Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

suuuuuper render Mags:) tez tak bym chcial...

pierwsza zabawa clayem wiec nie bijcie mnie zbytnio:PP.. przyjemny jest taki sculpting bo to prawie tak jak szkicowanie ołówkiem, tyle ze w 3d;] wiec moze wiecej takich speedow zrobie:)

Dzieki za komentarze, ale żółwik musi poczekac;]

 

e8d47d0fb177738b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie zmusiłem się by czas wolny wykorzystać na naukę Zbrusha. Fajny programik. Pierwsze dwie godziny (plus czas na rozeznanie co robi co) praktyki i wyszło mi coś takiego. Powiedzcie mi, mistrzowie, czemu mam takie dziwne artefakty po bokach glowy gdy renderuje Best Render?

 

face2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na start zdecydowanie spoko :) teraz postaraj sie nie robic prostych bledow ludzi, ktorzy zaczynaja modelowac poly, tutaj walisz pedzelkiem masz totalna kontrole i to jest po prostu łatwizna, dodaj mu kaciki ust (male wklesniecia) oczka spoko, ale pamietaj ze zazwyczaj powieki nachodza na siebie rozchodzac sie w skore, no i tak mozna by wymieniac, ale oczywiscie zrobisz jeszcze z 5 modeli i bedzie na pewno super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pit7 na razie nie wyglada na kamienny, ale wiem jedno robienie skal itp to jest ciezki temat, wiem bo wałkowałem go tydzien czasu i jezeli moge cos doradzic to to ze zbierz refki i modeluj az osiagniesz fajny efekt bez uzywania alph ;) tutaj nie bardzo wiem jak Ci pomoc bo niewiem jaki rodzaj skaly robisz. Tak czy inaczej duzy brusz i robisz pierw bardzo duze masywy pozniej o wiele mniejszym bruszem robisz wklesniecia po zmieniasz brusha na pincza i zmniejszasz rozmiary tych wklesniec wychodza bardzo fajne szczeliny, reszte robisz podobnie, ale najwazniejsze sa te masyswy, pierw duze pozniej mniejsze i na koncu walisz alphami. To ze dasz alphe nie oznacza ze skala kogos przekona :)

 

mam nadzieje ze chociaz troszke naprowadzilem, gdyz wiem jaki bol jest z tymi skałami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki master Klicek za rady :) Na pewno będę próbował dalej. Jutro, pojutrze itd.

 

zonk - fajne włosy.

SoAD - mi sie nawet podoba gdyby twarz nie była "pusta" tj. pewnie nie miałeś pomysłu co chcesz osiągnąć, a jedynie sobie tak mazałeś, żeby było ok. Z innych dziedzin mojej pracy powiem Ci, że najważniejszy jest koncept w głowie, na kartce - whatever. Jak już masz wizje to efekty będą lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoAD tworząc głowę spróbuj najpierw wysculptować coś na kształt czaszki żeby zaznaczyć wszystkie ważniejsze szczegóły anatomiczne jak kości policzkowe łuki brwiowe kształt czoła szczęki i żuchwy. Czaszka Twojej głowy wygląda bardzo płasko z przodu i po bokach jak by była robiona na bazie boxa(nie no może przesadzam). Spróbuj więcej czasu poświęcić na odpowiednie ukształtowanie bryły i złapanie proporcji zanim skupisz się na dodawaniu detalu. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne (drugie już) moje podejscie do zbrusha. Wydaje mi sie, ze idzie mi coraz lepiej ale czekam na opinie i krytyke. Wiem, ze kupa roboty jeszcze przy tym gosci ale jeszcze nie umiem. Dorobie mu potem zęby jakies, moze oczy zrobie normalne. Moze nawet uszy mu wyrzeźbie. Kto wie :D

 

glowa3_color2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, na sieci znalazłem koncept, spodobał mi sie. Popełniłem basemesha i sobie zacząłem dłubać, nagle bęc i jest :P

Co do tex nie wiem, zobaczę jak si to robi i może coś sie uda zrobić. Ardeni mnie namawia na normalkę i model low poly, zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności