Skocz do zawartości

[Porachunki] YAMATO, last battle


KoMic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 293
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

fikołek--> sie staram: ]

eco--> wydaje mi sie ze kwiatek to kwiatek a dokladnie symbol kwiatu wisni(wieza zaslyszana)

mrkrzysiek-->ja w sumie tez: ]

 

proba textur, dzis w sumie z 8h nad tym siedzialem , dokonczylem detale kadluba( widoczne/ewentualnie widoczne) czyli narazie brak rufy i pewnie za wiele na niej na potrzeby bitwy nie zrobie. Tex kadluba ma 5000x5000 mapa diffuze alpha bump i narazie tyle., jesczze nad tym powiedze by wyglada troche modelowato,

 

pozdro

 

062bl6.jpg

063ax6.jpg

064dq6.jpg

065dk8.jpg

texturka z detalem 1:1 jak widac bez rewelacji

066hw0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xizor Chodzi w uproszczeniu o rezerwowanie pamięci,

It's more a matter of memory

usage vs. texture quality than anything else. A 500x500 map will end up

using just as much memory to display as a 512x512 map, so you might as well

make use of those extra 12 pixels of resolution in each dimension. However,

a 513x513 map will end up using a lot of memory, because it moves up into

the next chunk, which is 1024x1024, meaning almost 3/4 of the memory devoted

to that texture is completely wasted.

Zrób sobie bitmapę 5000 / 5000 zapisz jako .bmp i 4096/9096 i porównaj rozmiary.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...az postanowilem tego kwiata sprawdzic :) - i racja to kwiat :D - znalazlem jakis opis tu http://www.pbs.org/wgbh/nova/supership/expl-nf.html "1. Symbol of Glory

A golden, chrysanthemum-shaped shield more than six feet in diameter protruded from the ship's bow and was visible for miles. Such "Kikusui" crests, named for a hero and martyr of the 14th century, appeared on only the most important ships of the Imperial Navy—battleships, aircraft carriers, and cruisers. The only other element of the ship painted gold was the ship's name, which like the crest was a powerful symbol. "Yamato" is a poetic, even mystical synonym for Japan itself."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe sprawa wielkosci mapek rozwiazana, przyznam ze zworcilem kiedys uwage ze wolekosci map sa zawsze w potedze 2, ale nie powiazalem faktow, zmieniac raczej nie zmienie szkoda mi 5h pracy nad ta textura. Ale widza zostanie w przyszlosci spewnoscia wykozystana.

 

Eco--> bardzo fajne, tego nie znalazlem, przyznam sie ze tez probowalem poszukac cos na temat tego 'kwiatka' ale nie znalazlem(nie wiedzialem jak to nazwac). Dzieki za link do stronki: ]

 

dzis w czasieczekania na zajecia postanowilem smignac probe koloru. Oraz powoli zabieram sie za rozstawianie karabinow z zaloga na pokladzie, wymyslilem nawet ogien z luf, ktory bedzie zwykla siatka poly z materialem neonowym aby dawal poswiate: ].

pozdro

 

067atb2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie sie to prezentuje - choc chyba wypadaloby przy takim ujeciu nieco wygladzic dzioobek - jego krzywizna dosc wyraznie zdradza low poly- pomysl z ogniem bardzo dobry- nie ma sensu bawic sie w czastki czy jakies takie patenta na still'u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jonasz_Real--> tego sam nie wiem: ], spewnoscia bedzie to ujecie albo do burty albo od dzioba, mam szczera nadzieje ze cos z tego wyjdzie.

eco--> taaa tez to zauwazylem trzeba bedzie wrzucic tam z 2-3 chamferki i git: ], byle tylko nie MSowac: ]

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie ! Jedynie w niektorych miejscach widac troszke kantow i nieciekawie sie prezentuje np na barierkach i dziobie o ktorym wspomnial eco i nie wiem co to jest to grube czarne, ale i tak ogolnie zajebiscie !

Powodzenia i pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hcpiter-->postaram sie z tym jeszcze powojowac: ]

CG_Lama-->thx

Tomala--> hehe tez na to czekam, jesczze troche cierpliwosci, w tygodniu mam super malo czasu wiec prace wolno postepuja, jutro cos wrzuce.

Andrzej1964--> tia, : ]

eco--> hehheeheh, LEGO wymiata: ], ale najlepszy link jest ten co pokazuje w skali 1:1(plan filmowy) 1:10(model w Kure) 1:xxx (jakis model) powiedzcie mi ktory najlepiej odzwierciedla prawde?, wezmy sobie nawet tylko ten kawalek z kwiatkiem co ma 4 otwory, kazdy jest inny, ja wykonalem wedlug Skulksiego, przyjze sie wysokosci balustrad moze masz racje

Topek--> hehe thx

DraB--> jakis skosny, ale oni zawesze maja niepokoleji w glowach

 

Dziekuje wszystkim za uwage i posty, hehe i do nastepnego upa: ]

 

EDIT

takich kwiatkow spewnoscia znajdzie sie wiecej, powiedzcie mi ktore wykonanie bylo to prawdziwe, hgistoryczne?. Nikt nie odpowie bo nikt tak naprawde tego nie wie, z tego co pamietam skosni splalili plany i wiekszosc jak nie cala dokumentacje. Staram sie robic to zgodnie z sumieniem, chcialbym odtworzyc jak najwiereniej sie da, ale sami widzicie, masakra. hehe ale tak jak napisalem wysokosc barjerki spr bo to moze byc blad: ]

element o ktorym mowilem wyzej, kazdy inny: ]

11ed5.jpg

Czesc FCSu, ja wykonalem ta wersje najbardziej zblizona do filmowego, hehe wersja z Kure ma 3 rolety nawet

111kp3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma do końca w 100% wiarygodnych materiałów na temat tych trojaczków, są wątpliwości nawet na temat linii kadłuba, kształtu rufy i.t.p.

 

Poniżej rysunek przedstawiający różnicę w interpretacji przebiegu pancerza burtowego Yamato według różnych autorów.

ac636071c8e01aa3.jpg

Sorki Komic za off-top ale nie mogłem sie powstrzymać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, a jak nazyczona mi mowila ze poklad wyglada jak by byl ze slomy to sie z niej smialem mowiac ze sie nie zna: ]

hmmm moze jednak troszke sie zna. ( ale i tak niewiele;p )

dziekuje wszytkim za posty i za uwagi, postaram sie poprawic poklad, pujde w kierunku zmniejszenia kontrastu.

Aktualnie staram sie skonczyc sprawy zwiazane z przedem kadluba az do srodokrecia,to takie zolte na kazamacie dziala 'B' to niby maja by odpryski od pociskow z samolotu: ]

pozdrawiam

074do2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie komentuję nie dlatego że nie zaglądam- raczej uważam że przy tym co pokazujesz próby dawania rad mijają się z celem- po prostu dopiszę się do grona chwalących. ********** scena i jeszcze lepsze wykonanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chlopaki: ], milo slyszec ze sie podoba: ]

kubi--> tak masz racje, w mojej scenie planuje podobne atrakcje umiescic., ale upiekrzaniem i dekoracja flakami zajme sie chyba na koncu, prawdopodobnie namaluje zupelnie nowa texture w ten sposob ze caly okret bedzie bialy a flaki brud krwe itp bedzie na tym bialym i w postefekcie skleje to w jeden obrazek

zastanawiam sie nad wykozystaniem boodypainta

 

srodbudowki chyba sa gotowe, jednak material neonowy nie jest dobry, wywala mi dledy, raz ni z gruchy ni z pietruchy wywali mi jasna plame swiatla a raz jest ciemno, lepiej bedzie moze jak zrobie te rozblyski swiatlami, przynajmniej bedzie nad tym jakas kontrola

obecy stan prac ma sie tak:

077ir0.jpg

078us1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, dziekuje za wszytstkie posty: ]

SoAd-->racja, troche tego za duzo, zmienie ze tylko z jednej strony bedzie wystrzal i wdodatku strzal bedzie na roznym stadium, ale w miare rowno,

 

podrawiam, niedlugo bedzie wielkie klejenie, troche sie martwie iloscia poly, ale damy rade]: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności