Napisano 19 Maj 200816 l Narazie jeszcze bez mozliwosci pobrania nowej wersji, ale tutaj mozna juz zobaczyc co nowego kryje sie pod wersja 2.46
Napisano 19 Maj 200816 l o jak miło... nareszcie... ;) Dobrze wiedzieć że nadchodzi małymi kroczkami... Coraz bardziej mi się podobać... :)
Napisano 19 Maj 200816 l SYmek - w jakim sensie? Znaczy, do czego pijesz? Zaskakuje mnie blender, oj zaskakuje. Taki kombajn, za darmo i... instalka ma 9MB. Niezle.
Napisano 19 Maj 200816 l "Pojawiła się właśnie nowa wersja najlepszego programu do grafiki 3d - Blender 2.46." Adek - czy tu aby nie umkneło Ci jedno słowo "darmowego" ? ;)
Napisano 19 Maj 200816 l Jeah blender niszczy XD Mój kochany :) Levus - interfejs może straszyć ale wierz mi, tak naprawdę jest łatwy i mega wygodny w użyciu :D:D
Napisano 19 Maj 200816 l taaa a w tej wersji mialby byc niby ngony :/ no nic trzeba dalej czekac, albo jakies bety sciagac.
Napisano 19 Maj 200816 l no cóż trzeba kupić 10 kilo gum do żucia żeby zębów nie zedrzeć, no i powoli szorować myszką blendera... P.S. Szkoda że nie ma skryptu blander to 3D MAX interface :D to był by chocior na MAXa :P
Napisano 20 Maj 200816 l Noo, odpalilem fura w koncu na blenderze. Ladnie sie liczy, szybko... ale poleglem przy probie czesania go.Interfejs blendera to porazka kompletna. Odpalam co jakis czas ten soft i probuje go rozgryzc, ale za kazdym razem cisnienie mi ostro idzie w gore.
Napisano 20 Maj 200816 l to nie pytanie jest lamerskie tylko same nGony ;p (wielokaty o liczbie wierzcholkow wiekszej niz 4) a maja byc w wersji 2.5
Napisano 20 Maj 200816 l Em, a da się w Blendzerze zmniejszyc o jakiś procent guziki wszystkie? Bo interfejs interfejsem, ale guziki, to w tym programie są sporo za duże.
Napisano 20 Maj 200816 l Nie wiem czy o to Ci chodzi ale panele możesz zmniejszać. klawisz ctrl plus kółko w myszce. Kursor musi być nad panelem.
Napisano 20 Maj 200816 l przycisk Home dostosowuje wielkosc paneli (w tym guzikow ;) ) do wielkosci okna - taki bonusowy tip :]
Napisano 20 Maj 200816 l co wy chcecie leniwi maxowcy od Blendera... Jest po prostu inny i kwestia przyzwyczajenia... bardziej mi brakuje ustawienie hotkey żeby dopasować pod siebie... a co do poruszania się w Blenderze podobnie jak w maksie, to Ania robiła tutorial... a Blender niech zostanie taki jak jest... ;)
Napisano 20 Maj 200816 l Powiem tylko jedno, miodzio. Jak powiedział kolega ETA interfejs nie jest straszny moim zdaniem nawet nie jest inny jest po prosty wygodny w 2.5 będzie jeszcze lepszy ładniejszy i jeszcze bardziej konfigurowalny :) No i na n-gony też czekam z niecierpliwością :P
Napisano 20 Maj 200816 l Strasznie niewygodnie sie modeluje , glownie przez te skroty, najlepiej jakby mozna bylo przypisac skrot do dowolnej funkcji, teraz to czasami sie trzeba przebic przez menu jakies, np zmiana trybu selekcji na edge albo face, ctrl+tab+1 czy 2 , uech no chyba ze jeszcze jakos latwiej mozna. Czy chocby knife bez ngonow, przy funkcji connect z wings3d , wymieka... :( Ktos powie: to modeluj w wingsie!, ale ja lubie miec modyfikator subsurf wlaczony no i f2f czasami latwiej cos zrobic.
Napisano 20 Maj 200816 l jak zainstalować do tej dobroci Pythona? Mam napisane, że nie znalazł zainstalowanego pythona i tylko build in scrypty będą dostępne...
Napisano 20 Maj 200816 l Zainstaluj wymaganą wersję pythona w domyślnym dla niego katalogu... tzn tam gdzie on będzie chciał, albo w panelu User Preferences jest gdiześ ścieżka do pytohna...
Napisano 20 Maj 200816 l wie ktoś może jak się wychodzi z trybu edycji włosów tak by nie resetował uczesania?
Napisano 20 Maj 200816 l łee... nic nowego od stycznia :] znaczy fajnie, że stabilny. jak oni to renderowali w Big Buck Bunny... ja nie potrafię zejść poniżej minuty z jedną klatką zawierającą > 100 000 włosów Cloth może być fajny, na razie sculptem ubranka męczyłem ;]
Napisano 20 Maj 200816 l @muody: może przez ustawienia lamp. trochę się pozmieniało tu. pobaw się wartością Threshold na przykład. może da się szybciej wtedy
Napisano 21 Maj 200816 l a resetuje ?? nie klikaj guzika free edit to co zrobić żeby nie wrzeszczał WARNING HAIR IS EDITED!!! przy zmienianiu ilości włosów?
Napisano 21 Maj 200816 l Master, tych czesalnych włosów możesz dodawać w trybie czesania klawiszem Add. Tych nieczesalnych możesz dodawać pod Children > Render Amount oraz dla viewportów Children > Amount. Natomiast opcja Particle System > Basic: Amount jest unieruchomiona, tak samo przyciski pod Physics. Edytowane 21 Maj 200816 l przez Ania
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto