Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jahred6 - wpuść niebieskie światło przez okno i z lewej strony kadru tak żeby powstały niebieskawe refleksy a będzie GIT :)

Loki - wizke parku robisz? ;) Ja bym tylko nasycił tą zieleń i wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki: ładny park Krzychu, szczególnie krzaczki. I ładna przeróbka Szymona, fajna zieleń i ramka oczywiście ;P

Kliment Woroszyłow: Wojciu piękny ślimak, zapodaj kolorową wersję.

Ode mnie przymiarka do wizualizacji butli mineralnych (wespół z niezmordowanym Pionixem) :)

 

jurajska.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buteleczka chyba powina miec poprawione IOR, bo ponad woda widac grubosc scianki buteli, i to dosc duza grubosc.

 

Masz rację. Strasznie trudno to zrobić, żeby było dobrze. A powiedz, czy wtedy butelka powinna mieć ściankę zewnętrzną i wewnętrzna? Czy tylko zewnętrzna wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdeno fajne to! Nie widziałem tego wcześniej.

peter_f świetna bootla !

 

Ja zapuściłem test sun`a i przy okazji sprawdzałem prędkość eksportu i muszę przyznać nie jest tak wolno jak myślałem ;)

 

choinki.th.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż się prosi o jakis fur na tym pluszaku pressenter - bo to co jest teraz na nim psuje efekt.

 

przy okazji hcpiter trialowa wersja indygo jakieś ograniczenia ma? bo nie moge nigdzie znaleźć na ich stronie nic na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sęks za miłe słowa ;) a ja Twoją prackę w everowym konteście widziałem :D HC

press popraw słonia bo słodko się zapowiada

 

co do cieczy w butelce to przy renderowaniu vrayem polecają aby ciecz "właziła" w grubość butelki (jest to gdzieś w tutorialach na spot3d

wtedy jest poprawny efekt i nie widać grubości naczynia.

 

w fry renderze i w maxwellu powinno się robić TYLKO zewnętrzną sciankę butelki a woda jako osobny zamknięty mesh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj ale dano tu nic nie pisałem... No nic ode mnie malutki test światła na zewnątrz i czających się pedobearów etc:

tlotest.jpg

 

W drzewie faktycznie przydałby się grubszy pień..

 

A na serio:

testtlo4_edit.jpg

 

Render bez tła - dodane w szopie.

Edytowane przez BiX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna zieleń - chociaż drzewa fajniej by wyglądały gdyby najniższe konary zaczynały się nieco wyżej ( teraz trzeba by na kolanach pod nimi chodzić). jak robiłeś materiał liści?

 

Oświetlenie mnie się podoba, nie wiem jak innym. Troche biel za ostra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna zieleń - chociaż drzewa fajniej by wyglądały gdyby najniższe konary zaczynały się nieco wyżej ( teraz trzeba by na kolanach pod nimi chodzić). jak robiłeś materiał liści?

 

Oświetlenie mnie się podoba, nie wiem jak innym. Troche biel za ostra.

 

No chyba masz racje z tą wysokością najniższych konarów. Materiał liści to tylko 2sided i liście z mapą opacity. Co do bieli, owszem bo to tylko biały materiał bez niczego jeszcze.

Dzięki za opinie ;)

 

Te frontowe drzewa chyba zbyt soczyste, to najbardziej w tle jest ok. Światełko fajne

 

Problem z onyxem mam zawsze.. jak nie za gęste to za rzadke hehe, popracuje nad tym jeszcze ;) Dzięx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, trzeba się trochę namęczyć żeby dobre drzewko w Onyxie zrobić, ale jak już się potrafi to można świetne drzewa trzaskać. Też trochę się z nim męczyłem (tak samo jak z xfrogiem) i rezultaty z początku były dosyć kiepskie, ale z każdym drzewem jest coraz lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzegerz - materiał to nic innego jak:

 

woda.jpg

 

Mapa Reflect:

 

falloff_woda.jpg

 

+ lekki bump z noise'm

 

Edit//

Oj no nie bijcie :D zapomniałem, już wrzucam. Ale racja to oczywiście FallOff.

 

 

pozdrawiam,

BiX

Edytowane przez BiX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plasti, daj troche większego bumpa i będzie git

 

Moje pierwsze w życiu podejście do "podwórka" ;) I od razu pytanie, jakim sposobem uzyskać realistyczną trawę? Użyłem vrayfur i jak widać nie wyszło za dobrze...

 

11995184.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to vray displacement mode, ale dzieki ciesze sie ze przynajmniej przypomina skore, zawsze mam z tym materialem problemy, tak wlasnie sadzilem ze za maly...

 

@work - fajnie wyszlo, ja stosuje wlasnie vray displace mod, pod wlasne ustawienie cellurara(kropki dadza trawe) wrzuconego w map displace'a, ustawiam wys trawy i oczywiscie tex trawy w mat slot editor....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, wydaje mi się, że z displace źdźbła trawy będą proste jak druty... Z vrayfur można ustawić wygięcie, ale nie można (?) wybrać materiału dla wyrastających włosków... A może można, tylko nie wiem jak?

 

Edit: A jednak można ;D Spróbuję wyrenderować jeszcze raz z lepszą trawą.

Edytowane przez Tamyl91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda miodnie jak na czas pracy SWRSC, ale mam wrażenie że brakuje klatek - co chwilka szarpie kamerą nieco - czy to po kompresji tak wyszło? (widoczne zwłaszcza na samym początku filmu, jak kamera "wstaje" od stolika - i obraca się.

 

Napisz coś proszę o składaniu i kompresowaniu tego - tzn ile klatek, jaka rozdzielczość klatki, liczyłeś GI osobno (jesli tak, co ile klatek że wyszło tak "czysto") ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej wina YT, pewnie za mały bitrate dałem czy coś, jeszcze tego dobrze nie opanowałem. Animacja ma 25 klatek na sekundę, w wersji prosto z pliku nie rwie nic.

 

klatka ma 720x432px

GI liczone osobno, IRR co 10 klatkę, w niektórych ujęciach co 15 lub 20.

 

a i tak nie dziwcie się czasem - dużo tam gotowców jest jeśli chodzi o modele.

Edytowane przez SWRSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak pomyślałem - ale ponieważ nie wrzucam nic na YT - nie byłem pewien :)

 

Jak na czas pracy i jednoosobowe zlecenie - wyszło super.

 

przy okazji ile mniej więcej na klatkę wyszło samego renderowania ? (orientacyjnie, będę wiedział do czego dążyć kiedyś)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test wszystkiego (modele, materiały światło, dof) i tak się zastanawiam ile by trzeba ustawić antyaliasingu by dof nie ziarnił. Całość w mentalu. photony 5cm średnio 5mln, FG na medium. świeci tylko słońce i mrskyportal.

w8vqpy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności