykam się z paroma problemami:

1.Nie wiem co to VRay Physical Camera, na pewno to często uzywany komponent kamery pod V.

Jak go ustawie to render jest bardzo ciemny. Nie rozumiem zasady działania Physical Camery. Dosłownie fizyczna kamera..

2.Jak się wypala zdepth, dla widoku aby uzyskać przed i za obiektem mającym wyrażny fokus rozmycie DOF?

3.Jak potem załadować ten zdepth chanał do Photoshopa i uzyskać taki postpro? Nie lubię tracić czasu na renderowanie DOFa :)

 

a ogólnie jak obrazek? model Venus nie mój, reszta moja. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abell: great dzięki.

Loki: Venus - nie wiem czy darmowy :D Ściągnąłem go z tutków area lighta do 3ds maxa 6, a wiec ja mam nawet pliki starego 3ds, stąd się to wzięło...

Raczej darmowy, bo widziałem też gdzieś w free 3d, poza 3ds maxem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tores: Tak, oprócz Venus :p

 

Chyba tylko ja widzę że na renderku jest parę niedociągnięć w modelingu... stojak na świeczki ma lekko widoczne kravędzie, pojemniczki na świeczki też... Venus mi się wydaje lewitować 1 mm nad poziomem dechy.. Ale cieszę się że ładnie wyszło waszym zdaniem.. :D

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sie czepnę. Dunablaster mi sie nie podoba brak szczegolowosci :) chodzi o to ze jest zbyt czysto. Im blizej widac obiekty na takich closeupach tym bardziej potrzebna jest przypadkowosc i lepszy texturing. Warto dodac noisa, przykładowo: lekkie plamy na chromie czy drewnie, dodac jakis bump czy przebarwienia na scianie. itp. Na dole figurki widac ze glossines jest identyczny na calym obiekcie, odbija idealnie przez co wyglada sztucznie.

pozatym drewno na ramach dziwnie zmienia kolor ?

 

Swiatlo calkowicie na plus.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sie czepnę. Dunablaster mi sie nie podoba brak szczegolowosci :) chodzi o to ze jest zbyt czysto. Im blizej widac obiekty na takich closeupach tym bardziej potrzebna jest przypadkowosc i lepszy texturing. Warto dodac noisa, przykładowo: lekkie plamy na chromie czy drewnie, dodac jakis bump czy przebarwienia na scianie. itp. Na dole figurki widac ze glossines jest identyczny na calym obiekcie, odbija idealnie przez co wyglada sztucznie.

pozatym drewno na ramach dziwnie zmienia kolor ?

 

Swiatlo calkowicie na plus.

 

Oj to sporo do opracowania. Do klasy uważam że warto byłoby sobie zagospodarować parę godzin :D

Dzięki :p

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne kolorystycznie, szczególnie zielenina. A ja tak tylko wspomnę, że kostkę brukową zazwyczaj układa się równolegle do krawężnika, a przycina na krótszych krawędziach, chodzi mi o chodniczek widoczny na dole drugiego renderu, i nie jest to czepialstwo, a raczej informacja dla ogółu. ;)

 

Lisie rzekniesz może skąd masz ludzi?

 

Edit:/ O, i nie chwaliłeś się "House on Mokotow", a jest czym, oj jest. ;)

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter -> Dzięki za info o kostce. Cała wizka była na szybko i już nie chciało mi się z tym babrać. Ludzie to axyz-design

Niektórymi rzeczami po prostu się nie chwalę. Akurat powyższej szkoły chyba do folio nie wrzucę to przynajmniej tu pokażę.

 

JohnyCa-> Hdri+Direct. A cienie są ostre standardowo z directa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pussik ta obudowa jest z chromu

problemg.png

1.To chrom

2.To miał być taki plastik z takimi jakby diamencikami coś jak na zdjęciu nr 3 ale nie mam pojęcia jak coś takiego uzyskać.Wie ktoś jak zrobić taki materiał?:]

Numer 4 to oryginał:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie efekt brokatu jest w Sony Erricsonie. Mój sposób jest taki, ze robię noise w material editorze, screenuje, wrzucam do photoshopa i używam filtru sharpen z odpowiednią intensywnością i "odcięciem". Efekt wychodzi taki jak na screenie i renderze. Taką mapkę wrzucam do slotu reflect, można też zmixować dla diffusse. Na renderze może tego brokatu za bardzo nie widac, fajniej to w viewport'cie wygląda.

 

obrazekb.jpg

 

Ps, chrom ma b. wysoki glossiness, u ciebie jest zdecydowanie za niski. Do tego dochodzi jasne odbicie otoczenia (najlepiej, zwłaszcza dla komórek).

Edytowane przez Pussik
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylek nie wiem jak to zrobić w v-rayu, ale mental ma własny mat. car paint, którym można uzyskać właśnie taki efekt. Zapewne w vireju też jest podobny, a jesli nie to można zawsze dać podobne parametry, albo renderować w mentalu :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mental ma pełną gamę najróżniejszych materiałów. Vray poszedł raczej inną drogą. Łatwiej to poobczajać, ale tez nie ma takich gotowców.

 

Po co shellac? Wydłuży znacznie czas renderingu. Zwykła mapka w diffusse lub w reflect imo zda egzamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lis - świetny klocek. Jak ty to robisz że cienie są aż tak niebieskie a kolorystyka jest ok.

Pussik - jak dla mnie super wyszły

zdeno - super makietka. sam myślałem coś takiego zrobić ale za dużo roboty w pracy było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

zna ktoś może jakichś producentów tego typu kamienia:

 

http://www.lampeluna.pl/gallery/KH_apartment_23.jpg

http://images39.fotosik.pl/60/7f30923d2433202a.jpg

http://img140.imageshack.us/img140/2478/ml1fk.jpg

, który jest widoczny w powyższych wiz na ścianach?

 

Wizki Zbychowatego i SansSerifa, tak gdyby co. ;)

 

Edit:/ Ah, i jeszcze takie pytanie, bo nie mogę wygooglać: ma ktoś tą rozszerzoną paletę ral, z siedmiocyfrowymi kolorami?

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie. A ma ktoś może coś o montażu takich drzwi jak tutaj:

 

http://www.lampeluna.pl/gallery/KH_apartment_08.jpg

 

(bez futryny, od podłogi do sufitu), najlepiej jakiś rzut z góry w postaci przekroju może? :P

 

Wiz ponownie by SansSerif gdyby co. ;)

 

Edit:/ @down: one nie są przesuwne, a otwierane, jak normalne drzwi.

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Presenter - jak pokombinujesz to na upartego można z mdf lakierowanego je zrobić bo nie widziałem nigdzie w produkcji takich.

Rozwiązań jest kilka, najlepsza wydaje się faktycznie - kołek góra i dół - najłatwiej spasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności