Camel Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 (edytowane) Sam ekstra miód! Pięknie i bardzo zacnie. Wow! Jak widzę z kawałka z renderu oryginalnego, UVki od displaca na obiciu stopni od schodów bardzo mnie zaskoczyły - jak zostały wykonane, nie potrafię :( Brawo :D Edytowane 22 Czerwiec 2009 przez Camel
KaeMS Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 A ode mnie taki speedzik weekendowy, nie bijcie za mocno bojeszcze nie skonczony, tylko test.
Gość BiX Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 a no trawka nie wyszla i te schody odwrotnie!! :D zarcik.. hehe ivy sie przydał :) fajnie ale trawa i pustość troche niszczy ogólny efekt ;) finish może być ciekawy. pozdr
pressenter Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 (edytowane) Zapomniałem baterii do bidetu, więc daję do WIPa. :P . . . Pozdrawiam. Edit:/ Jeszcze taki cukiereczek: Edytowane 23 Czerwiec 2009 przez pressenter
Gość BiX Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Fajny design pressenter. Mnie się podoba... hehe zapomniał czegoś i od razu wip. No to dorobiłbyś.. bo szkoda takiego projektu ;) pozdrawiam, BiX
SWRSC Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 heaven: 3 spline splecione dookoła siebie + tekstura. jacekdrze: to w sumie jest render prosto z maxa, jedyne co to troszkę poprawiony kolor podłogi by dostosować do rzeczywistego kolory płytek i ciutkę kontrast. Czysty naprawde niewiele się różni od tego, a szkoda że już nie mam. Jakimś cudem na tym renderze brakuje jednej płytki :D Przez jakiś czas wersja Hires 5000px będzie wisiała pod tym adresem: http://www.luminancestudio.pl/work/sherwood_rc2.jpg
!Ewert Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Właśnie zastanawiałem sie co to za uskok ale nie byłem pewny wiec nie pisałem. ;D Pres: nie podoba mi sie ten kamień :] tak to spoko, brakuje odbić troche
pionix Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 KaeMS - projekt tego domu jest mi dość bardzo znajomy;) Trawka fajna choć trochę może za bardzo widać powtarzalność. pressenter - doprawdy bardzo zacne renderki. Panorama super. Czarny kamień fuuuuuj!!!! Za duże biały krechy które się powtarzają ale reszta miód :) SWRSC - napisz coś o wykładzinie na schodach plizzzzz... jest boska. Ten stolik po lewej jakiś taki... niemiły? ;) Aaaaa... i jeszcze jak skręciłes te spliny plizzzz. (I frytki do tego;)
SWRSC Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 schody to displace z teksturą takiego dywaniku, zwykły UVW w trybie box nałożony. Stolik jest niemiły bo nie dostał obiadu :( a spliny skręciłem sposobem następującym: 1. Ustawiłem 3 pionowe spliny (kurde to chyba cylindry były :p) obok siebie (przylegające). 2. Skręciłem je modyfikatorem Twist tak, że już na tym etapie miałem skręconą całą linę stojącą pionowo na sztywno. 3. Następnie utworzyłem spline jako "path" dla liny przy ścianie. 4. Modyfikator Path Deform pozwolił na ułożenie mojej skręconej liny według ścieżki spline. 1
pionix Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Proste a zarazem bardzo skuteczne. Super to wykombinowałeś. Dzieki wielkie... za fryty też :D Nie mogę Ci repa dać :(
SWRSC Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Macie jeszcze szybki tutorial z obrazkami (bez cycków) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=820836#post820836
KaeMS Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Pionix: w sumie m.in. o trawe chodziło, choć nie tylko. Projekt domu ze stronki http://www.mjarchitekt.pl - projekty nie tylko ładne ale na tyle proste do odtworzenia, że mogą posłużyć do scen testowych. Z trawką będę jeszcze trochu walczył - zobaczymy co mi się tam uda zmontować.
voyager Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Świerszczu - zacna metoda na sznurek. Jednak nie ma cycków -nie ma repa ;) Jeszcze do tego przez te frytki uświadomiłem sobie, że jestem głodny. Press - sama słodycz, tylko marmur ci się tiluje (skąd masz texturkę?)
Kubaswielgus Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Świerszczu - ile się liczy taki obrazek 5000x5000 i na jakim sprzęcie?
pressenter Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Dziękuję za tak miłe komentarze. !Ewert: Gdzie odbić brakuje, bo nie załapałem? Pionix: Wiem, ale generalnie miałem w sumie jedną noc żeby to zrobić. To efekt jakichś 6ciu godzin pracy, nawet rendery w 1200x900 leciały tylko po 25 minut każdy. :| Voyager: Teksturka... baza wzięta z googli gdzieś, poPSuta ciutkę, i voila... kupa. ;) Świerszczu: co bym się przyczepił, skoro już hires pokazałeś: jakiś fój na stoliku, i te edge na kinkiecie straszne. A! No i sampling dofa. Dlaczego nie zdepth? ;) Poza tym bardzo przyzwoicie. ;)
SWRSC Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Kubaswielgus - 3h 30min na 2x quad xeon 1.89Ghz Pressenter - bo nie dostałem obiadu i pracowałem w stresie :p Wizka powstała w 1 dzień + drugi trochę poprawek wiec babole są. Ale na low res nie widać, ha ! :D
siwy Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Świerszczu, twoje wszystkie wizki powstają max w jeden dzień. Stachanowiec z ciebie :)
SWRSC Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 a co się dziwić skoro 90% modeli to gotowce.
!Ewert Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Pres, ogólnie chodziło mi o materiał drewna. Jest za matowy. materiał kamienia też mógłby być poprawiany, lekki bump i nie tak ostre odbicia, masz pewnie ,99---> daj ,96. myślę że będzie lepiej ;)
palmer Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Szybkie pytanko o "ekrany doswietlajace" "..w środku kilka ekranów (również vray light) doświetlających na ciepło. Czyli nic specjalnego.." Czy sa to zwykle swiatla v-ray light w ksztalcie prostokatow o odpowiednich parametrach (kolor) czy może cos specialnego ??
SWRSC Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 tak, zwykłe vRay lighty prostokątne z ciepłym kolorem (żółty lub pomarańczowy). Na nodze stolika jeden z nich nawet się odbija. Doświetlać musiałem, gdyż to marketingowa wizka płytek i nie można było sobie pozwolić na jakies klimatyczne zagrania. Warto poczytać też troszke informacji w sieci czy książkach na temat profesjonalnej fotografii wnętrz - jest bardzo pomocne przy setupie świateł w tego typu zleceniach.
palmer Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 dzieki Świerszczu ! skorzystam z "doświetlania"
KaeMS Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Palmer - skorzystaj przede wszystkim z książek o świetle w fotografice - dowiesz się przy okazji o softboxach i co przydatniejsze - kickerach :) Sorry, nie mogłem się powstrzymać.
tulips24 Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam, mam problem z rozmyciem cieni. Użyłem vraysun oraz doświetliłem scene GI environment dając słabego multipla. No i tam gdzie są cienie jak widać są one ostre i takie pixelowate. Próbowałem trochę zmiękczyć cienie poprzez Size multiplier w vray sun oraz manipulując parametrem Shadow bias i cienie były bardziej rozrzucone ale dalej pixelowate. W sumie jeszcze bardziej. Jeszcze pobróbuje z Shadow subdivs to moze uzyskam lepszy efekt. A czy da się jakoś rozmyć złagodzić cienie rzucane, poprzez render vraya? I tam gdzie są szprosy w oknach to krawędzie są poszarpane jak widać:/ aknochaco- też ostatnio bawiłem się pluginem ivy do tworzenia takiego bluszczu, fajnie się animuje gałęzie i łatwo uzyskać efekt jak w "Katedrze" :) Edytowane 23 Czerwiec 2009 przez tulips24
arturprx2 Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 do glowy mi przychodza dwa pomysly... i wcale nie chodzi o cienie. Mam na mysli AA po pierwsze, ale to mniej prawdopodobne, raczej udezel bym w zaznaczenie opcji clamp i subpixelmaping w color mapingu. 1
tulips24 Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 (edytowane) Własnie zmieniłem aa filter z Michaele nevtrali czy jakoś podobnie na Area i wielkość zmniejszyłem z 1,5 na 0,8. W color mapingu typu exponential zaznaczyłem te dwie opcje które napisałeś. Dodatkowo znacznie zwiększyłem Shadow subdivs w vray sun i zmniejszyłem Size multiplier. Shadow bias dałem pośredni. Pomogło. Arturprx2 dzięki za pomoc. rep Edytowane 23 Czerwiec 2009 przez tulips24
SWRSC Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 daj niżej kamerę, teraz masz prawie pod samym sufitem :)
pionix Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Odgrzewany kotlet. Nastąpiły zmiany w projekcie, a że chyba jeszcze tego tu nie było to wrzucam cobyście mogli się wyżyć ;) Projekt klienta.
pressenter Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Ta, ścianka z półeczkami za narożnikiem według mnie troszkę za jasna wyszła, poza tym bardzo przyjemnie. Podłoga to promaterials? I tak jeszcze się zastanawiam; Ty dajesz w oknach 2sided? Edit:/ Te śmiesznie przyczepiane do ściany halogeny... wiesz może jakiej to firmy?
pionix Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Tak, podłoga z ProMaterials. W oknach nic nie daję. Halogeny z firmy Kreon.
pressenter Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Ah, jeszcze mam tkie pytanko: wie ktoś może czy grespanioa udostępnia gdzieś swoje tekstury w większych rozdziałkach?
!Ewert Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 fajna chata, super wizki :) Mogłeś to do FW dać.
Orangegraphics Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 takie cosie: wszystko jeden dzień.
Kub@ Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 pionix piekna wizka :] dywan tylko jakby plamami pobrudzony. Ode mnie placyk :
Trybal Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Drzewa Twoje czy to tylko tło? ;> Wózek Twój? :D Fajny :D A Żwir to displacement? ;>
Kub@ Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 (edytowane) ten żwirek to miały być raczej ścinki drzewne (disp), w Polsce raczej rzadziej to występuje. Drzewka i wózek modelowane przeze mnie (archmodels) Edytowane 24 Czerwiec 2009 przez Kub@
Kubaswielgus Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Pionix. Co to są te ProMaterials? Co do wizualizacji to świetnie zgrały się podłoga z kanapą. Bardzo przyjemne kolorki. Wiesz może z czego w rzeczywistości będzie wykonany sufit w kuchni? Kuba@ Kto jest producentem tych plastikowych elementów zjeżdzalni?
KaeMS Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 (edytowane) Wrzucam do zglanowania tył tego budynku, który pokazywałem poprzednio. Edit do dołu - która wersja lepsza ? A, elewacja (lamien konkretnie) jest taka celowo. Edytowane 24 Czerwiec 2009 przez KaeMS
Neiraa Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Fajnie ale za ciemno, ta elewacja ma być tak zmapowana (tiling)? Jakoś strasznie smutno i zimno wyszło, pobaw się kolorem może.
Kubaswielgus Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 KaeMS. Ja zrobiłem coś takiego: http://img301.imageshack.us/img301/9344/beznazwy2g.jpg Wydaje mi się, że największym problemem w twojej pracy jest zimne niebo. Musiszmu dać trochę ciepleszej barwy. Czarna elewacja jest nieczytelna - nie widać podziałów. Być może masz coś nie tak z kalibracją monitora.
Neiraa Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Na drugim teraz lepiej, tylko dziwne to niebo tak prześwietlone w połowie, no i ta za ciemna elewacja.
KaeMS Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Kubaswielgus: Chymm, niech tu sie ktos jezcze wypowie bo albo mi faktycznie monitor siada albo cosik inszego ...
Orangegraphics Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 trawka jaka? wogóle masz straszne przepalenia. oba rendery to jakieś 30 % kadru jest prześwietlone. nawet jeśli masz vray suna za budynkiem to doświetl jakimś arealightem tą elewacje i zmniejsz ISO w kamerze, bo jest jaskrawo strasznie
Morphe Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 zielen modelowana w maxie? czy onyxie :) - bardzo ladne, ale moze lepszy bylby piasek? mhm te trociny to tak mhm dziwnie :D jak plac zabaw dla homikow :D
Bombel Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 (edytowane) Pierwszą wizke uważam za skońconą :) Edytowane 24 Czerwiec 2009 przez Bombel
sly Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Dywanik piękny. Namotałeś z perspektywą coś.. w PS pewnie ;). Stolik ładnie odbija ale Dziwnie Załamuje Światło. Józek reklamuje iPody..?
Rekomendowane odpowiedzi