Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Sam ekstra miód! Pięknie i bardzo zacnie. Wow!

 

Jak widzę z kawałka z renderu oryginalnego, UVki od displaca na obiciu stopni od schodów bardzo mnie zaskoczyły - jak zostały wykonane, nie potrafię :(

 

Brawo :D

Edytowane przez Camel
  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a no trawka nie wyszla i te schody odwrotnie!! :D zarcik.. hehe ivy sie przydał :) fajnie ale trawa i pustość troche niszczy ogólny efekt ;) finish może być ciekawy.

 

pozdr

Napisano

Fajny design pressenter. Mnie się podoba...

hehe zapomniał czegoś i od razu wip. No to dorobiłbyś.. bo szkoda takiego projektu ;)

 

pozdrawiam,

BiX

Napisano

heaven: 3 spline splecione dookoła siebie + tekstura.

jacekdrze: to w sumie jest render prosto z maxa, jedyne co to troszkę poprawiony kolor podłogi by dostosować do rzeczywistego kolory płytek i ciutkę kontrast. Czysty naprawde niewiele się różni od tego, a szkoda że już nie mam.

 

Jakimś cudem na tym renderze brakuje jednej płytki :D

Przez jakiś czas wersja Hires 5000px będzie wisiała pod tym adresem:

 

http://www.luminancestudio.pl/work/sherwood_rc2.jpg

Napisano

Właśnie zastanawiałem sie co to za uskok ale nie byłem pewny wiec nie pisałem. ;D

 

Pres: nie podoba mi sie ten kamień :] tak to spoko, brakuje odbić troche

Napisano

KaeMS - projekt tego domu jest mi dość bardzo znajomy;) Trawka fajna choć trochę może za bardzo widać powtarzalność.

pressenter - doprawdy bardzo zacne renderki. Panorama super. Czarny kamień fuuuuuj!!!! Za duże biały krechy które się powtarzają ale reszta miód :)

SWRSC - napisz coś o wykładzinie na schodach plizzzzz... jest boska. Ten stolik po lewej jakiś taki... niemiły? ;) Aaaaa... i jeszcze jak skręciłes te spliny plizzzz. (I frytki do tego;)

Napisano

schody to displace z teksturą takiego dywaniku, zwykły UVW w trybie box nałożony.

Stolik jest niemiły bo nie dostał obiadu :(

a spliny skręciłem sposobem następującym:

 

1. Ustawiłem 3 pionowe spliny (kurde to chyba cylindry były :p) obok siebie (przylegające).

2. Skręciłem je modyfikatorem Twist tak, że już na tym etapie miałem skręconą całą linę stojącą pionowo na sztywno.

3. Następnie utworzyłem spline jako "path" dla liny przy ścianie.

4. Modyfikator Path Deform pozwolił na ułożenie mojej skręconej liny według ścieżki spline.

 

474169c9cb3b2440.jpg

  • Like 1
Napisano

Pionix: w sumie m.in. o trawe chodziło, choć nie tylko. Projekt domu ze stronki http://www.mjarchitekt.pl - projekty nie tylko ładne ale na tyle proste do odtworzenia, że mogą posłużyć do scen testowych. Z trawką będę jeszcze trochu walczył - zobaczymy co mi się tam uda zmontować.

Napisano

Świerszczu - zacna metoda na sznurek. Jednak nie ma cycków -nie ma repa ;) Jeszcze do tego przez te frytki uświadomiłem sobie, że jestem głodny.

 

Press - sama słodycz, tylko marmur ci się tiluje (skąd masz texturkę?)

Napisano

Dziękuję za tak miłe komentarze.

 

!Ewert: Gdzie odbić brakuje, bo nie załapałem?

 

Pionix: Wiem, ale generalnie miałem w sumie jedną noc żeby to zrobić. To efekt jakichś 6ciu godzin pracy, nawet rendery w 1200x900 leciały tylko po 25 minut każdy. :|

 

Voyager: Teksturka... baza wzięta z googli gdzieś, poPSuta ciutkę, i voila... kupa. ;)

 

Świerszczu: co bym się przyczepił, skoro już hires pokazałeś: jakiś fój na stoliku, i te edge na kinkiecie straszne. A! No i sampling dofa. Dlaczego nie zdepth? ;) Poza tym bardzo przyzwoicie. ;)

Napisano

Kubaswielgus - 3h 30min na 2x quad xeon 1.89Ghz

Pressenter - bo nie dostałem obiadu i pracowałem w stresie :p Wizka powstała w 1 dzień + drugi trochę poprawek wiec babole są. Ale na low res nie widać, ha ! :D

Napisano

Pres, ogólnie chodziło mi o materiał drewna. Jest za matowy. materiał kamienia też mógłby być poprawiany, lekki bump i nie tak ostre odbicia, masz pewnie ,99---> daj ,96. myślę że będzie lepiej ;)

Napisano

Szybkie pytanko o "ekrany doswietlajace"

 

"..w środku kilka ekranów (również vray light) doświetlających na ciepło. Czyli nic specjalnego.."

 

Czy sa to zwykle swiatla v-ray light w ksztalcie prostokatow o odpowiednich parametrach (kolor) czy może cos specialnego ??

Napisano

tak, zwykłe vRay lighty prostokątne z ciepłym kolorem (żółty lub pomarańczowy). Na nodze stolika jeden z nich nawet się odbija.

 

Doświetlać musiałem, gdyż to marketingowa wizka płytek i nie można było sobie pozwolić na jakies klimatyczne zagrania.

Warto poczytać też troszke informacji w sieci czy książkach na temat profesjonalnej fotografii wnętrz - jest bardzo pomocne przy setupie świateł w tego typu zleceniach.

Napisano

Palmer - skorzystaj przede wszystkim z książek o świetle w fotografice - dowiesz się przy okazji o softboxach i co przydatniejsze - kickerach :)

 

 

Sorry, nie mogłem się powstrzymać.

Napisano (edytowane)

Witam, mam problem z rozmyciem cieni. Użyłem vraysun oraz doświetliłem scene GI environment dając słabego multipla. No i tam gdzie są cienie jak widać są one ostre i takie pixelowate. Próbowałem trochę zmiękczyć cienie poprzez Size multiplier w vray sun oraz manipulując parametrem Shadow bias i cienie były bardziej rozrzucone ale dalej pixelowate. W sumie jeszcze bardziej.

Jeszcze pobróbuje z Shadow subdivs to moze uzyskam lepszy efekt. A czy da się jakoś rozmyć złagodzić cienie rzucane, poprzez render vraya? I tam gdzie są szprosy w oknach to krawędzie są poszarpane jak widać:/

3.jpg

 

aknochaco- też ostatnio bawiłem się pluginem ivy do tworzenia takiego bluszczu, fajnie się animuje gałęzie i łatwo uzyskać efekt jak w "Katedrze" :)

Edytowane przez tulips24
Napisano

do glowy mi przychodza dwa pomysly... i wcale nie chodzi o cienie. Mam na mysli AA po pierwsze, ale to mniej prawdopodobne, raczej udezel bym w zaznaczenie opcji clamp i subpixelmaping w color mapingu.

  • Confused 1
Napisano (edytowane)

Własnie zmieniłem aa filter z Michaele nevtrali czy jakoś podobnie na Area i wielkość zmniejszyłem z 1,5 na 0,8. W color mapingu typu exponential zaznaczyłem te dwie opcje które napisałeś. Dodatkowo znacznie zwiększyłem Shadow subdivs w vray sun i zmniejszyłem Size multiplier. Shadow bias dałem pośredni.

5.jpg

Pomogło. Arturprx2 dzięki za pomoc. rep

Edytowane przez tulips24
Napisano

Odgrzewany kotlet. Nastąpiły zmiany w projekcie, a że chyba jeszcze tego tu nie było to wrzucam cobyście mogli się wyżyć ;)

Projekt klienta.

 

ab68c488e08c5ea4.jpg

 

e93a7a3c3ae49ee1.jpg

 

522c4db3783833c0.jpg

 

da5db5aae56c69ef.jpg

 

6f633c7390d050fa.jpg

Napisano

Ta, ścianka z półeczkami za narożnikiem według mnie troszkę za jasna wyszła, poza tym bardzo przyjemnie. Podłoga to promaterials? I tak jeszcze się zastanawiam; Ty dajesz w oknach 2sided?

 

Edit:/ Te śmiesznie przyczepiane do ściany halogeny... wiesz może jakiej to firmy?

Napisano (edytowane)

ten żwirek to miały być raczej ścinki drzewne (disp), w Polsce raczej rzadziej to występuje. Drzewka i wózek modelowane przeze mnie (archmodels)

Edytowane przez Kub@
Napisano

Pionix. Co to są te ProMaterials? Co do wizualizacji to świetnie zgrały się podłoga z kanapą. Bardzo przyjemne kolorki. Wiesz może z czego w rzeczywistości będzie wykonany sufit w kuchni?

 

Kuba@ Kto jest producentem tych plastikowych elementów zjeżdzalni?

Napisano (edytowane)

Wrzucam do zglanowania tył tego budynku, który pokazywałem poprzednio.

 

dwwid2zmn.jpg

 

Edit do dołu - która wersja lepsza ?

 

dwwid2zmnc.jpg

 

A, elewacja (lamien konkretnie) jest taka celowo.

Edytowane przez KaeMS
Napisano

trawka jaka? wogóle masz straszne przepalenia. oba rendery to jakieś 30 % kadru jest prześwietlone. nawet jeśli masz vray suna za budynkiem to doświetl jakimś arealightem tą elewacje i zmniejsz ISO w kamerze, bo jest jaskrawo strasznie

Napisano

zielen modelowana w maxie? czy onyxie :) - bardzo ladne, ale moze lepszy bylby piasek? mhm te trociny to tak mhm dziwnie :D jak plac zabaw dla homikow :D

Napisano

Dywanik piękny. Namotałeś z perspektywą coś.. w PS pewnie ;).

Stolik ładnie odbija ale Dziwnie Załamuje Światło.

Józek reklamuje iPody..?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności