Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Touch - tak to pontiac g8, prawdopodobnie w scenie będzie jeszcze firebird '70 ale niewiem czy ogarnę dwa różne auta w jednym studio, z lampami jeszcze pokombinuje

trosiek - właśnie z tym białym lakierem to ciężko wcelować w odpowiednią jasność, sidewall też mi się nie podoba i nie pasuje do profilu opony, ale to dopiero dzisiaj zauważyłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jasne to jest coś co wykonałem według opisu słownego który brzmiał mniej więcej tak: "Jasny ciepły kamień coś jak trawertyn z wyżłobionymi rowkami". A robi to jakiś lokalny rzemieślnik kamieniarz metodą chałupniczą w garażu :)

Na te ciemne kafle miałem przepis: "grafitowe kafle - łupek o fakturze drewna ale w paski" :)

I takie coś wyszło jak powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam takie opisy. Projektant walnie opis, który dla niego niby jest jasny i czytelny a ty się człowieku męcz "o co artyście chodziło". Łazienka bardzo fajnie wyszła. Elegancki projekt. Zastanawia mnie tylko źródło ciepłego światła tuż nad podłogą - może warto byłoby pokazać skąd pochodzi ale to już drobiazg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciepłe światło pochodzi z halogenów zamontowanych na suficie :)

Nie ma żadnych dodatkowych źródeł światła po za tymi widocznymi.

Niebieski kolor śwaitła to maksymalna wartośc jaka sie da ustawić w temperaturze VRayIes'a czyli 30000 K a halogeny świecą światłem o temperaturze 3000 K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź :).

 

Wyszło fajnie na wizualizacji, zastanawiam się jak będzie z utrzymaniem higieny w tej łazience, zakładając tyle rowków i bruzd. Ale tak czy siak, obrazek fajny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cucsoniuss: Ta mgła świeci? Strasznie dziwnie to wygląda, tzn światło na ziemi.

 

pecet: model fajny ale render... mocno się to wszystko w jedną brązową plamę zlewa, spróbuj jakoś bardziej wydobyć kolor pojazdu może?

 

Ode mnie takie zabawy...

 

int80.jpg

.

int81.jpg

.

int82.jpg

 

Pozdrawiam

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie. Loki to zwykły fog, ten vrayowy za długo się liczy, a po zabawie w PSie pozostawia nieznośny szum, jeśli liczy się go na samplingu poniżej 18-20.

 

Grafik3d: to standard, nie robi się zazwyczaj terenu linią, właśnie z tego powodu. Spróbuj narzucić na to smooth->subdivide bardzo małe, i może pomoże. Jeśli nie, to narzuć na to plejna, konwertuj do EdiPoly, i cutuj z włączonym snapem.

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote=pressenter;922640

Grafik3d: to standard, nie robi się zazwyczaj terenu linią, właśnie z tego powodu. Spróbuj narzucić na to smooth->subdivide bardzo małe, i może pomoże. Jeśli nie, to narzuć na to plejna, konwertuj do EdiPoly, i cutuj z włączonym snapem.

 

Sz.

Podziękował.

Własnie tego chciałbym uniknąć mam linie z cada i cały teren w kawałeczkach(warstwy zielen chodniki itd itp), a pokroić ten teren w maxiu ... chyba mnie to czeka

 

GRZEGORZ zaraz potestuje tylko chyba jak zagęszcze siatkę disp tez się zageści i wyjdzie na to samo. sam juz nie wiem.

Edytowane przez grafik3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grafik3d:

Czasem najlepszym rozwiązaniem jest "Garment Maker" + poprawki w narożnikach.

Później można nawet ładne nierówności w terenie robić.

Szkoda, że nie ma czegoś co łączyłoby zalety Subdivide i Garment. Ale to podobne twory.

Edytowane przez RA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Materiały świateł i felg do wymiany ale to pewnie wiesz :) Sam render do połowy jest ok. ale już dół jest no niestety słaby. Mógłbyś sie też pokusić o jakieś lekkie oświetlenie bocznych szyb. Co do lakieru to wg mnie najlepiej jest używać shellac - w pierwszym slocie materiał z troszkę zblurowanym kolorem (do tego falloff z jednym jaśniejszym, a drugim ciemniejszym kolorem) a w drugim diff czarny i bialy reflect z fresnelem. Do tego może jakieś tweaki z iorem. Ale ile osób tyle pewnie szkół robienia lakieru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter: no teraz to nawet o niebo lepiej, pogratulować takich zabaw, testy nabrały życia.

 

trosiek: to jeszcze początki, początki :) trochę czasu może nawet miesiąc to być, testów i ćwiczeń na bazie istniejących prostych exteriorów to Ci się uda.

 

Mnie się już trochę udało, bo właśnie dłubię exterior. Oświetlenie mam spoko bardzo ale domek jeszcze do dłubania i rośliny muszą mieć poprawne materiały... w sumie wstyd mi pokazywać jeszcze tego wipa :) No i nie mam czasu, przyszło mi kolejne zlecenie :) ale cóź po 20 maja będzie czas na co i jak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam chwilowe błędy i problemy z logiką animacji, więc wypróbowałem kilka renderów w mentalu, na ktorym sie nic nie znam, jak zreszta na zadnym renderze. Efekt nie tak zly, czas renderu na athlonie 1.8Ghz to jakos 1min30sek. Chcialbym jeszcze wzmocnic efekt... sztucznego, szlachetnego materialu, cos w stylu jak w "I, ROBOT".

 

Material: Raytrace

Oświetlenie: HDRI

 

bip1d.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

bip2.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności