Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Świerszczu: co to za dachówka, bo faktycznie wygląda fatalnie, jakaś taka płaska, i chyba przy takich drzwiach, wychodzących wprost na trawnik powinien być jakiś próg czy coś, poza tym super. Jeszcze może bym zasiał kilka dłuższych źdźbeł (o szlag, jak to się odmienia?!) trawy pod tym krzakiem po prawej.;)

Napisano

Jakimi Panie Ewert? Czy to kolejny Twoj komentarz z serii "nie mam nic do powiedzenia, ale powiem"?

Bede strzelal: kiepskiej jakosci render/zle GI/zle materiały.

 

Wiem ze sa ubytki, ale jak juz cos piszesz to nakieruj ludzi na to co jest zle, zeby mozna bylo wyciagnac wnioski.

Napisano
Jakimi Panie Ewert? Czy to kolejny Twoj komentarz z serii "nie mam nic do powiedzenia, ale powiem"?

Bede strzelal: kiepskiej jakosci render/zle GI/zle materiały.

 

Wiem ze sa ubytki, ale jak juz cos piszesz to nakieruj ludzi na to co jest zle, zeby mozna bylo wyciagnac wnioski.

 

Ja bym obstawial za skopanym AA ;)

Nakierowac i powiedziec co zrobic zeby bylo lepiej, wtedy taki komentarz ma wartosc :)

Pozdrawiam

Napisano

Jak napisałem że "bardzo ładnie wykonane" to chyba logiczne że to co mogłeś zrobić z ustawianiami oświetlenia i materiałów itd. to zrobiłeś bardzo dobrze. A kilka szczegółów to jak teraz czytam inne komentarze ( pres pisał) próg przy wejściu do drzwi, dachówka która wydaje się za mało odstawać od elewacji (myślę że woda by ściekała po części białej elewacji co powodowało by przebarwienia ), krzak po prawej który mi nie pasuje, krzaki przed tarasem które są tak w rządku dokładnie też do mnie nie trafiają, brak cokołu.

 

Cały czas zastanawiam się jaka to jest pora dnia, brakuje mi cienia ostrzejszego.

 

Jestem bardzo ciekawy następnych renderów tego domu, a najbardziej ujęcia pokazującego całą tą "dobudowaną" cześć.

Napisano

Hyh, a mi odprzucono projekt, bo był "za zimny"... zatem po zmianach (tak, tak, GI jeszcze troszkę kuleje, i zapomniałem wygładzić krawędzie na obudowie wanny... kajam się):

 

for1.jpg

for2.jpg

for3.jpg

Napisano (edytowane)

pressenter jest szansa żebyś wrzucił rzut z góry tej łazienki (tzn w kreskach)

 

Podoba mi się cieplejsza wersja zdecydowanie bardziej.

 

Jedynie zastanowił bym się nad tym narożnikiem szafy (na górze gdzie dochodzi do oświetlenia sufitowego) bo dziwnie wygląda takie przejście tam.

 

brakuje tez kafli na tylnej ścianie kabiny prysznicowej (tej od drzwi obok lustra)

 

obudowa wanny i sama wanna jest tak wysoka? (chyba powinna byc niższa nieco)

 

nie funkcjonalnie wygląda pseudo półka pod oknem (zabudowa GK jak rozumiem żeby zmieścić te światełka 2, zniżył bym ją do wysokości kafli, i można by coś tam postawić kiedyś - fakt jest sporo miejsca na obudowie wanny, ale czegoś się musiałem czepić :D)

 

a i kafle się na obudowie wanny średnio zmapowały (brakuje ci 1 fugi w pionie)

 

Co jest za drzwiami obok lustra?

Edytowane przez Loki
Napisano

lazienkamodel.th.jpg

 

No też mnie ten narożnik męczył, ale jako alternatywę w sumie widziałbym tylko obcięcie szafy na równi z dołem sufitu podwieszanego, a to to już totalnie mi odpada.

 

Wanna: http://partner.sanitec.artcom24.com/rysunki/wanny/owalne/XWL0465/XWL0465.pdf

Na wiz ma dokładnie 64cm wysokości.

 

Przy oknie nie ma półki, GI tak się kopnęło i wygląda jakby płytki odstawały od ściany, a w rzeczysistości idą równo ze ścianą (tzn nie liczę grubości płytki i zaprawy :P ).

 

Kafle to moja wina, skopałem teksturę.

 

Za drzwiami obok lustra? Nie kumam pytania chyba że chodzi o kawałek zwykłej białej ściany?

Napisano

nie no pytam się co jest za tymi drzwiami (tzn jakie pomieszczenie) i plan to wyjaśnił :)

 

z wanną pewnie przez nisko postawioną kamerę i skrót perspektywiczny wydaje się że jest duuużo wyższa niż powinna (patrząc na WC - wanna).

 

 

Dzieki za rzut.

Napisano

pressenter - niby pierdółki ale tak sobie myślę, że nad wanną też by się kafle przydały i kratka w drzwiach świeci jak lampka.

Dodatkowo myślałem, że drzwi klamką rozwalą szybę od prysznica ale po prostu dałeś je odwrotnie i do wewnątrz. Rzut dopiero pokazał, że otwierają się odwrotnie.

PS. te drugie też przydałoby się odwrócić bo płasko to wygląda a futryna doda trochę smaczku.

Napisano

a Ty jak masz plan z góry to dawaj też z fronta, bo może na tym też się bazowałeś? ja nigdy nie dałbym rady robić na samych rysunkach z góry ;/ Render ładny, podoba mi się ten pomarańczowy klimat, jaki GI trochę plamek jest. ;) włącz rendery diagnostyczne - photon map; sprawdż czy jest za mało photonów (niebieskie miejsca) i musisz zwiększać liczbę bo nie zawsze FG pomaga, choć to konieczne jest do dobrych renderów. :)

Napisano

Dunablaster - jak ktoś ma dłuższą styczność z architekturą to mu przekrój niepotrzebny. Wysokość pomieszczenia tylko wystarczy znać.

Napisano
pressenter - niby pierdółki ale tak sobie myślę, że nad wanną też by się kafle przydały i kratka w drzwiach świeci jak lampka.

Dodatkowo myślałem, że drzwi klamką rozwalą szybę od prysznica ale po prostu dałeś je odwrotnie i do wewnątrz. Rzut dopiero pokazał, że otwierają się odwrotnie.

PS. te drugie też przydałoby się odwrócić bo płasko to wygląda a futryna doda trochę smaczku.

 

Co do drzwi masz oczywiście rację, myślałem, że nikt nie zauważy.:P

 

Nad wanną, pod halogenami znaczy się, jest kamień, tylko w takim kolorze, że na renderze słąbo go widać.

 

a Ty jak masz plan z góry to dawaj też z fronta, bo może na tym też się bazowałeś? ja nigdy nie dałbym rady robić na samych rysunkach z góry ;/ Render ładny, podoba mi się ten pomarańczowy klimat, jaki GI trochę plamek jest. ;) włącz rendery diagnostyczne - photon map; sprawdż czy jest za mało photonów (niebieskie miejsca) i musisz zwiększać liczbę bo nie zawsze FG pomaga, choć to konieczne jest do dobrych renderów. :)

 

Pfy, Loki prosił o rzut to pokazałem rzut...

 

Co do rzutów z góry to faktycznie Tores ma rację, jak widzisz oznaczone są tam też wymiary drzwi, roszta w takim pomieszczeniu to w zasadzie formalność, chociaż muszę się przyznać, że tutaj akurat miałem jeszcze przekrój ze ścianą z oknem z racji skosu oraz samego kształtu okna.

Napisano

wiesz co pressenter...ten klopik jest chyba za nisko. kiedyś oglądałem dla niego rysunki montażowe i on zdecydowanie wyżej był, oczywiście jeśli to kibelek z koła :)

 

Pozdr.

Napisano (edytowane)

wip projektu nad ktorym pracujemy z Tas'em :

 

 

 

 

 

 

 

jak wspomnialem jest to wip ... aktualnie wszystko renderowane bylo w mentalu przy wkladzie Piotra Jankowskiego.

Dodam ze model ma okolo 4mln poly.

 

Pozdrawiam

Lucas

Edytowane przez Bonifatz
Napisano

Tej, to jednak nie tak zle z tym projektem, skoro podoba sie publcznosci. Troche nam sie niestety opatrzyl przez ostatnie 3 miechy....

Importony :D hehe

Napisano

Raczej niewiele pewnie da się z tym zrobić, ale strasznie miszmasz w odbiciach i promieniach światła. Może pomogłoby ustawienie innego kąta padania światła lub choćby strony, z której świeci?

Napisano

zalezy o ktorym ujeciu piszesz Touch ... wielkosc sceny troche ogranicza mozliwosci ... z drugiej strony wiekszosc swiatla w tych scenach to swiatlo sztuczne z lamp, sklepow ect.

Napisano

Ja wcześniej ogladałem, i tak na oko powiem.

 

Same rendery na prawdę świetne, bardoz mi się praca podobała, czego natomiast bym się przyczepił to straszna według mnie... oczoje***ść. Wszystko było jakby zalane światłem, a z wnętrza można wyciągnąć dużo więcej według mnie. Spójrzcie na oświeltenie Starego Browaru, bo wnętrze jest wręcz przytłaczająco podobne. Halle tam są zalane delikatnym, wręcz mętnym światłem, z kolei wnętrza sklepów ostrymi halogenami. Jakoś to wtedy tak fajne współgra, a na wizualizacjach przedstawionych wcześniej brakuje jakiegoś kontrastu, oko nie wie na co patrzeć. Spójrzcie tutaj:

 

http://starybrowar5050.com/architektura

 

Szczególnie chodzi mi o pierwsze cztery zdjęcia, halle są zalane delikatnym, ciepłym, żółtym światłem, oświetlenie sklepów aż tak się w nie nie wbija, za to samo w sobie eksponuje tylko te wnętrza. To taka moja skromna uwaga, mam nadzieję, że nie uraziłem, bo projekt jet świetny. Jeszcze tak z ciekawości możecie zdradzić cóż to? To ta nowa galeria w Pzn?

Napisano

Nowy wip, Century tower Normana Fostera,to juz chyba finalne ustawienie swiatla. tym razem vray sun + sky.. niestety przesadzilem z ustawieniami qmc wiec dalem stopa. W weekend wrzuce finala jak skończe.

 

44781065.jpg

w800.png

Napisano

Kub@ chyba troche za mocno świeci Ci niebo. Najbardziej to widać na dźwigarach w miejscu gdzie są w cieniu. Ale ogólnie się świetnie prezentuje.

Napisano

pressenter : bierz pod uwage ze te rendery jeszcze beda retuszowane ... to co pokazalem to 100% mental ray. Dzisiaj dorenderowalismy maski, ambient occ tak zeby ludzie od retuszu mogli to jeszcze powyciagac z godnie z zachciankami creative directora i powiem ze wychodzi to calkiem niezle. Podobienstwo ze starym browarem sluszne ... ci sami architekci to projektowali - budynek nie powstaje w poznaniu.

 

Wracajac do renderow ... generalnie mamy problemy natury logistycznej ... model troche nas pograzyl jezeli chodzi o szbyki podglad renderow... Do "flaj truów" trzeba bedzie odchudzic model ... no i importony raczej odpadaja wiec bedzie to pewnie FG+GI

 

Podaje jeszcze raz linki do obrazkow z wczoraj :

01_c.jpg

02_c.jpg

03_c.jpg

Napisano

Czołem oto mój test DOF w Kerkythea 2008. Czysty, bez postprodukcji + oświetlenie z JPGowego nieba. Render: 1280x1024 10h 45 min na Core 2 Quad @2.50GHz.

metropolightdofkt08.th.jpg

Napisano

Filip Ja to renderowałem w Kerkythea, to taki system renderujący. Co do V-Ray, to możliwe, jakos trzeba po prostu zmienić ustawienia kamery, wszystko jest w opcjach rendering. polecam eksperymentować, daję Ci właśnie wędkę ;)

Pressenter krzesełko jak krzesełko, plastikowe z metalowymi nogami ;) a o co chodzi?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności