Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

michasEK4 - fajnie ale jak dla mnie trochę za duży dof.

 

Bonifatz - trochę mdło i dodatkowo jasne witryny spłaszczają go jeszcze bardziej. To szkło w wersji dziennej wygląda nie za dobrze. W nocnym podjarałbym wszystkie neony i klatkę schodową wyexponował dodatkowo.

 

SWRSC - pawilon i jego otoczenie ok. Jeszcze trochę życia i będzie bardzo dobrze. Kuchnia elegancka tylko to ostre światło dziwnie przecina okap i meble.

 

Ja oderwałem się na chwilkę od molochów i takim minimalizmem się zająłem.

 

garaz3mini800.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Swrsc: Bardzo podoba mi się aranżacja tego solanu, fajnie się zapowiada. W kuchni wydaje mi się, że kamień troszkę za jasny wyszedł, taki wyprany z koloru, szary. Do pawilonu sam robiłeś roślinność?

 

Tores: To raczej nie minimalizm, a mniejsza arcjitektura. :P Ładny trawex, disp czy jakieś modelowane?

 

Pozdrawiam

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz nocny teraz fajny :):)

SWRSC na exteriorze brak perspektywy powietrznej - drzewa są za ostre z tyłu, tak to świetnie! W interiorze było by miło jakby coś się powiesiło na ścianie, bliższy widok - bo pustawo jest.

Tores zieleń super, trawa jak zwykle extra.

 

Wrzucam test kuchni którą męcze ostatnio - test wszystkiego :-)

 

k5jp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki

Pressenter - trawka to disp. Jakoś sprawdza się moja metoda więc już jej nie tykam.

jahred6 - stół trochę wielki w tym ujęciu i coś płasko narazie

Bonifatz - czemu znikają twoje poprzednie rendery? Zrobiłem taki mój mały postpro. Mów to zaraz zniknie.

bbandi - dzięki

 

01_garage_finTF.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test shaderu ściany, ustawień renderu. Shader mógłby wyjść pewnie lepiej ale nie miałem tekstur takiej sciany i musiałem poprzerabiać kilka innych w ps. Zrezygnowałem z QMC i LC, i exp. color mappingu. Nie użyłem też vrayowskich cieni, nie lubie ich:) Generalnie za długo nad tym siedziałem i za bardzo nie chce poprawiać sceny. Jednak chętnie przyjmę jakieś pomysły, jak i propozycje co zrobić w postprodukcji by było lepiej.

interiornew22hh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC- exterior wyszedl najladniej :)

Tores- trawa i drzewa swietnie pasuja do tego klimatu.

jahred6- Chyba cos za bardzo przekombinowane ze swiatlem, dosc mdło wyszlo, jako calosc. Dodaj wiecej swiatla z okna bo widac ze jest dzien za oknem i to dosc sloneczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za opinie! Jest lepiej teraz ? Płasko wyszło przez material frontów i pewnie zabardzo rozproszone światło z IES'ow - teraz dałem mocniejsze przez okno i materiał frontów poprawiłem. Burn w CM zwiększyłem do 0.2 i póki co tyle.

 

k8jp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczęły się ferie :) dlatego w końcu biorę się za kuchnię wg własnego projektu, rozmiary od mierzam miarką i wpisuję do maxowego tape'a.. ie chce mi się zakładać WIP'a na forum..

wiem, bez sensu zacząć od renderu, wczoraj zrobilem w 1,5h 30% z tej kuchni, renderowałem dzisiaj, nic mi się dzisiaj nie chciało bo jestem zmęczony po szkole, od jutra ma być progress, ale póki co nie mam na razie co prezentować, jedynie to, co się zapowiada - po prostu kuchnia. Wiem też, że drewniany blacik jest nisko.. tak na razie chciałem. CM Reinhard.. Jak komuś się to podoba albo nie, zapraszam do komentowania.

ctwipramka.jpg

 

>>>>EDIT:

Planowane wyposażenie w kuchni - kran, zlew, okap, wbudowana w scianę szafa z tylnym podswietleniem - kawałek widać na renderze, roźne artykuły jakie powinny się znaleźć. A Wasze pomysły? ;)

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jahred6 ładnie wyszło, dobre zrównoważenie światła słonecznego i sztucznego. Tylko te jabłka faktycznie oliwkowe.

 

Dunablaster Niesłe ScienceFiction z tymi lampkami, zaciekawiłeś mnie jak to będzie ostatecznie wyglądać.

 

Bonifatz No fajna ta nocna kolorystyka, żółta aura bije ciepłem. Zapytam się przy okazji o metodę robienia przeróżnych pasów i znaków poziomych na jezdniach - jest na to jakiś ogólny sprytny patent czy to po prostu plane'y z materiałem białej farby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tores: To raczej nie minimalizm, a mniejsza arcjitektura. :P Ładny trawex, disp czy jakieś modelowane?

 

Pozdrawiam

Szymon

 

 

..A co to jest minimalizm?:) Nie bym się czepiał..Ale z tego, co wiem to minimalizm jak dotąd nie ma definicji i określonych ram estetycznych i czasowych..;)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michasEK4 - no to popraw trochę architekturę jeżeli sam już uważasz, że jest z nią coś nie tak. Światełko masz nawet nawet oprócz tego przejarania.

indian - duży noise no i kartek nie widać. Okładkę zrobiłbym bardziej błyszczącą.

 

Wrzucam jeszcze takie 2 garaże coby zakończyć małą serię:)

 

garaz2final800.jpg

 

garaz4final800.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, jeśli o czymś nie wiesz to nie znaczy że tego nie ma...

http://www.visual-arts-cork.com/history-of-art/minimalism.htm

 

 

Również z całym szacunkiem dla Pani/pana „TM…”, Jeżeli o czymś nie wiem to się nie wypowiadam i nie wychylam, a jeżeli orientuję się powiedzmy „trochę” w temacie to pisze, a ten link kiepsko napisanej..M.. ciężko mi nawet znaleźć synonim dla te tego tekstu.. Świadczy wyłącznie o twojej wiedzy a w tym wypadku kompletnej nie wiedzy (nie sugerując ze ja ją mam..Porostu wiem, co nie, co..), Ja również jestem pokoleniem, mp3, Google, itd. Ale prócz tego są jeszcze biblioteki, szereg wykładów itd. Polecam ci nawet bardzo aktualną recenzje rozprawy dr. Napisaną przez P. dr.arch Huberta Szniedera „ MINIMALIZM, – JAKO METODA TWÓRCZA W ARCH.WSPÓŁ. NA WYBRANYCH PRZYKLADACH Z LAT 1990-2005.” Oczywiście w bibliotekach:).Będziesz miał ładne wprowadzenie w temat..By muc później coś sensownego napisać w tym temacie a nie wklejać komiczny link, gdzie pierwsze dwa wersy morze podważyć nawet nie student arch..a o garnie ty chłopak /dziewczyna.

 

pressenter - czytaj wyżej ;)

 

 

POZDRAWIAM I WESOŁYCH ŚWIAT..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

indian: chłopie! do wizki powalająco! :)

zrobiłeś te książki z jajami i z horrorami kulinarnymi bardzo stylowo, ja kochać taki ładny styl ;) doceniam to jak się wystarałeś - modeliki są niczego sobie.

 

kolejne łupy z WIPu wizki: (-- Jeszcze ciulowo to wygląda :/ --)

ct5kran.jpgokapardoprantomo.jpg

iesr.jpg

 

dla Toresa:

Śnieg bardzo piękny, śliczny i śliczniejszy. W życiu nie widziałem xD

proponuję Ci cuś takiego ;) dla śniegu na drzewkach, ale co z tego ja już próbowałem, ślamazarnie chodzi, ale warto jak jest jeszcze trochę czasu w stosunku do deadline'a :)

http://www.evermotion.org/tutorials/show/7892/making-of-snow

Edytowane przez Camel
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba każda metoda robienia śniegu jest wydajniejsza niż ta pokazana na stronce everów. efekt fajny, ale jak dla mnie to niekoniecznie warty czekania. Chyba, że chce się mieć wytłumaczenie przed szefem dla niezaplanowanej przerwy - it's computing :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunablaster - cos tam chyba jest zjechane z AA, widac to szczegolnie przy zlewie okapie. No, chyba ze to nie AA tylko nie wlaczyles clamp czy subpixel (zakladka nazywa sie bodajrze color maping - musialbym miec render settings pod reka wiec nie pamietam co jak sie dokladnie nazywa a zwykle nawet nie czytam). Pytanko - jak dlugo juz to robisz ?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunablaster - dzięki. Te parę godzin to za mało żeby jeszcze się bawić w śnieg na drzewach. Co do twojej kuchni to po detalach zapowiada się że będzie bardzo dobrze. To ta co kiedyś próbowałeś po pewnych zmianach?

 

trosiek - możesz zarzucić jeszcze jakieś przykłady robienia śniegu?

 

jlidesign - podoba mi się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunablaster - cos tam chyba jest zjechane z AA, widac to szczegolnie przy zlewie okapie. No, chyba ze to nie AA tylko nie wlaczyles clamp czy subpixel (zakladka nazywa sie bodajrze color maping - musialbym miec render settings pod reka wiec nie pamietam co jak sie dokladnie nazywa a zwykle nawet nie czytam). Pytanko - jak dlugo juz to robisz ?

 

na razie skutek działania przez parę godzin. Jakieś 4,5h. Właśnie denerwuje mnie ciulowy AA, dzięki za podpowiedź dotyczącą ustawienia w podmenu CM,.. zobaczę to zresztą. Cholera. Zwłaszcza jak pełny obraz ma 3000px a kawałki są z cropa.

 

Na razie instynktownie walczę z materiałami, muszę mieć samozaparcie aby dalej modelować. Teraz próbuję rozwiązać problem z chamferami. Fajnie że się znów pojawiłeś :)

 

Tores: Nie rozumiem, po jakich zmianach? Raczej nie. Kuchnia jest nowiutka od zera i dopieroż co projektuję. Jeszcze proporce odmierzam i kombinuję położenia, wymiary.

 

indian: zaje ramka! :)

 

trosiek: sam też doszedłem do takowej alternatywy, że zaznaczyłem poligony z góry wedle tutoriala potem dałem detacha, extrude, ms, relax nawet. Efekt może być ale niekiedy bardzo sztucznie wychodzi w stosunku do metody śniegu w tutorialu Zimirskiego przez everów... bodajże jeśli się nie mylę, czy według Ciebie sposób jaki zaproponowałeś jest sprawdzony? :]

 

peter_muler, Kubaswielgus: fakt.. trawa, drzewa smutną barwę przybierają -ciemne są zamiast soczystej zieleni :(

 

EDIT: KaeMS rzeczywiście pomogła owa podpowiedź ! W sumie zapomniałem o tej istotnej opcji :/ . Dzięki.

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pinero: Niebo jest chyba źle dopasowanie. się zdaje że słońce oświetla chmury bardziej z lewej strony, natomiast całą scenę z prawej. Trochę się odcina przez to.

 

samochód w scenie testowej mk2copy.jpg

 

jest kilka widocznych bugów, ale to dalej faza testów.

model bmw by JOKER

Edytowane przez Kub@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kozio_ ładnie, pok. całość ;p ziom a nie judzisz, u mnie też kawałek „dużej” całości (ok. 40 ujęć)..Nawet nie wstępne testy, na razie praca nad modelem i materiałami cząsteczkami itd. zima wyjątkowo daje w kość.

 

76731264967d437d.jpg

b0fd52bc3cfbccf1.jpg

ccb54ffe5552b36e.jpg

 

Peter_muler – czysto i kozackie podziały chodź brąz mi średnio tam pasuje i owalna obudowa drzewa, koncepcja.? A coś większego pokaże ok. końca lutego ;)..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności