Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ale nie napisałeś o niej :) zatajałeś kluczowe informacje! bo doniosę na Ciebie i odbiorą Ci licencję na "Czarną ramkę"... bój się!

Napisano

jahred6 - wpuść niebieskie światło przez okno i z lewej strony kadru tak żeby powstały niebieskawe refleksy a będzie GIT :)

Loki - wizke parku robisz? ;) Ja bym tylko nasycił tą zieleń i wsio.

Napisano

Loki: ładny park Krzychu, szczególnie krzaczki. I ładna przeróbka Szymona, fajna zieleń i ramka oczywiście ;P

Kliment Woroszyłow: Wojciu piękny ślimak, zapodaj kolorową wersję.

Ode mnie przymiarka do wizualizacji butli mineralnych (wespół z niezmordowanym Pionixem) :)

 

jurajska.jpg

Napisano

testuję zestawienie kolorystyczne zieleni - i przy okazji zrobiłem sobie park zielony - bo znowu spadł śnieg we Wrocławiu.

Napisano
Buteleczka chyba powina miec poprawione IOR, bo ponad woda widac grubosc scianki buteli, i to dosc duza grubosc.

 

Masz rację. Strasznie trudno to zrobić, żeby było dobrze. A powiedz, czy wtedy butelka powinna mieć ściankę zewnętrzną i wewnętrzna? Czy tylko zewnętrzna wystarczy?

Napisano

zdeno fajne to! Nie widziałem tego wcześniej.

peter_f świetna bootla !

 

Ja zapuściłem test sun`a i przy okazji sprawdzałem prędkość eksportu i muszę przyznać nie jest tak wolno jak myślałem ;)

 

choinki.th.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

aż się prosi o jakis fur na tym pluszaku pressenter - bo to co jest teraz na nim psuje efekt.

 

przy okazji hcpiter trialowa wersja indygo jakieś ograniczenia ma? bo nie moge nigdzie znaleźć na ich stronie nic na ten temat?

Napisano

w indyku wiele się pozmieniało :D jest szybciej ale dalej z kaustyką czasem jest słabo :/

przynajmniej u mnie :P

podstawowe ograniczenia to watermark, i rozdziałka renderu do 0,7Mpix

Napisano

sęks za miłe słowa ;) a ja Twoją prackę w everowym konteście widziałem :D HC

press popraw słonia bo słodko się zapowiada

 

co do cieczy w butelce to przy renderowaniu vrayem polecają aby ciecz "właziła" w grubość butelki (jest to gdzieś w tutorialach na spot3d

wtedy jest poprawny efekt i nie widać grubości naczynia.

 

w fry renderze i w maxwellu powinno się robić TYLKO zewnętrzną sciankę butelki a woda jako osobny zamknięty mesh

Napisano (edytowane)

Oj ale dano tu nic nie pisałem... No nic ode mnie malutki test światła na zewnątrz i czających się pedobearów etc:

tlotest.jpg

 

W drzewie faktycznie przydałby się grubszy pień..

 

A na serio:

testtlo4_edit.jpg

 

Render bez tła - dodane w szopie.

Edytowane przez BiX
Napisano

fajna zieleń - chociaż drzewa fajniej by wyglądały gdyby najniższe konary zaczynały się nieco wyżej ( teraz trzeba by na kolanach pod nimi chodzić). jak robiłeś materiał liści?

 

Oświetlenie mnie się podoba, nie wiem jak innym. Troche biel za ostra.

Napisano
fajna zieleń - chociaż drzewa fajniej by wyglądały gdyby najniższe konary zaczynały się nieco wyżej ( teraz trzeba by na kolanach pod nimi chodzić). jak robiłeś materiał liści?

 

Oświetlenie mnie się podoba, nie wiem jak innym. Troche biel za ostra.

 

No chyba masz racje z tą wysokością najniższych konarów. Materiał liści to tylko 2sided i liście z mapą opacity. Co do bieli, owszem bo to tylko biały materiał bez niczego jeszcze.

Dzięki za opinie ;)

 

Te frontowe drzewa chyba zbyt soczyste, to najbardziej w tle jest ok. Światełko fajne

 

Problem z onyxem mam zawsze.. jak nie za gęste to za rzadke hehe, popracuje nad tym jeszcze ;) Dzięx.

Napisano

No, trzeba się trochę namęczyć żeby dobre drzewko w Onyxie zrobić, ale jak już się potrafi to można świetne drzewa trzaskać. Też trochę się z nim męczyłem (tak samo jak z xfrogiem) i rezultaty z początku były dosyć kiepskie, ale z każdym drzewem jest coraz lepiej.

Napisano (edytowane)

grzegerz - materiał to nic innego jak:

 

woda.jpg

 

Mapa Reflect:

 

falloff_woda.jpg

 

+ lekki bump z noise'm

 

Edit//

Oj no nie bijcie :D zapomniałem, już wrzucam. Ale racja to oczywiście FallOff.

 

 

pozdrawiam,

BiX

Edytowane przez BiX
Napisano

Plasti, daj troche większego bumpa i będzie git

 

Moje pierwsze w życiu podejście do "podwórka" ;) I od razu pytanie, jakim sposobem uzyskać realistyczną trawę? Użyłem vrayfur i jak widać nie wyszło za dobrze...

 

11995184.jpg

Napisano

to vray displacement mode, ale dzieki ciesze sie ze przynajmniej przypomina skore, zawsze mam z tym materialem problemy, tak wlasnie sadzilem ze za maly...

 

@work - fajnie wyszlo, ja stosuje wlasnie vray displace mod, pod wlasne ustawienie cellurara(kropki dadza trawe) wrzuconego w map displace'a, ustawiam wys trawy i oczywiscie tex trawy w mat slot editor....

Napisano (edytowane)

Hmm, wydaje mi się, że z displace źdźbła trawy będą proste jak druty... Z vrayfur można ustawić wygięcie, ale nie można (?) wybrać materiału dla wyrastających włosków... A może można, tylko nie wiem jak?

 

Edit: A jednak można ;D Spróbuję wyrenderować jeszcze raz z lepszą trawą.

Edytowane przez Tamyl91
Napisano

Dałem 2x cieńszą trawę i tym samym musiałem 2x gęściej upakować. Zmieniłem też materiał na vray2sidedmtl z transluency. Dodatkowo render o zachodzie słońca :)

 

333mov.jpg

Napisano

pressenter, na mojej gównianej maszynie (jednordzeniowy Athlon 2800+ 1,85 Ghz, 768MB RAM) liczyło się jakieś 55 min w rozdzielczości 1024x768, wersja z zachodem może z 5 min krócej.

Napisano

(irr + LC) IRR high preset 70/35

adaptive amount 0.75

min samples 12

global subdiv: 1.0

 

no troszke mniej niż 48h. 2 dni robocze :)

Napisano

wygląda miodnie jak na czas pracy SWRSC, ale mam wrażenie że brakuje klatek - co chwilka szarpie kamerą nieco - czy to po kompresji tak wyszło? (widoczne zwłaszcza na samym początku filmu, jak kamera "wstaje" od stolika - i obraca się.

 

Napisz coś proszę o składaniu i kompresowaniu tego - tzn ile klatek, jaka rozdzielczość klatki, liczyłeś GI osobno (jesli tak, co ile klatek że wyszło tak "czysto") ?

Napisano (edytowane)

to raczej wina YT, pewnie za mały bitrate dałem czy coś, jeszcze tego dobrze nie opanowałem. Animacja ma 25 klatek na sekundę, w wersji prosto z pliku nie rwie nic.

 

klatka ma 720x432px

GI liczone osobno, IRR co 10 klatkę, w niektórych ujęciach co 15 lub 20.

 

a i tak nie dziwcie się czasem - dużo tam gotowców jest jeśli chodzi o modele.

Edytowane przez SWRSC
Napisano

też tak pomyślałem - ale ponieważ nie wrzucam nic na YT - nie byłem pewien :)

 

Jak na czas pracy i jednoosobowe zlecenie - wyszło super.

 

przy okazji ile mniej więcej na klatkę wyszło samego renderowania ? (orientacyjnie, będę wiedział do czego dążyć kiedyś)

Napisano

świerszczu, ostro jedziesz z tymi czasami. gratuluję prędkości renderingu i szybkości w przygotowaniu, przerażasz mnie człowieku :)

Napisano

Test wszystkiego (modele, materiały światło, dof) i tak się zastanawiam ile by trzeba ustawić antyaliasingu by dof nie ziarnił. Całość w mentalu. photony 5cm średnio 5mln, FG na medium. świeci tylko słońce i mrskyportal.

w8vqpy.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności