pressenter Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 Ejej! Ale przecież jest ramka, i to czarna, i to gustowna, i to zatwierdzona przez FBI, CIA i PIPa. :D
Loki Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 ale nie napisałeś o niej :) zatajałeś kluczowe informacje! bo doniosę na Ciebie i odbiorą Ci licencję na "Czarną ramkę"... bój się!
pressenter Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 Hehe, fakt, ale ramka u mnie to zawsze tylko zwykły stroke inside, 3px. ;)
pionix Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 jahred6 - wpuść niebieskie światło przez okno i z lewej strony kadru tak żeby powstały niebieskawe refleksy a będzie GIT :) Loki - wizke parku robisz? ;) Ja bym tylko nasycił tą zieleń i wsio.
peter_f Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 Loki: ładny park Krzychu, szczególnie krzaczki. I ładna przeróbka Szymona, fajna zieleń i ramka oczywiście ;P Kliment Woroszyłow: Wojciu piękny ślimak, zapodaj kolorową wersję. Ode mnie przymiarka do wizualizacji butli mineralnych (wespół z niezmordowanym Pionixem) :)
pressenter Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 O kurcze, ładniutko, świetnie te lekkie odbłyski na podłożu się prezentują. To liczone czy dodane w PS?
Loki Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 testuję zestawienie kolorystyczne zieleni - i przy okazji zrobiłem sobie park zielony - bo znowu spadł śnieg we Wrocławiu.
peter_f Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 Kaustyka z photoshopa bo rendziło się masakrycznie długo a czasu nie było :)
Simple_man Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 Buteleczka chyba powina miec poprawione IOR, bo ponad woda widac grubosc scianki buteli, i to dosc duza grubosc.
peter_f Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 Buteleczka chyba powina miec poprawione IOR, bo ponad woda widac grubosc scianki buteli, i to dosc duza grubosc. Masz rację. Strasznie trudno to zrobić, żeby było dobrze. A powiedz, czy wtedy butelka powinna mieć ściankę zewnętrzną i wewnętrzna? Czy tylko zewnętrzna wystarczy?
Simple_man Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 Shell na "meszu" powinien byc dobry. Nie wiem jak w V-rayu, ale w mentalu nie powinno to byc trudne. Nawet help maxowy tlumaczy jak sie bawic IOR`em.
hcpiter Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 zdeno fajne to! Nie widziałem tego wcześniej. peter_f świetna bootla ! Ja zapuściłem test sun`a i przy okazji sprawdzałem prędkość eksportu i muszę przyznać nie jest tak wolno jak myślałem ;) Pozdrawiam
Pionier Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 jest w pytke Piter, jesteś moim masterem od ps :)
Loki Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 aż się prosi o jakis fur na tym pluszaku pressenter - bo to co jest teraz na nim psuje efekt. przy okazji hcpiter trialowa wersja indygo jakieś ograniczenia ma? bo nie moge nigdzie znaleźć na ich stronie nic na ten temat?
Luqas87 Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 w indyku wiele się pozmieniało :D jest szybciej ale dalej z kaustyką czasem jest słabo :/ przynajmniej u mnie :P podstawowe ograniczenia to watermark, i rozdziałka renderu do 0,7Mpix
zdeno Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 sęks za miłe słowa ;) a ja Twoją prackę w everowym konteście widziałem :D HC press popraw słonia bo słodko się zapowiada co do cieczy w butelce to przy renderowaniu vrayem polecają aby ciecz "właziła" w grubość butelki (jest to gdzieś w tutorialach na spot3d wtedy jest poprawny efekt i nie widać grubości naczynia. w fry renderze i w maxwellu powinno się robić TYLKO zewnętrzną sciankę butelki a woda jako osobny zamknięty mesh
Gość BiX Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 (edytowane) Oj ale dano tu nic nie pisałem... No nic ode mnie malutki test światła na zewnątrz i czających się pedobearów etc: W drzewie faktycznie przydałby się grubszy pień.. A na serio: Render bez tła - dodane w szopie. Edytowane 6 Marzec 2010 przez BiX
zdeno Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 kiepskie GI na pedoberach ;) trochę płaskie wyszły.
Loki Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 fajna zieleń - chociaż drzewa fajniej by wyglądały gdyby najniższe konary zaczynały się nieco wyżej ( teraz trzeba by na kolanach pod nimi chodzić). jak robiłeś materiał liści? Oświetlenie mnie się podoba, nie wiem jak innym. Troche biel za ostra.
Razer Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 Te frontowe drzewa chyba zbyt soczyste, to najbardziej w tle jest ok. Światełko fajne.
Gość BiX Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 fajna zieleń - chociaż drzewa fajniej by wyglądały gdyby najniższe konary zaczynały się nieco wyżej ( teraz trzeba by na kolanach pod nimi chodzić). jak robiłeś materiał liści? Oświetlenie mnie się podoba, nie wiem jak innym. Troche biel za ostra. No chyba masz racje z tą wysokością najniższych konarów. Materiał liści to tylko 2sided i liście z mapą opacity. Co do bieli, owszem bo to tylko biały materiał bez niczego jeszcze. Dzięki za opinie ;) Te frontowe drzewa chyba zbyt soczyste, to najbardziej w tle jest ok. Światełko fajne Problem z onyxem mam zawsze.. jak nie za gęste to za rzadke hehe, popracuje nad tym jeszcze ;) Dzięx.
Razer Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 No, trzeba się trochę namęczyć żeby dobre drzewko w Onyxie zrobić, ale jak już się potrafi to można świetne drzewa trzaskać. Też trochę się z nim męczyłem (tak samo jak z xfrogiem) i rezultaty z początku były dosyć kiepskie, ale z każdym drzewem jest coraz lepiej.
Gość BiX Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 (edytowane) grzegerz - materiał to nic innego jak: Mapa Reflect: + lekki bump z noise'm Edit// Oj no nie bijcie :D zapomniałem, już wrzucam. Ale racja to oczywiście FallOff. pozdrawiam, BiX Edytowane 7 Marzec 2010 przez BiX
pressenter Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 Posądzam, że jemu bardziej chodziło o to co znajduje się pod tajemniczym "M" przy reflect, oraz o kolory reszty. xD Sz.
Tamyl91 Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 Plasti, daj troche większego bumpa i będzie git Moje pierwsze w życiu podejście do "podwórka" ;) I od razu pytanie, jakim sposobem uzyskać realistyczną trawę? Użyłem vrayfur i jak widać nie wyszło za dobrze...
Loki Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 za szerokie źdźbła ( w stosunku do ich wysokości) - to tak co mi się rzuca w oczy od razu.
plasti Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 to vray displacement mode, ale dzieki ciesze sie ze przynajmniej przypomina skore, zawsze mam z tym materialem problemy, tak wlasnie sadzilem ze za maly... @work - fajnie wyszlo, ja stosuje wlasnie vray displace mod, pod wlasne ustawienie cellurara(kropki dadza trawe) wrzuconego w map displace'a, ustawiam wys trawy i oczywiscie tex trawy w mat slot editor....
Tamyl91 Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 (edytowane) Hmm, wydaje mi się, że z displace źdźbła trawy będą proste jak druty... Z vrayfur można ustawić wygięcie, ale nie można (?) wybrać materiału dla wyrastających włosków... A może można, tylko nie wiem jak? Edit: A jednak można ;D Spróbuję wyrenderować jeszcze raz z lepszą trawą. Edytowane 7 Marzec 2010 przez Tamyl91
Tamyl91 Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 Dałem 2x cieńszą trawę i tym samym musiałem 2x gęściej upakować. Zmieniłem też materiał na vray2sidedmtl z transluency. Dodatkowo render o zachodzie słońca :)
Lucek Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 (edytowane) Cześć Kefir:) Dużo tych kont masz? Edytowane 8 Marzec 2010 przez Lucek
Tamyl91 Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 pressenter, na mojej gównianej maszynie (jednordzeniowy Athlon 2800+ 1,85 Ghz, 768MB RAM) liczyło się jakieś 55 min w rozdzielczości 1024x768, wersja z zachodem może z 5 min krócej.
SWRSC Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 http://www.youtube.com/watch?v=MdiZDXT4rmY taka prosta animacja zrobiona w sumie w 2 dni + 1 dzień renderingu.
grzegerz Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 SWRSC- mega czas :D możesz przybliżyć troche nastawy renderingu?
!Ewert Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 2 dni to 48h pracy? ;) Ładnie narzuta na łóżku wyszła.
SWRSC Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 (irr + LC) IRR high preset 70/35 adaptive amount 0.75 min samples 12 global subdiv: 1.0 no troszke mniej niż 48h. 2 dni robocze :)
Loki Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 wygląda miodnie jak na czas pracy SWRSC, ale mam wrażenie że brakuje klatek - co chwilka szarpie kamerą nieco - czy to po kompresji tak wyszło? (widoczne zwłaszcza na samym początku filmu, jak kamera "wstaje" od stolika - i obraca się. Napisz coś proszę o składaniu i kompresowaniu tego - tzn ile klatek, jaka rozdzielczość klatki, liczyłeś GI osobno (jesli tak, co ile klatek że wyszło tak "czysto") ?
SWRSC Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 (edytowane) to raczej wina YT, pewnie za mały bitrate dałem czy coś, jeszcze tego dobrze nie opanowałem. Animacja ma 25 klatek na sekundę, w wersji prosto z pliku nie rwie nic. klatka ma 720x432px GI liczone osobno, IRR co 10 klatkę, w niektórych ujęciach co 15 lub 20. a i tak nie dziwcie się czasem - dużo tam gotowców jest jeśli chodzi o modele. Edytowane 8 Marzec 2010 przez SWRSC
Loki Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 też tak pomyślałem - ale ponieważ nie wrzucam nic na YT - nie byłem pewien :) Jak na czas pracy i jednoosobowe zlecenie - wyszło super. przy okazji ile mniej więcej na klatkę wyszło samego renderowania ? (orientacyjnie, będę wiedział do czego dążyć kiedyś)
SWRSC Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 średni czas to 1min 05sec na klatkę. DOF i mały MB renderowany.
siwy Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 świerszczu, ostro jedziesz z tymi czasami. gratuluję prędkości renderingu i szybkości w przygotowaniu, przerażasz mnie człowieku :)
pionix Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 Ładnie SWRSCzu. Czas ekstremalnie krótki a jakość bardzo dobra.
Bacry Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 Test wszystkiego (modele, materiały światło, dof) i tak się zastanawiam ile by trzeba ustawić antyaliasingu by dof nie ziarnił. Całość w mentalu. photony 5cm średnio 5mln, FG na medium. świeci tylko słońce i mrskyportal.
Rekomendowane odpowiedzi