Skocz do zawartości

[Porachunki] Yakuza


Jonasz_Real

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 142
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wow, co za publiczność. Bardzo jestem wzdzięczny za wasze szczere komentarze i pozytywne oceny. Bardzo mnie to motywuje.

Klicek : Dzieki, staram sie nie szaleć . ;)

Frodo : :* Czekam na twój upek, nie śpij. :)

Gomez: Dzieki. Nie widzę jeszcze tych błędów, co ty. :) Ale myślę ze nie ma sensu poprawiac i tak będzie w ubraniu. Zrobiłem to dokładnie, bo zalezało mi na dobrym modelu. No i w miedzyczasie nabrało sie skilla i folio. :)

mrkrzysiek: :)

Superoko: dzieki za szczerosc, troche masz racji i troche nie. Kolega Jaras dobrze to wyjasnił :) W przysłości z pewnością sie przyda.

Jaras: :* Ja nie widzę żadnego brudu. :)

donMario: w sss bardzo mało zdziałałem. najwyższy czas. :)

Ania: raczej nie będę poprawiał obojczyków. Co do koloru twarzy, nie ulegnie zmianie. Pamietaj ze gejsze malowały az do szyji.

"Biały kark gejszy dla Japończyka to miejsce na ciele kobiety, co najmniej tak interesujące, jak w naszej kulturze głęboki dekolt. Dlatego gejsze układały kimono w specjalny sposób, tak aby odchylony kołnierz ukazywał szyję i kawałek karku. Dodatkowo miejsce to malowano, tak jak twarz, białym pudrem."

claude: dzieki, skąd ta fascynacja? To japonki mnie tak omotały. ;)

fikołek: thank, zrobiłem z fotek. Trochę z pornosów (czytaj japońskich:) ), trochę z 3d.sk, i to jakos blendowałem. I to tyle.

RK: ha ha , nie wiem skąd masz takie informacje ze biały puder jest robiony z ptasich odchodów. :) Robiono ją ze zmielonej elastycznej mączki ryżowej. Były tez inne pudry, które bardzo skodziły skóre. bla bla :) Znalazłem bardzo ciekawy artykuł o historii makijazu: http://www.dbajosiebie.friko.pl/historia_makijazu.htm

hpx, prabab: no a kogo ma przyciągnąc uwagę? :) Nie bój żaby, kilka facetów będę musiał wymodelowac. Bedzie na co popatrzec.

Barton_Fink: :) Juz przestałem sie bawic detalami. Jadę dalej.

Komic; :)

Ziomuś: Ohhhh yeach ;)

Junior :) Juz cos pokazuje. Tym razem koncepty, nie chciałem długo malowac na jedną pracką. Bo czasu mało. Wizja jest wyrazna: Więcej stolików dojdzie, i wiecej japonców. Co do ubrania bohaterki sie nie zdecydowałem. Myslałem o skromnym kimonie.

Stary rig bardzo mi duzo pomóg w budowaniu scenki

 

Co o tym myslicie, kazdą uwaga będzie dla mnie bezcenna.

 

Pozdrawiam Jonek

 

koncept01jonaszlj6.jpg

 

koncept02jonaszjz8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

@OmenN2501: "Niech omen napisze mi, jakis komentarz" Noworoczne życzenie zostało spełnione. :) Dzieki ze zajrzałesz u mnie. Poszerzę obraz, dobra wskazówka. Zastanawiam sie troszkę nad zmianą obrazu. Akwarium stałby na drugim planie, a odrzucony koles od katany wpada na nie. Akwarium pęka, woda leci, rybki takze. Wiem ze to duzo roboty w 3d. Ehhhhhh. Nie wiem, ciężko będzie z czasem.

 

@Fikołek: Dzieki, tzn. wszystko modeluje w maxie, ale riguje w Mayi. Jestem uczulony na maxowski rigging. Maya jest w porządku. Lubię ją.

 

@mrkrzysiek: dzieki, bedzie panoramka.

 

@RK: spoko ziomek, wszyscy popełniamy błędy. :) ;)

 

@mateusz_s: :*

 

@kamil_ochel: wow, dzieki :)

 

@polka_dot: ;) ja tez czekam na twoje japonki.

 

@Gomez: :) Nie, gomez przez jakis czas nie będzie elfów. :) Chciałbym, żeby to wyglądało w miare realistycznie. Stary zrigowany model, pomógł mi uchwycic w miare ciekawe ujęcia.

 

@Frodo: :* nie wiem czy taka pracka przejdzie z taką rzezią jak mówisz. :) Ale sie postaram. ;)

 

@Komic, Junior :) co dalej ? Główki, i nie płakac mi tu :) Główki w całości jest modelowana w maxie, zbrush to kosmetyka.

 

@Jimm mee: hej hej :) dziekowa

 

Mam pytanie na temat zbrusha. Napiszę pokolej. Bo zapytac innaczej nie potrafię.

1. Modeluje w główkę w maxie

2. Export .obj to Zbrush, daję divide na 4, po dodaniu detalu daje na spowrotem na 1, i exportuje do maxa.

3. W maxie mogę przesuwac vertexy i poligony i tak dalej. (Nie tracąc detalu "w tym czasie" w Zbrushu. Domyslam sie ze wiecie o co chodzi.

4. Ale jak dodam dodatkowe elementy, albo przetnę poly, to ten detal który robiłem w Zbrushu tracę automatycznie. Co mam robic? Czy jest na to rada. Chyba ze muszę skończyć cały model, a potem Zbrush ?

 

man03lk6.jpg

 

man02ct4.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli dodasz edga, vertexa czy cokolwiek.. to zmieni ci sie numeracja vertexow i ZB juz nie odczyta ci twojego modelu.. ZB -> Max -> ZB dziala identycznie jak Maxowy Morph... czyli wystarczy dmuchnac a juz posypie ci sie wszystko. Jedyne co mozesz sobie dorobic w czasie pracy w maxie to ustawic poze, dodac mapowanie.

 

Niezly Chinol.. ale troche mu jeszcze brakuje.. usta wdyaja sie byc lekko za szerokie jak na tamte rejony.. uszy to napewno do dopracowania.. .. nos jest troche jeszcze nie teges, zbyt jakis taki kobiecy. Szyja i cala reszta w okolicy napewno do poprawy, ale to napewno wiesz. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny sculpcik:)

 

Jeśli chcesz zmienić siatkę, radą może być zrobienie retopologii (nie zapomnij o projection) w zbrushu. Na stronie zbrusha i w zbrush.info znajdziesz step by step jakbyś potrzebował.

 

BTW dziwactw zbrusha: ostatnio po exporcie do maxa 1 levelu subdiv z mapowaniem "group UV tiles" to mapowanie po imporcie w maxie jest zresetowane, opcja MRG przy exporcie jest zaznaczona, flipowanie modelu ustawione poprawnie, nie wiem o co chodzi, wcześniej się to nie zdarzało..

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada bardzo fajnie. Co do twojego pytania to oczywiscie jest to mozliwe. Siatke wyedytowana w maxie musisz uzyc do retopologii.

 

1 importujesz poprawionego basemesha z maxa, wychodzisz z toola

2 wczytujesz model highpoly i dajesz najwyzszy sdiv i Store MorphTarget. Dzieki temu mozna pozniej wydobyc wszystkie detale ktore nie pokazaly sie, uzywajac ustawien w zakladce Morph Target lub brusha Morph

3 z tooli wybierasz zsphere (nie wychodzac z poprzedniego toola czyli modelu HP)

4 tool>rigging>select mesh - wybierasz model highpoly (musi byc na najwyzszym sdiv)

5 tool>topology>select topo - wczytujesz basemesha

6 tool>topology>edit topology

7 tool>projection>projection

8 adaptive skin>density - ustawiasz tyle ile sdiv mial twoj model highpoly

10 adaptive skin>preview - podglad

11 adaptive skin>make adaptive skin - finito :)

 

Gdyby cos nie dzialalo looknij tutaj http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=48689

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 importujesz poprawionego basemesha z maxa, wychodzisz z toola

2 wczytujesz model highpoly i dajesz najwyzszy sdiv i Store MorphTarget. Dzieki temu mozna pozniej wydobyc wszystkie detale ktore nie pokazaly sie, uzywajac ustawien w zakladce Morph Target lub brusha Morph

3 z tooli wybierasz zsphere (nie wychodzac z poprzedniego toola czyli modelu HP)

4 tool>rigging>select mesh - wybierasz model highpoly (musi byc na najwyzszym sdiv)

5 tool>topology>select topo - wczytujesz basemesha

6 tool>topology>edit topology

7 tool>projection>projection

8 adaptive skin>density - ustawiasz tyle ile sdiv mial twoj model highpoly

10 adaptive skin>preview - podglad

11 adaptive skin>make adaptive skin - finito :)

[/url]

 

Kiedy tak robiłam znikło mi UV, więc jeśli model już miał unwrap to ostrożnie. Chyba że to był jakiś mój błąd.

 

Główka bardzo fajna.

Koncept świetny. Co to za kreatura będzie z lewej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:

@Super_oko: dzieki za rade

@Lewus: :) myślę ze sobie poradzę z uvałką.

@hcpiter: bardzo dziękuje :) Muszę zdążyc. Innaczej będę d... :)

@Junior: hehe, dzięki :)

@KoMic: Starałem sie jak najlepiej. :)

@Gomez: wow...dzięki za tuta...+...Miałem nieco problemy...przez kilka dni nie mogłem rozgryc. W tym momencie. : (5 tool>topology>select topo - wczytujesz basemesha)

Nie wiedziałem ze to miało byc low poly :) Nasza Ania poprowadziła mnie za rączke :)

I udało sie. :)

@Tomala: dzieki, widzisz ile można sie nauczyc z mojego wątku ;) :)

@mrkrzysiek: dzieki

@Ania: :) ta kreatura to wściekły japończyk. :)

@Mr Pank: Thank maaan :) Znam twoje rysunki od dawna. Są baardzo pro. GJ.

 

No wiec, wrzucę cos dzisiaj. Narazie pokazę jedną postac. Ma trochę błędów anatomicznych. Spodnie mam do poprawy. Jutro zaczynam wstawiac pozy. Mam juz trzy modele, trzy rózne główki. Postaram jutro cos ponownie pokazac. Fajnie ze jest niedziela. cały dzien wolnego. :) voila.

P.s. czasem nie działa mi opcja Layers w Zbrushu. To znaczy, jest wogóle nie aktywna. Czemu ?

W czym proponujecie włosy zrobic. Hairem albo Zbrushem ?

 

man04hz4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no.. tu juz chinol sie zderzyl z sciana i nie wyglada juz tak sympatycznie. Linia brzucha zbyt prosta jak drut.. no i za wypukla przy klatce.. wogole twarz tez wyglada w tym momencie jakby dostal patelnia. Oczy za wysoko.. usta za nisko i za bardzo kaciki wysuniete do przodu. Glowa jest nie naturalnie wysunieta do przodu, co powoduje, ze szyja wyglada przeogromnie, a cialko jakby bylo doklejone. Ogolnie mowiac.. musisz go dopiescic jeszcze, bo wiele tu rzeczy jeszcze lezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Layery sa nieaktywne jesli schowales jakas czesc modelu. Linia brzucha rzeczywiscie wyglada na zbyt prosta. Co do twarzy to nie jestem pewien, mnie sie wydaje ze azjaci maja bardziej plaskie facjaty od nas. Poza tym podoba mi sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że z frontu też nie pokazałeś. To co widzę mi się podoba a azjaci rzeczywiście maja takie płaskie twarze(niektórzy oczywiście). Spodni nie robiłbym jako jeden obiekt z ciałem a włosy jak krótkie albo ulizane do tyłu to można w zbrushu. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

@Super_Oko: Co do twarzy, to sie nie zgodzę z Tobą, takie ma rysy, z refki modelowane. Ale szyja i klata to do poprawy idzie. :)

@Jmtm00: nie wiem o jakie brushe Ci chodzi :)

@Gomez: Dzieki.

@Tomala: Pokaze innym razem, tego fronta, jestem zbyt zmęczony. Ciągle pracuje nad bitwą. Co do spodni, to racja, powinienem go rozdzielic. Chwilowo mam problemy z Layersami.

@Ferni: :) thank:

 

Katana dzisiaj:

 

katanaic9.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam nakład pracy, twarz wyglada raczej na azjatę hmmm azjatyckiego, z pewnoscia nie jest to japonczyk ale modelik suuperancki.

co do katany to sie jednak przyczepię. Ostrze jakies papierowe wyszło.

 

Katany ze względu na ostrza mozna podzielic na dwa rodzaje i miało to związek ze sposobem ociekania krwi. Starsze, cięższe były pięciokątne w przekroju na przykład http://bjorn.foxtail.nu/images/jt_katana.jpg

a droższe specjalnie wyrabiane pod zamowienie kosztujace kuuupe wsi i złota miały odciązenie w postaci rowka, dawało to jeszcze dodatkowy efekt "świstu" przy odpowiednim wykonaniu cięcia. niestety nie wyglądało to tak jak sie wydaje naszym polskim domorosłym klepaczom psełdo mieczy wykuwanych z syrenek :D. na razie nie moge znalesc dobrego zdjęcia, jak cos znajde do podrzuce

 

 

o znalazlem http://allegro.pl/item300005160_katana_shin_gunto_showa_oprawa_skorzana_od_1_zl.html

 

 

POdpowiem jeszcze tylko przy wykonywaniu detalu ze japonczycy uwielbiaja kwiatuszki, gdzie tylko daja rade to je wrzucaja. Zwroc uwage na tsube sa na niej metalowe kwiatki, to jest bardzo charakterystyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomala: thank :p

 

@eco, Luksa: bardzo doceniam waszą troszkę, ale ostrze zostawmy w spokój, :) Zostało mi 20 dni. W Zbrushu tego załamania nie widac. Będzie dobrze widoczne na specu, na color mapie.

 

@Fikołek: dzieki :) Wszystko wymodelowałem w maxie. W zbrushu staram sie mało sculptowac. Bo czasu mało. Oto siata.

 

katanawirefd6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...tu nie chodzi w sumie o samo zalamanie - twoje ostrze wyglada jak ostrze noza do smarowania chleba -jest chudziutkie a powinno na gorze byc solidniejsze - w przekroju jest to rzeczywiscie np pieciokat, o ktorym wspominal Luksa- spojrz na tsuby - widac w nich dokladnie jakiego ksztaltu jest ostrze

 

http://www.ricecracker.com/japanese_swords_tsuba/tsuba.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności