Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ale nie napisałeś o niej :) zatajałeś kluczowe informacje! bo doniosę na Ciebie i odbiorą Ci licencję na "Czarną ramkę"... bój się!

Napisano

jahred6 - wpuść niebieskie światło przez okno i z lewej strony kadru tak żeby powstały niebieskawe refleksy a będzie GIT :)

Loki - wizke parku robisz? ;) Ja bym tylko nasycił tą zieleń i wsio.

Napisano

Loki: ładny park Krzychu, szczególnie krzaczki. I ładna przeróbka Szymona, fajna zieleń i ramka oczywiście ;P

Kliment Woroszyłow: Wojciu piękny ślimak, zapodaj kolorową wersję.

Ode mnie przymiarka do wizualizacji butli mineralnych (wespół z niezmordowanym Pionixem) :)

 

jurajska.jpg

Napisano

testuję zestawienie kolorystyczne zieleni - i przy okazji zrobiłem sobie park zielony - bo znowu spadł śnieg we Wrocławiu.

Napisano
Buteleczka chyba powina miec poprawione IOR, bo ponad woda widac grubosc scianki buteli, i to dosc duza grubosc.

 

Masz rację. Strasznie trudno to zrobić, żeby było dobrze. A powiedz, czy wtedy butelka powinna mieć ściankę zewnętrzną i wewnętrzna? Czy tylko zewnętrzna wystarczy?

Napisano

Shell na "meszu" powinien byc dobry. Nie wiem jak w V-rayu, ale w mentalu nie powinno to byc trudne. Nawet help maxowy tlumaczy jak sie bawic IOR`em.

Napisano

zdeno fajne to! Nie widziałem tego wcześniej.

peter_f świetna bootla !

 

Ja zapuściłem test sun`a i przy okazji sprawdzałem prędkość eksportu i muszę przyznać nie jest tak wolno jak myślałem ;)

 

choinki.th.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

aż się prosi o jakis fur na tym pluszaku pressenter - bo to co jest teraz na nim psuje efekt.

 

przy okazji hcpiter trialowa wersja indygo jakieś ograniczenia ma? bo nie moge nigdzie znaleźć na ich stronie nic na ten temat?

Napisano

w indyku wiele się pozmieniało :D jest szybciej ale dalej z kaustyką czasem jest słabo :/

przynajmniej u mnie :P

podstawowe ograniczenia to watermark, i rozdziałka renderu do 0,7Mpix

Napisano

sęks za miłe słowa ;) a ja Twoją prackę w everowym konteście widziałem :D HC

press popraw słonia bo słodko się zapowiada

 

co do cieczy w butelce to przy renderowaniu vrayem polecają aby ciecz "właziła" w grubość butelki (jest to gdzieś w tutorialach na spot3d

wtedy jest poprawny efekt i nie widać grubości naczynia.

 

w fry renderze i w maxwellu powinno się robić TYLKO zewnętrzną sciankę butelki a woda jako osobny zamknięty mesh

Napisano

Oj ale dano tu nic nie pisałem... No nic ode mnie malutki test światła na zewnątrz i czających się pedobearów etc:

tlotest.jpg

 

W drzewie faktycznie przydałby się grubszy pień..

 

A na serio:

testtlo4_edit.jpg

 

Render bez tła - dodane w szopie.

Edytowane przez BiX

Napisano

fajna zieleń - chociaż drzewa fajniej by wyglądały gdyby najniższe konary zaczynały się nieco wyżej ( teraz trzeba by na kolanach pod nimi chodzić). jak robiłeś materiał liści?

 

Oświetlenie mnie się podoba, nie wiem jak innym. Troche biel za ostra.

Napisano

Te frontowe drzewa chyba zbyt soczyste, to najbardziej w tle jest ok. Światełko fajne.

Napisano
fajna zieleń - chociaż drzewa fajniej by wyglądały gdyby najniższe konary zaczynały się nieco wyżej ( teraz trzeba by na kolanach pod nimi chodzić). jak robiłeś materiał liści?

 

Oświetlenie mnie się podoba, nie wiem jak innym. Troche biel za ostra.

 

No chyba masz racje z tą wysokością najniższych konarów. Materiał liści to tylko 2sided i liście z mapą opacity. Co do bieli, owszem bo to tylko biały materiał bez niczego jeszcze.

Dzięki za opinie ;)

 

Te frontowe drzewa chyba zbyt soczyste, to najbardziej w tle jest ok. Światełko fajne

 

Problem z onyxem mam zawsze.. jak nie za gęste to za rzadke hehe, popracuje nad tym jeszcze ;) Dzięx.

Napisano

No, trzeba się trochę namęczyć żeby dobre drzewko w Onyxie zrobić, ale jak już się potrafi to można świetne drzewa trzaskać. Też trochę się z nim męczyłem (tak samo jak z xfrogiem) i rezultaty z początku były dosyć kiepskie, ale z każdym drzewem jest coraz lepiej.

Napisano

grzegerz - materiał to nic innego jak:

 

woda.jpg

 

Mapa Reflect:

 

falloff_woda.jpg

 

+ lekki bump z noise'm

 

Edit//

Oj no nie bijcie :D zapomniałem, już wrzucam. Ale racja to oczywiście FallOff.

 

 

pozdrawiam,

BiX

Edytowane przez BiX

Napisano

Posądzam, że jemu bardziej chodziło o to co znajduje się pod tajemniczym "M" przy reflect, oraz o kolory reszty. xD

 

Sz.

Napisano

Plasti, daj troche większego bumpa i będzie git

 

Moje pierwsze w życiu podejście do "podwórka" ;) I od razu pytanie, jakim sposobem uzyskać realistyczną trawę? Użyłem vrayfur i jak widać nie wyszło za dobrze...

 

11995184.jpg

Napisano

za szerokie źdźbła ( w stosunku do ich wysokości) - to tak co mi się rzuca w oczy od razu.

Napisano

to vray displacement mode, ale dzieki ciesze sie ze przynajmniej przypomina skore, zawsze mam z tym materialem problemy, tak wlasnie sadzilem ze za maly...

 

@work - fajnie wyszlo, ja stosuje wlasnie vray displace mod, pod wlasne ustawienie cellurara(kropki dadza trawe) wrzuconego w map displace'a, ustawiam wys trawy i oczywiscie tex trawy w mat slot editor....

Napisano

Hmm, wydaje mi się, że z displace źdźbła trawy będą proste jak druty... Z vrayfur można ustawić wygięcie, ale nie można (?) wybrać materiału dla wyrastających włosków... A może można, tylko nie wiem jak?

 

Edit: A jednak można ;D Spróbuję wyrenderować jeszcze raz z lepszą trawą.

Edytowane przez Tamyl91

Napisano

Dałem 2x cieńszą trawę i tym samym musiałem 2x gęściej upakować. Zmieniłem też materiał na vray2sidedmtl z transluency. Dodatkowo render o zachodzie słońca :)

 

333mov.jpg

Napisano

Cześć Kefir:) Dużo tych kont masz?

Edytowane przez Lucek

Napisano

pressenter, na mojej gównianej maszynie (jednordzeniowy Athlon 2800+ 1,85 Ghz, 768MB RAM) liczyło się jakieś 55 min w rozdzielczości 1024x768, wersja z zachodem może z 5 min krócej.

Napisano

(irr + LC) IRR high preset 70/35

adaptive amount 0.75

min samples 12

global subdiv: 1.0

 

no troszke mniej niż 48h. 2 dni robocze :)

Napisano

wygląda miodnie jak na czas pracy SWRSC, ale mam wrażenie że brakuje klatek - co chwilka szarpie kamerą nieco - czy to po kompresji tak wyszło? (widoczne zwłaszcza na samym początku filmu, jak kamera "wstaje" od stolika - i obraca się.

 

Napisz coś proszę o składaniu i kompresowaniu tego - tzn ile klatek, jaka rozdzielczość klatki, liczyłeś GI osobno (jesli tak, co ile klatek że wyszło tak "czysto") ?

Napisano

to raczej wina YT, pewnie za mały bitrate dałem czy coś, jeszcze tego dobrze nie opanowałem. Animacja ma 25 klatek na sekundę, w wersji prosto z pliku nie rwie nic.

 

klatka ma 720x432px

GI liczone osobno, IRR co 10 klatkę, w niektórych ujęciach co 15 lub 20.

 

a i tak nie dziwcie się czasem - dużo tam gotowców jest jeśli chodzi o modele.

Edytowane przez SWRSC

Napisano

też tak pomyślałem - ale ponieważ nie wrzucam nic na YT - nie byłem pewien :)

 

Jak na czas pracy i jednoosobowe zlecenie - wyszło super.

 

przy okazji ile mniej więcej na klatkę wyszło samego renderowania ? (orientacyjnie, będę wiedział do czego dążyć kiedyś)

Napisano

świerszczu, ostro jedziesz z tymi czasami. gratuluję prędkości renderingu i szybkości w przygotowaniu, przerażasz mnie człowieku :)

Napisano

Test wszystkiego (modele, materiały światło, dof) i tak się zastanawiam ile by trzeba ustawić antyaliasingu by dof nie ziarnił. Całość w mentalu. photony 5cm średnio 5mln, FG na medium. świeci tylko słońce i mrskyportal.

w8vqpy.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności