Napisano 26 Październik 200618 l Parę czołgów które robiłem ostatnio do szuflady. Polycount~6000; textura 1024 + na koła 128x256 jak się kliknie na obrazek to większe będą:) Szukam aktualnie pracy jako lowpoly modeler (najlepiej w Warszawie) Jeśli ktoś byłby zainteresowany to niech da znać na [email protected] to podeślę portfolio. Jeśli ktoś chciałby te czołgi nabyć to proszę o kontakt.
Napisano 26 Październik 200618 l ja pier... ... picza... aaaa cholercia - az mi sie goraco zrobilo.... normalnie zabija... tez bym tak kcial... :) poka siatki :) ps. no moze troche przepalone tekturki... :) ps. jak bym dawal prace to bys ja od reki dostal :) - powodzenia w szukaniu
Napisano 26 Październik 200618 l Autor Przepraszam za kiepską jakość siatek, ale już nie chce mi się tego dłubać:)
Napisano 26 Październik 200618 l ślicznie, ślicznie. Modele jak i teksturki robią wrażenie :) Pozdrawiam
Napisano 26 Październik 200618 l rewelacja!! ile robiles jeden model(model +tex) tak mnijewiecej ?? moglbys pokazac jeszcze choc jednego czalgu texture?? pozdro
Napisano 26 Październik 200618 l Autor Co do tekstur to zaznaczam że kupa wolnego miejsca na tex jest pozostawiona celowo. Tam miała być tex załogi, dodatkowych paczek, przyspawanego pancerza itp. Tekstury to kolor i specular. Bump/normalmapy nie robiłem. Co do czasu robienia to dokładnie nie jestem w stanie określić. Skracał się on z każdym kolejnym czołgiem:) Teraz kończę Leoparda2. W tym przypadku modelowanie+UVki ~ 15h pracy w domu (czyli duuużo rzeczy w międzyczasie:). Textura ok 8h. Z tym że chyba za bardzo pieściłem się ze szczegółami. Zaznaczam że moja praca w domu opiera się w dużej mierze na surfowaniu:) W normalnej pracy to by było ok 3 dni spokojnej pracy po 8h. Tak mi się wydaje.
Napisano 26 Październik 200618 l Bardzo ladnie :) Textura wyglada jak strona z "malego modelarza" ^_^ Pozdrawiam.
Napisano 26 Październik 200618 l Pycha :) myślę że nie będziesz miał problemów ze znalezieniem roboty :D
Napisano 26 Październik 200618 l Klasa. 5 gwiazdek. and Imo front page. Nie tylko za wykonanie ale takze za serie ;)
Napisano 26 Październik 200618 l pozamiatane... no rekomenda jak nic. powodzenia w szukaniu pracy, choc nie jest ono potrzebne, wymiatasz! pzdr :D
Napisano 26 Październik 200618 l pierwszy po prostu zabija :) swietna robota mam pytanie co do kol drugiego - czy tam sa cienie wypalone na teksturze?
Napisano 26 Październik 200618 l Autor Cienie są wypalone na wszystkich czołgach. Na P-IV są słabsze, bo za bardzo zacieniały.
Napisano 26 Październik 200618 l czolgi sa super... ziom, gdzie ty nie chesz wracac? w towazystwie jest nie ladnie mowic szeptem...
Napisano 26 Październik 200618 l Autor Ech, do starej pracy... niestety zdecydowałem się zostać w branży growej i wizki architektoniczne mnie nie kręcą. Tak samo jak firma w której co pół roku zmienia sie ekipa..:P Swoją drogą to z tymi odpowiedziami z firm do których wysłałem portfolio to jakiś problem jest... coś nie odpowiadają...
Napisano 26 Październik 200618 l Standard, minimum 2 tygodnie karencji, pozniej mozesz uznac ze Cie olali, ale i znam takich co po miesiacu odpowiadali ale IMO jest to na granicy olewatorstwa. Moze to pomoze : http://ww.umk.pl/~majewski/jakub/pol_lst.html Zakladajac ze szperasz w kraju.
Napisano 26 Październik 200618 l Autor Poraszek git stronka, przyda się. Jeszcze posprawdzam i powysyłam do ominiętych:D Dzięki!
Napisano 26 Październik 200618 l To może to też sie przyda http://www.gamedev.pl/links.php?x=view&id=14
Napisano 26 Październik 200618 l Raczej nie mam czasu by komentować prace no ale mogę zrobić wyjątek :P. Modele są naprawde super a te miodne texturki heh tylko pozazdroscić umiejętności.
Napisano 26 Październik 200618 l buzi buzi, znakomicie wyglada, w szczegolnosci pershing i te 2 panzery, is jakos mi nie przypadl do gustu... jakos tak dziwnie kolorowy przy kolach :) ale ogolnie respekt, ja tak nie umie :)
Napisano 27 Październik 200618 l solidna robota jesli chodzi o texe jak rowniez konst. modelu ! gratulacje !
Napisano 27 Październik 200618 l Modele powalają tylko jestem ciekawy czym robiłeś te texturki-pewnie aplet sie kłania
Napisano 27 Październik 200618 l Ja szukam kogos Do pracy:] Niestety pracy przez internet. Jak masz ochotę porozmawiac zapraszam na GG: 5298835.
Napisano 29 Październik 200618 l świetna robota Gutek, 8h na tex'a mówisz..hmm.. używasz tabletu czy malujesz myszką ? :)
Napisano 30 Październik 200618 l Sama siatka jest dobra. Ale taK naprawdę to tekstura wymiata do modeliku. Naprawdę dobra robota. Myślę że warto powysyłać CV do firm zagranicznych.
Napisano 30 Październik 200618 l Autor Tablet do malowania brudu itp. Myszki używam równolegle - tablet jest pentagrama, więc mogę zapomnieć o dokładniejszym malowaniu. Ale do brudzenia jest dobry. A te 8h to wyrabiałem przy ostatnich czołgach (pershing, pantera...) Te pierwsze (is2, jeszcze był niepokazany ft17) to robiłem duuużo dłużej. Po prostu nie trzeba się pieścić - człowiek siedzi nad szczegółem którego potem zupełnie nie widać:) A co do firm zagranicznych to zaczynam sie poważnie zastanawiać. Tylko prawdę mówiąc mam sporo braków i musze jeszcze paru rzeczy się nauczyć:)
Napisano 30 Październik 200618 l braków? nie wiem gdzie masz te braki ale na pewno tu ich nie widać. Teksturki piekne żeś wymalował, solidna robota! powodzenia w szukanie roboty!
Napisano 23 Listopad 200618 l A co do firm zagranicznych to zaczynam sie poważnie zastanawiać. Tylko prawdę mówiąc mam sporo braków i musze jeszcze paru rzeczy się nauczyć:) Tak naprawde wielu rzeczy można się nauczyć dopiero w firmie. Zainstaluj się na pare miesięcy w jakiejś robocie niedaleko (nawet za gówniane pieniądze). To potem dobrze wygląda w CV. Doświadczenie pracy w zespole i przy projektach LP jest bardzo istotne dla pracodawcy. Nawet często istotniejsze niż prace z portfolio. A masz potencjał - czołgi są bardzo ładne (przyciemniłbym teksture kół ISowi). Wypal im shadowmapy w rozdziałce 256x256 - będą wyglądać dużo lepiej. Obecnie nie ma co się pieścić z oszczędnością. Jak model ma 6000 poly to spokojnie możesz mu zaaplikować większe tekstury.
Napisano 26 Listopad 200618 l Autor co do pracy za granicą to aktualnie wszystko dopinam:D dzięki za rady. Zobaczymy jak bedzie...
Napisano 27 Listopad 200618 l Bravo!!!! Robi wrażenie... sam chce zrobić czołgi, ale nie wiem czy zaczne jak to zobaczyłem...
Napisano 28 Listopad 200618 l Autor stary jakbym myslał tak jak ty to bym nic w zyciu nie zrobił:) Nie pokazałem tu pierwszego czołgu który zrobiłem a drugi to był IS2 i w\idać że najsłabszy
Napisano 23 Grudzień 200618 l Nie wiedziałem że z ciebie taki zdolniacha.Lubie taką ziarnice na teksturch. Wypas po pachy:D pozdro
Napisano 27 Grudzień 200618 l Modele super a textura dech zapiera. Troche może przesadziłeś z rdzą...ale to już takie czepianie się na siłe;)
Napisano 28 Grudzień 200618 l Autor ech co do pracy to zdecydowałem się raczej na wyjazd... Zobaczymy ja bedzie, na razie bylem na interview w jednej firmie, teraz czekam na decyzje, ale w międzyczasie podeślę portfolio do innych.. bo tutaj to sie załamałem "reakcją" na portfolio:P albo zlewają, albo mam robić jakieś mega pracki próbne - oczywiście za free..
Napisano 28 Grudzień 200618 l jedź w świat tu może byc tylko smieszniej ja bym dawno pojechal gdyby nie dziecko powodzenia
Napisano 28 Grudzień 200618 l Gutek, witam w realiach polskich gdzie wszyscy maja cie w dupie i wymagaja nie wiadomo jakich gwiazdek z nieba placac jak za spinacze do papieru. Przykladowo nie daleko bo za zachodnia granica za te sama prace nie dosc, ze sie dostaje sensowne wynagrodzenie to i wspolpraca jest o wiele owocniejsza, przyjemniejsza. Przykre ale prawdziwe.
Napisano 28 Grudzień 200618 l E tam, biadolenie. Jedzcie, jedzcie, wiecej roboty zostanie tutaj. Khe,khe, prawda jest taka, ze polskie firmy faktycznie nie maja profesjonalnych dzialow HR i masa portfolio wpada jak w czelusc, a to, bo nie ma czasu tego obejrzec, a to z innych powodow. Mozna sie z tego powodu rozplakac jak dziewcze o modrych oczach, a mozna po prostu wziac ten fakt do rownania i z gory zalozyc, ze trzeba wlozyc wiecej pracy, zeby sie gdzies przebic. Ot chocby zrobic cos dla testu. Wielkie mi halo. Juz po tym biadoleniu widac ze jestesmy w unii a ja ze wspomnieniami pracy po 3 miechy za grosze na okresach probnych jestem juz ginacym dinozaurem. Khe,khe. Najsensowniej z tego co tu widze napisal Hynol. Zeby bylo jasne, na ile widze mym kaprawym krotkowzrocznym okiem to modeliki masz zacne, i wczesniej czy pozniej prace na zachodzie dostaniesz, ale z tego co widze w "branzy" nie pracowales i imo sensowniej gdzies sie zaczepic, liznac warsztatu, zlapac doswiadczenia, zbudowac duze portfolio - kokosow sie nie spodziewaj, ale - raz nie musisz od razu wszystkiego rzucac, a dwa - a po pol roku czy roku doswiadczenia - wachlarz miejsc gdzie bedziesz mogl uderzyc i mozliwa kaska beda wieksze. Tak se zahaczylem o watek. Bez urazy. salut Dziadek Stal
Napisano 2 Styczeń 200718 l Autor Dziadku, ja jadę właśnie (oprócz kasy) z powodu ogromnego "profesjonalizmu" polskiego managementu w firmach z game developmentu. Burdel w rekrutacji jest chyba (moim zdaniem) pochodną burdelu w całej firmie. Jeśli w Polsce pierwsza firma odpowiada mi po 3 tygodniach, a firma z UK po 2-3 dniach od wysłania portfolia to o co kamon? Nie wiem, może nie w pełi uświadamiasz sobie różnicę w zarobkach:P Prawda jest taka że 3-4-5 lat pracy tutaj = 1 rok pracy np w UK. Dodatkowo życie na wyższym poziomie:) I mniejszy burdel. BTW jak można ocenić na podstawie paru obrazków (nie portfolia!) czy autor pracował w branży? To zaczyna mnie przerażać, bo może moje portfolio jest w Polsce oglądane przez podobnie myślących ludzi? Co do prac testowych, to po to wysyłam portfolio żeby pokazać co potrafię. Okres próbny służy weryfikacji tego. Lecę się jeszcze wypłakać.:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto