Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ta trawa tylko przedziwnie zielona i fajnie byłoby gdyby.. dać zużyty beton :)

Napisano

test wszystkiego, narazie ustawienia draftowe to i szum gdzieniegdzie i szyb zapomniałem przyciemnić a wnętrze straszy pontiacG8_b1.jpg

Napisano

O, pontiac?:) Lampy chyba zbyt czarne jednak. Trochę jasnego 'szkła' bym jednak tam dał. Ciekaw jestem całości:) C'mon

Napisano
ta trawa tylko przedziwnie zielona i fajnie byłoby gdyby.. dać zużyty beton :)

 

W żadnym wypadku. Jestem fanem Meiera, a nie Ando.

 

Sz.

Napisano

Touch - tak to pontiac g8, prawdopodobnie w scenie będzie jeszcze firebird '70 ale niewiem czy ogarnę dwa różne auta w jednym studio, z lampami jeszcze pokombinuje

trosiek - właśnie z tym białym lakierem to ciężko wcelować w odpowiednią jasność, sidewall też mi się nie podoba i nie pasuje do profilu opony, ale to dopiero dzisiaj zauważyłem ;)

Napisano

fajne fajne. niby zimne światło, ale nie zalatuje kostnicą :P. to wszystko drewno? lustro na suficie wprowadza chyba troche zbyt dużo zamieszania jak dla mnie

Napisano

Fajne płytki pionix, podzielił byś się informacją co to za producent i model?

Napisano

To jasne to jest coś co wykonałem według opisu słownego który brzmiał mniej więcej tak: "Jasny ciepły kamień coś jak trawertyn z wyżłobionymi rowkami". A robi to jakiś lokalny rzemieślnik kamieniarz metodą chałupniczą w garażu :)

Na te ciemne kafle miałem przepis: "grafitowe kafle - łupek o fakturze drewna ale w paski" :)

I takie coś wyszło jak powyżej.

Napisano

Uwielbiam takie opisy. Projektant walnie opis, który dla niego niby jest jasny i czytelny a ty się człowieku męcz "o co artyście chodziło". Łazienka bardzo fajnie wyszła. Elegancki projekt. Zastanawia mnie tylko źródło ciepłego światła tuż nad podłogą - może warto byłoby pokazać skąd pochodzi ale to już drobiazg.

Napisano

To ciepłe światło pochodzi z halogenów zamontowanych na suficie :)

Nie ma żadnych dodatkowych źródeł światła po za tymi widocznymi.

Niebieski kolor śwaitła to maksymalna wartośc jaka sie da ustawić w temperaturze VRayIes'a czyli 30000 K a halogeny świecą światłem o temperaturze 3000 K.

Napisano

Dzięki za szybką odpowiedź :).

 

Wyszło fajnie na wizualizacji, zastanawiam się jak będzie z utrzymaniem higieny w tej łazience, zakładając tyle rowków i bruzd. Ale tak czy siak, obrazek fajny.

Napisano

Jak to jak ? Poborowy, szczoteczka i jechane :) (sorry, nie moglem się powstrzymać)

Napisano

cucsoniuss: Ta mgła świeci? Strasznie dziwnie to wygląda, tzn światło na ziemi.

 

pecet: model fajny ale render... mocno się to wszystko w jedną brązową plamę zlewa, spróbuj jakoś bardziej wydobyć kolor pojazdu może?

 

Ode mnie takie zabawy...

 

int80.jpg

.

int81.jpg

.

int82.jpg

 

Pozdrawiam

Sz.

Napisano

2 i 3 fajne, choć 3 ma fajniejszą paletę kolorów.

 

Ta mgła w 1 to VrayFog?

Napisano

Wiem ze to nie miejsce, ale szybko pomoc mi potrzebna, morze ktoś się spotkał z czymś takim.

obiekt poly z lini-na mapie i bump nic się nie dzieje a po dodaniu displacment sami widzicie

zieleno.jpg

Napisano

Dzięki Panowie. Loki to zwykły fog, ten vrayowy za długo się liczy, a po zabawie w PSie pozostawia nieznośny szum, jeśli liczy się go na samplingu poniżej 18-20.

 

Grafik3d: to standard, nie robi się zazwyczaj terenu linią, właśnie z tego powodu. Spróbuj narzucić na to smooth->subdivide bardzo małe, i może pomoże. Jeśli nie, to narzuć na to plejna, konwertuj do EdiPoly, i cutuj z włączonym snapem.

 

Sz.

Napisano

grafik3d- na 100% pomoze ci modyfikator subdivide gdzies na 300 ustawiony, musisz podzielic ten obszar na miejsze plaszczyzny. press ma racje.

Napisano

[quote=pressenter;922640

Grafik3d: to standard, nie robi się zazwyczaj terenu linią, właśnie z tego powodu. Spróbuj narzucić na to smooth->subdivide bardzo małe, i może pomoże. Jeśli nie, to narzuć na to plejna, konwertuj do EdiPoly, i cutuj z włączonym snapem.

 

Sz.

Podziękował.

Własnie tego chciałbym uniknąć mam linie z cada i cały teren w kawałeczkach(warstwy zielen chodniki itd itp), a pokroić ten teren w maxiu ... chyba mnie to czeka

 

GRZEGORZ zaraz potestuje tylko chyba jak zagęszcze siatkę disp tez się zageści i wyjdzie na to samo. sam juz nie wiem.

Edytowane przez grafik3d

Napisano

Press: zaje...e

Grafik3d: a to nie jest przypadkiem po prostu źle dobrany noise dla displace ? Wiem, że on potrafi takie efekty dawać.

Napisano

grafik3d:

Czasem najlepszym rozwiązaniem jest "Garment Maker" + poprawki w narożnikach.

Później można nawet ładne nierówności w terenie robić.

Szkoda, że nie ma czegoś co łączyłoby zalety Subdivide i Garment. Ale to podobne twory.

Edytowane przez RA

Napisano

pressenter - dzięki za uwagę, zmieniłem oświetlenie. W dobrą stronę ide? (ustwienia draftowe, dlatego szum i niskie aa)pontiacG8_12ps.jpg

Napisano

Materiały świateł i felg do wymiany ale to pewnie wiesz :) Sam render do połowy jest ok. ale już dół jest no niestety słaby. Mógłbyś sie też pokusić o jakieś lekkie oświetlenie bocznych szyb. Co do lakieru to wg mnie najlepiej jest używać shellac - w pierwszym slocie materiał z troszkę zblurowanym kolorem (do tego falloff z jednym jaśniejszym, a drugim ciemniejszym kolorem) a w drugim diff czarny i bialy reflect z fresnelem. Do tego może jakieś tweaki z iorem. Ale ile osób tyle pewnie szkół robienia lakieru :)

Napisano

a ja taki jednodniowy speed, żeby nauczyć się czegoś z oświetlania exteriorów (wybaczcie szumy):

a7773bc5a5.jpg

 

wersja po postpro:

938eed3fd3.jpg

Edytowane przez trosiek

Napisano

pressenter: no teraz to nawet o niebo lepiej, pogratulować takich zabaw, testy nabrały życia.

 

trosiek: to jeszcze początki, początki :) trochę czasu może nawet miesiąc to być, testów i ćwiczeń na bazie istniejących prostych exteriorów to Ci się uda.

 

Mnie się już trochę udało, bo właśnie dłubię exterior. Oświetlenie mam spoko bardzo ale domek jeszcze do dłubania i rośliny muszą mieć poprawne materiały... w sumie wstyd mi pokazywać jeszcze tego wipa :) No i nie mam czasu, przyszło mi kolejne zlecenie :) ale cóź po 20 maja będzie czas na co i jak :)

Napisano

Witam!

 

Mam chwilowe błędy i problemy z logiką animacji, więc wypróbowałem kilka renderów w mentalu, na ktorym sie nic nie znam, jak zreszta na zadnym renderze. Efekt nie tak zly, czas renderu na athlonie 1.8Ghz to jakos 1min30sek. Chcialbym jeszcze wzmocnic efekt... sztucznego, szlachetnego materialu, cos w stylu jak w "I, ROBOT".

 

Material: Raytrace

Oświetlenie: HDRI

 

bip1d.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

bip2.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

siema

 

szybki test materialow ciuchow, oraz ogolnej skory, model nie moj(ale przyznam ze kolezanka niezla:D) czas zabawy to z 25 min, rendery po 15 min, max 2010 vray ofkors....

 

testing.jpg

Napisano

ucho od torby przenika przez palec, ale jesli ty ja tak ubrales plasti to gratulacje, bo wyglada to smakowicie

Napisano
ale jesli ty ja tak ubrales plasti to gratulacje, bo wyglada to smakowicie

 

Jeśli ją tak ubrał, to jest świnia i cham, że nie dał popatrzyć:D

Napisano

spokojnie panowie, wroce z pracy i obiecuje super ujecie:D:D

pohamujcie hormony do 20 gdzies :D:D

Napisano
spokojnie panowie, wroce z pracy i obiecuje super ujecie:D:D

pohamujcie hormony do 20 gdzies :D:D

 

 

To może do oferty próśb, dorzuć ładne rude włosy, no piegi..:) Będzie miło:)

Napisano

Może po prostu daj link do modelu :D Każdy sobie poobraca jak chce ;P

Napisano

wrzuce pozniej moj, troche porzadku trza bylo zrobic, maly hasiok byl, zaoszczedze tego wam :D

Napisano

no parę rzeczy zmieniłem i wersja ostateczna. niech troszkę większe grono się wypowie o tym może... :)

3aed79a16f.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności