Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

co to ma być za domek?

a ten potworek świetny tylko jakoś ta podstawka mi nie pasuje (wygląda jak figurka do młotka)

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Wyświetleń 338,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

paen6.jpg

Advanced power armour podejscie 5 ;) raczej nie zamierzam robić nic wiecej niż hełm

 

E: teraz widac?

Edytowane przez Eric_Draven

Napisano

Oj miło na coś takiego popatrzeć po tych dziwnych falloutowotrzecich PA

Napisano

bryła maski przyjemna

 

planujesz jeszcze jakiś detal na normalmapce czy reszta spec i color?

Napisano

plan jest taki żeby podmienić tego potworka jaki zafundowała nam Bethesta. Może jeszcze coś dodam, Nie mam tabletu a myszkowanie przypomina prace w rękawicach bokserskich.

Napisano

Czyli nie jestem jedynym który myśli o podmiance PA w FO3 :P

Ale póki brak construction seta chiba ciężko będzie.

Napisano

Nie jest zbyt aerodynamiczna ta maska? Taka smukła rozciągnięta? Może kąt taki albo perspektywa??

 

Wyciągnąłem stary model i się wydurniam...

4222561bee896d02.jpg

Napisano
Wyciągnąłem stary model i się wydurniam...

 

Bez żartów tutaj Levus! pięknie!

Napisano

Maks bardzo fajna. a główka rewelacja, Levus mógłbyś ją pokazać z bliska? :)

Napisano

A dzięki dzięki:)

Oto siata, jak pisałem model jest dość stary, nawet bardzo stary...

Kuba: dam zbliżenie jak wrócę z roboty.

I nie jestem pewien czt skończe, tak sobie dłubałem dla jaj...

jas3.jpg

Napisano

proponował bym skończyć, bo warto... a model jest klimatyczny, więc jak dojdzie reszta to będzie miodzio... ;)

Napisano

floo, no zobacze, mam inne zajęcia teraz:/

 

a tymczasem sdk z polycountu, model by Japhir:

(320tri, 256 tex)

2a868453a7699bb1.jpg

 

EDIT:

jesio jedno SDK, tym razem model by ScoobyDoofus:

563090bba57dd232.jpg

Edytowane przez Levus

Napisano

nom to hi poly, a raczej jego poczatek, a do gry to nie powiem :P hehe trenuje se modelowanie hi poly enviromentu (cztaj duzo kwadratow w kolkach w kwadratach) :D

 

edit: Kubi ty tam sie nie podlizuj bo wiadomo ze to sraka ale obserwojesz wlasnie narodziny modelarza :D :P uratuje to texturka :P

Edytowane przez Hatred

Napisano

Ahhh te dzieci tylko spamowac by chcialy.

Aaaa i Krzysiu envi to nie kwadrat w kolku z kwadratem ... a gdzie milosc do krzyzykow i kresek?? oO

Napisano

cos obrazki el_Pawcika i Hatreda sie nie wyswietlają ale i tak lewus rządzisz tu widze !! :D

Napisano

e tam, tak sobie mazałem...

Ale przy okazji przyspoiluję i powiem, że szykuję skromny showcase;)

Napisano

główki główkami ale ludziki rowniez wymiatają a moze nawet bardziej hehe, dajesz ten skromny showcase bo teraz to smaka narobiłeś :o)

Napisano

No może w tym tygodniu się zbiorę i porobię screeny jakieś..

Ostro zarobiony jestem w steampunku;)

Napisano

Takie przedświąteczne pierdółki - wrzucam, bo akurat musiałem zrobić screeny:

 

%5bLP%5dweapon.jpg

 

%5bLP%5dweaponWire.jpg

 

Niestety za mało czasu, żeby zrobić to dobrze, ale tragedii też chyba nie ma ;)

Napisano

Aj, nie zgrałem. Pokażę po świętach :)

Napisano

M@TI--> siekierka taka bardzo srednia texturki raczej bardzo przecietne(np. te czerwno miejsca sa baaardzo slabe puste itp. drewno tex bez dealu takie nijakie ) tri tez moglo by byc mniej bo jak widze jest prare ciec ktorych nie widac :)

to samo ze szpadlem/lopata

 

jaki rozmiar tex?

 

ale ogolnie spoko ;)

Napisano

Cholera, nie pamiętam - nie spodziewałem się jakiegokolwiek odzewu - nigdy nic nie piszecie :P

nielot > tak, jak mówiłem, spieszyłem się, a ja niestety do najszybszych nie należę. Całą teksturę siekierki trzeba by jeszcze przemalować - podrapać, dodać rysy, zacieki i zabrudzenia rys drewna. Teraz jak tak patrzę to widzę, że ze dwa loopy można by jeszcze usunąć, bo są niepotrzebne. Na szpadlu to samo z drewnem + loopik na dolnej części do wywalenia.

MP5 jako tako - z siaty w ogóle nie jestem zadowolony, ale przynajmniej wygląda. Właśnie zauważyłem, że mapowanie na tłumiku mi się chyba omsknęło.

Napisano

Szpadel najbardziej mi się podoba, aczkolwiek jak sam zauważyłeś można by go jeszcze przyciąć w paru miejscach bez utraty kształtu :)

Napisano

ja bym dodał raczej, bo taki ostry ten szpadel. np zwieńczenie ma kupe trisów, a sama szufla 3 na krzyż. Na począku specyfikacja projektu, założenia, potem robienie wodotrysków. ;-)

 

siekiera bardzo spoko i mp5 fajnie, szpadel lipa;-)

Napisano

Świetna giwera, jedziesz z jakiegoś konceptu?

Głowa którą męczyłem jakiś czas temu, w wolnych chwilach od wolnych chwil :]

glo.jpg

my.php?image=beznazwy1kopianv7.jpg

Napisano

troche tak:

SC2_GaussRifle_1.jpg

teksuta idzie Ci dobrze. Nie pooba mi sie topologia i kształt ust. Wyglądają jak wyciągniete w przód. Pokaż coś z boku. a do tekstury przydało by sie wiecej koloru, maźnij gdzieniegdzie różowym i niebieskim.

Napisano

Eric> giwerka daje rade :)

Napisano

M@Ti fajne modeliki to do czegos konkretnego czy dla siebie?

 

Kuba ogolnie cool ale trochu zbyt low resowy bump i kolor, te ciemne krechy pod oczami tez są zbędne no i moze trzeba by podkęrci normala bo sie chyba troche spłaszczył przez tego bumpa

 

Eric_Draven łądny skriniak , to z utka? do tej pory cos nie moge sie zabrac za rozkminienie jak sie wstawia postaci i inne podobne modele jak bronie , a tyle sie tego nawzucałem do ut2004 hehe

Napisano

Mario to tylko Blender. Nareszcie sie w materiałach połapałem, Wcześniej robiłem screeny w max'ie chociaż cały model w Blenderze wykonany ;) dbry pro, spróbuj ;) Przy odrobinie zacięcia można fajną realtimową prezentacje zrobić i wyeksportować do exe'ka do odpalenia na innym kompie. to też może sie czasem przydać. Jak wyczaje jak to robić to sie skrobnie jakiś mini tutorial czy coś

Napisano

Eric_Crawen - Jeśli chodzi Ci o prostą prezentację modelu tak jak poruszanie kamerą w okół odtworzenie jakieś animacji itp to to łatwe jest, troche pogrzebać w logice i gotowe ;)

Napisano

Eric_Draven no to ładną zmyle szczeliłes bylem przekonany ze to skrin juz z ut bądz inne gry gdzie wsadziłes tą giwere, to ciekawe co piszesz o blenderze i tej real timowej preztacji w exe, obsługuje to normal mapy ? jak by co to reflektuje na takiego tuta lub wiecej info na ten temat bo zaciekawiło mnie to tym bardziej ze skrinik wygląda bombastycznie

Napisano

donMario - normal mapy obsługuje ;)

 

Game engine też z tym śmiga

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności