Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

Dento: Co do LuxRendera przedstawiony obraz jest na razie słabiutki. Ile czasu Ci potrwał render? W celu usuwania jasnych plamek na obrazie polecam HotPixels Eliminator i ustawienia AA na Box dlatego że inny rodzaj antialiasu robi więcej kłopotu i jasne plamki bywają większe i nie do usunięcia.

Ogólnie Lux jest w fazie rozwoju i polecam go raczej do zabawy. Wypróbuj inne silniki :)

 

Pzdr.

 

edit: na blender.pl znajdziesz wątki odnośnie Luxa. Poczytaj też forum LuxRendera.

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dento: Co do LuxRendera przedstawiony obraz jest na razie słabiutki. Ile czasu Ci potrwał render? W celu usuwania jasnych plamek na obrazie polecam HotPixels Eliminator i ustawienia AA na Box dlatego że inny rodzaj antialiasu robi więcej kłopotu i jasne plamki bywają większe i nie do usunięcia.

Ogólnie Lux jest w fazie rozwoju i polecam go raczej do zabawy. Wypróbuj inne silniki :)

 

Pzdr.

 

edit: na blender.pl znajdziesz wątki odnośnie Luxa. Poczytaj też forum LuxRendera.

 

Że słaby, to wiem. Nie czaję, jak się wczytuje materiały (LuxBlend) itp. Renderowałem go tylko 3 "przeloty", czyli około 30 sekund. Co do HotPixels, to znam ten program :) Ale blender eksportuje większość scen ze szparami, przez które przebija się niebo :/ Na to nie nic nie poradzi HotPixels... W AA nic nie zmieniałem, bo na to zwracam uwagę tylko jeśli renderuję coś grubszego (czyt. wyłączam AA, aby szybciej otrzymać render i wygładzam w innym programie :)) Luxem właśnie tylko się bawie, ale chyba zrobię w nim jakąś szybką in i exteriorkę i zobaczę, co na razie potrafi... Myślę też nad założeniem kolejnego tematu, w którym będę prosił o rozwianie wielu moich wątpliwości co do oświetlenia, materiałów itp. ;]

Pozdrowienia.

 

P.S. Po czym poznałeś, że korzystam z blendera? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22954390.th.jpg

Szybki (razem z renderem 10 minut) test materiałów (luxrender & luxblend). Złoto, jak zwykle z metalami, udało się znakomicie. Natomiast szkło (lux'owy glass) raczej go nie przypomina... Render płukany kilkakrotnie hotpixels eliminatorem, który bardzo polecam :)

 

P.S. Świetne proporcje, nie? ^^

Edytowane przez Dento
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dante jaki to ma sens? jak chcesz zeby szklo wygladalo pusc wiecej passow moze zniknie tez wieksza czesc ziarna

 

Passów było sporo, ziarna też nie było dużo :P Na tym etapie na pewno byłoby widać materiał tych "kieliszków"... Nie panuję nad luxem, i nie prędko się to zmieni. Szczególnie materiały są nie do ogarnięcia... :/ Korzystasz w ogóle z luxa? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BiX świetny 3 render... ładny materiał kanapy i drewnianych paneli, ale nie jestem przekonany do podłogi na 1 renderze, za bardzo odbija.

 

A ja mam taki test kubkowy, pierwszy test kaustyki, coś dziwnie mi wygląda.

kubki.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie, szkoda że nie podkręciłeś bardziej vray żeby shading był dokładniejszy.

 

Odnoszę wrażenie że nie wiesz o czym mówisz. Shading u BIXajest imo dobry. Widać jego detal.

 

Łobrączki, MentalRay:

 

lobraczki.jpg

Edytowane przez SWRSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za pozytywne opinie.

Co do shardera może chodzi mu o srebro bo faktycznie troche sie skaszaniło miejscami.

 

Świerszczu z obrączkami szaleje.. Zamiast dac dziewczynie prawdziwy to jej wyrenderowal :D hehe MR nie znam wiec sie nie będe czepiać ale odbicie dziwnie wyszło :)

 

pozdrawiam,

BiX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No... zesrał mi się model. Po eksporcie z blendera do dxf-a powstaje coś takiego:

attachment.php?attachmentid=64810&d=1248116204

Nie wiem o co chodzi i przyznam, że nie pierwszy raz mi się to zdarza. Może ktoś z wymiataczy kuma, w czym tkwi problem? Usunąłem doublesy, striangulowałem, nic nie dało to. Siatka jest chyba ok. tak mi się w każdym razie wydaje. Zapodaję, żeby nie było, skrin z blendera:

attachment.php?attachmentid=64811&d=1248116252

Sam model to żyto, zdaję sobie sprawę. Może ten blenderowy eksporter ma jakieś ograniczenie do do liczby poligonów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz - fajna ciepluchna wizka. Ładnie lampy wyszły.

BiX - też super wizka. Na ostatnim fajowo wyszła kanapa. Czepiam się jedynie poprzekrzywianych kamer. Lepiej moim zdaniem by to wyglądało gdyby ujęcia były bardziej "na wprost". Kamera jak i jej cel na tym samym poziomie prostopadle do ściany w ostatnim renderze a w pierwszym prostopadle do ściany za szafkami kuchennymi.

hkropinski - fajne światło ale... ;) dałbym więcej niebieskiego z nieba i słońce zdecydowanie cieplejsze. Fajnie się to pomiesza.

 

Ostatnie testy:

 

e67ef1c640af2822.jpg

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC - to złoto jakieś strasznie przytarte u ciebie (dzisiaj akurat byłem u jubilera, jeszcze nie po obrączki co prawda...) czy takie ma być? bo chyba za bardzo widać te ślady po polerowaniu.

 

edit - cofam co powiedziałem, faktycznie w galerii tego jubilera jest akurat takie złoto, swoją drogą fajnie wyglądają te jego projekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix - dzięki master za miłe słowa. A jeśli chodzi o perspektywe.. racja. Coś się zmieszała. Następnym razem wezme pod uwagę Twoje sugestie - dzieki bardzo.

 

Ta wcześniejsza wizka Twoja co tu zaprezentowałeś mi się podobać.

Drewienko mogłoby być lepsze jedynie ;)

 

polka dot - dzięki serdeczne, ciesze się ze wyszły miłe dla oka :)

Również miła wiza. TV jakiś dziwny tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pionix - świetnie te biura wyglądają. Czysto. Te kafle to bazalt ? Dobrze wygląda w macie. W sumie jedyne co mi w tej serii nie pasuje to drewno - co to za gatunek ?

Bix - 1 o 3 wymiatają. Super to wygląda.

 

Znowu mnie kompleksy dopadają - może przy następnym projekcie będę mógł się wyszaleć trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KaeMS - Kafle to nie bazalt tylko wykładzina w kaflach. Łączenie wyszło zbyt wyraźnie ale w finale to się poprawi. Drewno to taki jakiś orzech w paski. Powinien być bardziej szary ale na życzenie klienta jest jaki jest choć pewnie się jeszcze zmieni bo duże zamieszanie jest z tym projektem:(

polka dot - bardzo podoba mi się materiał na kanapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chymm, zmylilo mnie przy wejściu i fakt, że tam łączenia zwykle praktycznie nie widać.

Mam nadzieję, że ci nie zamieszają jak w moim biurowcu - projekt, który miał trwać 2 miesiące (i na tyle był policzony) trwał ostatecznie ponad pół roku. Zaczynałem z werwą a robiąc ostatnie pomieszczenia szlag mnie trafiał i robiłem już "niech mają i spier...".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KaeMS - a dziękuję bardzo za pozytywną opinię :)

 

Świetna wiza pionix Komputerki dorób jakies etc i będzie wypas. Co do krzeseł... ta klienci mają czasem na prawde świetne pomysły :)

Edytowane przez BiX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek1212m - zapal lampę tą nad łóżkiem. Daj w nią jakiegoś odpowiadającego IESa o temperaturze 4200 - 4800. Włącz też Clamp output i Sub-pixel mapping a znikną Ci te brzydkie momenty na lampie przy oknie i w lampce nad lustrem. Wnioskuję, że to VRay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności