siwy Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 jakiego Niemca? mam nadzieje że mnie nie obrażasz :P
Filip Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 SWRC- ładnie ale ta trawa pod samymi drzwiami powinna zostać skoszona:).
pressenter Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Świerszczu: co to za dachówka, bo faktycznie wygląda fatalnie, jakaś taka płaska, i chyba przy takich drzwiach, wychodzących wprost na trawnik powinien być jakiś próg czy coś, poza tym super. Jeszcze może bym zasiał kilka dłuższych źdźbeł (o szlag, jak to się odmienia?!) trawy pod tym krzakiem po prawej.;)
SWRSC Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 diabeł tkwi w szczegółach. True True...pressenter
kliment woroszyłow Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 własnie, jak juz o szczegółach mowa...widze rażący brak kilku! ;) swiatło bomba!!!
kliment woroszyłow Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 postawisz flaszę na zlocie i ci przebaczę :D
Marcin Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 znowu zboczeńca wstawiłeś ;] ładne, szkoda że domek taki kiepski.
!Ewert Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Bardzo ładne wykonanie poza kilkoma szczegółami. Dom straszny.
SWRSC Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Jakimi Panie Ewert? Czy to kolejny Twoj komentarz z serii "nie mam nic do powiedzenia, ale powiem"? Bede strzelal: kiepskiej jakosci render/zle GI/zle materiały. Wiem ze sa ubytki, ale jak juz cos piszesz to nakieruj ludzi na to co jest zle, zeby mozna bylo wyciagnac wnioski.
hcpiter Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Jakimi Panie Ewert? Czy to kolejny Twoj komentarz z serii "nie mam nic do powiedzenia, ale powiem"? Bede strzelal: kiepskiej jakosci render/zle GI/zle materiały. Wiem ze sa ubytki, ale jak juz cos piszesz to nakieruj ludzi na to co jest zle, zeby mozna bylo wyciagnac wnioski. Ja bym obstawial za skopanym AA ;) Nakierowac i powiedziec co zrobic zeby bylo lepiej, wtedy taki komentarz ma wartosc :) Pozdrawiam
!Ewert Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Jak napisałem że "bardzo ładnie wykonane" to chyba logiczne że to co mogłeś zrobić z ustawianiami oświetlenia i materiałów itd. to zrobiłeś bardzo dobrze. A kilka szczegółów to jak teraz czytam inne komentarze ( pres pisał) próg przy wejściu do drzwi, dachówka która wydaje się za mało odstawać od elewacji (myślę że woda by ściekała po części białej elewacji co powodowało by przebarwienia ), krzak po prawej który mi nie pasuje, krzaki przed tarasem które są tak w rządku dokładnie też do mnie nie trafiają, brak cokołu. Cały czas zastanawiam się jaka to jest pora dnia, brakuje mi cienia ostrzejszego. Jestem bardzo ciekawy następnych renderów tego domu, a najbardziej ujęcia pokazującego całą tą "dobudowaną" cześć.
pressenter Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Hyh, a mi odprzucono projekt, bo był "za zimny"... zatem po zmianach (tak, tak, GI jeszcze troszkę kuleje, i zapomniałem wygładzić krawędzie na obudowie wanny... kajam się):
Loki Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 (edytowane) pressenter jest szansa żebyś wrzucił rzut z góry tej łazienki (tzn w kreskach) Podoba mi się cieplejsza wersja zdecydowanie bardziej. Jedynie zastanowił bym się nad tym narożnikiem szafy (na górze gdzie dochodzi do oświetlenia sufitowego) bo dziwnie wygląda takie przejście tam. brakuje tez kafli na tylnej ścianie kabiny prysznicowej (tej od drzwi obok lustra) obudowa wanny i sama wanna jest tak wysoka? (chyba powinna byc niższa nieco) nie funkcjonalnie wygląda pseudo półka pod oknem (zabudowa GK jak rozumiem żeby zmieścić te światełka 2, zniżył bym ją do wysokości kafli, i można by coś tam postawić kiedyś - fakt jest sporo miejsca na obudowie wanny, ale czegoś się musiałem czepić :D) a i kafle się na obudowie wanny średnio zmapowały (brakuje ci 1 fugi w pionie) Co jest za drzwiami obok lustra? Edytowane 2 Marzec 2009 przez Loki
pressenter Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 No też mnie ten narożnik męczył, ale jako alternatywę w sumie widziałbym tylko obcięcie szafy na równi z dołem sufitu podwieszanego, a to to już totalnie mi odpada. Wanna: http://partner.sanitec.artcom24.com/rysunki/wanny/owalne/XWL0465/XWL0465.pdf Na wiz ma dokładnie 64cm wysokości. Przy oknie nie ma półki, GI tak się kopnęło i wygląda jakby płytki odstawały od ściany, a w rzeczysistości idą równo ze ścianą (tzn nie liczę grubości płytki i zaprawy :P ). Kafle to moja wina, skopałem teksturę. Za drzwiami obok lustra? Nie kumam pytania chyba że chodzi o kawałek zwykłej białej ściany?
Loki Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 nie no pytam się co jest za tymi drzwiami (tzn jakie pomieszczenie) i plan to wyjaśnił :) z wanną pewnie przez nisko postawioną kamerę i skrót perspektywiczny wydaje się że jest duuużo wyższa niż powinna (patrząc na WC - wanna). Dzieki za rzut.
Tores Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 pressenter - niby pierdółki ale tak sobie myślę, że nad wanną też by się kafle przydały i kratka w drzwiach świeci jak lampka. Dodatkowo myślałem, że drzwi klamką rozwalą szybę od prysznica ale po prostu dałeś je odwrotnie i do wewnątrz. Rzut dopiero pokazał, że otwierają się odwrotnie. PS. te drugie też przydałoby się odwrócić bo płasko to wygląda a futryna doda trochę smaczku.
Camel Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 a Ty jak masz plan z góry to dawaj też z fronta, bo może na tym też się bazowałeś? ja nigdy nie dałbym rady robić na samych rysunkach z góry ;/ Render ładny, podoba mi się ten pomarańczowy klimat, jaki GI trochę plamek jest. ;) włącz rendery diagnostyczne - photon map; sprawdż czy jest za mało photonów (niebieskie miejsca) i musisz zwiększać liczbę bo nie zawsze FG pomaga, choć to konieczne jest do dobrych renderów. :)
Tores Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 Dunablaster - jak ktoś ma dłuższą styczność z architekturą to mu przekrój niepotrzebny. Wysokość pomieszczenia tylko wystarczy znać.
pressenter Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 pressenter - niby pierdółki ale tak sobie myślę, że nad wanną też by się kafle przydały i kratka w drzwiach świeci jak lampka. Dodatkowo myślałem, że drzwi klamką rozwalą szybę od prysznica ale po prostu dałeś je odwrotnie i do wewnątrz. Rzut dopiero pokazał, że otwierają się odwrotnie. PS. te drugie też przydałoby się odwrócić bo płasko to wygląda a futryna doda trochę smaczku. Co do drzwi masz oczywiście rację, myślałem, że nikt nie zauważy.:P Nad wanną, pod halogenami znaczy się, jest kamień, tylko w takim kolorze, że na renderze słąbo go widać. a Ty jak masz plan z góry to dawaj też z fronta, bo może na tym też się bazowałeś? ja nigdy nie dałbym rady robić na samych rysunkach z góry ;/ Render ładny, podoba mi się ten pomarańczowy klimat, jaki GI trochę plamek jest. ;) włącz rendery diagnostyczne - photon map; sprawdż czy jest za mało photonów (niebieskie miejsca) i musisz zwiększać liczbę bo nie zawsze FG pomaga, choć to konieczne jest do dobrych renderów. :) Pfy, Loki prosił o rzut to pokazałem rzut... Co do rzutów z góry to faktycznie Tores ma rację, jak widzisz oznaczone są tam też wymiary drzwi, roszta w takim pomieszczeniu to w zasadzie formalność, chociaż muszę się przyznać, że tutaj akurat miałem jeszcze przekrój ze ścianą z oknem z racji skosu oraz samego kształtu okna.
chudy Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 wiesz co pressenter...ten klopik jest chyba za nisko. kiedyś oglądałem dla niego rysunki montażowe i on zdecydowanie wyżej był, oczywiście jeśli to kibelek z koła :) Pozdr.
pressenter Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 Są dwie wersje tegoż: jedna stojąca, jak ta powyżej oraz na mojej wiz, oraz jedna wisząca jak tutaj: http://partner.sanitec.artcom24.com/storage/images/aranzacje/nowosci_2004/lazienki_publiczne_001_460x345.jpg Wersje oczywiście różnią się podstawą: jedna miska ustępowa ma ją ściętą, druga jest zaokrąglona również u dołu.
Bonifatz Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 (edytowane) wip projektu nad ktorym pracujemy z Tas'em : jak wspomnialem jest to wip ... aktualnie wszystko renderowane bylo w mentalu przy wkladzie Piotra Jankowskiego. Dodam ze model ma okolo 4mln poly. Pozdrawiam Lucas Edytowane 3 Marzec 2009 przez Bonifatz
DraB Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 Wow, dużo sie dzieje i nie wiem czy nie za dużo. :)
Destroyer Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 Bonifatz eee nie wygląda na 4mln raczej na 6 do 8 :D Super się prezentuje! Ile się renderzyło do jakiej rozdziałki i na czym, się tak zapytuje? :F
SWRSC Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 o w pyte! jakimi silnikami GI to licycie? samo FG?
Bonifatz Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 Dzieki za mile slowa :) Liczone importonami. Na 4ech maszynach (xeony 2x2.33) kazdy z renderow 5000x przez okolo 12h.
Tas Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 Tej, to jednak nie tak zle z tym projektem, skoro podoba sie publcznosci. Troche nam sie niestety opatrzyl przez ostatnie 3 miechy.... Importony :D hehe
Touch Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 Raczej niewiele pewnie da się z tym zrobić, ale strasznie miszmasz w odbiciach i promieniach światła. Może pomogłoby ustawienie innego kąta padania światła lub choćby strony, z której świeci?
Bonifatz Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 zalezy o ktorym ujeciu piszesz Touch ... wielkosc sceny troche ogranicza mozliwosci ... z drugiej strony wiekszosc swiatla w tych scenach to swiatlo sztuczne z lamp, sklepow ect.
pressenter Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Ja wcześniej ogladałem, i tak na oko powiem. Same rendery na prawdę świetne, bardoz mi się praca podobała, czego natomiast bym się przyczepił to straszna według mnie... oczoje***ść. Wszystko było jakby zalane światłem, a z wnętrza można wyciągnąć dużo więcej według mnie. Spójrzcie na oświeltenie Starego Browaru, bo wnętrze jest wręcz przytłaczająco podobne. Halle tam są zalane delikatnym, wręcz mętnym światłem, z kolei wnętrza sklepów ostrymi halogenami. Jakoś to wtedy tak fajne współgra, a na wizualizacjach przedstawionych wcześniej brakuje jakiegoś kontrastu, oko nie wie na co patrzeć. Spójrzcie tutaj: http://starybrowar5050.com/architektura Szczególnie chodzi mi o pierwsze cztery zdjęcia, halle są zalane delikatnym, ciepłym, żółtym światłem, oświetlenie sklepów aż tak się w nie nie wbija, za to samo w sobie eksponuje tylko te wnętrza. To taka moja skromna uwaga, mam nadzieję, że nie uraziłem, bo projekt jet świetny. Jeszcze tak z ciekawości możecie zdradzić cóż to? To ta nowa galeria w Pzn?
Kub@ Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Nowy wip, Century tower Normana Fostera,to juz chyba finalne ustawienie swiatla. tym razem vray sun + sky.. niestety przesadzilem z ustawieniami qmc wiec dalem stopa. W weekend wrzuce finala jak skończe.
chudy Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Kub@ chyba troche za mocno świeci Ci niebo. Najbardziej to widać na dźwigarach w miejscu gdzie są w cieniu. Ale ogólnie się świetnie prezentuje.
kamil.ochel Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Filip troche to nie wyglada jak kukurydza IMO
Bonifatz Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 pressenter : bierz pod uwage ze te rendery jeszcze beda retuszowane ... to co pokazalem to 100% mental ray. Dzisiaj dorenderowalismy maski, ambient occ tak zeby ludzie od retuszu mogli to jeszcze powyciagac z godnie z zachciankami creative directora i powiem ze wychodzi to calkiem niezle. Podobienstwo ze starym browarem sluszne ... ci sami architekci to projektowali - budynek nie powstaje w poznaniu. Wracajac do renderow ... generalnie mamy problemy natury logistycznej ... model troche nas pograzyl jezeli chodzi o szbyki podglad renderow... Do "flaj truów" trzeba bedzie odchudzic model ... no i importony raczej odpadaja wiec bedzie to pewnie FG+GI Podaje jeszcze raz linki do obrazkow z wczoraj :
grzegerz Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 (edytowane) Bonifatz- sporo detalu:) fajne taki bajkowy tescik postprodukcji for fun bo komeryjna postpro to nie jest:P [/img] Edytowane 5 Marzec 2009 przez grzegerz 1
Camel Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Czołem oto mój test DOF w Kerkythea 2008. Czysty, bez postprodukcji + oświetlenie z JPGowego nieba. Render: 1280x1024 10h 45 min na Core 2 Quad @2.50GHz.
Filip Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Dunablaster - ładnie wyszło mozesz powiedzieć coś więcej jak sie uzyskuje takiego dofa vray/mental?
pressenter Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Wie ktoś może jak nazywa się to krzesełko: http://img25.imageshack.us/img25/5845/kos85x40x43.jpg ?
Camel Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Filip Ja to renderowałem w Kerkythea, to taki system renderujący. Co do V-Ray, to możliwe, jakos trzeba po prostu zmienić ustawienia kamery, wszystko jest w opcjach rendering. polecam eksperymentować, daję Ci właśnie wędkę ;) Pressenter krzesełko jak krzesełko, plastikowe z metalowymi nogami ;) a o co chodzi?
Rekomendowane odpowiedzi