pressenter Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Takie testy światłą i materiałów... w sumie zabawa, bo dawno nic nie pokazywałem. Pozdrawiam Szymon
!Ewert Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Fajny piach. Te dziurki w budynku mi się nie podobają.
Camel Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 ta trawa tylko przedziwnie zielona i fajnie byłoby gdyby.. dać zużyty beton :)
pecet Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 test wszystkiego, narazie ustawienia draftowe to i szum gdzieniegdzie i szyb zapomniałem przyciemnić a wnętrze straszy
Touch Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 O, pontiac?:) Lampy chyba zbyt czarne jednak. Trochę jasnego 'szkła' bym jednak tam dał. Ciekaw jestem całości:) C'mon
pressenter Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 ta trawa tylko przedziwnie zielona i fajnie byłoby gdyby.. dać zużyty beton :) W żadnym wypadku. Jestem fanem Meiera, a nie Ando. Sz.
trosiek Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 no u mnie bok troszkę przejarany :) i sidewall tak dziwnie wytłuszczony.
pecet Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Touch - tak to pontiac g8, prawdopodobnie w scenie będzie jeszcze firebird '70 ale niewiem czy ogarnę dwa różne auta w jednym studio, z lampami jeszcze pokombinuje trosiek - właśnie z tym białym lakierem to ciężko wcelować w odpowiednią jasność, sidewall też mi się nie podoba i nie pasuje do profilu opony, ale to dopiero dzisiaj zauważyłem ;)
chudy Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 fajne fajne. niby zimne światło, ale nie zalatuje kostnicą :P. to wszystko drewno? lustro na suficie wprowadza chyba troche zbyt dużo zamieszania jak dla mnie
Loki Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Fajne płytki pionix, podzielił byś się informacją co to za producent i model?
pionix Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 To jasne to jest coś co wykonałem według opisu słownego który brzmiał mniej więcej tak: "Jasny ciepły kamień coś jak trawertyn z wyżłobionymi rowkami". A robi to jakiś lokalny rzemieślnik kamieniarz metodą chałupniczą w garażu :) Na te ciemne kafle miałem przepis: "grafitowe kafle - łupek o fakturze drewna ale w paski" :) I takie coś wyszło jak powyżej.
KaeMS Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Uwielbiam takie opisy. Projektant walnie opis, który dla niego niby jest jasny i czytelny a ty się człowieku męcz "o co artyście chodziło". Łazienka bardzo fajnie wyszła. Elegancki projekt. Zastanawia mnie tylko źródło ciepłego światła tuż nad podłogą - może warto byłoby pokazać skąd pochodzi ale to już drobiazg.
pionix Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 To ciepłe światło pochodzi z halogenów zamontowanych na suficie :) Nie ma żadnych dodatkowych źródeł światła po za tymi widocznymi. Niebieski kolor śwaitła to maksymalna wartośc jaka sie da ustawić w temperaturze VRayIes'a czyli 30000 K a halogeny świecą światłem o temperaturze 3000 K.
Loki Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Dzięki za szybką odpowiedź :). Wyszło fajnie na wizualizacji, zastanawiam się jak będzie z utrzymaniem higieny w tej łazience, zakładając tyle rowków i bruzd. Ale tak czy siak, obrazek fajny.
KaeMS Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Jak to jak ? Poborowy, szczoteczka i jechane :) (sorry, nie moglem się powstrzymać)
cucsoniuss Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 ChmuroTest - vrayfog Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
pressenter Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 cucsoniuss: Ta mgła świeci? Strasznie dziwnie to wygląda, tzn światło na ziemi. pecet: model fajny ale render... mocno się to wszystko w jedną brązową plamę zlewa, spróbuj jakoś bardziej wydobyć kolor pojazdu może? Ode mnie takie zabawy... . . Pozdrawiam Sz.
Loki Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 2 i 3 fajne, choć 3 ma fajniejszą paletę kolorów. Ta mgła w 1 to VrayFog?
grafik3d Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 Wiem ze to nie miejsce, ale szybko pomoc mi potrzebna, morze ktoś się spotkał z czymś takim. obiekt poly z lini-na mapie i bump nic się nie dzieje a po dodaniu displacment sami widzicie 1
pressenter Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 Dzięki Panowie. Loki to zwykły fog, ten vrayowy za długo się liczy, a po zabawie w PSie pozostawia nieznośny szum, jeśli liczy się go na samplingu poniżej 18-20. Grafik3d: to standard, nie robi się zazwyczaj terenu linią, właśnie z tego powodu. Spróbuj narzucić na to smooth->subdivide bardzo małe, i może pomoże. Jeśli nie, to narzuć na to plejna, konwertuj do EdiPoly, i cutuj z włączonym snapem. Sz.
grzegerz Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 grafik3d- na 100% pomoze ci modyfikator subdivide gdzies na 300 ustawiony, musisz podzielic ten obszar na miejsze plaszczyzny. press ma racje.
grafik3d Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 (edytowane) [quote=pressenter;922640 Grafik3d: to standard, nie robi się zazwyczaj terenu linią, właśnie z tego powodu. Spróbuj narzucić na to smooth->subdivide bardzo małe, i może pomoże. Jeśli nie, to narzuć na to plejna, konwertuj do EdiPoly, i cutuj z włączonym snapem. Sz. Podziękował. Własnie tego chciałbym uniknąć mam linie z cada i cały teren w kawałeczkach(warstwy zielen chodniki itd itp), a pokroić ten teren w maxiu ... chyba mnie to czeka GRZEGORZ zaraz potestuje tylko chyba jak zagęszcze siatkę disp tez się zageści i wyjdzie na to samo. sam juz nie wiem. Edytowane 11 Maj 2010 przez grafik3d
KaeMS Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 Press: zaje...e Grafik3d: a to nie jest przypadkiem po prostu źle dobrany noise dla displace ? Wiem, że on potrafi takie efekty dawać.
RA Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 (edytowane) grafik3d: Czasem najlepszym rozwiązaniem jest "Garment Maker" + poprawki w narożnikach. Później można nawet ładne nierówności w terenie robić. Szkoda, że nie ma czegoś co łączyłoby zalety Subdivide i Garment. Ale to podobne twory. Edytowane 11 Maj 2010 przez RA
pecet Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 pressenter - dzięki za uwagę, zmieniłem oświetlenie. W dobrą stronę ide? (ustwienia draftowe, dlatego szum i niskie aa)
arturprx2 Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 wiesz co pecet... generalnie spoko, ale jakos nie czuje żeby ten samochodzik był blaszany...
trosiek Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 Materiały świateł i felg do wymiany ale to pewnie wiesz :) Sam render do połowy jest ok. ale już dół jest no niestety słaby. Mógłbyś sie też pokusić o jakieś lekkie oświetlenie bocznych szyb. Co do lakieru to wg mnie najlepiej jest używać shellac - w pierwszym slocie materiał z troszkę zblurowanym kolorem (do tego falloff z jednym jaśniejszym, a drugim ciemniejszym kolorem) a w drugim diff czarny i bialy reflect z fresnelem. Do tego może jakieś tweaki z iorem. Ale ile osób tyle pewnie szkół robienia lakieru :)
trosiek Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 (edytowane) a ja taki jednodniowy speed, żeby nauczyć się czegoś z oświetlania exteriorów (wybaczcie szumy): wersja po postpro: Edytowane 11 Maj 2010 przez trosiek
Camel Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 pressenter: no teraz to nawet o niebo lepiej, pogratulować takich zabaw, testy nabrały życia. trosiek: to jeszcze początki, początki :) trochę czasu może nawet miesiąc to być, testów i ćwiczeń na bazie istniejących prostych exteriorów to Ci się uda. Mnie się już trochę udało, bo właśnie dłubię exterior. Oświetlenie mam spoko bardzo ale domek jeszcze do dłubania i rośliny muszą mieć poprawne materiały... w sumie wstyd mi pokazywać jeszcze tego wipa :) No i nie mam czasu, przyszło mi kolejne zlecenie :) ale cóź po 20 maja będzie czas na co i jak :)
XaoC Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 Witam! Mam chwilowe błędy i problemy z logiką animacji, więc wypróbowałem kilka renderów w mentalu, na ktorym sie nic nie znam, jak zreszta na zadnym renderze. Efekt nie tak zly, czas renderu na athlonie 1.8Ghz to jakos 1min30sek. Chcialbym jeszcze wzmocnic efekt... sztucznego, szlachetnego materialu, cos w stylu jak w "I, ROBOT". Material: Raytrace Oświetlenie: HDRI Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
plasti Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 siema szybki test materialow ciuchow, oraz ogolnej skory, model nie moj(ale przyznam ze kolezanka niezla:D) czas zabawy to z 25 min, rendery po 15 min, max 2010 vray ofkors....
Razer Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 plasti - domagam się większej ilości ujęć w butach :)
jaccunio Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 ucho od torby przenika przez palec, ale jesli ty ja tak ubrales plasti to gratulacje, bo wyglada to smakowicie
plasti Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 dobra panowie:D:D jutro cos dorzuce(smakowity kasek, wiem, wiem:D:P)
Touch Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 ale jesli ty ja tak ubrales plasti to gratulacje, bo wyglada to smakowicie Jeśli ją tak ubrał, to jest świnia i cham, że nie dał popatrzyć:D
plasti Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 spokojnie panowie, wroce z pracy i obiecuje super ujecie:D:D pohamujcie hormony do 20 gdzies :D:D
arch515 Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 spokojnie panowie, wroce z pracy i obiecuje super ujecie:D:D pohamujcie hormony do 20 gdzies :D:D To może do oferty próśb, dorzuć ładne rude włosy, no piegi..:) Będzie miło:)
NV Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 Może po prostu daj link do modelu :D Każdy sobie poobraca jak chce ;P
plasti Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 wrzuce pozniej moj, troche porzadku trza bylo zrobic, maly hasiok byl, zaoszczedze tego wam :D
grafik3d Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 I panowie na trawnik częściowo pomógł E. Triangulation i taki fragment osiedla
trosiek Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 no parę rzeczy zmieniłem i wersja ostateczna. niech troszkę większe grono się wypowie o tym może... :)
Rekomendowane odpowiedzi