Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ładne to oświetlenie arturprx2, czym świecone i patrzone?

 

może trochę bardziej światło z wnętrza mogło by "wypływać" poza budynek, żeby oświetlić bardziej te bliskie krzaki.

 

fajne jest to że detal nie ginie (fugi cegieł) mimo małej ilości światła.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Loki, swiecone vrayLightmtl (niebo sferyczne) a patrzone fizyczną.

Co do swiatełek wewnątrz to jeszcze sie pozmienia jak tam wejde, narazie z bryłą walcze i zarysem otoczenia.

Napisano

sly - kto to na tym supermontażu w tej ślicznej wizce hiroo? ładna zasłonka tylko jak koledzy subtelnie wspomnieli, brakowało kontrastów tonalnych i kolorystycznych ;)

 

ode mnie test oświetlenia.

 

57577795.jpg

Napisano

arturprx2 jak na wieczór to za jasno. Ale widać że przy ciemniejszym otoczeniu ta czarna cegła stanie się już całkowicie smoliście czarna. Wnętrze jak na razie wygląda fajnie, obiecująco :) Zieleń zbyt niebieska (to pewnie przez niebo) i te krzaki są jakoś tak bez ładu i składu posadzone. I tło (horyzont) pustawe.

 

polka dot łoooo, ale szejder! Foto-miazga :)

Napisano

Artur: jak dla mnie strasznie brakuje takich miejsc prtaktycznie totalnej ciemności, jak to ma miejsce późną porą. Tak jak przedmówca według mnie za jasno, szczególnie w niektórych punktach. Według mnie nienaturalnie to wygląda.

 

Polka: Najs...

Napisano

Ja mam taką A4kę i właśnie zastanawiałem się jakby wyglądał grill z czarną obramówką :'D

test bardzo realistyczny

Napisano

nokia n95 renderowana w v-ray 0 photoshopu

n95.jpg

Edytowane przez Mylek

Napisano

Ot tak sobie testuję nowego fajnala :).

 

4cfb952d138d06e7.jpg

Edytowane przez La R

Napisano

indian - to siedzisko zdecydowanie nawiązuje do designu sklepów samoobsługowych.

Napisano

indian, sama siatka siedziska powinna być z nieco cieńszych prętów niż obramowanie. Poza tym poduszka ma dość charakterystyczny brzeg - u ciebie go brak ;)

Napisano

@Mylek dorob jakies ciekawe studio i bedzie fajnie

@La R super! to jest pojedynczy material nalozony na knot'a? jaki rendertime?

 

test wlasnorecznie wychodowanego lasu...

las.jpg

Napisano

Dzięki panowie:).

t0m3k tak to jest jeden material VolSolid z MeshDistance w slocie SelfIlumination. Czas coś ponad 3 minuty na quad core 9300.

Napisano

t0m3k - no lasu to jeszcze nie przypomina. Bardzo sharpenem pojechałeś.

Ja kończę taki mały projekcik już. Chodziło o pokazanie różnych mebli w salonie bez dodatków.

 

salonver3800.jpg

 

salonver2800.jpg

 

salonver1800.jpg

Napisano

mebelki na drugim wymiatają, zdradzisz jak się nazywają?

Edytowane przez indian

Napisano

pierwsze to "hamilton modulo" MINOTTI

drugie "tuffy time" B&B ITALIA

trzecie "Living Landscape 750" Walter Knoll

 

Modele robione na szybko więc nie są dokładnie odzwierciedlone. Zgadzają się ich wymiary i ogólny kształt.

Napisano

polegolfowe2.jpg

 

takie hmm pole golfowe.

 

test oświetlenia

 

bardziej w stronę niebieskiego czy żółtego powinno to iść?

Napisano

Kubaswielgus - no tak ma klient w domu. Wszystko się tam świeci i odbija. Troszkę musiałem pokazać a tylko o mebelki chodziło.

Loki - niezły tiling i trawka nie ta. Pod co to ma być dokładnie?

Napisano

to otoczenie do sceny taki hmm light rig można by to nazwać.

 

Testuję metodę oświetlania z jednego tutoriala.

 

nie rozumiem tego stwierdzenia "niezły tiling i trawa nie ta" - w sensie nie taka jak na polu golfowym? - to ironia była z tym polem :)

 

generalnie źle może opisałem to, test tyczy się oświetlenia, nieba, i drzew na horyzoncie - zgrania całości kolorystycznie: niebo + drzewa + trawa)

Edytowane przez Loki

Napisano

za wysoka jak na pole golfowe wg. mnie :) mam parę zdjęć pola golfowego także jak chcesz to mogę zapodać (w tym 2 closeupy trawy)

Edytowane przez trosiek

Napisano

Loki - ironicznie potraktowałem bo tilują ci się nawet drzewa. Co do pytania o żółty czy niebieski to patrząc na fotorealizm to gdy nie ma słońca i po chmurach wygląda, że jest wysoko schowane za nimi to co ma ci nadać żółtawy kolor. Praktycznie to masz kolor tekstury zmienionej przez environment czyli idzie niebieskie. Jak wstawisz jakiś budynek to lepiej będzie to ocenić. Drzewa wyglądają praktycznie jak ze zdjęcia. Trawa natomiast za jednolita choć kolor mi pasuje.

Napisano

no to teraz załapałem :) ironia ironię pogania.

 

trawa fakt jednolita - ale to co widać to dość spory obszar (do linii drzew gdzieś ze 230m), w scenie faktycznej nigdy nie będzie tyle tego trawnika raczej widać, przy mniejszej powierzchni wygląda to lepiej, ale tak czy inaczej popracuję nad nią jeszcze jak czas pozwoli.

Napisano

Spróbuj może tak jak ja to robię. Zamiast mapować jakiś obszar planarnie co zawsze wywoła tiling (chyba że zmiksujesz kilka tekstur) to weź duże zdjęcie z trawą podobne do twojego ujęcia i mapowanie daj na screen. Dzięki temu zachowasz naturalną kolorystykę trawy i jej zróżnicowanie bez tilingu. Trzeba tylko pamiętać że sprawdza się to gdy nie ma pagórków. Gdy się pojawią trzeba za nimi użyć innej mapy.

Napisano

cfaniak, fajny dizajn :D podobuje mi sie taki bialy z czerwonym :D super

Napisano

tjvikig: dizajn niestety nie mój dopiero zaczynam się wnętrzami interesować, bo jako początkujący architekt ciężko ciekawy budynek zrobić w naszym kraju bez nazwiska, referka tutaj http://freshome.com/2009/11/20/bed-with-an-unusual-and-creative-headboard-pixel-bed-by-olivieri/

 

adam_m: trawochodniczek to eksperymentalnie miziany hair and fur zrobiony na mesha

 

Pozdrawiam.

Napisano

fajna czerwona trawka :)

 

atu taki teścik meblowy... modelowałem to ze zdjęć z jakieś 8h... nie wiem czy to dożo czy mało. Klasyka z domu klienta do nowego mieszkania.

 

meblemodelong.jpg

Napisano

Fajny zegar, troche ciemno na moim kompie więc nie za bardzo widzę wszystkie detale (powtarzalne?), mozesz wrzucić siatki? He he, studio puste w szybkach jakiś salon się odbija (hdri?)

Napisano

wygląda rewelacyjnie, tylko troszkę jest za ciemno i nie widać całego detalu

Napisano

szyby - racyja... zapomniałem zblurować :) - to HDRI na plain'ie

 

siatka..nie wiem czy coś widać... sorka z GI ale nie chciało mi się czekać :)

UPS trochę nie trzymają symetrii... poprawie w poniedziałek w pracy :)

 

 

meblemodelongs.jpg

 

Jaśniejsza trochę wersja

meblemodelong.th.jpg

Edytowane przez Mortom

Napisano

@Mortom - fajne mebelki, to zdobienie jest dispem zrobione bo sie siatka nie pokazuje...

@Lis - obiekt i kadr nie ciekawe, technicznie OK...

@indian - brakuje marszczen, wgniecen i tego wszystkiego co sprawia, ze mable wygladaja na prawdziwe...

 

odemnie testy oswietlenia, tynk jest do wymiany, model domu nie jest moj...

 

pochmurny dzien

18179804.jpg

 

noc

23655287.jpg

Napisano

t0m3k - racja to disp... ale już nie długo :) bo efekt mi się nie podoba... fakt ze samo zdobienie chwile mi zajmie ale czuje, że dla efektu się opłaci :)

a tak na zbliżeniu ma wyglądać:

p1080431.jpg

Napisano

t0m3k - w tym nocnym brakuje tylko bajkowego księżyca :D - fajnie.

 

Dalej testuje R3 - fr-scatter:

b7b9163d7dbcc5d0.jpg

Napisano

Zerknijcie chłopaki do tematu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=63707 i dajcie spokój z tutkami, nie są to aż tak skomplikowane rzeczy.

Btw, jahred6, czy ta skóra to Noble Leather z vraymaterials.de? Jeśli tak to tiling jest zdecydowanie zbyt gęsty, a i lekki displace by się przydał na taką gładką powierzchnię.

Napisano

arev ma racje to jest łatwa sprawa, ważne to mieć teksture i jakoś poustawiać parametry włosów. Mapy direction Fur'a użyłem swirl , napewno lepiej byłoby namalować mape RGB i ją wrzucić ,ale swirl daje rade.

 

cs14iti.tif

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności