Udytzkey Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Narazie jeszcze bez mozliwosci pobrania nowej wersji, ale tutaj mozna juz zobaczyc co nowego kryje sie pod wersja 2.46
floo Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 o jak miło... nareszcie... ;) Dobrze wiedzieć że nadchodzi małymi kroczkami... Coraz bardziej mi się podobać... :)
Udytzkey Napisano 19 Maj 2008 Autor Napisano 19 Maj 2008 Wlasnie teraz mozna juz pobierac tutaj nowa wersje :)
Nezumi Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 SYmek - w jakim sensie? Znaczy, do czego pijesz? Zaskakuje mnie blender, oj zaskakuje. Taki kombajn, za darmo i... instalka ma 9MB. Niezle.
jaras Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 "Pojawiła się właśnie nowa wersja najlepszego programu do grafiki 3d - Blender 2.46." Adek - czy tu aby nie umkneło Ci jedno słowo "darmowego" ? ;)
ETA Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Jeah blender niszczy XD Mój kochany :) Levus - interfejs może straszyć ale wierz mi, tak naprawdę jest łatwy i mega wygodny w użyciu :D:D
Creator Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 true true ponoć w 2.50 ma być bardziej przyjazny :D
krzyhhh Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 może gdyby zaczął choć troche kosztować... zdobył by więcej szacunku
kengi Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 taaa a w tej wersji mialby byc niby ngony :/ no nic trzeba dalej czekac, albo jakies bety sciagac.
Mortom Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 no cóż trzeba kupić 10 kilo gum do żucia żeby zębów nie zedrzeć, no i powoli szorować myszką blendera... P.S. Szkoda że nie ma skryptu blander to 3D MAX interface :D to był by chocior na MAXa :P
zbyszek1 Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 Noo, odpalilem fura w koncu na blenderze. Ladnie sie liczy, szybko... ale poleglem przy probie czesania go.Interfejs blendera to porazka kompletna. Odpalam co jakis czas ten soft i probuje go rozgryzc, ale za kazdym razem cisnienie mi ostro idzie w gore.
mara Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 to nie pytanie jest lamerskie tylko same nGony ;p (wielokaty o liczbie wierzcholkow wiekszej niz 4) a maja byc w wersji 2.5
RA Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 Em, a da się w Blendzerze zmniejszyc o jakiś procent guziki wszystkie? Bo interfejs interfejsem, ale guziki, to w tym programie są sporo za duże.
BLADE Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 Nie wiem czy o to Ci chodzi ale panele możesz zmniejszać. klawisz ctrl plus kółko w myszce. Kursor musi być nad panelem. 1
mara Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 przycisk Home dostosowuje wielkosc paneli (w tym guzikow ;) ) do wielkosci okna - taki bonusowy tip :] 1
floo Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 co wy chcecie leniwi maxowcy od Blendera... Jest po prostu inny i kwestia przyzwyczajenia... bardziej mi brakuje ustawienie hotkey żeby dopasować pod siebie... a co do poruszania się w Blenderze podobnie jak w maksie, to Ania robiła tutorial... a Blender niech zostanie taki jak jest... ;)
n-pigeon Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 Powiem tylko jedno, miodzio. Jak powiedział kolega ETA interfejs nie jest straszny moim zdaniem nawet nie jest inny jest po prosty wygodny w 2.5 będzie jeszcze lepszy ładniejszy i jeszcze bardziej konfigurowalny :) No i na n-gony też czekam z niecierpliwością :P
brumugun Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 Strasznie niewygodnie sie modeluje , glownie przez te skroty, najlepiej jakby mozna bylo przypisac skrot do dowolnej funkcji, teraz to czasami sie trzeba przebic przez menu jakies, np zmiana trybu selekcji na edge albo face, ctrl+tab+1 czy 2 , uech no chyba ze jeszcze jakos latwiej mozna. Czy chocby knife bez ngonow, przy funkcji connect z wings3d , wymieka... :( Ktos powie: to modeluj w wingsie!, ale ja lubie miec modyfikator subsurf wlaczony no i f2f czasami latwiej cos zrobic.
Tomek Kosiorek Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 jak zainstalować do tej dobroci Pythona? Mam napisane, że nie znalazł zainstalowanego pythona i tylko build in scrypty będą dostępne...
ETA Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 Zainstaluj wymaganą wersję pythona w domyślnym dla niego katalogu... tzn tam gdzie on będzie chciał, albo w panelu User Preferences jest gdiześ ścieżka do pytohna...
Master Kiełbaster Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 wie ktoś może jak się wychodzi z trybu edycji włosów tak by nie resetował uczesania?
muody Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 łee... nic nowego od stycznia :] znaczy fajnie, że stabilny. jak oni to renderowali w Big Buck Bunny... ja nie potrafię zejść poniżej minuty z jedną klatką zawierającą > 100 000 włosów Cloth może być fajny, na razie sculptem ubranka męczyłem ;]
mallow Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 @muody: może przez ustawienia lamp. trochę się pozmieniało tu. pobaw się wartością Threshold na przykład. może da się szybciej wtedy
Master Kiełbaster Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 a resetuje ?? nie klikaj guzika free edit to co zrobić żeby nie wrzeszczał WARNING HAIR IS EDITED!!! przy zmienianiu ilości włosów?
Ania Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 (edytowane) Master, tych czesalnych włosów możesz dodawać w trybie czesania klawiszem Add. Tych nieczesalnych możesz dodawać pod Children > Render Amount oraz dla viewportów Children > Amount. Natomiast opcja Particle System > Basic: Amount jest unieruchomiona, tak samo przyciski pod Physics. Edytowane 21 Maj 2008 przez Ania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się