Blue-Berry Napisano 18 Marzec 2008 Napisano 18 Marzec 2008 eeeyyyy .. no ten człowieka albo cos co go przypomina xD znaczy glowe narazie
Georgas Napisano 18 Marzec 2008 Napisano 18 Marzec 2008 więc :) weź zimny prysznic, wróć do pokoju, usiądź wygodnie, odpal ten screen i sam sobie odpowiedz czy to coś przypomina człowieka :)
Destroyer Napisano 18 Marzec 2008 Napisano 18 Marzec 2008 Blue-Berry jak na 40 min to raczej nie bardzo chyba że dżojstikiem ;) znajdź videotutki klicka obejrzyj przetestuj, zrób ze 30-50 swoich testów i już powinno być lepiej ;)
ttaaddeekk Napisano 18 Marzec 2008 Napisano 18 Marzec 2008 Blue obejzyj tutki http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35770 i rob raczej z base-mesha niz z sphery, w zbrushu jest gotowa glowka. jak na poczatek to dobrze, proboj dalej :)
Adek_CG Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 fajny smieszny, super ci to wyszlo :) z bazy jakiejs robiles ?
Kirian Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 Dzieki dzieki Panowie:) ... dla dziewczyny:P wiec musi byc slodkie...;) Adek baza to klasyka z wingsa, rece nogi, loop na oczy:), osobno cialo osobno skorupka, a jajko na szybko w ZB
Adek_CG Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 otexturuj :) , mysle ze warto, z tym by tak duzo znowu roboty nie bylo a napewno wygladalo by swietnie
maczuga Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 Kirian otexturuj, zriguj i do animacji jak znalazł :)
Maqs Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 Witam sculpt w blenderze, mapki w zb, nie mogę pokazać modelu bo mi gdzieś znikl...:/ szkoda bo chciałem coś z tego wyciągnąć. http://images29.fotosik.pl/181/b4126799e3314136.jpg
muody Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 tekstura kosmos, poza policzkiem może... wreszcie twój sculpt ma jakiś wyraz twarzy, shader też pro. miejscami przesadziłeś z przyciemnianiem, nie pasuje do tła
Kirian Napisano 24 Marzec 2008 Napisano 24 Marzec 2008 suuuuuper render Mags:) tez tak bym chcial... pierwsza zabawa clayem wiec nie bijcie mnie zbytnio:PP.. przyjemny jest taki sculpting bo to prawie tak jak szkicowanie ołówkiem, tyle ze w 3d;] wiec moze wiecej takich speedow zrobie:) Dzieki za komentarze, ale żółwik musi poczekac;]
Kirian Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 nie, daje sobie spokoj z clayem;P dobry do nadawania formy modelowi, ale nie zeby nim robic caly model:) 2h:
mrkrzysiek Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Maqs super wyszło Kirian piękne, tylko tyle powiedzieć mogę
Kirian Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 dzieki Chlopaki:)) baza to zwykla glowa;) na speed niema sensu meczyc dokladnej
Maqs Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 Kirian cool:) takie coś, szmaty na rogach to blenderowy cloth nawet nie sculptniete jeszcze. http://images32.fotosik.pl/196/d0705a7233670b85.jpg
SoAd Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 Zaniżam poziom bo za wysoki tutaj. Niecała godzina z bejsmesza nielotowego, pierwszy raz tabletem, bez symetrii :p
Gość Morte Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Jak na godzine to cool, masz fajny gładki styl. zeby sie przycepić to powiem, zę łuski na czole mnie sie nie podobajom.
sand Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Wreszcie zmusiłem się by czas wolny wykorzystać na naukę Zbrusha. Fajny programik. Pierwsze dwie godziny (plus czas na rozeznanie co robi co) praktyki i wyszło mi coś takiego. Powiedzcie mi, mistrzowie, czemu mam takie dziwne artefakty po bokach glowy gdy renderuje Best Render?
KLICEK Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Napisano 13 Kwiecień 2008 no na start zdecydowanie spoko :) teraz postaraj sie nie robic prostych bledow ludzi, ktorzy zaczynaja modelowac poly, tutaj walisz pedzelkiem masz totalna kontrole i to jest po prostu łatwizna, dodaj mu kaciki ust (male wklesniecia) oczka spoko, ale pamietaj ze zazwyczaj powieki nachodza na siebie rozchodzac sie w skore, no i tak mozna by wymieniac, ale oczywiscie zrobisz jeszcze z 5 modeli i bedzie na pewno super :)
pit17 Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 no to ja tez cos wrzuce, narazie moje poczatki w zbrushu moze nie jest to zadna glowa ale zawsze cos:) pozdrawiam http://hotimg16.fotki.com/p/a/217_76/116_30/rock.jpg
KLICEK Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Napisano 13 Kwiecień 2008 pit7 na razie nie wyglada na kamienny, ale wiem jedno robienie skal itp to jest ciezki temat, wiem bo wałkowałem go tydzien czasu i jezeli moge cos doradzic to to ze zbierz refki i modeluj az osiagniesz fajny efekt bez uzywania alph ;) tutaj nie bardzo wiem jak Ci pomoc bo niewiem jaki rodzaj skaly robisz. Tak czy inaczej duzy brusz i robisz pierw bardzo duze masywy pozniej o wiele mniejszym bruszem robisz wklesniecia po zmieniasz brusha na pincza i zmniejszasz rozmiary tych wklesniec wychodza bardzo fajne szczeliny, reszte robisz podobnie, ale najwazniejsze sa te masyswy, pierw duze pozniej mniejsze i na koncu walisz alphami. To ze dasz alphe nie oznacza ze skala kogos przekona :) mam nadzieje ze chociaz troszke naprowadzilem, gdyz wiem jaki bol jest z tymi skałami ;)
pit17 Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 dzieki za szczerosc Klicek:)bo wszyscy mi mowili ze jest ok pobawie sie jeszcze z tymi skalami pozdro
zonk Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Zaniżam poziom, ale wrzucam, żeby się na dysku nie kurzyło ; p
SoAd Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Nigdy sie sculptowac nie naucze... 1,5h z polisfery.
sand Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 dzieki master Klicek za rady :) Na pewno będę próbował dalej. Jutro, pojutrze itd. zonk - fajne włosy. SoAD - mi sie nawet podoba gdyby twarz nie była "pusta" tj. pewnie nie miałeś pomysłu co chcesz osiągnąć, a jedynie sobie tak mazałeś, żeby było ok. Z innych dziedzin mojej pracy powiem Ci, że najważniejszy jest koncept w głowie, na kartce - whatever. Jak już masz wizje to efekty będą lepsze.
Robert_krecik Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Pomogę wam zaniżać poziom :D Oto mój speedzik :D może z 30 min ? Nie wiem, takie paćkanie :] EDIT 3 Obrazek to już kompletna masakra :D
SoAd Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 O taki ziom godzina polisfera. Teraz widze ze ładnych kilka miejsc do poprawy
Tomala Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 SoAD tworząc głowę spróbuj najpierw wysculptować coś na kształt czaszki żeby zaznaczyć wszystkie ważniejsze szczegóły anatomiczne jak kości policzkowe łuki brwiowe kształt czoła szczęki i żuchwy. Czaszka Twojej głowy wygląda bardzo płasko z przodu i po bokach jak by była robiona na bazie boxa(nie no może przesadzam). Spróbuj więcej czasu poświęcić na odpowiednie ukształtowanie bryły i złapanie proporcji zanim skupisz się na dodawaniu detalu. Pozdro.
sand Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 kolejne (drugie już) moje podejscie do zbrusha. Wydaje mi sie, ze idzie mi coraz lepiej ale czekam na opinie i krytyke. Wiem, ze kupa roboty jeszcze przy tym gosci ale jeszcze nie umiem. Dorobie mu potem zęby jakies, moze oczy zrobie normalne. Moze nawet uszy mu wyrzeźbie. Kto wie :D
wizz Napisano 22 Kwiecień 2008 Napisano 22 Kwiecień 2008 było troche czasu to zrobiłem dla przypomnienia jak sie modeluje :P
KLICEK Napisano 23 Kwiecień 2008 Autor Napisano 23 Kwiecień 2008 fajny ale misiu zdecydowanie slabszy od wczesniejszych, ale i tak trzyma klimacior wiec jest git :)
Łukasz Jaskólski Napisano 23 Kwiecień 2008 Napisano 23 Kwiecień 2008 świetnie wizz jedyne zastrzezenia do kaptura mianowicie ze sie ostra krawedz na brzegu rozmyła do takich rzeczy swietnie sie sprawdza plugin SmoothGroupImport http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=55992 zreszta uzywam go teraz do importu wszystkiego (obj z maxa sie znaczy) pozdro
mrkrzysiek Napisano 23 Kwiecień 2008 Napisano 23 Kwiecień 2008 wizz jak zawsze super i ciesze się ze cały czas coś tam skrobiesz czekam na kolejne:)
hcpiter Napisano 23 Kwiecień 2008 Napisano 23 Kwiecień 2008 wiz i fargate super modele ! fajnie fajnie :)
Fargate Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 Postanowiłem dokończyć na tyle ile potrafię. (mam jeszcze 3 ujęcia ale nie będę zaśmiecał wątku :P)
!Ewert Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 Super, świetnie, pieknie xD ale co to jest? ;D
floo Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 aaaa!!! Fargate co to jest:P b.dobrze wygląda... może jakieś texturki będą???
Fargate Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 Dzięki, na sieci znalazłem koncept, spodobał mi sie. Popełniłem basemesha i sobie zacząłem dłubać, nagle bęc i jest :P Co do tex nie wiem, zobaczę jak si to robi i może coś sie uda zrobić. Ardeni mnie namawia na normalkę i model low poly, zobaczymy.
zonk Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 Fargate super modelik, dokoncz go koniecznie bo szkoda go zostawic tak bez teksturki;-) moje zabawy z Zbrushem:
Rekomendowane odpowiedzi