Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mam bardzo podstawowe pytanie. Modeluje glock 17 ale nie wiem jak połączyć lufę z przednią częścią zamka.

http://www.teamglock.com/Glock-Buyers-Guide/images-guide/Glock-17.jpg

 

 

http://img691.imageshack.us/img691/8291/1sto.jpg

 

 

Wiem że to bardzo podstawowe pytanie ale nie wiem czy można to zrobić jakimś sposobem oszczędzając polygony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popracuj nad kolanem, pośladkiem i całymi plecami (szczególnie kark)... no i pachwiną. Twarz mi się osobiście nie podoba, ale to kwestia gustu. (może kość jarzmowa jest za płytka?)

Nie widziałem też jeszcze takiej stopy, ale może coś mi umknęło. (paluszki są za cienkie chyba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucek paluszki u stopy są za cieńkie:)Albo za szeroko ustawione względem siebie.Postaw mu kawałek podłogi pod nogi bedzie łatwiej ustawic odpowiednio stopy i całą postać w stosunku do podłoża,teraz trochę nienaturalnie chyba stoi.

 

Pozdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brnę do przodu. Z twarzy już prawie jak ja - bez perspektywy sculptowałem i musiałem poprawić. Pokazuję też łapki i stópki. Mafida nie masz na rozkładzie czasem jakichś refek ramion ;) ? Może podpowiecie mi co z tym modelem zrobić? Jakąś postać fajną może? bo głupio chyba tak czysty model zostawiać a chcę go umieścić w folio, które wlaśnie zacząłem produkować.

Edytowane przez Lucek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie mówię że skończyłem. Już sporo się przy tym modelu nauczyłem, więc chyba nie jest to bezcelowe. Dzisiaj 3 dzień walczę:)

 

EDIT: Zająłem się czachą. Jeszcze może będę działał z jakimiś alphami ale myślę że jest ok. chociaż coś mi jeszcze nie pasuje tutaj...

2cnhx68.jpg

Edytowane przez Lucek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje drugie podejście do ręki, pierwsza próba bardziej przypominała grabie więc się nią nie będę chwalił.

Jak sobie radzić z takimi cienkimi elementami jak palce, bo mi się strasznie siatka "psuje" na koniuszkach palców, zapada się i w ogóle dzieją się z nią dziwne rzeczy. Próbowałem tych wszystkich smoothów i polishów ale nie pomaga. Pewnie pomogła by retopologia ale zastanawiam się czy jest jakiś inny prostszy sposób na wyprostowanie siatki. Dodam że baza była robiona z zsphere.

 

rekag.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje drugie podejście do ręki, pierwsza próba bardziej przypominała grabie więc się nią nie będę chwalił.

Jak sobie radzić z takimi cienkimi elementami jak palce, bo mi się strasznie siatka "psuje" na koniuszkach palców, zapada się i w ogóle dzieją się z nią dziwne rzeczy. Próbowałem tych wszystkich smoothów i polishów ale nie pomaga. Pewnie pomogła by retopologia ale zastanawiam się czy jest jakiś inny prostszy sposób na wyprostowanie siatki. Dodam że baza była robiona z zsphere.

 

Jak sie siatka zapada po drugiej stronie -włącz backface masking w opcjach brusha-nie będzie oddziaływal na drugą stronę cieńkiego elementu.Jak palce za cieńkie to inflatem.Łapki całkiem fajne.

 

kellyq-całkiem,całkiem,walcz dalej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio jestem zmuszony robić milion rzeczy naraz, więc nie bijcie że to nie update do "Marzyciela".

 

Baza topologiczna dłoni (tylko 3DSMax), w zasadzie studium żeby nadawało się i pod animację i pod podrzeźbianie (zero pięciościanów). Może ktoś skorzysta (mogę dać więcej ujęć siatki), aczkolwiek jeszcze nie testowałem riggu.

 

attachment.php?attachmentid=70146&d=1266491453

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ArTooRo--> jesli mam sie czepnac to do zbrusha ta dlon by sie nie nadala tzw. nada sie ale mozna zrobic lepiej chodzi o siatke :) tzw za gesto zrobiles loopow na okolo palcow przez cos siatka w zbrushu zagesci sie tak, ze na okolo bedzie gesto ale wzdłuż palcow bedzie rzadko :) gdzie niegdzie moze sie porobic kaszanka :)

do zbrusha najlepiej zageszczas siatke rownomiernie :) najlepiej zeby polYgony mialy krztal najbardziej zblizony do kwadratu a nie do prostokata :)

 

ale to takie czepialstwo ;)

 

ladna dlon :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starałem się robić tak, żeby było w miarę równomiernie. Ogólnie to rzadziej nie idzie żeby wszędzie się loopy zamykały, a dłoń trzymała kształt chyba...

Podpatrywałem jak to pros mieli zrobione i w sumie niżej z ilością nie schodzili. Fakt, że siatka jak do ZB jest nieco za gęsta - to w sumie kompromis między ZB i dobrym riggiem.

Dzięki za te uwagi, potem przyjdzie czas na testowanie w samym ZB i pewnie sporo na wierzch wylezie.

 

Sorry jeśli nie ten dział, wrzuciłem tutaj, bo jest to z zamiarem między innymi do ZBrusha robione pod sculpting.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam widze bardzo rownomiernie rozlozona siatke (przynajmniej na tym zageszczonym screenie) ale jesli moge cos doradzic to z wlasnego doswiadczenia wydaje mi sie ze lepiej jest modelowac dlon w naturalnej pozycji bo ta na screenie jest mocno zniekrztalcona i jesli ja tak zrigujesz to ciezko bedzie pozniej to anomowac a i dziwnie bedzie to prawdopodobnie wygladalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności