Napisano 18 Listopad 200816 l co to ma być za domek? a ten potworek świetny tylko jakoś ta podstawka mi nie pasuje (wygląda jak figurka do młotka)
Napisano 23 Listopad 200816 l Advanced power armour podejscie 5 ;) raczej nie zamierzam robić nic wiecej niż hełm E: teraz widac? Edytowane 23 Listopad 200816 l przez Eric_Draven
Napisano 24 Listopad 200816 l Oj miło na coś takiego popatrzeć po tych dziwnych falloutowotrzecich PA
Napisano 24 Listopad 200816 l bryła maski przyjemna planujesz jeszcze jakiś detal na normalmapce czy reszta spec i color?
Napisano 24 Listopad 200816 l plan jest taki żeby podmienić tego potworka jaki zafundowała nam Bethesta. Może jeszcze coś dodam, Nie mam tabletu a myszkowanie przypomina prace w rękawicach bokserskich.
Napisano 24 Listopad 200816 l Czyli nie jestem jedynym który myśli o podmiance PA w FO3 :P Ale póki brak construction seta chiba ciężko będzie.
Napisano 24 Listopad 200816 l Nie jest zbyt aerodynamiczna ta maska? Taka smukła rozciągnięta? Może kąt taki albo perspektywa?? Wyciągnąłem stary model i się wydurniam...
Napisano 24 Listopad 200816 l Wyciągnąłem stary model i się wydurniam... Bez żartów tutaj Levus! pięknie!
Napisano 25 Listopad 200816 l Maks bardzo fajna. a główka rewelacja, Levus mógłbyś ją pokazać z bliska? :)
Napisano 25 Listopad 200816 l A dzięki dzięki:) Oto siata, jak pisałem model jest dość stary, nawet bardzo stary... Kuba: dam zbliżenie jak wrócę z roboty. I nie jestem pewien czt skończe, tak sobie dłubałem dla jaj...
Napisano 25 Listopad 200816 l proponował bym skończyć, bo warto... a model jest klimatyczny, więc jak dojdzie reszta to będzie miodzio... ;)
Napisano 27 Listopad 200816 l floo, no zobacze, mam inne zajęcia teraz:/ a tymczasem sdk z polycountu, model by Japhir: (320tri, 256 tex) EDIT: jesio jedno SDK, tym razem model by ScoobyDoofus: Edytowane 28 Listopad 200816 l przez Levus
Napisano 10 Grudzień 200816 l nom to hi poly, a raczej jego poczatek, a do gry to nie powiem :P hehe trenuje se modelowanie hi poly enviromentu (cztaj duzo kwadratow w kolkach w kwadratach) :D edit: Kubi ty tam sie nie podlizuj bo wiadomo ze to sraka ale obserwojesz wlasnie narodziny modelarza :D :P uratuje to texturka :P Edytowane 10 Grudzień 200816 l przez Hatred
Napisano 14 Grudzień 200816 l Ahhh te dzieci tylko spamowac by chcialy. Aaaa i Krzysiu envi to nie kwadrat w kolku z kwadratem ... a gdzie milosc do krzyzykow i kresek?? oO
Napisano 15 Grudzień 200816 l cos obrazki el_Pawcika i Hatreda sie nie wyswietlają ale i tak lewus rządzisz tu widze !! :D
Napisano 15 Grudzień 200816 l e tam, tak sobie mazałem... Ale przy okazji przyspoiluję i powiem, że szykuję skromny showcase;)
Napisano 15 Grudzień 200816 l główki główkami ale ludziki rowniez wymiatają a moze nawet bardziej hehe, dajesz ten skromny showcase bo teraz to smaka narobiłeś :o)
Napisano 16 Grudzień 200816 l No może w tym tygodniu się zbiorę i porobię screeny jakieś.. Ostro zarobiony jestem w steampunku;)
Napisano 23 Grudzień 200816 l Takie przedświąteczne pierdółki - wrzucam, bo akurat musiałem zrobić screeny: Niestety za mało czasu, żeby zrobić to dobrze, ale tragedii też chyba nie ma ;)
Napisano 23 Grudzień 200816 l M@TI--> siekierka taka bardzo srednia texturki raczej bardzo przecietne(np. te czerwno miejsca sa baaardzo slabe puste itp. drewno tex bez dealu takie nijakie ) tri tez moglo by byc mniej bo jak widze jest prare ciec ktorych nie widac :) to samo ze szpadlem/lopata jaki rozmiar tex? ale ogolnie spoko ;)
Napisano 23 Grudzień 200816 l Cholera, nie pamiętam - nie spodziewałem się jakiegokolwiek odzewu - nigdy nic nie piszecie :P nielot > tak, jak mówiłem, spieszyłem się, a ja niestety do najszybszych nie należę. Całą teksturę siekierki trzeba by jeszcze przemalować - podrapać, dodać rysy, zacieki i zabrudzenia rys drewna. Teraz jak tak patrzę to widzę, że ze dwa loopy można by jeszcze usunąć, bo są niepotrzebne. Na szpadlu to samo z drewnem + loopik na dolnej części do wywalenia. MP5 jako tako - z siaty w ogóle nie jestem zadowolony, ale przynajmniej wygląda. Właśnie zauważyłem, że mapowanie na tłumiku mi się chyba omsknęło.
Napisano 23 Grudzień 200816 l Szpadel najbardziej mi się podoba, aczkolwiek jak sam zauważyłeś można by go jeszcze przyciąć w paru miejscach bez utraty kształtu :)
Napisano 24 Grudzień 200816 l ja bym dodał raczej, bo taki ostry ten szpadel. np zwieńczenie ma kupe trisów, a sama szufla 3 na krzyż. Na począku specyfikacja projektu, założenia, potem robienie wodotrysków. ;-) siekiera bardzo spoko i mp5 fajnie, szpadel lipa;-)
Napisano 26 Grudzień 200816 l Świetna giwera, jedziesz z jakiegoś konceptu? Głowa którą męczyłem jakiś czas temu, w wolnych chwilach od wolnych chwil :]
Napisano 26 Grudzień 200816 l troche tak: teksuta idzie Ci dobrze. Nie pooba mi sie topologia i kształt ust. Wyglądają jak wyciągniete w przód. Pokaż coś z boku. a do tekstury przydało by sie wiecej koloru, maźnij gdzieniegdzie różowym i niebieskim.
Napisano 27 Grudzień 200816 l M@Ti fajne modeliki to do czegos konkretnego czy dla siebie? Kuba ogolnie cool ale trochu zbyt low resowy bump i kolor, te ciemne krechy pod oczami tez są zbędne no i moze trzeba by podkęrci normala bo sie chyba troche spłaszczył przez tego bumpa Eric_Draven łądny skriniak , to z utka? do tej pory cos nie moge sie zabrac za rozkminienie jak sie wstawia postaci i inne podobne modele jak bronie , a tyle sie tego nawzucałem do ut2004 hehe
Napisano 27 Grudzień 200816 l Mario to tylko Blender. Nareszcie sie w materiałach połapałem, Wcześniej robiłem screeny w max'ie chociaż cały model w Blenderze wykonany ;) dbry pro, spróbuj ;) Przy odrobinie zacięcia można fajną realtimową prezentacje zrobić i wyeksportować do exe'ka do odpalenia na innym kompie. to też może sie czasem przydać. Jak wyczaje jak to robić to sie skrobnie jakiś mini tutorial czy coś
Napisano 27 Grudzień 200816 l Eric_Crawen - Jeśli chodzi Ci o prostą prezentację modelu tak jak poruszanie kamerą w okół odtworzenie jakieś animacji itp to to łatwe jest, troche pogrzebać w logice i gotowe ;)
Napisano 28 Grudzień 200816 l Eric_Draven no to ładną zmyle szczeliłes bylem przekonany ze to skrin juz z ut bądz inne gry gdzie wsadziłes tą giwere, to ciekawe co piszesz o blenderze i tej real timowej preztacji w exe, obsługuje to normal mapy ? jak by co to reflektuje na takiego tuta lub wiecej info na ten temat bo zaciekawiło mnie to tym bardziej ze skrinik wygląda bombastycznie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto