Camel Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 (edytowane) Dento: Co do LuxRendera przedstawiony obraz jest na razie słabiutki. Ile czasu Ci potrwał render? W celu usuwania jasnych plamek na obrazie polecam HotPixels Eliminator i ustawienia AA na Box dlatego że inny rodzaj antialiasu robi więcej kłopotu i jasne plamki bywają większe i nie do usunięcia. Ogólnie Lux jest w fazie rozwoju i polecam go raczej do zabawy. Wypróbuj inne silniki :) Pzdr. edit: na blender.pl znajdziesz wątki odnośnie Luxa. Poczytaj też forum LuxRendera. Edytowane 17 Lipiec 2009 przez Camel
Dento Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 Dento: Co do LuxRendera przedstawiony obraz jest na razie słabiutki. Ile czasu Ci potrwał render? W celu usuwania jasnych plamek na obrazie polecam HotPixels Eliminator i ustawienia AA na Box dlatego że inny rodzaj antialiasu robi więcej kłopotu i jasne plamki bywają większe i nie do usunięcia. Ogólnie Lux jest w fazie rozwoju i polecam go raczej do zabawy. Wypróbuj inne silniki :) Pzdr. edit: na blender.pl znajdziesz wątki odnośnie Luxa. Poczytaj też forum LuxRendera. Że słaby, to wiem. Nie czaję, jak się wczytuje materiały (LuxBlend) itp. Renderowałem go tylko 3 "przeloty", czyli około 30 sekund. Co do HotPixels, to znam ten program :) Ale blender eksportuje większość scen ze szparami, przez które przebija się niebo :/ Na to nie nic nie poradzi HotPixels... W AA nic nie zmieniałem, bo na to zwracam uwagę tylko jeśli renderuję coś grubszego (czyt. wyłączam AA, aby szybciej otrzymać render i wygładzam w innym programie :)) Luxem właśnie tylko się bawie, ale chyba zrobię w nim jakąś szybką in i exteriorkę i zobaczę, co na razie potrafi... Myślę też nad założeniem kolejnego tematu, w którym będę prosił o rozwianie wielu moich wątpliwości co do oświetlenia, materiałów itp. ;] Pozdrowienia. P.S. Po czym poznałeś, że korzystam z blendera? :D
pressenter Napisano 18 Lipiec 2009 Napisano 18 Lipiec 2009 Pionix: Coś Ci się tekstura drewna na tej ladzie nie posypała, bo na pierwszym ujęciu najbliżej kamery sprawia wrażenie niskiej jakościowo. Poza tym baaaardzo fajnie. Uwielbiam takie chłodne klimaty.
trosiek Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 (edytowane) Propozcyja ujecia przedstawienia listwy przypodłogowej(chyba;p) (oczywiście mój modeling): siatka powtarzającego się elementu: Edytowane 19 Lipiec 2009 przez trosiek
t0m3k Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 to sie chyba na laczeniu sciany z sufitem daje a nie z podloga. a zwie sie to chyba gzyms. a model ladny.
hcpiter Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 Pionix bardzo ladne wizki robisz :) Te zielone liscie fajnie jak by byly mniej zielone ;) Pozdro !
Dento Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 (edytowane) Szybki (razem z renderem 10 minut) test materiałów (luxrender & luxblend). Złoto, jak zwykle z metalami, udało się znakomicie. Natomiast szkło (lux'owy glass) raczej go nie przypomina... Render płukany kilkakrotnie hotpixels eliminatorem, który bardzo polecam :) P.S. Świetne proporcje, nie? ^^ Edytowane 19 Lipiec 2009 przez Dento
demigod Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Pionix uwielbiam Twoje light master light super tym swiatlem operujesz kazda vizka ma klimat :]
Marcin_ps Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Dante jaki to ma sens? jak chcesz zeby szklo wygladalo pusc wiecej passow moze zniknie tez wieksza czesc ziarna
Dento Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Dante jaki to ma sens? jak chcesz zeby szklo wygladalo pusc wiecej passow moze zniknie tez wieksza czesc ziarna Passów było sporo, ziarna też nie było dużo :P Na tym etapie na pewno byłoby widać materiał tych "kieliszków"... Nie panuję nad luxem, i nie prędko się to zmieni. Szczególnie materiały są nie do ogarnięcia... :/ Korzystasz w ogóle z luxa? :)
Dento Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Podobnie. Z tym się zgodzę. Ale nie działa identycznie... I nadal jest w fazie testów :P
Gość BiX Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Generalnie w pierwszym to experyment w PS a 3 to światło i takie pierdoly. z góry sry za znaki wodne :)
!Ewert Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Bardzo ładnie, szkoda że nie podkręciłeś bardziej vray żeby shading był dokładniejszy. za gęsto dajesz znaki wodne, mniej by wystarczyło ;)
Abell Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 BiX świetny 3 render... ładny materiał kanapy i drewnianych paneli, ale nie jestem przekonany do podłogi na 1 renderze, za bardzo odbija. A ja mam taki test kubkowy, pierwszy test kaustyki, coś dziwnie mi wygląda.
jacekdrze Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Bonifatz piękne! czym swiecone? coś kombinowales z gammą? ja taki test exteriora
SWRSC Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 (edytowane) Bardzo ładnie, szkoda że nie podkręciłeś bardziej vray żeby shading był dokładniejszy. Odnoszę wrażenie że nie wiesz o czym mówisz. Shading u BIXajest imo dobry. Widać jego detal. Łobrączki, MentalRay: Edytowane 20 Lipiec 2009 przez SWRSC
patry Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 szkoda że nie podkręciłeś bardziej vray żeby shading był dokładniejszy. Gdzie jest niedokładny?
Gość BiX Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Dzięki wielkie za pozytywne opinie. Co do shardera może chodzi mu o srebro bo faktycznie troche sie skaszaniło miejscami. Świerszczu z obrączkami szaleje.. Zamiast dac dziewczynie prawdziwy to jej wyrenderowal :D hehe MR nie znam wiec sie nie będe czepiać ale odbicie dziwnie wyszło :) pozdrawiam, BiX
Bonifatz Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 jacekdrze : same VrayLight'y, a kombinowalem tylko z falrami i curves'y w PS.
pressenter Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Świerszczu ja z kolei mam takie pytanie co do samych obrączek: to brail na nich? A jeśli tak to co tam jest napisane? ;)
SWRSC Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 tak, to brail, ale nie wiem co tam jest napisane, może coś w stylu "GPS". Obrączki dla niewidomych autorstwa Andrzeja Bielaka, właśnie pracuję nad pozostałymi kolekcjami. A po więcej takich nowinek zapraszam na stronę projektanta: http://www.bielak.krakow.pl
maly_cg Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Test materiałów, oświetlenia i białej sceny - jakoś ciężko mi bylo osiągnąć scenę w kolorze bieli, ciągle kolor był lekko pomarańczowy, ale koniec końców się udalo :)
!Ewert Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Niby widać detal, ale np połączenie okapu z sufitem i w ogolę łączenie ścian z sufitem jakoś dziwnie wygląda, rogi są za ciemne, widać ziarno. dlatego tak napisałem.
Morphe Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 caustyki mi tam brakuje na tych obraczkach - no chyba ze ich brak celowy.
hkropinski Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 moje początki z vizkami:) i czuje ze coraz bardziej mnie wciągają te tematy^^ na razie wrzucam test OŚWIETLENIA:) Pozdrawiam
panRebonka Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 No... zesrał mi się model. Po eksporcie z blendera do dxf-a powstaje coś takiego: Nie wiem o co chodzi i przyznam, że nie pierwszy raz mi się to zdarza. Może ktoś z wymiataczy kuma, w czym tkwi problem? Usunąłem doublesy, striangulowałem, nic nie dało to. Siatka jest chyba ok. tak mi się w każdym razie wydaje. Zapodaję, żeby nie było, skrin z blendera: Sam model to żyto, zdaję sobie sprawę. Może ten blenderowy eksporter ma jakieś ograniczenie do do liczby poligonów?
indian Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 nie ten temat, spróbuj tutaj http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=10
pionix Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 (edytowane) Bonifatz - fajna ciepluchna wizka. Ładnie lampy wyszły. BiX - też super wizka. Na ostatnim fajowo wyszła kanapa. Czepiam się jedynie poprzekrzywianych kamer. Lepiej moim zdaniem by to wyglądało gdyby ujęcia były bardziej "na wprost". Kamera jak i jej cel na tym samym poziomie prostopadle do ściany w ostatnim renderze a w pierwszym prostopadle do ściany za szafkami kuchennymi. hkropinski - fajne światło ale... ;) dałbym więcej niebieskiego z nieba i słońce zdecydowanie cieplejsze. Fajnie się to pomiesza. Ostatnie testy: Edytowane 20 Lipiec 2009 przez pionix
Loki Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 SWRSC - to złoto jakieś strasznie przytarte u ciebie (dzisiaj akurat byłem u jubilera, jeszcze nie po obrączki co prawda...) czy takie ma być? bo chyba za bardzo widać te ślady po polerowaniu. edit - cofam co powiedziałem, faktycznie w galerii tego jubilera jest akurat takie złoto, swoją drogą fajnie wyglądają te jego projekty.
polka dot Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 BiX - bardzo ładne ciepłe obrazki:) pionix - bardzo fajna techniczna wizualka. najładniej wyszły lampy:) a ja pokażę wesoły salon, do kompletu z wcześniejszą kuchnią: autor projektu: Monika Skóbel pozdrawiam
Gość BiX Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 pionix - dzięki master za miłe słowa. A jeśli chodzi o perspektywe.. racja. Coś się zmieszała. Następnym razem wezme pod uwagę Twoje sugestie - dzieki bardzo. Ta wcześniejsza wizka Twoja co tu zaprezentowałeś mi się podobać. Drewienko mogłoby być lepsze jedynie ;) polka dot - dzięki serdeczne, ciesze się ze wyszły miłe dla oka :) Również miła wiza. TV jakiś dziwny tylko
KaeMS Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 Pionix - świetnie te biura wyglądają. Czysto. Te kafle to bazalt ? Dobrze wygląda w macie. W sumie jedyne co mi w tej serii nie pasuje to drewno - co to za gatunek ? Bix - 1 o 3 wymiatają. Super to wygląda. Znowu mnie kompleksy dopadają - może przy następnym projekcie będę mógł się wyszaleć trochę.
Pionier Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 Bonifatz, ładnie :) fajny detal z karteczkami na lodowce :P
Camel Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 hkropinski: Czy widzisz że czajniczek po lewej nachodzi na paochyloną ściankę? :p Render ładny, ale elementy tj. czajniczki lekko niegustowne i niezbyt materiał mają :D
pionix Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 KaeMS - Kafle to nie bazalt tylko wykładzina w kaflach. Łączenie wyszło zbyt wyraźnie ale w finale to się poprawi. Drewno to taki jakiś orzech w paski. Powinien być bardziej szary ale na życzenie klienta jest jaki jest choć pewnie się jeszcze zmieni bo duże zamieszanie jest z tym projektem:( polka dot - bardzo podoba mi się materiał na kanapie.
KaeMS Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 Chymm, zmylilo mnie przy wejściu i fakt, że tam łączenia zwykle praktycznie nie widać. Mam nadzieję, że ci nie zamieszają jak w moim biurowcu - projekt, który miał trwać 2 miesiące (i na tyle był policzony) trwał ostatecznie ponad pół roku. Zaczynałem z werwą a robiąc ostatnie pomieszczenia szlag mnie trafiał i robiłem już "niech mają i spier...".
pionix Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 KaeMS ja zbliżam się do fazy "..." ;) Ostatni raz Was zanudzę tym projektem:
!Ewert Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 zgrabne ujęcie, podoba mi się wizualka :) Współczuję pracownikom którzy będą siedzieli na takich krzesłach przy kompach :)
siwy Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 wiz ładna, a krzesła nieprzepisowe. w przepisach BHP coś jest o regulacji wysokości krzeseł do komputera
pionix Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 Ale się czepiacie tych krzesełek. Takie są na potrzeby wizki a kupią se jakieś inne zgodne z przepisami BHP ;P Poza tym klient chciał koniecznie krzesła niebiurowe.
demigod Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 krzesla jak krzesla moze nie wygodne ale keybord lezy mycha tez a kompa brak a szef bedzie dawaj dawaj szybciej (minimaca chociaz ) a Wizka wiadomo Pionixowa
KaeMS Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 Poza tymi krzesłami iso to i projekt i wiz świetne.
Gość BiX Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 (edytowane) KaeMS - a dziękuję bardzo za pozytywną opinię :) Świetna wiza pionix Komputerki dorób jakies etc i będzie wypas. Co do krzeseł... ta klienci mają czasem na prawde świetne pomysły :) Edytowane 22 Lipiec 2009 przez BiX
Vehr Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Robilem ostatnio wizke z katalogu ikea no i takie cos mi wyszlo co musze jeszcze poprawić
pionix Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 tomek1212m - zapal lampę tą nad łóżkiem. Daj w nią jakiegoś odpowiadającego IESa o temperaturze 4200 - 4800. Włącz też Clamp output i Sub-pixel mapping a znikną Ci te brzydkie momenty na lampie przy oknie i w lampce nad lustrem. Wnioskuję, że to VRay.
Vehr Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 tak to Vray , a Clamp output i Sub-pixel mapping są już wlączone Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi