iniside Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 Arab Street (UDK). Na podstawie tego: http://gamersblock.net/gamefluid/wp-content/uploads/2009/09/assassin_officeexterior.jpg
KMiklas Napisano 22 Sierpień 2012 Napisano 22 Sierpień 2012 sculpt: Trzeba poćwiczyć bo zapomniałem trochę z gejmartu :) 7k tri, nie optymalizowałem, to raczej ćwiczenie sculptu i wypalania.
iniside Napisano 31 Sierpień 2012 Napisano 31 Sierpień 2012 Stormblade: W Maya. Postanowiłem sie jej nauczyć.
Szyx Napisano 31 Sierpień 2012 Napisano 31 Sierpień 2012 @Iniside: Łał, to lowpoly? Możesz pokazać siatkę? Podobają mi się takie techniczne, szczegółowe modele. Spider-man, którym cały czas się bawię, szczególnie komiksowymi shaderami.
olaf Napisano 31 Sierpień 2012 Napisano 31 Sierpień 2012 ogolnie cały zdeformowany ale pasuje do kreski z lat 2000+ poza bicepsami i biodrami ktore sa jednak nieco fatalne.
iniside Napisano 31 Sierpień 2012 Napisano 31 Sierpień 2012 @Iniside: Łał, to lowpoly? Możesz pokazać siatkę? Podobają mi się takie techniczne, szczegółowe modele. To jest HP. Low poly będe teraz męczył.
floo Napisano 31 Sierpień 2012 Napisano 31 Sierpień 2012 @iniside model ma potencjał i popracował bym jeszcze nad anatomią, naprawdę warto. :) Dodam że paluszki wydają się być mało wiarygodne.
iniside Napisano 1 Wrzesień 2012 Napisano 1 Wrzesień 2012 A co miałbym poprawić ? Bo ja już zostawiłem, jak jest bo więcej na zdjęciach sie dopatrzyć nie mogłem i pomyślałem, że ewntualną reszte (insygnia etc), zrobie już na teksturze jak będe w mudboxie teksturował.
KMiklas Napisano 1 Wrzesień 2012 Napisano 1 Wrzesień 2012 @inside: floo miał na myśli chyba post Szyxa, bo paluszków i anatomii raczej nie dopasuje do tego pojazdu. ;) :)
floo Napisano 1 Wrzesień 2012 Napisano 1 Wrzesień 2012 @iniside to chyba nowy bug na forum :P Oczywiście chodziło o post Szyx.
Arthus Napisano 2 Wrzesień 2012 Napisano 2 Wrzesień 2012 Tą trójkę powinieneś dać bardziej ostrą, concept ma dobrą. O wiele bardziej pasuje do tego typu broni.
iniside Napisano 10 Wrzesień 2012 Napisano 10 Wrzesień 2012 Przerobiłem całość w 3ds max. Zrobiłem taki lowpoly (jeszcze nic nie wypalałem) I wyszło tak mniej-wiecej 24k trisow. Moglbym pousuwac te rozne dekoracje (rury, itd), ale troche tak imo biednie by sie bez tego zrobiło. Co myślicie ?
PIraT Napisano 10 Wrzesień 2012 Napisano 10 Wrzesień 2012 Zawiasy z boku bym wywalił, resztę zostaw. Hpoly wygląda świetnie, aczkolwiek design lufy miażdży ;D
Levus Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Inside: Ja bym te zawiasy co Pirat pisze zostawił akurat, bo to odstający element, 3-5 wersji na uvce zeby nie bylo zbytniej powtarzalnosci i git. Jest za to sporo innych rzeczy, które można zoptymalizować, np płaskie powierzchnie, niektóre cylindy. A geo które się zyska już lepiej w chamfery na krawędziach głównej bryły wsadził, nie będzie tak kantami ostrymi walić. 24k na taki obiekt to żadna dragedia, można jeszcze dołożyć. Geometrię dokładamy tam, gdzie jest to widoczne, inaczej mówiąc odstaje, wpływa na sylwetkę i kontur. Pamiętaj, żeby rozsunąć uvke na dwie części, tam gdzie jest ostry kant i łączą się smoothgrupy, wówczas się ładnie przepali, inaczej będzie widać cięcie. Jak mirrorujesz, to też uważaj, żeby zmirrorowane elementy nie były obok siebie, np, przód cały nie może być na mirrorze bo się motylki porobią w okolicach seama:), za to boki tak. Uploaded with ImageShack.us
PIraT Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Inside: Ja bym te zawiasy co Pirat pisze zostawił akurat, bo to odstający element, 3-5 wersji na uvce zeby nie bylo zbytniej powtarzalnosci i git. Uploaded with ImageShack.us Miałem na myśli te fioletowe nad kółkami (przecina je żółty edge ;) )
iniside Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Dzięki w sumie już wypaliłem, ale narazie zostawiłem do czasu aż kupie ndo2, trial sie skonczył i odkryłem ze bez tego nie da sie pracować :D. Jak skończe to napisze małe post mortem, bo już widze, że mogłem sporo rzeczy zrobić inaczej, lepiej i szybciej, ale to później.
Levus Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 Miałem na myśli te fioletowe nad kółkami (przecina je żółty edge ;) ) A, tych to nie zauważyłem, myślałem, że ten niższy rząd. No i masz rację, sporo ogólnie jest takich elementów płaskich niepotrzebnych na geo.
Idaho Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 Dzięki w sumie już wypaliłem, ale narazie zostawiłem do czasu aż kupie ndo2, trial sie skonczył i odkryłem ze bez tego nie da sie pracować :D. Którą bierzesz licencję Commercial czy freelancer ? Jakie jest kryterium rozróżnienia ? Co polecacie dla jednoosobowej działalności (tzn którą licencję)?
iniside Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 Którą bierzesz licencję Commercial czy freelancer ? Jakie jest kryterium rozróżnienia ? Co polecacie dla jednoosobowej działalności (tzn którą licencję)? Dla jednosobowej to freelancer. Commercial jest dla zespołów.
A3RO Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 Pojazd w UDK. Celem było sporządzenie podobnego zestawu jak w BF3. [video=youtube_share;ptr4ZfuiVgM]
A3RO Napisano 1 Listopad 2012 Napisano 1 Listopad 2012 Kontynuując wątek wyżej, dodałem broń(m60), 3rd person mesh, 1st person arms, animację rąk, posklejałem dostępny kod w sieci aby działało przeładowanie i animacja rąk. Trochę akcji z CTF. Proszę o komentarze. [video=youtube_share;zuLDtF3afwU]
Gość Accoun Napisano 3 Listopad 2012 Napisano 3 Listopad 2012 (edytowane) (w sumie na chwilę przełączyłem na ten ciemny kolor i zapomniałem przełączyć z powrotem) Generalnie to nigdy jakoś specjalnie dobry nie byłem, ale frajdę mi to sprawiało. Od dobrych paru lat nie dotykałem MAXa - komp mi umarł, a mam teraz tylko netbooka. Tak więc nic mi po licencji studenckiej, której teraz mogę używać (aż Mudboxa obadałem z ciekawości, bo jest mniejszy - wymaga grafy od Nvidii/ATI, na integrze od Intela nawet nie pójdzie). :-/ Z ciekawości przeglądałem na Polycouncie temat Koniec końców przypomniałem sobie o starym, ograniczonym Gmaxie i na tym jadę... ...musiałem się wyżalić... Edytowane 3 Listopad 2012 przez Accoun
Maxoss Napisano 19 Listopad 2012 Napisano 19 Listopad 2012 (edytowane) Ostatnio, jakies 4 miechy temu tworzylem modele tak dla siebie, ogladajac kilka tutorial zwiazane z teksturowaniem w PS od podstaw bez zadnych stockow. Pozniej wzialem sie za tworzenie modelu zolnierza (render bez AO, za co z gory przepraszam) Oraz niedokonczony G36C : Odkad jestem w niezaleznej grupie (jakies 25 osob), ktora pracuje nad swoja wlasna gra nie mam czasu na tworzenie swoich wlasnych modeli. Efekty pracy nad gra sa, lecz prace nad silnikiem nadal trwaja. Edytowane 19 Listopad 2012 przez Maxoss
iniside Napisano 24 Marzec 2013 Napisano 24 Marzec 2013 Heh. Skopiowałem z oryginalnego setu Valve. Moze troche zle uzylem :D.
PIraT Napisano 24 Marzec 2013 Napisano 24 Marzec 2013 Skopiowałem z oryginalnego setu Valve. heh... :D http://www.dota2-utilities.com/wp-content/uploads/2011/11/dota2-warlock42.jpg http://media.steampowered.com/apps/dota2/workshop/Dota2CharacterArtGuide.pdf
rice Napisano 8 Kwiecień 2013 Napisano 8 Kwiecień 2013 postanowilem tez cos do doty porobic taki concepcik sobie naskrobalem ze dwa dni temu a tutaj z dzisiaj progresik z rakieta do tenisa kazdy feedback mile widziany, pozdro
iniside Napisano 6 Wrzesień 2013 Napisano 6 Wrzesień 2013 Ot taki mały czołg: W zasadzie to w tej chwili nad nim nie pracuje, ale trzeba go jeszcze zrigowac, zanimowac, i poprawić shader/materiał.
mirach Napisano 6 Wrzesień 2013 Napisano 6 Wrzesień 2013 Super paletka dla Ogra, w ogole jedna z moich ulubionych postaci :)
Idlero Napisano 12 Wrzesień 2013 Napisano 12 Wrzesień 2013 taka scenke robie Popracował bym nad teksturą drewna żeby nie była tak jednolita i trochę więcej kontrastu. Nie podążał bym tak sztywno za konceptem(właśnie jeśli chodzi o tekstury). Jakiego silnika chcesz użyć? bądź używasz? Po screenie widzę że może to być unity ale pewności nie mam może być równie dobrze jakiś view port. http://wiki.polycount.com/TexturingTutorials?action=AttachFile&do=view&target=handpaint_softlight-saiainoshi.gif http://wiki.polycount.com/TexturingTutorials?action=AttachFile&do=view&target=handpaint_more-color-saiainoshi.jpg Po za tym całkiem niezła praca na Noob Challenge, powodzenia :D
mirach Napisano 16 Październik 2013 Napisano 16 Październik 2013 To ja sie wezme i pochwale, zrobilem dla testu swoj item do Doty :) Odrazu mowie ze gameartowiec ze mnie nie jest i byl to w zasadzie pierwszy od paru ladnych lat przedmiot ktory mi bylo dane robic. Jestem swiadomy wielu bledow (a pewnie jeszcze wiecej jestem nie swiadomy), ale pokazac zawsze mozna. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=184115964
floo Napisano 16 Październik 2013 Napisano 16 Październik 2013 @mirach no ładnie! jak na początek to zacny modelik, tylko kolorek teksturki mi nie leży.
iniside Napisano 27 Listopad 2013 Napisano 27 Listopad 2013 Pewnie kazdy sie domyslil ze to na aktualny noob challenge :D.
Kilpo45 Napisano 29 Listopad 2013 Napisano 29 Listopad 2013 Modelik zrobiony przez Miracha jest świetny ! Dobrze dopracowany i tekturka na nim kompletnie mi nie przeszkadza, można powiedzieć, że nawet pasuje :D
Hatred Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 jol niewiem czemu ale tylko w swieta mam tyle czasu zeby dotrzec az tu :D ja sobie odswiezam stare modele do nowo kompletowanego folia....trochu to jeszcze potrwa a tu male sample: wip galeria na hubie: http://hatred.cghub.com/images/
DreamLoveKit Napisano 25 Marzec 2014 Napisano 25 Marzec 2014 Epic 5 o'clock:) //szybka zabawa z materiałami w UE4; Max/Zbrush/XN/handplane3d/UE4
Karakan Napisano 16 Czerwiec 2014 Napisano 16 Czerwiec 2014 Jeden z modeli do gry przy której pracuję. HP i LP z gry (3,5k trisów razem z dwiema sztukami broni). Bez skinowania. Tekstury malowane ręcznie. Zdaję sobie sprawę, że ani HP ani tekstury nie są jakoś super dopicowane, ale takich postaci jest w grze od cholery, więc na cały taki model (rzeźbienie, retopologia, malowanie, tekstury) schodzi mi zwykle 3-5 dni w zależności od stopnia skomplikowania. A i postacie są w grze widoczne z daleka i pod kątem z góry (strategia turowa, a la Age of Wonders). W sumie sculpt chyba bardziej speedem można nazwać ;) Anyway:
Gomez Napisano 15 Maj 2015 Napisano 15 Maj 2015 Hej. Ja tak skromnie tylko gifem zarzuce. Jak dostane pozwolenie to wrzuce screeny postaci.
Bombel Napisano 16 Październik 2015 Napisano 16 Październik 2015 Siema Robiłem kiedyś model HP z takiego odjechanego konceptu: Teraz, w ramach nauki wypiekania normalek w modo i standard shadera w unity5 wziąłem ten model na warsztat. Na razie mam LowPoly + normalka i AO. Bawie sie kolorem i chciałbym usłyszeć wasze opinie, albedo i specular/gloss nie maja na razie tekstur, tylko wartości całkowite. Tak to wygląda w Unity: 360 stopni: pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się