Lucek Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 (edytowane) WIP. Założyłbym wątek ale wtedy pewnie nie skończę. Stopa sculptowana dzięki uprzejmości Mafidy. ) Edytowane 30 Styczeń 2010 przez Lucek
sly Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 Popracuj nad kolanem, pośladkiem i całymi plecami (szczególnie kark)... no i pachwiną. Twarz mi się osobiście nie podoba, ale to kwestia gustu. (może kość jarzmowa jest za płytka?) Nie widziałem też jeszcze takiej stopy, ale może coś mi umknęło. (paluszki są za cienkie chyba)
Lucek Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 (edytowane) sly: Przykro mi, taki się urodziłem (to moja twarz, choć kształt jeszcze trochę odstaje od realu):) Dzisiaj up - póki mam ferie. Edytowane 31 Styczeń 2010 przez Lucek
mafida Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 Lucek paluszki u stopy są za cieńkie:)Albo za szeroko ustawione względem siebie.Postaw mu kawałek podłogi pod nogi bedzie łatwiej ustawic odpowiednio stopy i całą postać w stosunku do podłoża,teraz trochę nienaturalnie chyba stoi. Pozdr:)
Lucek Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 (edytowane) Brnę do przodu. Z twarzy już prawie jak ja - bez perspektywy sculptowałem i musiałem poprawić. Pokazuję też łapki i stópki. Mafida nie masz na rozkładzie czasem jakichś refek ramion ;) ? Może podpowiecie mi co z tym modelem zrobić? Jakąś postać fajną może? bo głupio chyba tak czysty model zostawiać a chcę go umieścić w folio, które wlaśnie zacząłem produkować. Edytowane 8 Luty 2010 przez Lucek
nielot007 Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 Lucek--> ty nie rob folio tylko naucz sie modelowac (nie to, ze nie umiesz ale...) gdyz ta postac jest slaba a skoro ja to zauwazam to co dopiero jakis mistrz modelowania :) glowa to juz prawdziwa porażka!! pozdrawiam i życze cierpliwości
Georgas Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 nie oszukuj tylko zmień shader na jakiś czytelniejszy i jaśniejszy ;)
Lucek Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 (edytowane) Przecież nie mówię że skończyłem. Już sporo się przy tym modelu nauczyłem, więc chyba nie jest to bezcelowe. Dzisiaj 3 dzień walczę:) EDIT: Zająłem się czachą. Jeszcze może będę działał z jakimiś alphami ale myślę że jest ok. chociaż coś mi jeszcze nie pasuje tutaj... Edytowane 31 Styczeń 2010 przez Lucek
krzyhhh Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Lucek: fallusa daj niżej ;) bo teraz to prosto do pęcherza moczowego idzie
Bonifatz Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 (edytowane) Dino z basemesh`a w 3ds : Monolophosaurus i wersja kolorowa : Edytowane 1 Luty 2010 przez Bonifatz
mafida Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Lucek-lepiej,oczy i powieki straszne:) Bonifatz-fajny dino ale te paluszki przy nogach chyba by go nie utrzymały.Zmień mu poze bo w takiej by nie ustał,runął by na pysk:) Pozdr:)
Bonifatz Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 mafida : jakąś dziwną refke miałem, na której było widać tylko dwa palce ;) Wlasnie jestem w trakcie poprawianie base mesha, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Bonifatz Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 (edytowane) Jeszcze jedna tym razem z topologią pod animacje : edit : mały update ucha Edytowane 3 Luty 2010 przez Bonifatz
Bonifatz Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 maly test animacji twarzy : http://www.lucas3d.net/blink.avi
dezzed Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Moje drugie podejście do ręki, pierwsza próba bardziej przypominała grabie więc się nią nie będę chwalił. Jak sobie radzić z takimi cienkimi elementami jak palce, bo mi się strasznie siatka "psuje" na koniuszkach palców, zapada się i w ogóle dzieją się z nią dziwne rzeczy. Próbowałem tych wszystkich smoothów i polishów ale nie pomaga. Pewnie pomogła by retopologia ale zastanawiam się czy jest jakiś inny prostszy sposób na wyprostowanie siatki. Dodam że baza była robiona z zsphere.
mafida Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Moje drugie podejście do ręki, pierwsza próba bardziej przypominała grabie więc się nią nie będę chwalił. Jak sobie radzić z takimi cienkimi elementami jak palce, bo mi się strasznie siatka "psuje" na koniuszkach palców, zapada się i w ogóle dzieją się z nią dziwne rzeczy. Próbowałem tych wszystkich smoothów i polishów ale nie pomaga. Pewnie pomogła by retopologia ale zastanawiam się czy jest jakiś inny prostszy sposób na wyprostowanie siatki. Dodam że baza była robiona z zsphere. Jak sie siatka zapada po drugiej stronie -włącz backface masking w opcjach brusha-nie będzie oddziaływal na drugą stronę cieńkiego elementu.Jak palce za cieńkie to inflatem.Łapki całkiem fajne. kellyq-całkiem,całkiem,walcz dalej:)
Bonifatz Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 dezzed : jak na drugie podejście to ogień ! treningu ciąg dalszy
Gość lukr Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 moje boje w wolnym czasie w ramch odstresowania:
ArTooRo Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Ostatnio jestem zmuszony robić milion rzeczy naraz, więc nie bijcie że to nie update do "Marzyciela". Baza topologiczna dłoni (tylko 3DSMax), w zasadzie studium żeby nadawało się i pod animację i pod podrzeźbianie (zero pięciościanów). Może ktoś skorzysta (mogę dać więcej ujęć siatki), aczkolwiek jeszcze nie testowałem riggu.
nielot007 Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 ArTooRo--> jesli mam sie czepnac to do zbrusha ta dlon by sie nie nadala tzw. nada sie ale mozna zrobic lepiej chodzi o siatke :) tzw za gesto zrobiles loopow na okolo palcow przez cos siatka w zbrushu zagesci sie tak, ze na okolo bedzie gesto ale wzdłuż palcow bedzie rzadko :) gdzie niegdzie moze sie porobic kaszanka :) do zbrusha najlepiej zageszczas siatke rownomiernie :) najlepiej zeby polYgony mialy krztal najbardziej zblizony do kwadratu a nie do prostokata :) ale to takie czepialstwo ;) ladna dlon :) pozdro
ArTooRo Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Starałem się robić tak, żeby było w miarę równomiernie. Ogólnie to rzadziej nie idzie żeby wszędzie się loopy zamykały, a dłoń trzymała kształt chyba... Podpatrywałem jak to pros mieli zrobione i w sumie niżej z ilością nie schodzili. Fakt, że siatka jak do ZB jest nieco za gęsta - to w sumie kompromis między ZB i dobrym riggiem. Dzięki za te uwagi, potem przyjdzie czas na testowanie w samym ZB i pewnie sporo na wierzch wylezie. Sorry jeśli nie ten dział, wrzuciłem tutaj, bo jest to z zamiarem między innymi do ZBrusha robione pod sculpting.
Matys Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 ja tam widze bardzo rownomiernie rozlozona siatke (przynajmniej na tym zageszczonym screenie) ale jesli moge cos doradzic to z wlasnego doswiadczenia wydaje mi sie ze lepiej jest modelowac dlon w naturalnej pozycji bo ta na screenie jest mocno zniekrztalcona i jesli ja tak zrigujesz to ciezko bedzie pozniej to anomowac a i dziwnie bedzie to prawdopodobnie wygladalo.
vrocker Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Takie studium ręki, pierwsze w ogóle jakie zrobiłem. Wybaczcie złe wyszparowanie z tła:)
Creator Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 Siemanero :) Testuję ostatnio, po godzinach, sculpt blenderowy: Jeszcze kilka poprawek i będę przechodził w detal.
Maqs Napisano 26 Luty 2010 Napisano 26 Luty 2010 Nie ma to jak zbrushowy matcap w blenderze;) fajnie sie zapowiada, ja zawsze wyłączam grid podczas sculptowania, strasznie rozprasza.
leszek_lenia Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 (edytowane) ee no ja wiem...ale ciezko mi jest cos dobrego wyrzezbic... kolejna proba: Edytowane 6 Marzec 2010 przez leszek_lenia
Lucek Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 Leszek: wydaje mi się że zaczynasz sculptować na jakimś wysokim subdivie - zacznij niżej. Widzę że starasz się robić zmarszczki mimiczne - użyj do tego dam_standart.
leszek_lenia Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 lucek: dzieki za uwage...tylko kurna nie mam tego brusha...albo mam i nie wiem ze mam ..w kazdym badz razie w palecie z brushami tego nie ma..hmmm dziwne
Monio Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 Jest do ściągnięcia z zbrush central. To nie jest standardowy brush ale w jest ogromnie popularny.
mafida Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 lucek: dzieki za uwage...tylko kurna nie mam tego brusha...albo mam i nie wiem ze mam ..w kazdym badz razie w palecie z brushami tego nie ma..hmmm dziwne Tu masz poprawiona wersje dla Zbrusha 3.5r3 : http://www.mediafire.com/?02oyzdwgdjo Pozdr:)
ciastuch Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 Witam. To chyba mój debiut tutaj. Usiadłem ostatnio do Zbrusha i postanowiłem się trochę pouczyć rzeźbienia w nim. Na razie tyle. WIP, bede go kończył. Na podstawie Making off'a "No nore wine" z zbrushcentral.com. Pozdrawiam - Ciastuch.
mafida Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 Dawaj Ciastuch,po twoich rysunkach ołówkiem wnioskuje że powinienes niedługo miażdżyć w Zbrushu:) Pozdr:)
Rekomendowane odpowiedzi