Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tob01 Jak chcesz mieć takie studio to element umieszczaj dokładnie na środku, bo to jakoś nie teges wygląda. No i ten arkusz w paski, który masz, powinien być wygięty bardziej na 40 stopni że nie idzie tam daleko tylko w górę prawie prosto :)

 

I w ogóle to fajna bardzo sprawa :p

Napisano (edytowane)
schody to displace z teksturą takiego dywaniku, zwykły UVW w trybie box nałożony.

Stolik jest niemiły bo nie dostał obiadu :(

a spliny skręciłem sposobem następującym:

 

1. Ustawiłem 3 pionowe spliny (kurde to chyba cylindry były :p) obok siebie (przylegające).

2. Skręciłem je modyfikatorem Twist tak, że już na tym etapie miałem skręconą całą linę stojącą pionowo na sztywno.

3. Następnie utworzyłem spline jako "path" dla liny przy ścianie.

4. Modyfikator Path Deform pozwolił na ułożenie mojej skręconej liny według ścieżki spline.

 

Path deform nie będzie robił zwojów o równej długości... tam będzie ciaśniej, tam luźniej, co widac u Ciebie na renderze.

 

Lepszym rozwiązaniem będzie wymodelowanie przekroju takiej liny. Czyli dwa lub trzy circle i użycie lofta wg. utworzonego wcześniej spline`a, z włączonym twistem w ów lofcie.

 

Thanks Kliment. :)

 

Kilka ostatnich moich prac:

 

zyrandol4new1600.th.jpg

 

stolikdwafotele.th.jpg

 

stolikdwafotelezyrandol.th.jpg

 

geforce5700ultrafinal16.th.jpg

 

model1600.th.jpg

Edytowane przez Pussik
Napisano

Pussik ten zyrandolik chyba nie w 100% twojej produkcji przynajmniej niektore lementy ;)

 

Evert swietna prezentacja ta masa mi pasuje oddaje urok tej sofki!

Napisano

DraB Dzieki :) Nie umknelo niestety, ale test wiec prosze o wybaczenie ;)

Touch dzieki wielkie !

Neiraa dziekuje, to bardzo mile i motywujace :*

 

Pozdrawiam

Napisano

Do pierwszego żyrandola głowy zostały zapożyczone i przekształtowane.

Drugi to 100% mojej robocizny.

 

Są jeszcze dwa inne... ale mniej mi się podobają.

Napisano

Ty robiłeś?

Niezła kaszana (mam prawić krytykę czy być miłym?), choć dopiero po głębszych oględzinach..., łatwiej było od zera zrobić niż przemodelowywać. ;D

 

 

Żartuje.. tylko kształt, budowa i siatka była kiepska, bo za gęsta. Wymiary i topologia dobra. :D

Jak krzesło składa się z włókiennego poszycia i metalowego elementu zdobienia, to lepiej jest to zrobić z 2 obiektów/sub-obiektów.

Tą bazę trzeba było na 4 elementy rozwalić i stwierdziłem to dopiero gdy poprzyklejałem do niego 3tys groszków... :D

Napisano (edytowane)

Po co przemodelować,skoro tylko kładłeś groszki. No chyba że te wszystkie przeszycia i pierdółki nie dodawałeś na osobnych elementach tylko nanosiłeś na moją siatkę ;) A siatka niekulawa była i przesadzasz imo że gęsta :)

Pozdro :*

Edytowane przez Bombel
Napisano

Pussik wyluzuj :) jak Bombel dostal akcepta na baze znaczy ze bylo ok.

 

SWRSC swietna lazienka :) zwykle nieznosze takiej kolorystyki ale w twoim wydaniu oko przyjmuje ja bardzo przyjemnie !:)

Napisano

fajne swierszczu, mi sie lustro podoba. Tez twierdze ze to lazienka dla chlopcow, ostatnio proboja sprzedac wszystko w wersji rozowej dla dziewczynek, wiec pewnie sie im juz to dawno przejadlo :)

Napisano

Rassyja..w exteriorze babka jest pierwszoplanową postacią a chyba chodzi o pokazanie architektury :) w pomieszczeniu lepiej choć wystarczyła by jedna babka- ta po lewej.

Co do wizek to exterior na nie a interior na tak choć cień z lampy mógłby być miększy :)

Napisano

MaciekG. Mi tam się podoba. Oczywiście pierwsza wizka jest popsuta przez tą panią, która za bardzo rzuca się w oczy. Jeżeli jesteś architektem to podsyłam projekt w podobnym stylu (moim zdaniem lepszy) - może coś na tym skorzystasz:

 

http://europaconcorsi.com/projects/99795/images/1368489/slideshow

 

Jeśli chodzi o wnętrze to mam pytanie. Jak uzyskałeś ten efekt, że jest bardzo jasno w środku a cienie od foteli są tak wyraźne (nie zostają rozmyte przez inne światła)?

Napisano

świetny projekt i podanie... zwłaszcza 2 render... powiedz mi skąd masz texturke sufitu... kupiłeś? a może gdzieś znalazłeś? podziel się info bo jest świetna.

Napisano

Miło byłoby gdyby sufit nie miał tila. Oświetlenie babki z psem totalnie nie gra z oświetleniem miejsca w którym się z nim szarpie - jeśli ktoś musi już tam być to albo przyciemniony - w końcu jest w cieniu albo przyciemniony + pół przezroczysty (ew. motion blur). Stroje j.w. , cienie od lampy podobnie. Dodam jeszcze dziwne odbicia na oprawach jarzeniówek i fakt, że tam przy nich są jakieś dziwne cienie, które nie do końca pasują.

Napisano

hej..dzieki za komenty..projekt nie moj, powinienem byl to wyzej napisac...co do babki z psem..to ona jest jaka jest celowo..na pierwszym planie, rzucajaca sie w oczy..z przesadzonym cieniem i pitbulem :)..moze to takie skrzywienie, ale na wizkach projektowych sie czesto takie rzeczy wstawia..czesto jeszcze bardziej od czapy..

co do cieni od lamp..fakt powinny byc mieksze..ale z tego co pamietam to wydluzalo mi to czas renderu, dlatego jest tak...

kubas co do tego ze sa nie rozproszone przez inne swiatla...to pewnie wynika z tego ze lampa jest tuz nad nimi i daje w sumie wiecej swiatla w scenie niz sky portale

tekstura sufitu to zwykly beton racja..mozna na google znalezc..ztajlowana..fakt :/

ta i no te laski w zimowych strojach..na to nie wpadlem :)

pzdr

Napisano

Rozumiem że chcecie naśladować najlepszych na forum ale jak sie nie umie to lepiej robić po swojemu bo jeszcze gorzej wychodzi :]

 

Kamera i źle zmapowany tynk robi wrażenie jak by budynek był malutki, wiec zmień to i popraw materiał drogi i będzie duuużo lepiej :)

Napisano
Rozumiem że chcecie naśladować najlepszych na forum ale jak sie nie umie to lepiej robić po swojemu bo jeszcze gorzej wychodzi :]

 

 

no własnie Tomku.

Napisano
Rozumiem że chcecie naśladować najlepszych na forum ale jak sie nie umie to lepiej robić po swojemu bo jeszcze gorzej wychodzi :]

 

 

Pewnie, że lepiej po swojemu i nie rozumien o co chodzi z nasladowaniem.

Robione było pod zdjęcie i pod klienta, a potem zdjęcie wylecialo w kosmos i zostało to.

 

Mnie to zdecydowanie nie zachwyca, bo zrobiłabym to zupełnie inaczej, i jak przerobie to na swoje to pokaże drugi raz.

Byłam tylko ciekawa jak Wy to widzicie.

Napisano

Neiraa, chodzi o szyby. Kiedyś, bodajże Lis lub SWRSC (albo ktoś jeszcze inny:D) markował noisem nierówności szyb, podobnie jak to się dzieje w rzeczywistości, gdzie ciężko o idealnie matematycznie płaską powierzchnię tafli. Tam to wyszło świetnie, Ty trochę przesadziłaś;)

 

Reszta, jak już wspomnieli, a w ogóle, to wzięłabyś się za minibitwę, a nie;D

 

Pozdr

Napisano

Ja jeszcze dodam od siebie, że mapowanie bruku, klockowatość markiz, materiał szyb, te panele szklane przy wejściu to by im jakiś typowo szklany materiał dobrze zrobił, jesli dajesz bump na szyby to to musi być tycie, noise mapujesz na całości powierzchni szklanych obiektu (tzn grupujesz wszystkie szyby i rzucasz box uvw mapping), a bump o wartości 1-2, tzn tak ja to robiłem, i wychodziło całkiem.

 

Śmieszna rzecz, że na drugim piętrze tynk strukturalny zaczyna Ci się dopiero od jakiejś wysokości, jak to się stało? :) Może spróbuj też na tynk jakiegoś dirta narzucić? Reszta to pierdółki architektoniczne. Rynny, dach... nie będę zanudzał. :)

Napisano
no własnie Tomku.

 

 

Jak tak sądzisz okej, ale powiedz mi kiedy naśladuję kogoś( i mi ewidentnie nie wychodzi )? Sam jestem ciekawy, tylko nie pokazuj prac z przed roku ;)

Napisano

Po prostu nie zachowuj się jak prześmiewczy półbóg, bo to się nie opłaca.

To tak po koleżeńsku, bez lizania się po fiu... :)

Napisano

Spoko chłopaki, dzieki za wskazówki. A co do opatentowania noisa na szyby, to chyba nie jest odkrycie Ameryki, ja to robiłam już dawno, bo to chyba naturalne, że szyby nie są idealnie równe.

A poprawki, dirty i inne zrobię za jakiś czas, już dla siebie.

 

Touch heh, z czegoś trzeba żyć. Za bitwę wezmę się teraz.

 

Pressenter to nie tynk się tak zaczyna, tylko jakimś cudem bounce od FG zaświeciło tam i zaburzyło bump na ścianie.

Napisano

Ale czy ja nie powiedziałem prawdy, jak robi morphe exterior z detalem i tam ma wsadza szyby z bumpem to wygląda to bardzo ładnie, ale u koleżanki Neiraa'y nie dodawało to wizce uroku. To tak jak by do astry wsadzić koła 21 calowe.

Napisano
lol sam tak robiłeś, wiec nie widzę sensu abyś wytykał to innym..

 

Jak robiłem to wejdź na moją stronę i pokaż mi. Bo takie wypominanie sobie na sucho jest bezsensu :)

A jeśli robiłem ale teraz tego nie robię to chyba dobrze że mówię o tym, bo to jest złe.

Napisano (edytowane)

max3d schodzi na psy...

Zacznijmy się jeszcze czepiąc, że najlepszą trawę na displace robi Pan XXXX i już nikt nie może robić na displace... bo nie.

 

Panie Tomusiu - to forum i wątek jest po to by się uczyć nowych technik i szlifować warsztat, więc nie krytykuj nikogo za to co stworzył tylko daj cenne uwagi co poprawić a nie jedziesz każdego jakbyś reprezentował sobą jakiś nie wiadomo jaki poziom doświadczenia. Może pokarzesz w końcu jakiś sensowny exterior gdzie zrobiłeś wszystko SAM a nie korzystałeś z czyiś setupów?

 

Tyle ode mnie, więcej nie będę się udzielał do tego tematu.

Edytowane przez SWRSC
Napisano

!Ewert- od kiedy wzorowanie się na kimś kto jest od ciebie w czymś lepszy jest złe ? Ide o zakład, że jeszcze jakiś czas temu robiłeś podobnie.

 

Jeśli chcesz się czegokolwiek nauczyć to podpatrujesz - najbardziej naturalna metoda.

 

Neiraa noise musi być narpawde minimalny - wtedy zaczyna to w miarę działać, nie wiem jak obrać to w słowa ale "fale" muszą mieć niską częstotliwość i minimalną amplitudę.

Napisano (edytowane)
Jak tak sądzisz okej, ale powiedz mi kiedy naśladuję kogoś( i mi ewidentnie nie wychodzi )? Sam jestem ciekawy, tylko nie pokazuj prac z przed roku ;)

 

pierwsze co mi przyszło do głowy to jakiś render w testowych gdzie próbowałeś uzyskać klimat renderować jakie robią Pinero albo SanSerif, no i ewidentnie ci nie wyszło, tak wiem miałem nie mówić o renderach z przed roku, tylko nie wiem dlaczego, bo już tak nie robisz i masz prawo wytykać to innym ? Tak samo sprawa się ma z jakością renderow, wszystkim ja wytykasz a nie poprawisz jej u siebie.

 

 

edit:

Jak robiłem to wejdź na moją stronę i pokaż mi. Bo takie wypominanie sobie na sucho jest bezsensu :)

A jeśli robiłem ale teraz tego nie robię to chyba dobrze że mówię o tym, bo to jest złe.

 

W dziale exterior masz sety od któregoś z userow tego forum, bo masz niebieskie niebo, zielona trawę i w ogolę podobne ujecie z lotu ptaka ale gorsze od poprzedników, można powiedzieć nawet pionierów tego typu exteriorow tutaj na forum. Po za tym co jest złe, wzorowanie się na kimś lepszym jest złe? Po co mamy forum, po co jest ten watek, aby każdy jakoś tam mógł wyciągnąć coś lepszego od tego drugiego, nie mowie o kopiowaniu scen, ale jeśli zrobił ktoś fajny shader liści, zasłony, to przecież można spróbować samemu taki zrobić i tyle.

 

 

Neiraa- bardzo słabo wyszło, po pierwsze sadze, ze kamera powinna byc niżej i patrzeć w gore, bo teraz budynek sprawia wrażenie zabawki/makiety. Textury również do porawy, asfalt jest rozmyty, bump na ścianie dziwny, niby za duzy, niby za rzadki. Dodatkowo otoczenie "bogatsze" może zrobić?

Edytowane przez JunioR
Napisano

Ok ludziska, nie kłócić mi się tu.

Wątek jest po to, żeby każdy mógł wrzucić jakiś teścik i zasięgnąć rady/krytyki. Nie ma tu miejsca na osobiste porachunki i wytykanie sobie kto jest lepszy a kto gorszy. Polecam odrobinę pokory i spojrzenia z dystansem na to co się robi. Jak nie pomoże, wprowadzimy zasadę "jeden post, jeden render" czego bardzo bym nie chciał.

 

Pozdrawiam

Napisano

To prawda niestety... to forum schodzi na psy ! Szkoda że ludzie którzy mieli coś do przekazania piszą coraz mniej i coraz mniej pokazują chcąc uniknąć głupiej krytyki od tych młodych pseudo grafików złodziei.

  • Like 1
Napisano
max3d schodzi na psy...

 

Anu, od kilku miesięcy coraz gorzej... kryzys, widać, podświadomie szerzy postrach w internecie, szczerząc na internautów swe zielone zębiska, przekrwionymi oczyma, pełnymi pozostałości po kawie i papierosach niezmordowanych grafików, rzuca na nich oko, szerzy panikę, sprawia że w nerwowej stukaninie po klawiszach zaczynają pobrzmiewać smutne, kłótliwe, nie raz szydercze nuty nadchodzącej wojny. Każde naciśnięcie "Zatwierdź odpowiedź" wprowadza wahanie w umysłach maluczkich, swoistą niepewność czy post ichni nie wywoła kolejnej, zapewne zupełnie niepotrzebnej, swary, dzięki której miejsca zapomniane przez świat, odwiedzane tylko przez nielicznych, swoistą elitę, zaczną podupadać. Coraz częściej do umysłów odwiedzających te zapomniane miejsca przychodzą jakże znaczące słowa mistrza "Ty, który wchodzisz, żegnaj się z nadzieją", a mimo to próbują oni zdobywać nowe grunta, nie zrażeni złym słowem, nie lękający się przeciwności losu, zagłębiają się oni w krainę zbadaną przez nielicznych, gdzie ciężko znaleźć przetarte szlaki, i gdzie małe kryzysy na każdym kroku mogą zaatakować Cię znienacka. W tej puszczy, swoistym gąszczu, którego horyzont wciąż się renderuje, nie przetrwają najsilniejsi, samotne wilki nie znajdą upragnionej chatki babci. Przetrwają tylko osobniki zjednoczone w sile, których słowa, chociaż ostre jak brzytwa, cechować będzie ogłada, i bijący zapach kultury. Osobnikom tym już teraz świta jutrzenka nadziei, gdyż nie idą oni sami, a otaczający ich drapieżnicy boją się podejść, przerażeni siłą watahy, która na zawołanie potrafi wymodelować dowolną broń, i sprostać wszelkim wyzwaniom...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności