eco Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 ...tyle ze "kwiatek" to nie kwiatek a slonko :) - wkoncu symbol narodowy -tylko najwieksze jednostki japonskiej floty mialy takowe
KoMic Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 fikołek--> sie staram: ] eco--> wydaje mi sie ze kwiatek to kwiatek a dokladnie symbol kwiatu wisni(wieza zaslyszana) mrkrzysiek-->ja w sumie tez: ] proba textur, dzis w sumie z 8h nad tym siedzialem , dokonczylem detale kadluba( widoczne/ewentualnie widoczne) czyli narazie brak rufy i pewnie za wiele na niej na potrzeby bitwy nie zrobie. Tex kadluba ma 5000x5000 mapa diffuze alpha bump i narazie tyle., jesczze nad tym powiedze by wyglada troche modelowato, pozdro texturka z detalem 1:1 jak widac bez rewelacji
SoAd Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Heja sugerowałbym zmniejszenie texturki do 4096/4096 oszczędzisz sporo pamięci. pozdro
Ania Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 albo 8192x8192, będzie można dodać więcej detali przy tym samym zużyciu pamięci :)
Orangegraphics Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 mogę się zapytać dlaczego tak ważne jest zachowanie potęg liczby 2 w teksturach?
SoAd Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Xizor Chodzi w uproszczeniu o rezerwowanie pamięci, It's more a matter of memory usage vs. texture quality than anything else. A 500x500 map will end up using just as much memory to display as a 512x512 map, so you might as well make use of those extra 12 pixels of resolution in each dimension. However, a 513x513 map will end up using a lot of memory, because it moves up into the next chunk, which is 1024x1024, meaning almost 3/4 of the memory devoted to that texture is completely wasted. Zrób sobie bitmapę 5000 / 5000 zapisz jako .bmp i 4096/9096 i porównaj rozmiary. 1
eco Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 ...az postanowilem tego kwiata sprawdzic :) - i racja to kwiat :D - znalazlem jakis opis tu http://www.pbs.org/wgbh/nova/supership/expl-nf.html "1. Symbol of Glory A golden, chrysanthemum-shaped shield more than six feet in diameter protruded from the ship's bow and was visible for miles. Such "Kikusui" crests, named for a hero and martyr of the 14th century, appeared on only the most important ships of the Imperial Navy—battleships, aircraft carriers, and cruisers. The only other element of the ship painted gold was the ship's name, which like the crest was a powerful symbol. "Yamato" is a poetic, even mystical synonym for Japan itself."
KoMic Napisano 7 Styczeń 2008 Autor Napisano 7 Styczeń 2008 hehe sprawa wielkosci mapek rozwiazana, przyznam ze zworcilem kiedys uwage ze wolekosci map sa zawsze w potedze 2, ale nie powiazalem faktow, zmieniac raczej nie zmienie szkoda mi 5h pracy nad ta textura. Ale widza zostanie w przyszlosci spewnoscia wykozystana. Eco--> bardzo fajne, tego nie znalazlem, przyznam sie ze tez probowalem poszukac cos na temat tego 'kwiatka' ale nie znalazlem(nie wiedzialem jak to nazwac). Dzieki za link do stronki: ] dzis w czasieczekania na zajecia postanowilem smignac probe koloru. Oraz powoli zabieram sie za rozstawianie karabinow z zaloga na pokladzie, wymyslilem nawet ogien z luf, ktory bedzie zwykla siatka poly z materialem neonowym aby dawal poswiate: ]. pozdro
Jonasz_Real Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 tora tora tora :) Świetnie Ci to idzie. Jestem ciekaw jaki kadr sobie wybierzesz i czy czuć będzie tej wielkości.
eco Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 fajnie sie to prezentuje - choc chyba wypadaloby przy takim ujeciu nieco wygladzic dzioobek - jego krzywizna dosc wyraznie zdradza low poly- pomysl z ogniem bardzo dobry- nie ma sensu bawic sie w czastki czy jakies takie patenta na still'u
KoMic Napisano 7 Styczeń 2008 Autor Napisano 7 Styczeń 2008 Jonasz_Real--> tego sam nie wiem: ], spewnoscia bedzie to ujecie albo do burty albo od dzioba, mam szczera nadzieje ze cos z tego wyjdzie. eco--> taaa tez to zauwazylem trzeba bedzie wrzucic tam z 2-3 chamferki i git: ], byle tylko nie MSowac: ] pozdrawiam
hcpiter Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Bardzo fajnie ! Jedynie w niektorych miejscach widac troszke kantow i nieciekawie sie prezentuje np na barierkach i dziobie o ktorym wspomnial eco i nie wiem co to jest to grube czarne, ale i tak ogolnie zajebiscie ! Powodzenia i pozdro !
CG_Lama Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 TO grube i czare to łancuchy cumownicze . Pozdrawiam wymiatasz:))
Tomala Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Nie napiszę że za..... bo już mam jedną żółtą kartkę ale naprawdę zapowiada się super pracka. Nie mogę się doczekać aż pokażesz wszystko razem na końcowym renderku. Pozdrawiam.
Andrzej1964 Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 A ja mam uwagę - zaginął Ci wlot do lewej kluzy łańcuchowej :)
eco Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 ...przypadkowo znalazlem nieco wiecej fotek - polecam ostatni link :) http://album.nikon-image.com/nk/NK_AlbumPage.asp?key=555537&un=97313 http://www.naritafamily.com/Scalemodel/reference/yamato/page_01.htm http://chouchou2002.free.fr/maquette/yamato/maquette_yamato.htm http://www.geocities.jp/jun_brick/projectyamato.html
Topek Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 rzeczywiście ostatni link wgniata:) Komic-ładna tratwa
DraB Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Sry, Komic ale koleś z ostatniego linka cię ownuje jak na razie :D Jedźiesz go.
eco Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 nie wiem dlaczego ale balustrady wydaja mi sie nieco za duze/wysokie ? i te otwor z przodu za duzy ? - ale to taki detal w sumie ;)
KoMic Napisano 9 Styczeń 2008 Autor Napisano 9 Styczeń 2008 hcpiter-->postaram sie z tym jeszcze powojowac: ] CG_Lama-->thx Tomala--> hehe tez na to czekam, jesczze troche cierpliwosci, w tygodniu mam super malo czasu wiec prace wolno postepuja, jutro cos wrzuce. Andrzej1964--> tia, : ] eco--> hehheeheh, LEGO wymiata: ], ale najlepszy link jest ten co pokazuje w skali 1:1(plan filmowy) 1:10(model w Kure) 1:xxx (jakis model) powiedzcie mi ktory najlepiej odzwierciedla prawde?, wezmy sobie nawet tylko ten kawalek z kwiatkiem co ma 4 otwory, kazdy jest inny, ja wykonalem wedlug Skulksiego, przyjze sie wysokosci balustrad moze masz racje Topek--> hehe thx DraB--> jakis skosny, ale oni zawesze maja niepokoleji w glowach Dziekuje wszystkim za uwage i posty, hehe i do nastepnego upa: ] EDIT takich kwiatkow spewnoscia znajdzie sie wiecej, powiedzcie mi ktore wykonanie bylo to prawdziwe, hgistoryczne?. Nikt nie odpowie bo nikt tak naprawde tego nie wie, z tego co pamietam skosni splalili plany i wiekszosc jak nie cala dokumentacje. Staram sie robic to zgodnie z sumieniem, chcialbym odtworzyc jak najwiereniej sie da, ale sami widzicie, masakra. hehe ale tak jak napisalem wysokosc barjerki spr bo to moze byc blad: ] element o ktorym mowilem wyzej, kazdy inny: ] Czesc FCSu, ja wykonalem ta wersje najbardziej zblizona do filmowego, hehe wersja z Kure ma 3 rolety nawet
Andrzej1964 Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Nie ma do końca w 100% wiarygodnych materiałów na temat tych trojaczków, są wątpliwości nawet na temat linii kadłuba, kształtu rufy i.t.p. Poniżej rysunek przedstawiający różnicę w interpretacji przebiegu pancerza burtowego Yamato według różnych autorów. Sorki Komic za off-top ale nie mogłem sie powstrzymać ;)
KoMic Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 Witam, zeby nie bylo ze nic nie robie: ] mialem jakies dziwne problemy z netem stąd przestuj w upach: ],
eco Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 obiecujaco - jaka szkoda ze nie ma wszystkich nadbudowek i dzial na renderze ;) - ale wiem ze to testy
Ania Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Pokład wygląda jak mata z wikliny. Albo z bambusu. Powinny być raczej deski, bardziej jednorodne kolorem. Przy działkach pokład mógłby być bardziej uciaprany niż gdzie indziej.
Tomala Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Ja się nie znam na budowie statków ale mi też się pokład z bambusem skojarzył. Super idzie czekam na kolejne up'y.
KoMic Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 hehe, a jak nazyczona mi mowila ze poklad wyglada jak by byl ze slomy to sie z niej smialem mowiac ze sie nie zna: ] hmmm moze jednak troszke sie zna. ( ale i tak niewiele;p ) dziekuje wszytkim za posty i za uwagi, postaram sie poprawic poklad, pujde w kierunku zmniejszenia kontrastu. Aktualnie staram sie skonczyc sprawy zwiazane z przedem kadluba az do srodokrecia,to takie zolte na kazamacie dziala 'B' to niby maja by odpryski od pociskow z samolotu: ] pozdrawiam
RK Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Nic nie komentuję nie dlatego że nie zaglądam- raczej uważam że przy tym co pokazujesz próby dawania rad mijają się z celem- po prostu dopiszę się do grona chwalących. ********** scena i jeszcze lepsze wykonanie.
RA Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 To ostatnie wygląda jak wypasiona makieta, więc jest jakoś tak... mega super. :) Pokład bym zostawił, mnie się bardzo podoba.
kubi Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Gdzieś wyczytałem, czy usłyszałem że podczas zatapiania Bismarka pokład spływał krwią (w sensie dosłownym), czy podobnie nie było z Yamato ??
KoMic Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 dzieki chlopaki: ], milo slyszec ze sie podoba: ] kubi--> tak masz racje, w mojej scenie planuje podobne atrakcje umiescic., ale upiekrzaniem i dekoracja flakami zajme sie chyba na koncu, prawdopodobnie namaluje zupelnie nowa texture w ten sposob ze caly okret bedzie bialy a flaki brud krwe itp bedzie na tym bialym i w postefekcie skleje to w jeden obrazek zastanawiam sie nad wykozystaniem boodypainta srodbudowki chyba sa gotowe, jednak material neonowy nie jest dobry, wywala mi dledy, raz ni z gruchy ni z pietruchy wywali mi jasna plame swiatla a raz jest ciemno, lepiej bedzie moze jak zrobie te rozblyski swiatlami, przynajmniej bedzie nad tym jakas kontrola obecy stan prac ma sie tak:
Tomala Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Można tylko podziwiać ogrom pracy który w to włożyłeś a było warto bo wszystko robi ogromne wrażenie. Jak skończysz to będzie na czym oko zawiesić, oj jest na co czekać.
SoAd Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Ten zolty jak sam zauwazyles nie pasuje, no i ciezko by bylo trafić na moment ze wszystkie guny strzelają jednocześnie. Poza tym OSOM DŻOB!!
Destroyer Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 jest super extra turbo wypas!! :D tyle mojej krytyki :D
Owen Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Komic wymiatasz!!! ten detal mnie po prostu miażdży! 8)
KoMic Napisano 14 Styczeń 2008 Autor Napisano 14 Styczeń 2008 hehe, dziekuje za wszytstkie posty: ] SoAd-->racja, troche tego za duzo, zmienie ze tylko z jednej strony bedzie wystrzal i wdodatku strzal bedzie na roznym stadium, ale w miare rowno, podrawiam, niedlugo bedzie wielkie klejenie, troche sie martwie iloscia poly, ale damy rade]: ]
Jonasz_Real Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 o kurde.....pikne to jest :) widok z góry mi sie najbardziej podoba Tak trzymaj.
mrkrzysiek Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 bardzo fajnie, ujecie z góry bardzo ładne
Creator Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 szczena mi opadła :) szczerze mówiąc nie wierzyłem że wyjdzie z tego coś dobrego, ale się grubo myliłem, bo już jest wypas !! rispekt !!
KoMic Napisano 14 Styczeń 2008 Autor Napisano 14 Styczeń 2008 hehe,szczerze mowiac mam nadzieje ze uda mi sie z tego jesczze troche wycisnac: ] obecnie jestem na etapie rozstawiania tluszczy, marudne mozolne i w konwulsjach, bo przy kilku detalach wiecej juz komp mi charczy
chveti Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Jak tak dalej pójdzie to dla mnie już wygrałeś :) Dobry pomysł z żołnierzami , odziwo dobrze wyglądają z odległości odpowiedniej.
kliment woroszyłow Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 pacynki sie sprawdzają, zgadzam z chvetim:) bravo !:) dorób kilku oficerów przy działkach z boku wskazujacych katanami na cele! bedzie tak.... japońsko:)
Adek_CG Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 no swietnie wyglada, ile calosc ma teraz poly ?, jak bys jescze wrzucil siatke to tez bylo by fajnie :)
Rekomendowane odpowiedzi