Bruneq Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 wichur - widzac seamy na bokach:) i podprawcowalbym troche nad bieznikiem, wiecej glebi! Bro - fajny masz pociąg:) ale 5 dni go chyba nie robiles, co?
Bro Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Teraz nie wiem co napisac 5 dni bo tak wolno czy 5 dni bo tak szybko - a tak powaznie to zazwyczaj mam 5 dni na model. 1dzien modelowanie 2 mapowanie + LM i reszte na texturki Pozdro
Gość Marioza Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Bro pociąg elegnacki trzyma poziom jak to zwykle u Ciebie, normala to tam chyba ni ma? Bruneq sie zdecyduj albo ciuchcia miazdzy albo jest juz tylko fajna bo 5 dni ehehe, z dupy palcem nie wyciągniesz modelu ktory miazdzy
Bruneq Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 model fajny - miazdzy - do Bro szacun, bo jesgo folio 2x miazdzy..i szzczesciaz ze ma 5 dni na modele:P
Eric_Draven Napisano 20 Marzec 2009 Napisano 20 Marzec 2009 i szzczesciaz ze ma 5 dni na modele:P noooo. ale co poradzić. Speedowipy trza robić czasem ale to raczej wszędzie tak jest od czasu do czasu.
brumugun Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Cerber 4800 tri, mapka diffuse 1024x1024 i jak?
Ex3 Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Fajny ale wygląda jakby fotka była robiona w sepii.
Chris Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Siema Zzar :) Kope lat... Fajnie, ze tez zająłeś się game artem :) Skilla widze masz. Ogolnie jest bomba, ale jak już Ex3 zauważył zbyt monotonnie jesli chodzi o kolorystyke. Nie boj sie kolorow ktore na pierwszy rzut oka nie pasuja.. Tu lekko podjedziesz zielenią, tam niebieskim... i zaraz bedzie ciekawiej. Pozdr 1
brumugun Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 cze Chris, no pobawie sie jeszcze z kolorami, dzięki za rade. Pozdro.
Siadly Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 No to teraz ja :) Tylny słupek juz jest naprawiony ;)
Gość Morte Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 Ej ludzie tak siedze i sie zastanawiam jak to jest: Sciągam sobie koncepcik ze strony warhammera i zaczynam tłuc model tekstury etc. pokazuje na forach zbieram aplauz, respekt i wogóle mega oklaski. Czy po dwóch dniach czytania entuzjastycznych komentarzy mogą się do mnie zgłosić ludzie z games workshop(czy kto tam ma na to copyrighta) i powiedzieć "o nie nie ma tak dobrze!"? Chodzi mi o to czy robiąc prackę na podstawie jakiś konceptów z gier chronionych przecież prawami autorskimi można narazić sie na jakieś nieprzyjemności?
mirach Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 Ci od warhamca sie nie czepiaja, widzialem juz pare ladnych prac opartych na tych konceptach. Podobnie Blizz, maja nawet swoje dzialy dla fanartu. Chyba jak dlugo nie twierdzisz ze koncept jest twoj, a ten co wisi na stronie warhammera to tylko przypadkiem w 99,9% zgadza sie z twoim to nie narazisz sie na jakies nieprzyjemnosci.
PAINbringer Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 Morte dopóki nie zaczniesz tego sprzedawać to nikt się nie przyczepi. Czerpanie korzyści majątkowych jest tu decydujące bo gwałcisz wtedy prawa autorskie. Czyli gdybyś próbował sprzedawać to na Turbosquid to mogłyby być faktycznie problemy
F/X Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 (edytowane) Kiedys mialem dokladnie taki sam dylemat i tez przy okazji robienia modeliku z warhammera online. Tak jak napisal PAINbringer dopoki nie czerpiesz korzysci majatkowych to wszystko jest ok. A jezeli bys chcial na tym modeliku zarabiac to zawsze mozesz zaslaniac sie prawem cytatu. Wystarczy ze podasz skad wziales concept. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=50481&page=3 a tak btw. Morte co z twoim DW? Edytowane 16 Kwiecień 2009 przez F/X
Gość Morte Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 Szerze- nie wiem, chyba odpuszczę, szkoda trochę matury, choc coś tam jeszcze dłubię powoli., moze jakiś update zrobię niedługo.
Matys Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 ok ale temat jest troche szerszy bo jezeli zrobisz model na podstawie konceptu i zamieszcisz go w portfolio swojej firmy to nadal nie bedziesz czerpal z tego kozysci majatkowych ? to chyba tak jak zrobic sobie filmik portfolio i podlozyc muzyke jakies kapeli to odrazu bedzisz mial nieprzyjemnosci bo za to placi sie spora kaske, wie ktos moze jak to dokladnie dziala ? z drugiej storny widzialem juz kilka modeli opartych na konceptak z gier itp. i nikt o to nie ma pretesji... wiec sam nie wiem jak to dziala ? (... z tego co wiem to ostatecznie, ktos najpierw poprosi Cie o usuniece obrazka ze storchy czy gdzie tam sie nie reklamujesz i dopiero jak tego nie zrobisz to mozesz miec nieprzyjemnosci. tak podobno sie dzieje w 95% przypadkow)
ledyr Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 (edytowane) apropos konceptow warhammera to dziabałem ostatnio basemesh (troche bardziej szczegółowy) pod jeden z nich plus wip klaty Edytowane 25 Kwiecień 2009 przez ledyr
Kruku Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 No z tymi prawami autorskimi to zawsze jest problem :( i jak tu udowodnić fanart/fanfiction od plagiatu wykonanego świadomie ze względu na chęci zysku ;/ co do muzyki to chyba trzeba uzyskać pozwolenie wykonawcy i umieścić info. he ciekawe bo sam ostatnio robię postać inspirowaną zombiakami z hl2 XD do moda więc bardziej fanwork ;p mocny WIP ale LP już mam tylko poprawiać HP pod normal mapkę
Matys Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 ledyr starszne buły Ci wyszly :-( te ramiona koniecznie musisz poprawic, zapodaje troche refek (mam nadzieje ze nie dostane bana) ... wiem ze Smitch czasami rysuje takich tyfonow z bulami ale na modelu to wyglada poprostu kiepsko. 1
prrrszalony Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 matys skąd te mięśniaki? :D bardzo fajnie zrobione :)
Gość Morte Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 Ledyr- to co matys i pępuś niżej winien być! Kruku- całkiem fanie, ale 13 k trisów z hakiem?! nie za dużo jak na taką postać?
Kruku Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 he zaznaczone są dwa obiekty tułów i nogi razem 7k tri, sry że tak trochę chaotycznie to wrzuciłem XD, jak skończę dam ładną prezentację :3
AkkA Napisano 2 Czerwiec 2009 Napisano 2 Czerwiec 2009 Ja ostatnio pracowałem nad tym: Koncept znaleziony w necie, jurz niepamiętam skąd go wziąłem.
Kuba Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 Dopiero teraz zauważyłem, fajnie, może tylko wskaźnik rasta trochę za blady. Chyba że to wina speculara na szkiełku.
Kruku Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 Ja ostatnio nad rączkami do fpp pracuję ;p ma ktoś może jakieś przykłady gameartowych rączek tego typu bo nie mogę znaleźć ;/ 1900k tri na rączkę
Eric_Draven Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 tekstura corrodium z game-artist może sie przydać jako referka do teksturowania http://img133.imageshack.us/img133/3522/finalhandshp1.jpg tu mozna sciagnac sam model http://www.game-artist.net/forums/speed-texturing/5964-stc-18-june-21-june-28-hands.html
PAINbringer Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Kruku, muszę przyznać, że zrobiłeś kolosalny postęp w ostatnim czasie. W końcu na kolejnych Twoich modelach widać, że idzie Ci coraz lepiej. Nie zrozum tego broń bosze jako chwalenie, bo zaraz na laurach spoczniesz. Idź tak dalej do przodu Pozdr
Eric_Draven Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 taka duperelka w trakcie pracy. uwagi mile widziane
Davegraph Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 bardzo ładnie wyglądają te Twoje duperele ;) Tylko te kraty na przedniej szybie ? jakoś mi nie podchodzą i koła za czyste. luxior ;D
Scottero Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Model spoko od strony technicznej, aczkolwiek od strony designu nie podobaja mi sie te kraty w oknach i brak detalu na teksturze ;) No to i to jeden z nowszych hummenrow, ktore pod wzgledem wygladu sa do D :P Pozdro ;)
Eric_Draven Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 siatka na stronie 134 ok 8k trisów. nie ma zbednych. uwierz mi
Trybal Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 No nieźle, nieźle :) Jak na low poly wygląda naprawdę świetnie :)
Eric_Draven Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 taki bardzo wstępny vz 61 E: zmniejszyłem troche obrazek żeby strony nie rozciągał.
Gość Morte Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 eric- bardzo fajny stuff dawaj więcej:) A tu ode mnie taka pani, zrzuty z blendka, testowe wypalanie: Pozdrawiam!
Creator Napisano 18 Lipiec 2009 Napisano 18 Lipiec 2009 Morte fajny head :) Ja też sobię dłubię główkę tak dla sportu. Bawię się trochę Blenderem. Anatomia siada bo base mesh robiony z rysunków konturowych. Mogłem zrobić gęstszą siatkę i tera żałuję, ale nie będę już tego poprawiał, bo szkoda czasu.
claymor Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 Witajcie dopiero od niedawna zajmuje się na poważnie grafiką 3D. To jest początkowa faza scenki która robię. Od razu chcę zaznaczyć ze w planie ma jeszcze wytłoczenie desek żeby nie wyglądało wszystko tak płasko , większej uwagi wymaga też dach. Zdecydowałem się pokazać prackę światu, bo liczę na jakieś cenne uwagi :P . Możecie jechać :P
Trybal Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 Trochę słaba jakość obrazu, albo to teksturki takie :P Imo nie jest źle, po prostu musisz ćwiczyć ;]
Kruku Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 (edytowane) No coś tu się ruszyło ostatnio ;] *Eric_Draven vz 61, kolejny gun ;] *Morte Odpoczywasz od Jedia XD *Creator Ciekawy model (taki niby alien skrzyżowany z człowiekiem) ale textura mi się już nie podoba :( albo to przez za dużo czerni z rendea *claymor Sam model domku można by spokojnie gdzieś dać (siatkę i textury poka). Ja ostatnio zacząłem sobie też guna robić Jeszcze jest sporo dziwnych miejsc i sporo się pewnie zmieni ale puki co jest ..ok 50% HP skończone. Edytowane 26 Lipiec 2009 przez Kruku
Kruku Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 Dzięki F/X, taki fast koncept który się zmieni w trakcie roboty XD
Bruneq Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 kruku, qrde, nie przekonywuje mnie ten modelik kuszy!Mim zdaniem poszedles za bardzo w design, zapominajac o mechanice i wygodzie:) obecnie nie mam jak ci przedstawic o co mi chodzi...na szczescie niewielkie poprawki by to byly:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się