Napisano 4 Sierpień 200816 l No wypasik .... do portfolia :D a dziasla :D nie kce mi sie tego zmieniac stare to nie tykam sie :D moze duzo "miensa" jadl :D a co robote zmieniasz ? :) Pozdro
Napisano 4 Sierpień 200816 l jeszcze nie ale powoli mozna by sie rozejzec co i jak w swiecie oferuja :D
Napisano 4 Sierpień 200816 l Hatred -> a to nie ten stwór coś go na sobie wzorował? Biegałeś wtedy jak poparzony w poszukiwaniu lustra przed zaczęciem teksturowania?
Napisano 4 Sierpień 200816 l łomatko, prawie jak zmartwychwstanie :D Krzysztofie, a zrobze no swoj autoporter w czydelowpoly
Napisano 5 Sierpień 200816 l trochu łikendowych pecynek: główka dla postaci głównego bohatera do pewnego projektu: kilka, procz jednej, z kilkunastu szybkich niedorobionych pecynek: szort video test dla morfingu z normal mapami: http://rapidshare.com/files/135068325/trzy_w_jednym.avi.html :o)
Napisano 5 Sierpień 200816 l LoL ch**jo nosy!:D:D:D A jak sie pytalem czy ta pecynka to do "tego" projektu to zaprzeczyłes...oj ti ti niedobry...
Napisano 5 Sierpień 200816 l Kilka główek naprawdę fajnych, a ta pomalowana rewelacja. Pewnie o projekt nie mam co pytać... Pozdrawiam.
Napisano 6 Sierpień 200816 l Czy jeden z nich miał wyglądać jak Bruce Willis ? Bo mi się tak jakoś od razu skojarzył. Świetne łepki
Napisano 6 Sierpień 200816 l donMario - pierwsza głowa to chyba najładniejsza game artowa jaką widziałem ale GDZIE JEST CHARGER? :D
Napisano 6 Sierpień 200816 l DonMario - ta poteksturowana glowa fajna, ale moim zdaniem nie nadaje sie na glownego Bohatera, Ktory Ratuje Swiat. Glownie przez to ze ma taki zulowaty wyglad, a przedewszystkim przez zbyt waska zuchwe. Wyglada troche szczurowato. A pozostale no to takie niedopracowane. I chyba chodzilo Ci o pacynki, takie na palec, a nie o pecynki, czyli grudki czegos. Wiem, cham ze mnie.
Napisano 6 Sierpień 200816 l dzięki panowie :), Ex3 bardzo dobre skojazenie , dokladnie zaczolem go robic na bruca ale cos nie wyszedl wiec nie pociągnowlem dalej, Freedom Fighter , no charger padł na razie , coś nie moge sie zabrać do niego bo nie mam kompletnie pomyslu co z nim zrobić :\ , jednak mam nadzieje z koncem wakcji zamkąc go zeby juz za mną nie chodził ;) Luki Luki sie tak słada ze bohater nie bedzie ratował swiata a siebie przed nim :D, wygląd zółtawy fioletowy czy inny nie ma zanczenia , postac bedzie widoczna z odleglsoci w sumie , a sama zmiana odcienia nie stanowi problemu , np na obrazku 2 ma puszczony multiply rgb dzieki czemu juz ma inny odcien, szczur nie szczur to juz rzecz gustu :), jak najbardziej pecynki mialem na mysli, no by jak by to brzmailo np dostać z pacynki a dostać pecyny hehe, w kazdym razie dzi ze koments rozweselił mnie :D
Napisano 6 Sierpień 200816 l DonMario - w wiekszosci gier jest tak jak pisalem stad i wyglad glownych bohaterow jest mocno zestandaryzowany. Albo macho, albo pierdola ktora staje sie macho, nic pomiedzy. Na macho ten Twoj koles nie pasuje. Takich komentarzy uczylem sie od najlepszych;) i smieszne jest to ze jesli sa w stosunku do Ciebie to sie ni cholery nie zgadzasz, ale patrzac z boku trzeba czasem przyznac racje. Niby szerokosc szczeki to duperel, ale mysle ze w powaznym filmowym i growym designie postaci, nawet o mniejsze sprawy sie troszcza.
Napisano 6 Sierpień 200816 l nie twierdze ze nie masz racji i nie o to chodzi ze sie nie zgadzam, po prostu ja nie pracuje w zadnej mega firmie ktora robi top mega wypas hity gdzie liczy się kazdy element i gdzie wszyskto od początku do końca trzyma się jakiegos nie wiem schematu czy wizerunku sprawdzonego , ta główka idze do projektu z ktorego nie wiem czy wogle cokolwiek wypali a jesli wypali to nie bedzie to napewno hjakis hit czy cos, podchodze do tego na luzie calkowicie, robie tak jak umie mam wolną rękę, chciałem zeby postać miala jakis charakter i wyrazala emocje, na tyle na ile umiałem na tyle zrobilem, nie pcham sie specjalnie do powaznego filmowo growego grona, jestem raczej na uboczu lub poza głównym nurtem cos jak undergroundowiec :D,
Napisano 6 Sierpień 200816 l Jak dla mnie główka rewelacja, żaden macho czy tym podobne, ot zwyczajny koleś i bardzo dobrze.
Napisano 6 Sierpień 200816 l Luki pojechales... zgadzam sie z Twoimi uwagami, ale tylko w 95%. To, ze jest pewien nurt nie znaczy, ze trzeba na sile trzymac. donMario dosc gorzko (a moze po prostu na luzie) napisal jak wyglada ten projekt. Czy lepszy "marketingowo" design postaci zwiekszy sprzedaz srednio/nisko budzetowej gry? Smiem watpic. Czy gracze lepiej sie beda czuli sterujac miesniakiem? Niekoniecznie, na pewno nie wszyscy. Wiec skoro nie ma cisnienia na terapie sterydami, to po co samemu ja stosowac. Dla mnie to troche jak z filmami. Od hollywoodzkiej, wysokobudzetowej produkcji oczekuje panienek z duzym biustem. Natomiast w normalnym filmie wciskanie na sile silikonowych lasek jest juz smieszne. Tylko zeby nie bylo, ze nie uwazam desginu postaci za rzecz kluczowa w grze. Identyfikacja gracza z bohaterem to bardzo wazny element. Tylko pakowanie sterydow nie wydaje mi sie jedyna droga do osiagniecia tego celu. Mi ta glowa na glowna postac tez nie pasuje. Nie wiem czy to kwestia szczeki. Raczej pot, zmarszczone czolo, rozchylone usta, oczy. Koles sprawia wrazenie bardzo przestraszonego jakby zobaczyl smierc. Dla mnie to on zaraz umrze. Czy takie jest zalozeni gry? Poza tym ladna glowka, druga wersja kolorystyczna lepsza. I glowa z nosopenisem rzadzi.
Napisano 6 Sierpień 200816 l thx, postac tak jak pisalem ma byc zwykłym człowiekim z ulicy tyle ze bardziej wyrozniającym sie nie szarym nijakim, będzie ubrany w kurtke bombera skurzanego, portki materialowe i normalne glanc półbuty, że wystraszony jakby zobaczył smierc, no dokladnie takie jest zaloznie gry czy raczej pomysłu, pozatym lubie osobiscie mniej wesole klimaty i wole je od napompowanych w holywudzkim sytlu kotletów mielonych, 2 rzecz gosc w grze będzie mial nie ruchomą twarz raczej nie bedzie mimiki wiec przyda sie jakis wyraz zamist nijakiej maski na twarzy ;)
Napisano 6 Sierpień 200816 l Ciężko pisać czy postać pasuje do danej gry czy nie, jeśli się tej gry/projektu nie widziało na własne oczy, stąd chyba nie do końca na miejscu jest osądzanie po samym wyglądzie głowy. No chyba że jestem jedyną osobą w okolicy, która nie wie o co kaman. Mi tam się podoba, i jeśli wygląd ingame będzie zbliżony, dla mnie jest git. Taki ot aktor charakterystyczny :)
Napisano 6 Sierpień 200816 l a ja slyszalem ze Mario podłapał fuche u chłopaków co robią symulator rolnictwa (tzn nowe GTA:SA i moda do rolnictwa> ....
Napisano 6 Sierpień 200816 l a ja slyszalem ze Mario podłapał fuche u chłopaków co robią symulator rolnictwa (tzn nowe GTA:SA i moda do rolnictwa> .... Tak, jakby ktoś się nudził też polecam przejrzeć to forum.
Napisano 6 Sierpień 200816 l zmieniając temat : obca ;) trudny wybor kolorsytki: http://rapidshare.com/files/135360277/obca.rar.html http://rapidshare.com/files/135361224/obca1.rar.html
Napisano 6 Sierpień 200816 l Masowo jedziesz z tymi łepkami Obca średnio podchodzi mi designersko, po co ten plaster? Teksturka ze zdjęć czy malowana? Edit kolorek z filmiku obca2 bardziej mi sie podobał Edytowane 6 Sierpień 200816 l przez Morte
Napisano 7 Sierpień 200816 l donMario - Ja jeszcze chcialem do tych glow co wczesniej, jakos mi umknely dwie ktore mi sie podobaja. Ten murzyn nad nosopenisem i koles po lewej od murzyna. Poziom wyzej niz pozostale. Albo i kilka poziomow. A co do designu glownych postaci. To oczywiscie, ja nie uwazam ze tylko bruce willis albo vin diesel. I pewnie ze nie mam pojecia o czym jest gra, ale wiedzac jak gry wygladaja od niepamietnych czasow, mozna z duza doza prawdopodobienstwa stwierdzic tak jak napisalem wyzej. Albo to twardziel, albo mieczak, czasem mieczak stajacy sie twardzielem. Nie twierdze ze nie mozna wyjsc poza ten schemat, ale on po prostu dominuje. Do tego sie tak sklada ze patrzac na dana postac i jej zachowanie wszystko musi sie w miare zgadzac, albo bedziemy miec jakis dysonans, ktory moze skutkowac komizmem. Nie ma problemu jesli takie byly zalozenia. Ale jesli nie bylo to powstaje problem. No ale to takie tam gadanie;). Obca to nie moj klimat, wiec moze nic nie powiem, ale ten plaster na czole to jej powagi nie dodaje.
Napisano 7 Sierpień 200816 l Morte hehe ja nie jestem designerem moja wyobraznia oscyluje na poziomie zerowym lub okolicach :D , czasami mnie to denerwuje ale przywyklem do tego :o), po co plaster? nie pytaj nie wiem hehehe, textura mazana w zbrushu to taki test mój podkladem byla fota z kotorej nie wiele zostalo, fragment ust i oka co najwyzej Hatred :o) Luki Luki co do głowek przy jednych spedzilem chwile dluzej przy innych nie stąd jakis tam dysonas jakosciowy, ale gneralnie potraktowalem to jako zabawe niz ze musze koniecznie cos stuknąc, no spoko tez gram w gry z 10 lat juz wiem jak jest, to co piszesz na temat miekki twardy ma sens wizołbym sobie do serca gdyby to faktycznie szło do jakiejs produkcji okreslonej, prawa rynku komercyjnego są twarde zdaje sobie sprawe przekłąda sie to na chec wstrzelenia sie w jak najwiekszą grupe odbiorców, projekt do ktorego idze te łepek takim nie jest takze jest jakas swoboda i na tym etapie ciezko wyrokowac czy i co z tego wyniknie Obca to tez nie mój klimat zuplenie :D a jechac mozna po tym do bolu w koncu po to jest forum i to co pisales ma jakies przlozenie jesli podchodzic do tematu danej pordukcji od strony zuplenie profesjonalnej
Napisano 7 Sierpień 200816 l Pani fajniej wygląda w tych sinawych odcieniach. A plaster pewnie po dźgnięciu pe-nosem :)
Napisano 7 Sierpień 200816 l hm hm hm na przedostatnim secie glowek , tam ten na dole samym po prawej mi sie zdawa moze.. ale czemu ma siuska zamiast nosa ?:D
Napisano 7 Sierpień 200816 l musze sie zgodzic z Luki _ design postaci kompletnie mi nie pasuje tego pana z poprzedniej strony ;( zeby nie bylo technicznie sa swietnie zrobione ;) najbardziej tez mi sie podobaja modele wokol penisa czyli murzyn _ pan obok i pan po lewej kolo penisa ;) pani u gory calkiem fajna - przypomina mi troche postacie z mass effect pozdro
Napisano 7 Sierpień 200816 l ofca siusiak to wygłup ;) miał być do morfingu ale nie wyszlo Kusanagi w sumie jedank stwierdzam ze nie czaje kompletnie tych opnii na temat " design postaci" i tego czy sie nadaje czy nie na postac głownego bohatera, krótko mówiąc tu nie ma zadnego dizajnu postaci, jest po prostu zwykła głowa osoby inteligentnieszej z jakims wyrazem i emocjami niz kwadratowo głowi i napompowani ala GOW czy inne postacie widywane tu i tam ,nie trawie zadnych maczos ani tłóków, i nie bedzie tu zadnego takiego typu cudowania będzie normalny czlowiek po przejsciach walczący o perzetrwanie, zostaje przy swojej wizji tego co robie nie dajc sie wpędzić na manowce :o)
Napisano 8 Sierpień 200816 l Jak to wszystko delikatnie ujac zebys sie nie pogniewal juz na amen... Dla mnie ten koles wyglada na zula. Jesli taki byl Twoj cel to gratuluje, ale jesli mial byc zwyklym kolesiem to niestety nie jest. To wcale nie tak ze jestem za obowiazujacym porzadkiem w grach. Ze tylko twardziele i laski z wielkimi cycami. Wrecz przeciwnie. Ale czy Twoja gra traktuje o Gienku Hydrauliku ktory przez ostatni tydzien byl w ciagu? To nie jest zwykla twarz po prostu. Gdyby byla zwykla nie mialbym nic przeciwko. No i jak nie ma dizajnu skoro jest, sam mowisz ze miales jakis plan co do tej postaci, dizajn to po polskiemy chyba projektowanie, nawet jesli sie odbylo bez jednego szkicu, to wydaje mi sie ze zaprojektowales to co ma wyrazac. Ale moze sie myle.
Napisano 8 Sierpień 200816 l Hehe skąd te skojarzenia? Może przez ten golf? :) Założę się, że w zwykłej koszuli lub gangu odbiór byłby inny. Spojrzałem na screeny po kilku dniach i nadal mi się podoba, więc części graczy również by odpowiadał. Pozdrawiam.
Napisano 8 Sierpień 200816 l ale ja nie mowie ze ma byc napakowany ale przypomina mi postac np z gry Resistance ktora tez kompletnie mi nie przypadla i wygladala po prostu nijako ;) http://www.gameguru.in/images/sgt-hale-resistance.jpg
Napisano 8 Sierpień 200816 l Luki Luki nie jestem panienką zeby sie obrażać XD bo nie mam o co , po prostu mam swoje zdanie, odbiór wszytkiego zawsze jest sumiebiektywny to co jednemu sie podoba innemu nie musi, jeden woli fife a kto inny diablo czy zupelnie co innego, dla ciebie moze wygldac jak zul lub byle co, nie zmienia to faktu ze sam patrząc na to nie widze odstępstw jakosciowych w stosunku do wydawanych obecnie gier czyli wszyskto jest gut :) co do gry (nie mojej) będzie traktowac o zwykłym człowieku ktory wydostał sie z więzienia i walczy o przezycie w niesprzyjającym mu swiecie to taki rys ogolny co do dizjanu oczywscie tak jak piszesz trzymajac sie forumełek to co zrobilem jest nim, ale prywatnie i na swój uzytek uwazam ze prawdziwy dizajn to cos wiekszego, przez duze D takiego chocyby jak w DW3 to jest wedlug mnie prawdziwy dizajn, czyli wymyslenie czegos ponad przeciętengo nie istniejacego gdzie potrzeba duzej kreatwnosci wyobrazni itd itp, w swietle tego uwazam ze to co zrobilem to zaden dizajn i smieszne byloby gdybym w stosunku do tego uzwal takich okreslen Kusanagi moze choc raz nie będę skromny :D ale postac z obrazka ktory dales a własciewie głowa w tym ujeciu jest co najzywazj srednia, jest malo ludzka i dosc sztuczna ot taki standard na potrzeby gry wazne jedynie aby sie w nią dobrze wpisywała, natomiast głowka ktorą zrobilem uwazam jest co najmniej 1 klase wyzej i z 5 razy lepsza od tej z linka :) kurcze z drugiej strony gdyby pare lat temu pokazac takiego skrina jak dales to by sie wszyscy posrali ze szczescia widząc ze wychodzi gra z takimi postaciami, wniosek prosty ludzie (gracze i moze nietylko) zostali zespsuci i rozpuszczeni przez twórców gier, ciągle wszsytkim mało i mało wszytkiego, na forach o grach nie gada sie juz o niczym innym jak o grafice wymaganiach sprzetu enginach itd... przykre to dlatego uwazam ze dla mnie jako gracza era gier definitywnie dobiegła końca
Napisano 25 Sierpień 200816 l Bardzo fajna głowa, moim zdaniem świetnie uchwyciłeś podobieństwo. Może byś wrzucił głowę z samym normalem i specularem do obejrzenia? Z góry dzięki i pozdrawiam.
Napisano 25 Sierpień 200816 l Dla odmiany zabralem sie za modelowanie glowki :) Niby mialo byc do gry, ale zastanawiam sie, czy nie zrobic z tego realistycznego renderu. Tak dla wprawy. Status: WiP W zalacznikach wire (Silo), viewport (Maya), render probny (Maya). UVka i tekstura probne.
Napisano 25 Sierpień 200816 l Kształt głowy bardzo fajny, tekstura też przyjemna, ale połysk materiału dużo psuje i ciężko przyjrzeć się dokładniej.
Napisano 25 Sierpień 200816 l Jak bedzie skonczona, to pokaze:) Na razie to kilka posklejanych szybko fot, co zreszta widac na szyji.
Napisano 26 Sierpień 200816 l Reanimator dobre, przypomina mi mojego pana od wfu ^^ Kuba thx. normal nic specjalnego, w zasadzie to obeszloby sie bez niego i nie wiele by sie model roznil
Napisano 26 Sierpień 200816 l ledyr hyhy no podobny podobny Reanimator fajna pecynka, jako że wip czekamy na więcej :)
Napisano 14 Wrzesień 200816 l Ledyr, dopiero zobaczyłem, bracie, to nie wygląda najlepiej pomimo, że podobny chyba do tego co myślę. Ale wygląda sztucznie, kolory do bani (usta, oczy), uszy spartoliłeś, tył głowy, rany, coś Ty robił na tych wakacjach?:P
Napisano 15 Wrzesień 200816 l Wystartowałem sobie w tym unerthly chalengu ;) tyle zrobilem w 3 dni jak na razie: mam nadzieję że się podoba :D pozdro :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto