Skocz do zawartości

Blender 2.46


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no cóż trzeba kupić 10 kilo gum do żucia żeby zębów nie zedrzeć, no i powoli szorować myszką blendera...

 

P.S.

Szkoda że nie ma skryptu blander to 3D MAX interface :D to był by chocior na MAXa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo, odpalilem fura w koncu na blenderze. Ladnie sie liczy, szybko... ale poleglem przy probie czesania go.Interfejs blendera to porazka kompletna. Odpalam co jakis czas ten soft i probuje go rozgryzc, ale za kazdym razem cisnienie mi ostro idzie w gore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wy chcecie leniwi maxowcy od Blendera... Jest po prostu inny i kwestia przyzwyczajenia...

 

bardziej mi brakuje ustawienie hotkey żeby dopasować pod siebie...

 

a co do poruszania się w Blenderze podobnie jak w maksie, to Ania robiła tutorial...

 

a Blender niech zostanie taki jak jest... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tylko jedno, miodzio.

Jak powiedział kolega ETA interfejs nie jest straszny moim zdaniem nawet nie jest inny jest po prosty wygodny w 2.5 będzie jeszcze lepszy ładniejszy i jeszcze bardziej konfigurowalny :) No i na n-gony też czekam z niecierpliwością :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie niewygodnie sie modeluje , glownie przez te skroty, najlepiej jakby mozna bylo przypisac skrot do dowolnej funkcji, teraz to czasami sie trzeba przebic przez menu jakies, np zmiana trybu selekcji na edge albo face, ctrl+tab+1 czy 2 , uech no chyba ze jeszcze jakos latwiej mozna. Czy chocby knife bez ngonow, przy funkcji connect z wings3d , wymieka... :(

Ktos powie: to modeluj w wingsie!, ale ja lubie miec modyfikator subsurf wlaczony no i f2f czasami latwiej cos zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstaluj wymaganą wersję pythona w domyślnym dla niego katalogu... tzn tam gdzie on będzie chciał, albo w panelu User Preferences jest gdiześ ścieżka do pytohna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łee... nic nowego od stycznia :] znaczy fajnie, że stabilny.

jak oni to renderowali w Big Buck Bunny... ja nie potrafię zejść poniżej minuty z jedną klatką zawierającą > 100 000 włosów

Cloth może być fajny, na razie sculptem ubranka męczyłem ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Master, tych czesalnych włosów możesz dodawać w trybie czesania klawiszem Add. Tych nieczesalnych możesz dodawać pod Children > Render Amount oraz dla viewportów Children > Amount.

Natomiast opcja Particle System > Basic: Amount jest unieruchomiona, tak samo przyciski pod Physics.

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności