Tores Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 michasEK4 - fajnie ale jak dla mnie trochę za duży dof. Bonifatz - trochę mdło i dodatkowo jasne witryny spłaszczają go jeszcze bardziej. To szkło w wersji dziennej wygląda nie za dobrze. W nocnym podjarałbym wszystkie neony i klatkę schodową wyexponował dodatkowo. SWRSC - pawilon i jego otoczenie ok. Jeszcze trochę życia i będzie bardzo dobrze. Kuchnia elegancka tylko to ostre światło dziwnie przecina okap i meble. Ja oderwałem się na chwilkę od molochów i takim minimalizmem się zająłem.
pressenter Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Swrsc: Bardzo podoba mi się aranżacja tego solanu, fajnie się zapowiada. W kuchni wydaje mi się, że kamień troszkę za jasny wyszedł, taki wyprany z koloru, szary. Do pawilonu sam robiłeś roślinność? Tores: To raczej nie minimalizm, a mniejsza arcjitektura. :P Ładny trawex, disp czy jakieś modelowane? Pozdrawiam Szymon
jahred6 Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Bonifatz nocny teraz fajny :):) SWRSC na exteriorze brak perspektywy powietrznej - drzewa są za ostre z tyłu, tak to świetnie! W interiorze było by miło jakby coś się powiesiło na ścianie, bliższy widok - bo pustawo jest. Tores zieleń super, trawa jak zwykle extra. Wrzucam test kuchni którą męcze ostatnio - test wszystkiego :-)
Bonifatz Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 (edytowane) Trochę żywsza wersja. Mam nadzieje że lepsza od poprzedniej. Edytowane 22 Grudzień 2009 przez Bonifatz
kliment woroszyłow Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Ożesz, przyłapałeś mnie świerszczu na drzemce! :D
Tores Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 dzięki Pressenter - trawka to disp. Jakoś sprawdza się moja metoda więc już jej nie tykam. jahred6 - stół trochę wielki w tym ujęciu i coś płasko narazie Bonifatz - czemu znikają twoje poprzednie rendery? Zrobiłem taki mój mały postpro. Mów to zaraz zniknie. bbandi - dzięki
tulips24 Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Test shaderu ściany, ustawień renderu. Shader mógłby wyjść pewnie lepiej ale nie miałem tekstur takiej sciany i musiałem poprzerabiać kilka innych w ps. Zrezygnowałem z QMC i LC, i exp. color mappingu. Nie użyłem też vrayowskich cieni, nie lubie ich:) Generalnie za długo nad tym siedziałem i za bardzo nie chce poprawiać sceny. Jednak chętnie przyjmę jakieś pomysły, jak i propozycje co zrobić w postprodukcji by było lepiej.
SWRSC Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 pressenter - roślinki everowe, dzięki jahred6 - na finalnym DOF będzie, dzięki kliment - ale za to wszystkie wymogi wiz spełniłem :p
cfaniak Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 jahred6 - skąd wziąłeś takie wielkie oliwki? :P
hcpiter Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 SWRSC- exterior wyszedl najladniej :) Tores- trawa i drzewa swietnie pasuja do tego klimatu. jahred6- Chyba cos za bardzo przekombinowane ze swiatlem, dosc mdło wyszlo, jako calosc. Dodaj wiecej swiatla z okna bo widac ze jest dzien za oknem i to dosc sloneczny.
Bonifatz Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Tores - kolor tej metalowej perfory nie może się zmienić niestety, ale dzięki za opinię.
jahred6 Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Dzięki chłopaki za opinie! Jest lepiej teraz ? Płasko wyszło przez material frontów i pewnie zabardzo rozproszone światło z IES'ow - teraz dałem mocniejsze przez okno i materiał frontów poprawiłem. Burn w CM zwiększyłem do 0.2 i póki co tyle.
Camel Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 (edytowane) zaczęły się ferie :) dlatego w końcu biorę się za kuchnię wg własnego projektu, rozmiary od mierzam miarką i wpisuję do maxowego tape'a.. ie chce mi się zakładać WIP'a na forum.. wiem, bez sensu zacząć od renderu, wczoraj zrobilem w 1,5h 30% z tej kuchni, renderowałem dzisiaj, nic mi się dzisiaj nie chciało bo jestem zmęczony po szkole, od jutra ma być progress, ale póki co nie mam na razie co prezentować, jedynie to, co się zapowiada - po prostu kuchnia. Wiem też, że drewniany blacik jest nisko.. tak na razie chciałem. CM Reinhard.. Jak komuś się to podoba albo nie, zapraszam do komentowania. >>>>EDIT: Planowane wyposażenie w kuchni - kran, zlew, okap, wbudowana w scianę szafa z tylnym podswietleniem - kawałek widać na renderze, roźne artykuły jakie powinny się znaleźć. A Wasze pomysły? ;) Edytowane 21 Grudzień 2009 przez Camel
Bonifatz Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 (edytowane) test wieczorka eidt : finałowy render nocny + postpro Edytowane 22 Grudzień 2009 przez Bonifatz
Razer Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 jahred6 ładnie wyszło, dobre zrównoważenie światła słonecznego i sztucznego. Tylko te jabłka faktycznie oliwkowe. Dunablaster Niesłe ScienceFiction z tymi lampkami, zaciekawiłeś mnie jak to będzie ostatecznie wyglądać. Bonifatz No fajna ta nocna kolorystyka, żółta aura bije ciepłem. Zapytam się przy okazji o metodę robienia przeróżnych pasów i znaków poziomych na jezdniach - jest na to jakiś ogólny sprytny patent czy to po prostu plane'y z materiałem białej farby?
arch515 Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Tores: To raczej nie minimalizm, a mniejsza arcjitektura. :P Ładny trawex, disp czy jakieś modelowane? Pozdrawiam Szymon ..A co to jest minimalizm?:) Nie bym się czepiał..Ale z tego, co wiem to minimalizm jak dotąd nie ma definicji i określonych ram estetycznych i czasowych..;) Pozdrawiam.
pressenter Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Dunablaster: Coś perspektywa Ci się chyba przy tych lampkach sypie? Arch515: No może, może... http://en.wikipedia.org/wiki/Minimalism ;) Pozdrawiam Szymon
TM... Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 ..A co to jest minimalizm?:) Nie bym się czepiał..Ale z tego, co wiem to minimalizm jak dotąd nie ma definicji i określonych ram estetycznych i czasowych..;) Pozdrawiam. Z całym szacunkiem, jeśli o czymś nie wiesz to nie znaczy że tego nie ma... http://www.visual-arts-cork.com/history-of-art/minimalism.htm
michasEK4 Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Zdaje sobie sprawę, że architektonicznie to nie wygląda, ale testuje różne różności więc wrzucam:
Tores Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 michasEK4 - no to popraw trochę architekturę jeżeli sam już uważasz, że jest z nią coś nie tak. Światełko masz nawet nawet oprócz tego przejarania. indian - duży noise no i kartek nie widać. Okładkę zrobiłbym bardziej błyszczącą. Wrzucam jeszcze takie 2 garaże coby zakończyć małą serię:)
Kubaswielgus Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 Bonifatz - jak się robi te czerwone smugi światła od samochodzików?
Bonifatz Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 Kubaswielgus : narysowałem je w photoshop'ie
indian Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 no i jeszcze jedna wczorajsza książka:(produkty mają być do użytków drugoplanowych, więc wyglądają... niepowalająco)
arch515 Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 Z całym szacunkiem, jeśli o czymś nie wiesz to nie znaczy że tego nie ma... http://www.visual-arts-cork.com/history-of-art/minimalism.htm Również z całym szacunkiem dla Pani/pana „TM…”, Jeżeli o czymś nie wiem to się nie wypowiadam i nie wychylam, a jeżeli orientuję się powiedzmy „trochę” w temacie to pisze, a ten link kiepsko napisanej..M.. ciężko mi nawet znaleźć synonim dla te tego tekstu.. Świadczy wyłącznie o twojej wiedzy a w tym wypadku kompletnej nie wiedzy (nie sugerując ze ja ją mam..Porostu wiem, co nie, co..), Ja również jestem pokoleniem, mp3, Google, itd. Ale prócz tego są jeszcze biblioteki, szereg wykładów itd. Polecam ci nawet bardzo aktualną recenzje rozprawy dr. Napisaną przez P. dr.arch Huberta Szniedera „ MINIMALIZM, – JAKO METODA TWÓRCZA W ARCH.WSPÓŁ. NA WYBRANYCH PRZYKLADACH Z LAT 1990-2005.” Oczywiście w bibliotekach:).Będziesz miał ładne wprowadzenie w temat..By muc później coś sensownego napisać w tym temacie a nie wklejać komiczny link, gdzie pierwsze dwa wersy morze podważyć nawet nie student arch..a o garnie ty chłopak /dziewczyna. pressenter - czytaj wyżej ;) POZDRAWIAM I WESOŁYCH ŚWIAT..
Camel Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 (edytowane) indian: chłopie! do wizki powalająco! :) zrobiłeś te książki z jajami i z horrorami kulinarnymi bardzo stylowo, ja kochać taki ładny styl ;) doceniam to jak się wystarałeś - modeliki są niczego sobie. kolejne łupy z WIPu wizki: (-- Jeszcze ciulowo to wygląda :/ --) dla Toresa: Śnieg bardzo piękny, śliczny i śliczniejszy. W życiu nie widziałem xD proponuję Ci cuś takiego ;) dla śniegu na drzewkach, ale co z tego ja już próbowałem, ślamazarnie chodzi, ale warto jak jest jeszcze trochę czasu w stosunku do deadline'a :) http://www.evermotion.org/tutorials/show/7892/making-of-snow Edytowane 22 Grudzień 2009 przez Camel 1
trosiek Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 chyba każda metoda robienia śniegu jest wydajniejsza niż ta pokazana na stronce everów. efekt fajny, ale jak dla mnie to niekoniecznie warty czekania. Chyba, że chce się mieć wytłumaczenie przed szefem dla niezaplanowanej przerwy - it's computing :)
KaeMS Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Dunablaster - cos tam chyba jest zjechane z AA, widac to szczegolnie przy zlewie okapie. No, chyba ze to nie AA tylko nie wlaczyles clamp czy subpixel (zakladka nazywa sie bodajrze color maping - musialbym miec render settings pod reka wiec nie pamietam co jak sie dokladnie nazywa a zwykle nawet nie czytam). Pytanko - jak dlugo juz to robisz ? 1
Tores Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Dunablaster - dzięki. Te parę godzin to za mało żeby jeszcze się bawić w śnieg na drzewach. Co do twojej kuchni to po detalach zapowiada się że będzie bardzo dobrze. To ta co kiedyś próbowałeś po pewnych zmianach? trosiek - możesz zarzucić jeszcze jakieś przykłady robienia śniegu? jlidesign - podoba mi się
trosiek Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Tores - np. tak jak w tamtym tutku, zaznaczamy krawędzie tylko z góry, detach as clone, nadajemy shell, albo extrude i ms x ileś tam. drugi to masz np. tutaj http://www.conceptgirl.com/tutorials/Snow3dStudioMax.pdf
buczer Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Również z całym szacunkiem........ nie gadaj, wrzucaj projekty ;) ... mały biurowiec:
SWRSC Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 taki wip, zrobiony dzisiaj w nocy, dojdą śmieci i naklejki na witrynach
jahred6 Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Wymagania klienta na pewno spełni, spoko ,ale np. Ławki, drzewka i wklejeni ludzie ble.
Razer Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 SWRSC weź wywal te foty i pokaż rendery bo jestem ciekawy :) peter_muler fajnie światło wyszło, słoneczko nie razi i render wyszedł taki "graficzny". To efekt jakiegoś postpro czy po prostu tak świecone?
Kubaswielgus Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Bardzo smutne kolory Peter, albo mój monitor kłamie. SWRSC. Interiory wychodzą ci 100 razy lepiej niż architektura.
Morphe Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 peter - wydaje mi sie ze lepsze nzipare godzin temu... co widzialem, podniosles kontrast? to dobrze, bo wcesniej wydawalo mis ie strasznie mdle... ale moze mi sie tak wydaje?
buczer Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Wydaje mi się, że to samo, tylko większa rozdzielczość.
Camel Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 (edytowane) Dunablaster - cos tam chyba jest zjechane z AA, widac to szczegolnie przy zlewie okapie. No, chyba ze to nie AA tylko nie wlaczyles clamp czy subpixel (zakladka nazywa sie bodajrze color maping - musialbym miec render settings pod reka wiec nie pamietam co jak sie dokladnie nazywa a zwykle nawet nie czytam). Pytanko - jak dlugo juz to robisz ? na razie skutek działania przez parę godzin. Jakieś 4,5h. Właśnie denerwuje mnie ciulowy AA, dzięki za podpowiedź dotyczącą ustawienia w podmenu CM,.. zobaczę to zresztą. Cholera. Zwłaszcza jak pełny obraz ma 3000px a kawałki są z cropa. Na razie instynktownie walczę z materiałami, muszę mieć samozaparcie aby dalej modelować. Teraz próbuję rozwiązać problem z chamferami. Fajnie że się znów pojawiłeś :) Tores: Nie rozumiem, po jakich zmianach? Raczej nie. Kuchnia jest nowiutka od zera i dopieroż co projektuję. Jeszcze proporce odmierzam i kombinuję położenia, wymiary. indian: zaje ramka! :) trosiek: sam też doszedłem do takowej alternatywy, że zaznaczyłem poligony z góry wedle tutoriala potem dałem detacha, extrude, ms, relax nawet. Efekt może być ale niekiedy bardzo sztucznie wychodzi w stosunku do metody śniegu w tutorialu Zimirskiego przez everów... bodajże jeśli się nie mylę, czy według Ciebie sposób jaki zaproponowałeś jest sprawdzony? :] peter_muler, Kubaswielgus: fakt.. trawa, drzewa smutną barwę przybierają -ciemne są zamiast soczystej zieleni :( EDIT: KaeMS rzeczywiście pomogła owa podpowiedź ! W sumie zapomniałem o tej istotnej opcji :/ . Dzięki. Edytowane 23 Grudzień 2009 przez Camel
Kub@ Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 (edytowane) @pinero: Niebo jest chyba źle dopasowanie. się zdaje że słońce oświetla chmury bardziej z lewej strony, natomiast całą scenę z prawej. Trochę się odcina przez to. samochód w scenie testowej jest kilka widocznych bugów, ale to dalej faza testów. model bmw by JOKER Edytowane 23 Grudzień 2009 przez Kub@
kozioo Napisano 25 Grudzień 2009 Napisano 25 Grudzień 2009 tradycyjnie, mały kawałek dużej całości ;)
Bonifatz Napisano 25 Grudzień 2009 Napisano 25 Grudzień 2009 kozioo : klasa! tylko szkoda, że takie małe
arch515 Napisano 26 Grudzień 2009 Napisano 26 Grudzień 2009 Kozio_ ładnie, pok. całość ;p ziom a nie judzisz, u mnie też kawałek „dużej” całości (ok. 40 ujęć)..Nawet nie wstępne testy, na razie praca nad modelem i materiałami cząsteczkami itd. zima wyjątkowo daje w kość. Peter_muler – czysto i kozackie podziały chodź brąz mi średnio tam pasuje i owalna obudowa drzewa, koncepcja.? A coś większego pokaże ok. końca lutego ;)..
kozioo Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 OMG, zrywa i ciasno wiąże wręcz :D Świetny klimat całości, a 2. obrazek sam zasługuje na osobny wątek!
jlidesign Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 3ds Max+ Vray+ Photoshop Nie wiem czemu ale kiedy daje wizualizacje w większym oknie to jakość jest gorsza niż ta jaką posiadam??? Na miniaturce lepiej wygląda ;)
hcpiter Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 kub@ i arch115 klasa ! kozioo-zapowiada się super, ładny klimat. jlidesign- coś poucinałeś z kadru elementy i średnio to wygląda.
Rekomendowane odpowiedzi