Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dento: Co do LuxRendera przedstawiony obraz jest na razie słabiutki. Ile czasu Ci potrwał render? W celu usuwania jasnych plamek na obrazie polecam HotPixels Eliminator i ustawienia AA na Box dlatego że inny rodzaj antialiasu robi więcej kłopotu i jasne plamki bywają większe i nie do usunięcia.

Ogólnie Lux jest w fazie rozwoju i polecam go raczej do zabawy. Wypróbuj inne silniki :)

 

Pzdr.

 

edit: na blender.pl znajdziesz wątki odnośnie Luxa. Poczytaj też forum LuxRendera.

Edytowane przez Camel
  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Dento: Co do LuxRendera przedstawiony obraz jest na razie słabiutki. Ile czasu Ci potrwał render? W celu usuwania jasnych plamek na obrazie polecam HotPixels Eliminator i ustawienia AA na Box dlatego że inny rodzaj antialiasu robi więcej kłopotu i jasne plamki bywają większe i nie do usunięcia.

Ogólnie Lux jest w fazie rozwoju i polecam go raczej do zabawy. Wypróbuj inne silniki :)

 

Pzdr.

 

edit: na blender.pl znajdziesz wątki odnośnie Luxa. Poczytaj też forum LuxRendera.

 

Że słaby, to wiem. Nie czaję, jak się wczytuje materiały (LuxBlend) itp. Renderowałem go tylko 3 "przeloty", czyli około 30 sekund. Co do HotPixels, to znam ten program :) Ale blender eksportuje większość scen ze szparami, przez które przebija się niebo :/ Na to nie nic nie poradzi HotPixels... W AA nic nie zmieniałem, bo na to zwracam uwagę tylko jeśli renderuję coś grubszego (czyt. wyłączam AA, aby szybciej otrzymać render i wygładzam w innym programie :)) Luxem właśnie tylko się bawie, ale chyba zrobię w nim jakąś szybką in i exteriorkę i zobaczę, co na razie potrafi... Myślę też nad założeniem kolejnego tematu, w którym będę prosił o rozwianie wielu moich wątpliwości co do oświetlenia, materiałów itp. ;]

Pozdrowienia.

 

P.S. Po czym poznałeś, że korzystam z blendera? :D

Napisano

Pionix: Coś Ci się tekstura drewna na tej ladzie nie posypała, bo na pierwszym ujęciu najbliżej kamery sprawia wrażenie niskiej jakościowo. Poza tym baaaardzo fajnie. Uwielbiam takie chłodne klimaty.

Napisano (edytowane)

Propozcyja ujecia przedstawienia listwy przypodłogowej(chyba;p) (oczywiście mój modeling):

48197653.jpg

 

siatka powtarzającego się elementu:

siatka.jpg

Edytowane przez trosiek
Napisano (edytowane)

22954390.th.jpg

Szybki (razem z renderem 10 minut) test materiałów (luxrender & luxblend). Złoto, jak zwykle z metalami, udało się znakomicie. Natomiast szkło (lux'owy glass) raczej go nie przypomina... Render płukany kilkakrotnie hotpixels eliminatorem, który bardzo polecam :)

 

P.S. Świetne proporcje, nie? ^^

Edytowane przez Dento
Napisano
Dante jaki to ma sens? jak chcesz zeby szklo wygladalo pusc wiecej passow moze zniknie tez wieksza czesc ziarna

 

Passów było sporo, ziarna też nie było dużo :P Na tym etapie na pewno byłoby widać materiał tych "kieliszków"... Nie panuję nad luxem, i nie prędko się to zmieni. Szczególnie materiały są nie do ogarnięcia... :/ Korzystasz w ogóle z luxa? :)

Napisano

Generalnie w pierwszym to experyment w PS a 3 to światło i takie pierdoly.

z góry sry za znaki wodne :)

 

flat8_1.jpg

flat8_3.jpg

flat7_B1.jpg

Napisano

Bardzo ładnie, szkoda że nie podkręciłeś bardziej vray żeby shading był dokładniejszy.

za gęsto dajesz znaki wodne, mniej by wystarczyło ;)

Napisano

BiX świetny 3 render... ładny materiał kanapy i drewnianych paneli, ale nie jestem przekonany do podłogi na 1 renderze, za bardzo odbija.

 

A ja mam taki test kubkowy, pierwszy test kaustyki, coś dziwnie mi wygląda.

kubki.jpg

Napisano (edytowane)
Bardzo ładnie, szkoda że nie podkręciłeś bardziej vray żeby shading był dokładniejszy.

 

Odnoszę wrażenie że nie wiesz o czym mówisz. Shading u BIXajest imo dobry. Widać jego detal.

 

Łobrączki, MentalRay:

 

lobraczki.jpg

Edytowane przez SWRSC
Napisano

Dzięki wielkie za pozytywne opinie.

Co do shardera może chodzi mu o srebro bo faktycznie troche sie skaszaniło miejscami.

 

Świerszczu z obrączkami szaleje.. Zamiast dac dziewczynie prawdziwy to jej wyrenderowal :D hehe MR nie znam wiec sie nie będe czepiać ale odbicie dziwnie wyszło :)

 

pozdrawiam,

BiX

Napisano

Test materiałów, oświetlenia i białej sceny - jakoś ciężko mi bylo osiągnąć scenę w kolorze bieli, ciągle kolor był lekko pomarańczowy, ale koniec końców się udalo :)

 

37639440.png

Napisano

Niby widać detal, ale np połączenie okapu z sufitem i w ogolę łączenie ścian z sufitem jakoś dziwnie wygląda, rogi są za ciemne, widać ziarno. dlatego tak napisałem.

Napisano

No... zesrał mi się model. Po eksporcie z blendera do dxf-a powstaje coś takiego:

attachment.php?attachmentid=64810&d=1248116204

Nie wiem o co chodzi i przyznam, że nie pierwszy raz mi się to zdarza. Może ktoś z wymiataczy kuma, w czym tkwi problem? Usunąłem doublesy, striangulowałem, nic nie dało to. Siatka jest chyba ok. tak mi się w każdym razie wydaje. Zapodaję, żeby nie było, skrin z blendera:

attachment.php?attachmentid=64811&d=1248116252

Sam model to żyto, zdaję sobie sprawę. Może ten blenderowy eksporter ma jakieś ograniczenie do do liczby poligonów?

Napisano (edytowane)

Bonifatz - fajna ciepluchna wizka. Ładnie lampy wyszły.

BiX - też super wizka. Na ostatnim fajowo wyszła kanapa. Czepiam się jedynie poprzekrzywianych kamer. Lepiej moim zdaniem by to wyglądało gdyby ujęcia były bardziej "na wprost". Kamera jak i jej cel na tym samym poziomie prostopadle do ściany w ostatnim renderze a w pierwszym prostopadle do ściany za szafkami kuchennymi.

hkropinski - fajne światło ale... ;) dałbym więcej niebieskiego z nieba i słońce zdecydowanie cieplejsze. Fajnie się to pomiesza.

 

Ostatnie testy:

 

e67ef1c640af2822.jpg

Edytowane przez pionix
Napisano

SWRSC - to złoto jakieś strasznie przytarte u ciebie (dzisiaj akurat byłem u jubilera, jeszcze nie po obrączki co prawda...) czy takie ma być? bo chyba za bardzo widać te ślady po polerowaniu.

 

edit - cofam co powiedziałem, faktycznie w galerii tego jubilera jest akurat takie złoto, swoją drogą fajnie wyglądają te jego projekty.

Napisano

BiX - bardzo ładne ciepłe obrazki:)

pionix - bardzo fajna techniczna wizualka. najładniej wyszły lampy:)

 

a ja pokażę wesoły salon, do kompletu z wcześniejszą kuchnią:

 

salonl.jpg

 

autor projektu: Monika Skóbel

 

pozdrawiam

Napisano

pionix - dzięki master za miłe słowa. A jeśli chodzi o perspektywe.. racja. Coś się zmieszała. Następnym razem wezme pod uwagę Twoje sugestie - dzieki bardzo.

 

Ta wcześniejsza wizka Twoja co tu zaprezentowałeś mi się podobać.

Drewienko mogłoby być lepsze jedynie ;)

 

polka dot - dzięki serdeczne, ciesze się ze wyszły miłe dla oka :)

Również miła wiza. TV jakiś dziwny tylko

Napisano

Pionix - świetnie te biura wyglądają. Czysto. Te kafle to bazalt ? Dobrze wygląda w macie. W sumie jedyne co mi w tej serii nie pasuje to drewno - co to za gatunek ?

Bix - 1 o 3 wymiatają. Super to wygląda.

 

Znowu mnie kompleksy dopadają - może przy następnym projekcie będę mógł się wyszaleć trochę.

Napisano

hkropinski:

Czy widzisz że czajniczek po lewej nachodzi na paochyloną ściankę? :p

 

Render ładny, ale elementy tj. czajniczki lekko niegustowne i niezbyt materiał mają :D

Napisano

KaeMS - Kafle to nie bazalt tylko wykładzina w kaflach. Łączenie wyszło zbyt wyraźnie ale w finale to się poprawi. Drewno to taki jakiś orzech w paski. Powinien być bardziej szary ale na życzenie klienta jest jaki jest choć pewnie się jeszcze zmieni bo duże zamieszanie jest z tym projektem:(

polka dot - bardzo podoba mi się materiał na kanapie.

Napisano

Chymm, zmylilo mnie przy wejściu i fakt, że tam łączenia zwykle praktycznie nie widać.

Mam nadzieję, że ci nie zamieszają jak w moim biurowcu - projekt, który miał trwać 2 miesiące (i na tyle był policzony) trwał ostatecznie ponad pół roku. Zaczynałem z werwą a robiąc ostatnie pomieszczenia szlag mnie trafiał i robiłem już "niech mają i spier...".

Napisano

Ale się czepiacie tych krzesełek. Takie są na potrzeby wizki a kupią se jakieś inne zgodne z przepisami BHP ;P

Poza tym klient chciał koniecznie krzesła niebiurowe.

Napisano

krzesla jak krzesla moze nie wygodne ale keybord lezy mycha tez a kompa brak a szef bedzie dawaj dawaj szybciej (minimaca chociaz )

 

a Wizka wiadomo Pionixowa

Napisano (edytowane)

KaeMS - a dziękuję bardzo za pozytywną opinię :)

 

Świetna wiza pionix Komputerki dorób jakies etc i będzie wypas. Co do krzeseł... ta klienci mają czasem na prawde świetne pomysły :)

Edytowane przez BiX
Napisano

tomek1212m - zapal lampę tą nad łóżkiem. Daj w nią jakiegoś odpowiadającego IESa o temperaturze 4200 - 4800. Włącz też Clamp output i Sub-pixel mapping a znikną Ci te brzydkie momenty na lampie przy oknie i w lampce nad lustrem. Wnioskuję, że to VRay.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności