Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

super wyglada. Nie sraj sie jakos strasznie z detalami bo i tak ich nie bedzie widac (szkodaczasu) jak tekstura twarzy bedzie tej samej jakosci to bedzie rewelka :)

 

dajesz dajesz

  • Odpowiedzi 142
  • Wyświetleń 30,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mhmmmmm - mmmmm

 

gołe Gejsze (AW YEAH!) :D

 

Fajnie wygląda

 

pozdro Jonek :>

Napisano

padam na kolana :D

ej no poka poka wiecej tego renderka ;)

elo ziomek!

Napisano
  • Autor

Wow, co za publiczność. Bardzo jestem wzdzięczny za wasze szczere komentarze i pozytywne oceny. Bardzo mnie to motywuje.

Klicek : Dzieki, staram sie nie szaleć . ;)

Frodo : :* Czekam na twój upek, nie śpij. :)

Gomez: Dzieki. Nie widzę jeszcze tych błędów, co ty. :) Ale myślę ze nie ma sensu poprawiac i tak będzie w ubraniu. Zrobiłem to dokładnie, bo zalezało mi na dobrym modelu. No i w miedzyczasie nabrało sie skilla i folio. :)

mrkrzysiek: :)

Superoko: dzieki za szczerosc, troche masz racji i troche nie. Kolega Jaras dobrze to wyjasnił :) W przysłości z pewnością sie przyda.

Jaras: :* Ja nie widzę żadnego brudu. :)

donMario: w sss bardzo mało zdziałałem. najwyższy czas. :)

Ania: raczej nie będę poprawiał obojczyków. Co do koloru twarzy, nie ulegnie zmianie. Pamietaj ze gejsze malowały az do szyji.

"Biały kark gejszy dla Japończyka to miejsce na ciele kobiety, co najmniej tak interesujące, jak w naszej kulturze głęboki dekolt. Dlatego gejsze układały kimono w specjalny sposób, tak aby odchylony kołnierz ukazywał szyję i kawałek karku. Dodatkowo miejsce to malowano, tak jak twarz, białym pudrem."

claude: dzieki, skąd ta fascynacja? To japonki mnie tak omotały. ;)

fikołek: thank, zrobiłem z fotek. Trochę z pornosów (czytaj japońskich:) ), trochę z 3d.sk, i to jakos blendowałem. I to tyle.

RK: ha ha , nie wiem skąd masz takie informacje ze biały puder jest robiony z ptasich odchodów. :) Robiono ją ze zmielonej elastycznej mączki ryżowej. Były tez inne pudry, które bardzo skodziły skóre. bla bla :) Znalazłem bardzo ciekawy artykuł o historii makijazu: http://www.dbajosiebie.friko.pl/historia_makijazu.htm

hpx, prabab: no a kogo ma przyciągnąc uwagę? :) Nie bój żaby, kilka facetów będę musiał wymodelowac. Bedzie na co popatrzec.

Barton_Fink: :) Juz przestałem sie bawic detalami. Jadę dalej.

Komic; :)

Ziomuś: Ohhhh yeach ;)

Junior :) Juz cos pokazuje. Tym razem koncepty, nie chciałem długo malowac na jedną pracką. Bo czasu mało. Wizja jest wyrazna: Więcej stolików dojdzie, i wiecej japonców. Co do ubrania bohaterki sie nie zdecydowałem. Myslałem o skromnym kimonie.

Stary rig bardzo mi duzo pomóg w budowaniu scenki

 

Co o tym myslicie, kazdą uwaga będzie dla mnie bezcenna.

 

Pozdrawiam Jonek

 

koncept01jonaszlj6.jpg

 

koncept02jonaszjz8.th.jpg

Napisano

Perspektywa troche nizej, kadr troszke w prawo (coby ten koles tak przy krawedzi nie stal) moze ciut bardziej panoramicznie (ale ja mam fiola na punkcie panoram :P) i bedzie cycus glancus :]

Napisano

Jonasz re we la cyj ny koncept... monster po lewej miażdzy. Nie mogę się doczekać upa. Ciałko i buzia świetna. Trzymam kciuki i bookmarked

Napisano

Koncepcik bardzo mi sie podoba. To bedzie japonska elfka czy jakis stary model podlozyles tymczasowo?

Napisano

nooo temu mietkowi co lezy to bys upier...(no ucioł) jakas gira...nozke, raczke or smtg i było by fajno :)

A telefon to je do Cie ja? Dej komórka keke =]

Napisano

Jonasz .... koncept z mega potencjałem To raczej musi wygrać tym razem , trzymam mocno kciuki i kibicuję do końca.

Napisano
  • Autor

Witam :)

 

@OmenN2501: "Niech omen napisze mi, jakis komentarz" Noworoczne życzenie zostało spełnione. :) Dzieki ze zajrzałesz u mnie. Poszerzę obraz, dobra wskazówka. Zastanawiam sie troszkę nad zmianą obrazu. Akwarium stałby na drugim planie, a odrzucony koles od katany wpada na nie. Akwarium pęka, woda leci, rybki takze. Wiem ze to duzo roboty w 3d. Ehhhhhh. Nie wiem, ciężko będzie z czasem.

 

@Fikołek: Dzieki, tzn. wszystko modeluje w maxie, ale riguje w Mayi. Jestem uczulony na maxowski rigging. Maya jest w porządku. Lubię ją.

 

@mrkrzysiek: dzieki, bedzie panoramka.

 

@RK: spoko ziomek, wszyscy popełniamy błędy. :) ;)

 

@mateusz_s: :*

 

@kamil_ochel: wow, dzieki :)

 

@polka_dot: ;) ja tez czekam na twoje japonki.

 

@Gomez: :) Nie, gomez przez jakis czas nie będzie elfów. :) Chciałbym, żeby to wyglądało w miare realistycznie. Stary zrigowany model, pomógł mi uchwycic w miare ciekawe ujęcia.

 

@Frodo: :* nie wiem czy taka pracka przejdzie z taką rzezią jak mówisz. :) Ale sie postaram. ;)

 

@Komic, Junior :) co dalej ? Główki, i nie płakac mi tu :) Główki w całości jest modelowana w maxie, zbrush to kosmetyka.

 

@Jimm mee: hej hej :) dziekowa

 

Mam pytanie na temat zbrusha. Napiszę pokolej. Bo zapytac innaczej nie potrafię.

1. Modeluje w główkę w maxie

2. Export .obj to Zbrush, daję divide na 4, po dodaniu detalu daje na spowrotem na 1, i exportuje do maxa.

3. W maxie mogę przesuwac vertexy i poligony i tak dalej. (Nie tracąc detalu "w tym czasie" w Zbrushu. Domyslam sie ze wiecie o co chodzi.

4. Ale jak dodam dodatkowe elementy, albo przetnę poly, to ten detal który robiłem w Zbrushu tracę automatycznie. Co mam robic? Czy jest na to rada. Chyba ze muszę skończyć cały model, a potem Zbrush ?

 

man03lk6.jpg

 

man02ct4.th.jpg

Napisano

Jezeli dodasz edga, vertexa czy cokolwiek.. to zmieni ci sie numeracja vertexow i ZB juz nie odczyta ci twojego modelu.. ZB -> Max -> ZB dziala identycznie jak Maxowy Morph... czyli wystarczy dmuchnac a juz posypie ci sie wszystko. Jedyne co mozesz sobie dorobic w czasie pracy w maxie to ustawic poze, dodac mapowanie.

 

Niezly Chinol.. ale troche mu jeszcze brakuje.. usta wdyaja sie byc lekko za szerokie jak na tamte rejony.. uszy to napewno do dopracowania.. .. nos jest troche jeszcze nie teges, zbyt jakis taki kobiecy. Szyja i cala reszta w okolicy napewno do poprawy, ale to napewno wiesz. Powodzenia

Napisano

Fajny sculpcik:)

 

Jeśli chcesz zmienić siatkę, radą może być zrobienie retopologii (nie zapomnij o projection) w zbrushu. Na stronie zbrusha i w zbrush.info znajdziesz step by step jakbyś potrzebował.

 

BTW dziwactw zbrusha: ostatnio po exporcie do maxa 1 levelu subdiv z mapowaniem "group UV tiles" to mapowanie po imporcie w maxie jest zresetowane, opcja MRG przy exporcie jest zaznaczona, flipowanie modelu ustawione poprawnie, nie wiem o co chodzi, wcześniej się to nie zdarzało..

 

pozdrawiam!

Napisano

mistrz :D ale fana glowka, z tym zielonym wyglada jak japonski kosmita z kosmosu ;p

elo!

Napisano

Wyglada bardzo fajnie. Co do twojego pytania to oczywiscie jest to mozliwe. Siatke wyedytowana w maxie musisz uzyc do retopologii.

 

1 importujesz poprawionego basemesha z maxa, wychodzisz z toola

2 wczytujesz model highpoly i dajesz najwyzszy sdiv i Store MorphTarget. Dzieki temu mozna pozniej wydobyc wszystkie detale ktore nie pokazaly sie, uzywajac ustawien w zakladce Morph Target lub brusha Morph

3 z tooli wybierasz zsphere (nie wychodzac z poprzedniego toola czyli modelu HP)

4 tool>rigging>select mesh - wybierasz model highpoly (musi byc na najwyzszym sdiv)

5 tool>topology>select topo - wczytujesz basemesha

6 tool>topology>edit topology

7 tool>projection>projection

8 adaptive skin>density - ustawiasz tyle ile sdiv mial twoj model highpoly

10 adaptive skin>preview - podglad

11 adaptive skin>make adaptive skin - finito :)

 

Gdyby cos nie dzialalo looknij tutaj http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=48689

Napisano

Jonasz super idzie :)

Gomez a Ty repa dostaniesz bo właśnie miałem taką akcję robić jak w twoim opisie a nie bardzo wiedziałem jak to po kolei leci. Dzięks :)

Napisano

Woooo... a to nowosc.. rzeczywiscie da sie sie zrobic retopologie na podstawie zewnetrznego modelu.. GEnialne!!

Napisano

1 importujesz poprawionego basemesha z maxa, wychodzisz z toola

2 wczytujesz model highpoly i dajesz najwyzszy sdiv i Store MorphTarget. Dzieki temu mozna pozniej wydobyc wszystkie detale ktore nie pokazaly sie, uzywajac ustawien w zakladce Morph Target lub brusha Morph

3 z tooli wybierasz zsphere (nie wychodzac z poprzedniego toola czyli modelu HP)

4 tool>rigging>select mesh - wybierasz model highpoly (musi byc na najwyzszym sdiv)

5 tool>topology>select topo - wczytujesz basemesha

6 tool>topology>edit topology

7 tool>projection>projection

8 adaptive skin>density - ustawiasz tyle ile sdiv mial twoj model highpoly

10 adaptive skin>preview - podglad

11 adaptive skin>make adaptive skin - finito :)

[/url]

 

Kiedy tak robiłam znikło mi UV, więc jeśli model już miał unwrap to ostrożnie. Chyba że to był jakiś mój błąd.

 

Główka bardzo fajna.

Koncept świetny. Co to za kreatura będzie z lewej?

Napisano

Kurde,głowa rozwala na łopaty

professional robota,tak trzymaj, a nie zginiesz w tłumię

pzdr...

Napisano
  • Autor

Witam:

@Super_oko: dzieki za rade

@Lewus: :) myślę ze sobie poradzę z uvałką.

@hcpiter: bardzo dziękuje :) Muszę zdążyc. Innaczej będę d... :)

@Junior: hehe, dzięki :)

@KoMic: Starałem sie jak najlepiej. :)

@Gomez: wow...dzięki za tuta...+...Miałem nieco problemy...przez kilka dni nie mogłem rozgryc. W tym momencie. : (5 tool>topology>select topo - wczytujesz basemesha)

Nie wiedziałem ze to miało byc low poly :) Nasza Ania poprowadziła mnie za rączke :)

I udało sie. :)

@Tomala: dzieki, widzisz ile można sie nauczyc z mojego wątku ;) :)

@mrkrzysiek: dzieki

@Ania: :) ta kreatura to wściekły japończyk. :)

@Mr Pank: Thank maaan :) Znam twoje rysunki od dawna. Są baardzo pro. GJ.

 

No wiec, wrzucę cos dzisiaj. Narazie pokazę jedną postac. Ma trochę błędów anatomicznych. Spodnie mam do poprawy. Jutro zaczynam wstawiac pozy. Mam juz trzy modele, trzy rózne główki. Postaram jutro cos ponownie pokazac. Fajnie ze jest niedziela. cały dzien wolnego. :) voila.

P.s. czasem nie działa mi opcja Layers w Zbrushu. To znaczy, jest wogóle nie aktywna. Czemu ?

W czym proponujecie włosy zrobic. Hairem albo Zbrushem ?

 

man04hz4.jpg

Napisano

No no.. tu juz chinol sie zderzyl z sciana i nie wyglada juz tak sympatycznie. Linia brzucha zbyt prosta jak drut.. no i za wypukla przy klatce.. wogole twarz tez wyglada w tym momencie jakby dostal patelnia. Oczy za wysoko.. usta za nisko i za bardzo kaciki wysuniete do przodu. Glowa jest nie naturalnie wysunieta do przodu, co powoduje, ze szyja wyglada przeogromnie, a cialko jakby bylo doklejone. Ogolnie mowiac.. musisz go dopiescic jeszcze, bo wiele tu rzeczy jeszcze lezy.

Napisano

Ja osobiście wybrałbym brusha takie fajne do tyłu ulizane...tak btw very niicee :]

Napisano

Layery sa nieaktywne jesli schowales jakas czesc modelu. Linia brzucha rzeczywiscie wyglada na zbyt prosta. Co do twarzy to nie jestem pewien, mnie sie wydaje ze azjaci maja bardziej plaskie facjaty od nas. Poza tym podoba mi sie.

Napisano

Szkoda że z frontu też nie pokazałeś. To co widzę mi się podoba a azjaci rzeczywiście maja takie płaskie twarze(niektórzy oczywiście). Spodni nie robiłbym jako jeden obiekt z ciałem a włosy jak krótkie albo ulizane do tyłu to można w zbrushu. Pozdro.

Napisano

Włosy tez bym w Z zrobił, chociaż jak dla mnie to by lepiej łysy wygladał ogólnie bardzo mi sie podoba. powodzenia , pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Witam

@Super_Oko: Co do twarzy, to sie nie zgodzę z Tobą, takie ma rysy, z refki modelowane. Ale szyja i klata to do poprawy idzie. :)

@Jmtm00: nie wiem o jakie brushe Ci chodzi :)

@Gomez: Dzieki.

@Tomala: Pokaze innym razem, tego fronta, jestem zbyt zmęczony. Ciągle pracuje nad bitwą. Co do spodni, to racja, powinienem go rozdzielic. Chwilowo mam problemy z Layersami.

@Ferni: :) thank:

 

Katana dzisiaj:

 

katanaic9.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

ladny kawalek katanki: ], jedyne co moge doradzic to zwiekszenie tempa, zostalo 20 dni: ]

Napisano

Piękny miecz, ja też będę kosę robił ale big kaliber. Jak Ty nie zdążysz to ja nie mam szans.

Napisano

Podziwiam nakład pracy, twarz wyglada raczej na azjatę hmmm azjatyckiego, z pewnoscia nie jest to japonczyk ale modelik suuperancki.

co do katany to sie jednak przyczepię. Ostrze jakies papierowe wyszło.

 

Katany ze względu na ostrza mozna podzielic na dwa rodzaje i miało to związek ze sposobem ociekania krwi. Starsze, cięższe były pięciokątne w przekroju na przykład http://bjorn.foxtail.nu/images/jt_katana.jpg

a droższe specjalnie wyrabiane pod zamowienie kosztujace kuuupe wsi i złota miały odciązenie w postaci rowka, dawało to jeszcze dodatkowy efekt "świstu" przy odpowiednim wykonaniu cięcia. niestety nie wyglądało to tak jak sie wydaje naszym polskim domorosłym klepaczom psełdo mieczy wykuwanych z syrenek :D. na razie nie moge znalesc dobrego zdjęcia, jak cos znajde do podrzuce

 

 

o znalazlem http://allegro.pl/item300005160_katana_shin_gunto_showa_oprawa_skorzana_od_1_zl.html

 

 

POdpowiem jeszcze tylko przy wykonywaniu detalu ze japonczycy uwielbiaja kwiatuszki, gdzie tylko daja rade to je wrzucaja. Zwroc uwage na tsube sa na niej metalowe kwiatki, to jest bardzo charakterystyczne

Napisano
  • Autor

@Tomala: thank :p

 

@eco, Luksa: bardzo doceniam waszą troszkę, ale ostrze zostawmy w spokój, :) Zostało mi 20 dni. W Zbrushu tego załamania nie widac. Będzie dobrze widoczne na specu, na color mapie.

 

@Fikołek: dzieki :) Wszystko wymodelowałem w maxie. W zbrushu staram sie mało sculptowac. Bo czasu mało. Oto siata.

 

katanawirefd6.jpg

Napisano

...tu nie chodzi w sumie o samo zalamanie - twoje ostrze wyglada jak ostrze noza do smarowania chleba -jest chudziutkie a powinno na gorze byc solidniejsze - w przekroju jest to rzeczywiscie np pieciokat, o ktorym wspominal Luksa- spojrz na tsuby - widac w nich dokladnie jakiego ksztaltu jest ostrze

 

http://www.ricecracker.com/japanese_swords_tsuba/tsuba.htm

Napisano

...jak mawial wieszcz "nie ma problema" ;) - pracka jest bardzo fajna - miecz tez -a ostrze to chyba najwazniejsza czesc dobrej katany ;)

Napisano

heh tak myślałem że katana modelowana bo za łanie wyszła :)

a tak z ciekawości po co do Zbrusha wrzucałeś żeby printscreena z materiałam zrobić??

 

btw rigujesz w majce rendeorwał też w niej będziesz?

Napisano

...w zbrushu chyba byla tsuba modelowana - tam sie nieco dzieje na niej :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności