pressenter Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 Ejej! Ale przecież jest ramka, i to czarna, i to gustowna, i to zatwierdzona przez FBI, CIA i PIPa. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 ale nie napisałeś o niej :) zatajałeś kluczowe informacje! bo doniosę na Ciebie i odbiorą Ci licencję na "Czarną ramkę"... bój się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 Hehe, fakt, ale ramka u mnie to zawsze tylko zwykły stroke inside, 3px. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 jahred6 - wpuść niebieskie światło przez okno i z lewej strony kadru tak żeby powstały niebieskawe refleksy a będzie GIT :) Loki - wizke parku robisz? ;) Ja bym tylko nasycił tą zieleń i wsio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 Loki: ładny park Krzychu, szczególnie krzaczki. I ładna przeróbka Szymona, fajna zieleń i ramka oczywiście ;P Kliment Woroszyłow: Wojciu piękny ślimak, zapodaj kolorową wersję. Ode mnie przymiarka do wizualizacji butli mineralnych (wespół z niezmordowanym Pionixem) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 O kurcze, ładniutko, świetnie te lekkie odbłyski na podłożu się prezentują. To liczone czy dodane w PS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 testuję zestawienie kolorystyczne zieleni - i przy okazji zrobiłem sobie park zielony - bo znowu spadł śnieg we Wrocławiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 Kaustyka z photoshopa bo rendziło się masakrycznie długo a czasu nie było :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 Buteleczka chyba powina miec poprawione IOR, bo ponad woda widac grubosc scianki buteli, i to dosc duza grubosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 Buteleczka chyba powina miec poprawione IOR, bo ponad woda widac grubosc scianki buteli, i to dosc duza grubosc. Masz rację. Strasznie trudno to zrobić, żeby było dobrze. A powiedz, czy wtedy butelka powinna mieć ściankę zewnętrzną i wewnętrzna? Czy tylko zewnętrzna wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 Shell na "meszu" powinien byc dobry. Nie wiem jak w V-rayu, ale w mentalu nie powinno to byc trudne. Nawet help maxowy tlumaczy jak sie bawic IOR`em. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 zdeno fajne to! Nie widziałem tego wcześniej. peter_f świetna bootla ! Ja zapuściłem test sun`a i przy okazji sprawdzałem prędkość eksportu i muszę przyznać nie jest tak wolno jak myślałem ;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 jest w pytke Piter, jesteś moim masterem od ps :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 xD Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 aż się prosi o jakis fur na tym pluszaku pressenter - bo to co jest teraz na nim psuje efekt. przy okazji hcpiter trialowa wersja indygo jakieś ograniczenia ma? bo nie moge nigdzie znaleźć na ich stronie nic na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luqas87 Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 w indyku wiele się pozmieniało :D jest szybciej ale dalej z kaustyką czasem jest słabo :/ przynajmniej u mnie :P podstawowe ograniczenia to watermark, i rozdziałka renderu do 0,7Mpix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 sęks za miłe słowa ;) a ja Twoją prackę w everowym konteście widziałem :D HC press popraw słonia bo słodko się zapowiada co do cieczy w butelce to przy renderowaniu vrayem polecają aby ciecz "właziła" w grubość butelki (jest to gdzieś w tutorialach na spot3d wtedy jest poprawny efekt i nie widać grubości naczynia. w fry renderze i w maxwellu powinno się robić TYLKO zewnętrzną sciankę butelki a woda jako osobny zamknięty mesh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 6 Marzec 2010 Share Napisano 6 Marzec 2010 (edytowane) Oj ale dano tu nic nie pisałem... No nic ode mnie malutki test światła na zewnątrz i czających się pedobearów etc: W drzewie faktycznie przydałby się grubszy pień.. A na serio: Render bez tła - dodane w szopie. Edytowane 6 Marzec 2010 przez BiX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 6 Marzec 2010 Share Napisano 6 Marzec 2010 kiepskie GI na pedoberach ;) trochę płaskie wyszły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 6 Marzec 2010 Share Napisano 6 Marzec 2010 fajna zieleń - chociaż drzewa fajniej by wyglądały gdyby najniższe konary zaczynały się nieco wyżej ( teraz trzeba by na kolanach pod nimi chodzić). jak robiłeś materiał liści? Oświetlenie mnie się podoba, nie wiem jak innym. Troche biel za ostra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 6 Marzec 2010 Share Napisano 6 Marzec 2010 Te frontowe drzewa chyba zbyt soczyste, to najbardziej w tle jest ok. Światełko fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 6 Marzec 2010 Share Napisano 6 Marzec 2010 fajna zieleń - chociaż drzewa fajniej by wyglądały gdyby najniższe konary zaczynały się nieco wyżej ( teraz trzeba by na kolanach pod nimi chodzić). jak robiłeś materiał liści? Oświetlenie mnie się podoba, nie wiem jak innym. Troche biel za ostra. No chyba masz racje z tą wysokością najniższych konarów. Materiał liści to tylko 2sided i liście z mapą opacity. Co do bieli, owszem bo to tylko biały materiał bez niczego jeszcze. Dzięki za opinie ;) Te frontowe drzewa chyba zbyt soczyste, to najbardziej w tle jest ok. Światełko fajne Problem z onyxem mam zawsze.. jak nie za gęste to za rzadke hehe, popracuje nad tym jeszcze ;) Dzięx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 6 Marzec 2010 Share Napisano 6 Marzec 2010 No, trzeba się trochę namęczyć żeby dobre drzewko w Onyxie zrobić, ale jak już się potrafi to można świetne drzewa trzaskać. Też trochę się z nim męczyłem (tak samo jak z xfrogiem) i rezultaty z początku były dosyć kiepskie, ale z każdym drzewem jest coraz lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 6 Marzec 2010 Share Napisano 6 Marzec 2010 BiX- podzilisz sie materialem wody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 6 Marzec 2010 Share Napisano 6 Marzec 2010 (edytowane) grzegerz - materiał to nic innego jak: Mapa Reflect: + lekki bump z noise'm Edit// Oj no nie bijcie :D zapomniałem, już wrzucam. Ale racja to oczywiście FallOff. pozdrawiam, BiX Edytowane 7 Marzec 2010 przez BiX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 Posądzam, że jemu bardziej chodziło o to co znajduje się pod tajemniczym "M" przy reflect, oraz o kolory reszty. xD Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 tajemnicze M w reflekcie to pewnie fallof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 test skory po 'mojemu' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tamyl91 Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 Plasti, daj troche większego bumpa i będzie git Moje pierwsze w życiu podejście do "podwórka" ;) I od razu pytanie, jakim sposobem uzyskać realistyczną trawę? Użyłem vrayfur i jak widać nie wyszło za dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 za szerokie źdźbła ( w stosunku do ich wysokości) - to tak co mi się rzuca w oczy od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 to vray displacement mode, ale dzieki ciesze sie ze przynajmniej przypomina skore, zawsze mam z tym materialem problemy, tak wlasnie sadzilem ze za maly... @work - fajnie wyszlo, ja stosuje wlasnie vray displace mod, pod wlasne ustawienie cellurara(kropki dadza trawe) wrzuconego w map displace'a, ustawiam wys trawy i oczywiscie tex trawy w mat slot editor.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tamyl91 Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 (edytowane) Hmm, wydaje mi się, że z displace źdźbła trawy będą proste jak druty... Z vrayfur można ustawić wygięcie, ale nie można (?) wybrać materiału dla wyrastających włosków... A może można, tylko nie wiem jak? Edit: A jednak można ;D Spróbuję wyrenderować jeszcze raz z lepszą trawą. Edytowane 7 Marzec 2010 przez Tamyl91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tamyl91 Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 Dałem 2x cieńszą trawę i tym samym musiałem 2x gęściej upakować. Zmieniłem też materiał na vray2sidedmtl z transluency. Dodatkowo render o zachodzie słońca :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 A ile toto się liczyło i ile ramu poszło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 hej, taki tescik robiony przez kolege:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 (edytowane) Cześć Kefir:) Dużo tych kont masz? Edytowane 8 Marzec 2010 przez Lucek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tamyl91 Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 pressenter, na mojej gównianej maszynie (jednordzeniowy Athlon 2800+ 1,85 Ghz, 768MB RAM) liczyło się jakieś 55 min w rozdzielczości 1024x768, wersja z zachodem może z 5 min krócej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 http://www.youtube.com/watch?v=MdiZDXT4rmY taka prosta animacja zrobiona w sumie w 2 dni + 1 dzień renderingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 SWRSC- mega czas :D możesz przybliżyć troche nastawy renderingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 2 dni to 48h pracy? ;) Ładnie narzuta na łóżku wyszła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 (irr + LC) IRR high preset 70/35 adaptive amount 0.75 min samples 12 global subdiv: 1.0 no troszke mniej niż 48h. 2 dni robocze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 Kurcze, animacja dobra ale czas renderu powala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 wygląda miodnie jak na czas pracy SWRSC, ale mam wrażenie że brakuje klatek - co chwilka szarpie kamerą nieco - czy to po kompresji tak wyszło? (widoczne zwłaszcza na samym początku filmu, jak kamera "wstaje" od stolika - i obraca się. Napisz coś proszę o składaniu i kompresowaniu tego - tzn ile klatek, jaka rozdzielczość klatki, liczyłeś GI osobno (jesli tak, co ile klatek że wyszło tak "czysto") ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 (edytowane) to raczej wina YT, pewnie za mały bitrate dałem czy coś, jeszcze tego dobrze nie opanowałem. Animacja ma 25 klatek na sekundę, w wersji prosto z pliku nie rwie nic. klatka ma 720x432px GI liczone osobno, IRR co 10 klatkę, w niektórych ujęciach co 15 lub 20. a i tak nie dziwcie się czasem - dużo tam gotowców jest jeśli chodzi o modele. Edytowane 8 Marzec 2010 przez SWRSC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 też tak pomyślałem - ale ponieważ nie wrzucam nic na YT - nie byłem pewien :) Jak na czas pracy i jednoosobowe zlecenie - wyszło super. przy okazji ile mniej więcej na klatkę wyszło samego renderowania ? (orientacyjnie, będę wiedział do czego dążyć kiedyś) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 średni czas to 1min 05sec na klatkę. DOF i mały MB renderowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 świerszczu, ostro jedziesz z tymi czasami. gratuluję prędkości renderingu i szybkości w przygotowaniu, przerażasz mnie człowieku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 Ładnie synku ładnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 Ładnie SWRSCzu. Czas ekstremalnie krótki a jakość bardzo dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 Test wszystkiego (modele, materiały światło, dof) i tak się zastanawiam ile by trzeba ustawić antyaliasingu by dof nie ziarnił. Całość w mentalu. photony 5cm średnio 5mln, FG na medium. świeci tylko słońce i mrskyportal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi