Loki Napisano 24 Listopad 2009 Napisano 24 Listopad 2009 ładne to oświetlenie arturprx2, czym świecone i patrzone? może trochę bardziej światło z wnętrza mogło by "wypływać" poza budynek, żeby oświetlić bardziej te bliskie krzaki. fajne jest to że detal nie ginie (fugi cegieł) mimo małej ilości światła.
arturprx2 Napisano 24 Listopad 2009 Napisano 24 Listopad 2009 Loki, swiecone vrayLightmtl (niebo sferyczne) a patrzone fizyczną. Co do swiatełek wewnątrz to jeszcze sie pozmienia jak tam wejde, narazie z bryłą walcze i zarysem otoczenia.
polka dot Napisano 24 Listopad 2009 Napisano 24 Listopad 2009 sly - kto to na tym supermontażu w tej ślicznej wizce hiroo? ładna zasłonka tylko jak koledzy subtelnie wspomnieli, brakowało kontrastów tonalnych i kolorystycznych ;) ode mnie test oświetlenia.
Razer Napisano 24 Listopad 2009 Napisano 24 Listopad 2009 arturprx2 jak na wieczór to za jasno. Ale widać że przy ciemniejszym otoczeniu ta czarna cegła stanie się już całkowicie smoliście czarna. Wnętrze jak na razie wygląda fajnie, obiecująco :) Zieleń zbyt niebieska (to pewnie przez niebo) i te krzaki są jakoś tak bez ładu i składu posadzone. I tło (horyzont) pustawe. polka dot łoooo, ale szejder! Foto-miazga :)
pressenter Napisano 24 Listopad 2009 Napisano 24 Listopad 2009 Artur: jak dla mnie strasznie brakuje takich miejsc prtaktycznie totalnej ciemności, jak to ma miejsce późną porą. Tak jak przedmówca według mnie za jasno, szczególnie w niektórych punktach. Według mnie nienaturalnie to wygląda. Polka: Najs...
ledman Napisano 25 Listopad 2009 Napisano 25 Listopad 2009 Ja mam taką A4kę i właśnie zastanawiałem się jakby wyglądał grill z czarną obramówką :'D test bardzo realistyczny
Mylek Napisano 25 Listopad 2009 Napisano 25 Listopad 2009 (edytowane) nokia n95 renderowana w v-ray 0 photoshopu Edytowane 25 Listopad 2009 przez Mylek
La R Napisano 25 Listopad 2009 Napisano 25 Listopad 2009 (edytowane) Ot tak sobie testuję nowego fajnala :). Edytowane 26 Listopad 2009 przez La R
sly Napisano 25 Listopad 2009 Napisano 25 Listopad 2009 indian - to siedzisko zdecydowanie nawiązuje do designu sklepów samoobsługowych.
arev Napisano 25 Listopad 2009 Napisano 25 Listopad 2009 indian, sama siatka siedziska powinna być z nieco cieńszych prętów niż obramowanie. Poza tym poduszka ma dość charakterystyczny brzeg - u ciebie go brak ;)
t0m3k Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 @Mylek dorob jakies ciekawe studio i bedzie fajnie @La R super! to jest pojedynczy material nalozony na knot'a? jaki rendertime? test wlasnorecznie wychodowanego lasu...
La R Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 Dzięki panowie:). t0m3k tak to jest jeden material VolSolid z MeshDistance w slocie SelfIlumination. Czas coś ponad 3 minuty na quad core 9300.
Tores Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 t0m3k - no lasu to jeszcze nie przypomina. Bardzo sharpenem pojechałeś. Ja kończę taki mały projekcik już. Chodziło o pokazanie różnych mebli w salonie bez dodatków.
arturprx2 Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 jezeli o meble chodzi to te pierwsze do mnie najbardziej przemawiają.
indian Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 (edytowane) mebelki na drugim wymiatają, zdradzisz jak się nazywają? Edytowane 26 Listopad 2009 przez indian
Tores Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 pierwsze to "hamilton modulo" MINOTTI drugie "tuffy time" B&B ITALIA trzecie "Living Landscape 750" Walter Knoll Modele robione na szybko więc nie są dokładnie odzwierciedlone. Zgadzają się ich wymiary i ogólny kształt. 1
Kubaswielgus Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 Tores. Trochę za dużo błyszczących powierzchni jest i wzrok ucieka na lewą stronę - w kierunku okna.
Loki Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 takie hmm pole golfowe. test oświetlenia bardziej w stronę niebieskiego czy żółtego powinno to iść?
Tores Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 Kubaswielgus - no tak ma klient w domu. Wszystko się tam świeci i odbija. Troszkę musiałem pokazać a tylko o mebelki chodziło. Loki - niezły tiling i trawka nie ta. Pod co to ma być dokładnie?
Loki Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 (edytowane) to otoczenie do sceny taki hmm light rig można by to nazwać. Testuję metodę oświetlania z jednego tutoriala. nie rozumiem tego stwierdzenia "niezły tiling i trawa nie ta" - w sensie nie taka jak na polu golfowym? - to ironia była z tym polem :) generalnie źle może opisałem to, test tyczy się oświetlenia, nieba, i drzew na horyzoncie - zgrania całości kolorystycznie: niebo + drzewa + trawa) Edytowane 26 Listopad 2009 przez Loki
trosiek Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 (edytowane) za wysoka jak na pole golfowe wg. mnie :) mam parę zdjęć pola golfowego także jak chcesz to mogę zapodać (w tym 2 closeupy trawy) Edytowane 26 Listopad 2009 przez trosiek
Tores Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 Loki - ironicznie potraktowałem bo tilują ci się nawet drzewa. Co do pytania o żółty czy niebieski to patrząc na fotorealizm to gdy nie ma słońca i po chmurach wygląda, że jest wysoko schowane za nimi to co ma ci nadać żółtawy kolor. Praktycznie to masz kolor tekstury zmienionej przez environment czyli idzie niebieskie. Jak wstawisz jakiś budynek to lepiej będzie to ocenić. Drzewa wyglądają praktycznie jak ze zdjęcia. Trawa natomiast za jednolita choć kolor mi pasuje.
Loki Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 no to teraz załapałem :) ironia ironię pogania. trawa fakt jednolita - ale to co widać to dość spory obszar (do linii drzew gdzieś ze 230m), w scenie faktycznej nigdy nie będzie tyle tego trawnika raczej widać, przy mniejszej powierzchni wygląda to lepiej, ale tak czy inaczej popracuję nad nią jeszcze jak czas pozwoli.
Tores Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 Spróbuj może tak jak ja to robię. Zamiast mapować jakiś obszar planarnie co zawsze wywoła tiling (chyba że zmiksujesz kilka tekstur) to weź duże zdjęcie z trawą podobne do twojego ujęcia i mapowanie daj na screen. Dzięki temu zachowasz naturalną kolorystykę trawy i jej zróżnicowanie bez tilingu. Trzeba tylko pamiętać że sprawdza się to gdy nie ma pagórków. Gdy się pojawią trzeba za nimi użyć innej mapy. 1
Gość Gosc Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 cfaniak, fajny dizajn :D podobuje mi sie taki bialy z czerwonym :D super
adam_m Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 Cfaniak poduchy super :) A czerwony "trawniczek" jak zrobiłeś?
cfaniak Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 tjvikig: dizajn niestety nie mój dopiero zaczynam się wnętrzami interesować, bo jako początkujący architekt ciężko ciekawy budynek zrobić w naszym kraju bez nazwiska, referka tutaj http://freshome.com/2009/11/20/bed-with-an-unusual-and-creative-headboard-pixel-bed-by-olivieri/ adam_m: trawochodniczek to eksperymentalnie miziany hair and fur zrobiony na mesha Pozdrawiam.
Mortom Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 fajna czerwona trawka :) atu taki teścik meblowy... modelowałem to ze zdjęć z jakieś 8h... nie wiem czy to dożo czy mało. Klasyka z domu klienta do nowego mieszkania.
_Orion_ Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 Fajny zegar, troche ciemno na moim kompie więc nie za bardzo widzę wszystkie detale (powtarzalne?), mozesz wrzucić siatki? He he, studio puste w szybkach jakiś salon się odbija (hdri?)
indian Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 wygląda rewelacyjnie, tylko troszkę jest za ciemno i nie widać całego detalu
Mortom Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 (edytowane) szyby - racyja... zapomniałem zblurować :) - to HDRI na plain'ie siatka..nie wiem czy coś widać... sorka z GI ale nie chciało mi się czekać :) UPS trochę nie trzymają symetrii... poprawie w poniedziałek w pracy :) Jaśniejsza trochę wersja Edytowane 27 Listopad 2009 przez Mortom
t0m3k Napisano 28 Listopad 2009 Napisano 28 Listopad 2009 @Mortom - fajne mebelki, to zdobienie jest dispem zrobione bo sie siatka nie pokazuje... @Lis - obiekt i kadr nie ciekawe, technicznie OK... @indian - brakuje marszczen, wgniecen i tego wszystkiego co sprawia, ze mable wygladaja na prawdziwe... odemnie testy oswietlenia, tynk jest do wymiany, model domu nie jest moj... pochmurny dzien noc
Mortom Napisano 28 Listopad 2009 Napisano 28 Listopad 2009 t0m3k - racja to disp... ale już nie długo :) bo efekt mi się nie podoba... fakt ze samo zdobienie chwile mi zajmie ale czuje, że dla efektu się opłaci :) a tak na zbliżeniu ma wyglądać:
La R Napisano 28 Listopad 2009 Napisano 28 Listopad 2009 t0m3k - w tym nocnym brakuje tylko bajkowego księżyca :D - fajnie. Dalej testuje R3 - fr-scatter:
indian Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 @La R- drógi i trzeci dywanik najlepszy :) testy morodo: [/img]
Orangegraphics Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 dywan bajeczny, skóra na meblach zupełnie taka, mapowanie chyba padło, ale dywan super. jakiś mini tut?
indian Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 jahred6, dywan pinkny, dołączam się do prośby o tutka :)
arev Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Zerknijcie chłopaki do tematu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=63707 i dajcie spokój z tutkami, nie są to aż tak skomplikowane rzeczy. Btw, jahred6, czy ta skóra to Noble Leather z vraymaterials.de? Jeśli tak to tiling jest zdecydowanie zbyt gęsty, a i lekki displace by się przydał na taką gładką powierzchnię.
jahred6 Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 arev ma racje to jest łatwa sprawa, ważne to mieć teksture i jakoś poustawiać parametry włosów. Mapy direction Fur'a użyłem swirl , napewno lepiej byłoby namalować mape RGB i ją wrzucić ,ale swirl daje rade.
Rekomendowane odpowiedzi