gutekfiutek Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Parę czołgów które robiłem ostatnio do szuflady. Polycount~6000; textura 1024 + na koła 128x256 jak się kliknie na obrazek to większe będą:) Szukam aktualnie pracy jako lowpoly modeler (najlepiej w Warszawie) Jeśli ktoś byłby zainteresowany to niech da znać na [email protected] to podeślę portfolio. Jeśli ktoś chciałby te czołgi nabyć to proszę o kontakt. 1
ftorek Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 ja pier... ... picza... aaaa cholercia - az mi sie goraco zrobilo.... normalnie zabija... tez bym tak kcial... :) poka siatki :) ps. no moze troche przepalone tekturki... :) ps. jak bym dawal prace to bys ja od reki dostal :) - powodzenia w szukaniu
gutekfiutek Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 Przepraszam za kiepską jakość siatek, ale już nie chce mi się tego dłubać:)
polka dot Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 ostro. bajeczne malowanie, takie lp mnie jara. good job
Vorek Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 ślicznie, ślicznie. Modele jak i teksturki robią wrażenie :) Pozdrawiam
nielot007 Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 rewelacja!! ile robiles jeden model(model +tex) tak mnijewiecej ?? moglbys pokazac jeszcze choc jednego czalgu texture?? pozdro
gutekfiutek Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 Co do tekstur to zaznaczam że kupa wolnego miejsca na tex jest pozostawiona celowo. Tam miała być tex załogi, dodatkowych paczek, przyspawanego pancerza itp. Tekstury to kolor i specular. Bump/normalmapy nie robiłem. Co do czasu robienia to dokładnie nie jestem w stanie określić. Skracał się on z każdym kolejnym czołgiem:) Teraz kończę Leoparda2. W tym przypadku modelowanie+UVki ~ 15h pracy w domu (czyli duuużo rzeczy w międzyczasie:). Textura ok 8h. Z tym że chyba za bardzo pieściłem się ze szczegółami. Zaznaczam że moja praca w domu opiera się w dużej mierze na surfowaniu:) W normalnej pracy to by było ok 3 dni spokojnej pracy po 8h. Tak mi się wydaje.
Konras Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Bardzo ladnie :) Textura wyglada jak strona z "malego modelarza" ^_^ Pozdrawiam.
arcade Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Pycha :) myślę że nie będziesz miał problemów ze znalezieniem roboty :D
Remedy Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Fantastyczna robota. Aż się nie chce wychodzić z tego wątku.
Por@szek Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Klasa. 5 gwiazdek. and Imo front page. Nie tylko za wykonanie ale takze za serie ;)
Leleń Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 pozamiatane... no rekomenda jak nic. powodzenia w szukaniu pracy, choc nie jest ono potrzebne, wymiatasz! pzdr :D
SzU Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 pierwszy po prostu zabija :) swietna robota mam pytanie co do kol drugiego - czy tam sa cienie wypalone na teksturze?
gutekfiutek Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 Cienie są wypalone na wszystkich czołgach. Na P-IV są słabsze, bo za bardzo zacieniały.
Chalek Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 czolg super PS moze wrocisz do nas? ;)
chveti Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 modele i tekstury , a najbardziej ten 1 czołg zabijają :O
kurt_hectic Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 czolgi sa super... ziom, gdzie ty nie chesz wracac? w towazystwie jest nie ladnie mowic szeptem...
gutekfiutek Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 Ech, do starej pracy... niestety zdecydowałem się zostać w branży growej i wizki architektoniczne mnie nie kręcą. Tak samo jak firma w której co pół roku zmienia sie ekipa..:P Swoją drogą to z tymi odpowiedziami z firm do których wysłałem portfolio to jakiś problem jest... coś nie odpowiadają...
Por@szek Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Standard, minimum 2 tygodnie karencji, pozniej mozesz uznac ze Cie olali, ale i znam takich co po miesiacu odpowiadali ale IMO jest to na granicy olewatorstwa. Moze to pomoze : http://ww.umk.pl/~majewski/jakub/pol_lst.html Zakladajac ze szperasz w kraju.
gutekfiutek Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 Poraszek git stronka, przyda się. Jeszcze posprawdzam i powysyłam do ominiętych:D Dzięki!
ribel Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 To może to też sie przyda http://www.gamedev.pl/links.php?x=view&id=14
Temporal Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Raczej nie mam czasu by komentować prace no ale mogę zrobić wyjątek :P. Modele są naprawde super a te miodne texturki heh tylko pozazdroscić umiejętności.
ognisty Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 buzi buzi, znakomicie wyglada, w szczegolnosci pershing i te 2 panzery, is jakos mi nie przypadl do gustu... jakos tak dziwnie kolorowy przy kolach :) ale ogolnie respekt, ja tak nie umie :)
Predator Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 solidna robota jesli chodzi o texe jak rowniez konst. modelu ! gratulacje !
velrod Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 Modele powalają tylko jestem ciekawy czym robiłeś te texturki-pewnie aplet sie kłania
soda Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 Ja szukam kogos Do pracy:] Niestety pracy przez internet. Jak masz ochotę porozmawiac zapraszam na GG: 5298835.
zaki79 Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 świetna robota Gutek, 8h na tex'a mówisz..hmm.. używasz tabletu czy malujesz myszką ? :)
Gość WojciechZ Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 Sama siatka jest dobra. Ale taK naprawdę to tekstura wymiata do modeliku. Naprawdę dobra robota. Myślę że warto powysyłać CV do firm zagranicznych.
gutekfiutek Napisano 30 Październik 2006 Autor Napisano 30 Październik 2006 Tablet do malowania brudu itp. Myszki używam równolegle - tablet jest pentagrama, więc mogę zapomnieć o dokładniejszym malowaniu. Ale do brudzenia jest dobry. A te 8h to wyrabiałem przy ostatnich czołgach (pershing, pantera...) Te pierwsze (is2, jeszcze był niepokazany ft17) to robiłem duuużo dłużej. Po prostu nie trzeba się pieścić - człowiek siedzi nad szczegółem którego potem zupełnie nie widać:) A co do firm zagranicznych to zaczynam sie poważnie zastanawiać. Tylko prawdę mówiąc mam sporo braków i musze jeszcze paru rzeczy się nauczyć:)
Gość _Kreska_ Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 braków? nie wiem gdzie masz te braki ale na pewno tu ich nie widać. Teksturki piekne żeś wymalował, solidna robota! powodzenia w szukanie roboty!
Hynol Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 A co do firm zagranicznych to zaczynam sie poważnie zastanawiać. Tylko prawdę mówiąc mam sporo braków i musze jeszcze paru rzeczy się nauczyć:) Tak naprawde wielu rzeczy można się nauczyć dopiero w firmie. Zainstaluj się na pare miesięcy w jakiejś robocie niedaleko (nawet za gówniane pieniądze). To potem dobrze wygląda w CV. Doświadczenie pracy w zespole i przy projektach LP jest bardzo istotne dla pracodawcy. Nawet często istotniejsze niż prace z portfolio. A masz potencjał - czołgi są bardzo ładne (przyciemniłbym teksture kół ISowi). Wypal im shadowmapy w rozdziałce 256x256 - będą wyglądać dużo lepiej. Obecnie nie ma co się pieścić z oszczędnością. Jak model ma 6000 poly to spokojnie możesz mu zaaplikować większe tekstury.
gutekfiutek Napisano 26 Listopad 2006 Autor Napisano 26 Listopad 2006 co do pracy za granicą to aktualnie wszystko dopinam:D dzięki za rady. Zobaczymy jak bedzie...
floo Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 Bravo!!!! Robi wrażenie... sam chce zrobić czołgi, ale nie wiem czy zaczne jak to zobaczyłem...
gutekfiutek Napisano 28 Listopad 2006 Autor Napisano 28 Listopad 2006 stary jakbym myslał tak jak ty to bym nic w zyciu nie zrobił:) Nie pokazałem tu pierwszego czołgu który zrobiłem a drugi to był IS2 i w\idać że najsłabszy
smart Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Nie wiedziałem że z ciebie taki zdolniacha.Lubie taką ziarnice na teksturch. Wypas po pachy:D pozdro
CzAk1 Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 Modele super a textura dech zapiera. Troche może przesadziłeś z rdzą...ale to już takie czepianie się na siłe;)
gutekfiutek Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Napisano 28 Grudzień 2006 ech co do pracy to zdecydowałem się raczej na wyjazd... Zobaczymy ja bedzie, na razie bylem na interview w jednej firmie, teraz czekam na decyzje, ale w międzyczasie podeślę portfolio do innych.. bo tutaj to sie załamałem "reakcją" na portfolio:P albo zlewają, albo mam robić jakieś mega pracki próbne - oczywiście za free..
piksar Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 jedź w świat tu może byc tylko smieszniej ja bym dawno pojechal gdyby nie dziecko powodzenia
ledyr Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 racja, jedz w swiat i przysylaj pocztówki z róznych miast hehe
Por@szek Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Gutek, witam w realiach polskich gdzie wszyscy maja cie w dupie i wymagaja nie wiadomo jakich gwiazdek z nieba placac jak za spinacze do papieru. Przykladowo nie daleko bo za zachodnia granica za te sama prace nie dosc, ze sie dostaje sensowne wynagrodzenie to i wspolpraca jest o wiele owocniejsza, przyjemniejsza. Przykre ale prawdziwe.
Dziadek Stal Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 E tam, biadolenie. Jedzcie, jedzcie, wiecej roboty zostanie tutaj. Khe,khe, prawda jest taka, ze polskie firmy faktycznie nie maja profesjonalnych dzialow HR i masa portfolio wpada jak w czelusc, a to, bo nie ma czasu tego obejrzec, a to z innych powodow. Mozna sie z tego powodu rozplakac jak dziewcze o modrych oczach, a mozna po prostu wziac ten fakt do rownania i z gory zalozyc, ze trzeba wlozyc wiecej pracy, zeby sie gdzies przebic. Ot chocby zrobic cos dla testu. Wielkie mi halo. Juz po tym biadoleniu widac ze jestesmy w unii a ja ze wspomnieniami pracy po 3 miechy za grosze na okresach probnych jestem juz ginacym dinozaurem. Khe,khe. Najsensowniej z tego co tu widze napisal Hynol. Zeby bylo jasne, na ile widze mym kaprawym krotkowzrocznym okiem to modeliki masz zacne, i wczesniej czy pozniej prace na zachodzie dostaniesz, ale z tego co widze w "branzy" nie pracowales i imo sensowniej gdzies sie zaczepic, liznac warsztatu, zlapac doswiadczenia, zbudowac duze portfolio - kokosow sie nie spodziewaj, ale - raz nie musisz od razu wszystkiego rzucac, a dwa - a po pol roku czy roku doswiadczenia - wachlarz miejsc gdzie bedziesz mogl uderzyc i mozliwa kaska beda wieksze. Tak se zahaczylem o watek. Bez urazy. salut Dziadek Stal
gutekfiutek Napisano 2 Styczeń 2007 Autor Napisano 2 Styczeń 2007 Dziadku, ja jadę właśnie (oprócz kasy) z powodu ogromnego "profesjonalizmu" polskiego managementu w firmach z game developmentu. Burdel w rekrutacji jest chyba (moim zdaniem) pochodną burdelu w całej firmie. Jeśli w Polsce pierwsza firma odpowiada mi po 3 tygodniach, a firma z UK po 2-3 dniach od wysłania portfolia to o co kamon? Nie wiem, może nie w pełi uświadamiasz sobie różnicę w zarobkach:P Prawda jest taka że 3-4-5 lat pracy tutaj = 1 rok pracy np w UK. Dodatkowo życie na wyższym poziomie:) I mniejszy burdel. BTW jak można ocenić na podstawie paru obrazków (nie portfolia!) czy autor pracował w branży? To zaczyna mnie przerażać, bo może moje portfolio jest w Polsce oglądane przez podobnie myślących ludzi? Co do prac testowych, to po to wysyłam portfolio żeby pokazać co potrafię. Okres próbny służy weryfikacji tego. Lecę się jeszcze wypłakać.:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się