Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

Sam ekstra miód! Pięknie i bardzo zacnie. Wow!

 

Jak widzę z kawałka z renderu oryginalnego, UVki od displaca na obiciu stopni od schodów bardzo mnie zaskoczyły - jak zostały wykonane, nie potrafię :(

 

Brawo :D

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

a no trawka nie wyszla i te schody odwrotnie!! :D zarcik.. hehe ivy sie przydał :) fajnie ale trawa i pustość troche niszczy ogólny efekt ;) finish może być ciekawy.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny design pressenter. Mnie się podoba...

hehe zapomniał czegoś i od razu wip. No to dorobiłbyś.. bo szkoda takiego projektu ;)

 

pozdrawiam,

BiX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heaven: 3 spline splecione dookoła siebie + tekstura.

jacekdrze: to w sumie jest render prosto z maxa, jedyne co to troszkę poprawiony kolor podłogi by dostosować do rzeczywistego kolory płytek i ciutkę kontrast. Czysty naprawde niewiele się różni od tego, a szkoda że już nie mam.

 

Jakimś cudem na tym renderze brakuje jednej płytki :D

Przez jakiś czas wersja Hires 5000px będzie wisiała pod tym adresem:

 

http://www.luminancestudio.pl/work/sherwood_rc2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KaeMS - projekt tego domu jest mi dość bardzo znajomy;) Trawka fajna choć trochę może za bardzo widać powtarzalność.

pressenter - doprawdy bardzo zacne renderki. Panorama super. Czarny kamień fuuuuuj!!!! Za duże biały krechy które się powtarzają ale reszta miód :)

SWRSC - napisz coś o wykładzinie na schodach plizzzzz... jest boska. Ten stolik po lewej jakiś taki... niemiły? ;) Aaaaa... i jeszcze jak skręciłes te spliny plizzzz. (I frytki do tego;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

schody to displace z teksturą takiego dywaniku, zwykły UVW w trybie box nałożony.

Stolik jest niemiły bo nie dostał obiadu :(

a spliny skręciłem sposobem następującym:

 

1. Ustawiłem 3 pionowe spliny (kurde to chyba cylindry były :p) obok siebie (przylegające).

2. Skręciłem je modyfikatorem Twist tak, że już na tym etapie miałem skręconą całą linę stojącą pionowo na sztywno.

3. Następnie utworzyłem spline jako "path" dla liny przy ścianie.

4. Modyfikator Path Deform pozwolił na ułożenie mojej skręconej liny według ścieżki spline.

 

474169c9cb3b2440.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za tak miłe komentarze.

 

!Ewert: Gdzie odbić brakuje, bo nie załapałem?

 

Pionix: Wiem, ale generalnie miałem w sumie jedną noc żeby to zrobić. To efekt jakichś 6ciu godzin pracy, nawet rendery w 1200x900 leciały tylko po 25 minut każdy. :|

 

Voyager: Teksturka... baza wzięta z googli gdzieś, poPSuta ciutkę, i voila... kupa. ;)

 

Świerszczu: co bym się przyczepił, skoro już hires pokazałeś: jakiś fój na stoliku, i te edge na kinkiecie straszne. A! No i sampling dofa. Dlaczego nie zdepth? ;) Poza tym bardzo przyzwoicie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanko o "ekrany doswietlajace"

 

"..w środku kilka ekranów (również vray light) doświetlających na ciepło. Czyli nic specjalnego.."

 

Czy sa to zwykle swiatla v-ray light w ksztalcie prostokatow o odpowiednich parametrach (kolor) czy może cos specialnego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, zwykłe vRay lighty prostokątne z ciepłym kolorem (żółty lub pomarańczowy). Na nodze stolika jeden z nich nawet się odbija.

 

Doświetlać musiałem, gdyż to marketingowa wizka płytek i nie można było sobie pozwolić na jakies klimatyczne zagrania.

Warto poczytać też troszke informacji w sieci czy książkach na temat profesjonalnej fotografii wnętrz - jest bardzo pomocne przy setupie świateł w tego typu zleceniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z rozmyciem cieni. Użyłem vraysun oraz doświetliłem scene GI environment dając słabego multipla. No i tam gdzie są cienie jak widać są one ostre i takie pixelowate. Próbowałem trochę zmiękczyć cienie poprzez Size multiplier w vray sun oraz manipulując parametrem Shadow bias i cienie były bardziej rozrzucone ale dalej pixelowate. W sumie jeszcze bardziej.

Jeszcze pobróbuje z Shadow subdivs to moze uzyskam lepszy efekt. A czy da się jakoś rozmyć złagodzić cienie rzucane, poprzez render vraya? I tam gdzie są szprosy w oknach to krawędzie są poszarpane jak widać:/

3.jpg

 

aknochaco- też ostatnio bawiłem się pluginem ivy do tworzenia takiego bluszczu, fajnie się animuje gałęzie i łatwo uzyskać efekt jak w "Katedrze" :)

Edytowane przez tulips24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie zmieniłem aa filter z Michaele nevtrali czy jakoś podobnie na Area i wielkość zmniejszyłem z 1,5 na 0,8. W color mapingu typu exponential zaznaczyłem te dwie opcje które napisałeś. Dodatkowo znacznie zwiększyłem Shadow subdivs w vray sun i zmniejszyłem Size multiplier. Shadow bias dałem pośredni.

5.jpg

Pomogło. Arturprx2 dzięki za pomoc. rep

Edytowane przez tulips24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta, ścianka z półeczkami za narożnikiem według mnie troszkę za jasna wyszła, poza tym bardzo przyjemnie. Podłoga to promaterials? I tak jeszcze się zastanawiam; Ty dajesz w oknach 2sided?

 

Edit:/ Te śmiesznie przyczepiane do ściany halogeny... wiesz może jakiej to firmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam do zglanowania tył tego budynku, który pokazywałem poprzednio.

 

dwwid2zmn.jpg

 

Edit do dołu - która wersja lepsza ?

 

dwwid2zmnc.jpg

 

A, elewacja (lamien konkretnie) jest taka celowo.

Edytowane przez KaeMS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności