Skocz do zawartości

Obiekty 3d: Firebat / FX Modele


F/X

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 451
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Babylero: Niektore kawalki polaczylem, niektore zrobilem na osobnych siatkach, a czesci byla kopiowana. Wydzielilem 3 etapy:

-Zbroja zewnetrzna

-Wszystkie tloki, plytki, rurki itp

-i pancerz wewnetrzny (ktorego praktycznie wcale nie widac wiec nei przykladalem sie jakos specjalnie)

 

Wyszlo mi cos kolo 20 czesci, ktore mialy osobna retopologie. Samo retopo zrobilem w 3d coat.

 

Przedostatni screen pokazuje schemat tworzenia LP:

 

http://firebat.site90.net/eagleclaw.html

 

Btw. Zainspirowany dragon age'm stwierdzilem, ze musze znalesc chwile czasu na zrobienie jakiegos wojaka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, widzę że nowy model będzie miał też fajną głowę. W tamtym cyborgu to była pięta Achillesowa. Możesz jeszcze poprawić uszy, szyję i czoło. Musisz uważać z proporcjami bo stale skalujesz klatę i łapy. WELL

Edytowane przez Lucek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna Glowa :) Powinieneś jednak popracować nad jej średnim detalem, bo teraz jest ogólnie zarysowana bryła i pełno mikro detalu. Włosy chociażby maja dużo drobnych "slash", ale brakuje im tych większych charakteryzujących uczesanie fryzury :) Niemniej jednak zapowiada się fajny knight :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowa o wiele lepsza niż ostatnia ;], z profilu wydaje mi się by coś było nie tak (poza uchem) sam kształt jakiś taki.. masywny?

Naramienniki z profilu bym trochę cofnął do tylu i zmniejszył w kierunku dołu.

Czekamy na progres :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bój się zabrać mu trochę masy z tej szyi. I tak nie będzie wyglądał na chłystka. Zrób trochę wcięcia na skroniach bo są okrąglutkie. Zrób sobie loopa na ucho i trochę je wyciągnij, bo chowa się za policzkiem. Włosy dużo lepsze:) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glowa wydaje sie byc za duza, a konczyny za krotkie w stosunku do tulowia.

Tak apropo glowy jeszcze, to przydaloby sie jej poprawic troche polylice i kark, bo teraz teretyczie nie widac tego miejsca, ale wydaje mi sie jakby tyl glow byl bardzo plaski.

mala referka:

http://cache1.asset-cache.net/xc/AA045029.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=91F5CCEF208281FD1B37D151F440A72C2A112253B9F6E7E4FE130D9337F4CE34

 

Dlonie tez ma dziwnie ulozone, tak jakby mu je ktos wylamal do wewnatrz...

Podejrzewam ze to jednak wczesna faza produkcji ciala i wszystko jeszcze dopiescisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

ii pane kologo proporcji to tu nie ma zadnych, proponuje zanim rzucisz materiał na porzarcie forumowe skorzystac z refek i dobrze popatrzec czy gra all czy nie bo tu kompletnie nic nie gra :\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm...faktycznie proporcje ten...no trochę nie pasują:)... popracuj z referkami tak jak mowi donMario...

głowa, ramiona, ręce...:)

pozdrawiam:)

...albo to jego pancerz takie wrazenie sprawia...:) ale mimo wszystko:)

Edytowane przez Selena
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konras: ok. Dzieki za rady (np na rekach nawet nie zauwazylem, ze rekawice sa przekrecone o 90 stopni)

donMario: Fakt, proporcje nie leza. Odczekam chwile czasu i zrobie kolejne podejscie ze swiezym spojzeniem. A screeny wrzucam dlatego, ze po pewnym czasie nie widac wlasnych, oczywistych bledow, a ludzie na forum szybko je wylapia. Narazie to wstepna faza modelu, pozniej zmienianie proporcji mogloby byc bolesne.

 

Selena: Troche odpoczne od modeliku i pozmieniam proporcjie. Pancerz natomiast ma odwrotna krzywizne do tych uzywanych w rzeczywistosci. Nie wiem czy sie sprawdzi. Jezeli nie to zmienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F/X , gratuluje postępów i tego że po drodze ogarniasz maturę. Trochę sic ;P ale generalnie bravo .

 

Mam pytanie dotyczące najlepszej Twojej imo pracy Eagle Clawa... czym się inspirujesz lub skąd bierzesz detal który występuje na zbroi wszędzie. Te wypustki zaczepki wgłębienia i inne pierdółki tworzące fajny design ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jim mee: Detal mechniczny jakos latwiej mi wymyslac niz organike. To wszystko sprowadza sie do referek. Obrazek jednego ukladu hydrualicznego i pomyslow na detale jest na kilka modeli :D Do tego trzeba pamietac zeby to wszystko mniej wiecej pasowalo do mechaniki. Tzn. W miejsce zawiasow dac zawiasy a nie jakas rurke czy pokretlo.

 

Taki 10h speed wrzucam (rogi i zeby na szybko):

 

smok3b.jpg

 

smok2d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omG , jaka genialna skóra

 

O MY !!!!

 

przypomina dinozaura trochę bardziej niż smoka. Imho.

Zęby i oko , podtrzymuję.

 

Dzięki za reply. Czy coś jeszcze skąd inspirować się takim detalem mechanicznym mozesz ?

 

Lub może ktoś inny ma pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi sie nie podoba zupelnie- anatomicznie nie wyglada to dobrze, szczegolnie sposob, w jaki ramiona lacza sie z ta przerosnieta klatka piersiowa, lapki wyszy po twojemu, jakos tak dziwnie zawiniete bez zarysowania nadgarstkow.Dziwacznie tez wyszly miesnie miedzy zebrowe.. Caly ten detal jakos sprawia wrazenie losowego.

 

Technicznie jest naprawde duzo lepiej- ale koncepcyjnie kaszana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do anatomii. Bylbm bardzo wdzieczny za jakies overpainty, wskazowki jak powinno to wygladac. Nie widze gdzie robie bledy na rekach wiec prawdopodobnie powielam je przy kazdym modeliku (a nie chce zrobic sobie zlego nawyku). Specjalnie tym razem zrobilem niesymetryczne rece zeby przecwiczyc anatomie na umiesnionych i chudych. Niby wszystko sie zgadza, ale dalej cos dziwnie wyglada.

Miesnie midzy zebrowe tak niewygldaja. Wlasciwie nie wiem czy to sa miesnie (jezeli juz to bardzo przerysowane). Widzialem takie cos w podobnych modelach i stwierdzilem, ze tutaj nada troche characteru.

 

 

Co do konceptu. Moim zdaniem jest to pierwszy speed, ktory ma jakis charakter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że podstawowy problem w tej postaci to brak powiązania mięśni z układem kostnym. Nie widziałem poprzednich prac wiec nie wiem czy problem się powtarza i czy był zamierzony. Masz overpainta, ale nie wiem na ile jest on słuszny przy odrealnionym modelu.

 

Poza tym widac, ze onanizuje się lewa ręką.

ana.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trybal: hehe...dzieki :D

 

lucek91: Lece bez masek. A detal jeszcze sporo pracy wymaga.

 

jacynt: Tak karczek specjalnie taki. Staram sie na calym modelu stworzyc wrazenie bardzo cienkiej skory.

 

I taki maly up. Walcze z materialem:

 

demon6y.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ciekawie. Mogłeś go wcześniej jeszcze trochę pougniatać XD (za szybko wchodzisz w detal ale to chyba wiesz :3).

Te dłonie w podstawowym kształcie wydają się za bardzo proste

(palce w jednej linii, trochę podobnych rozmiarów, słabo zarysowany nadgarstek, kciuk za bardzo obrócony).

Łatwiej się komentuje niż robi XD więc życzę wytrwałości w dalszej pracy :>.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruku: hehe...Ja zawsze mam ten sam problem. Lubie przeskakiwac pomiedzy detalem i ogolna forma, zamiast robic po kolei. Do tego ten modelik mial byc tylko speedem wiec nie przygotowalem wczesniej konceptu. Ehh....ale trzeba dokonczyc to co sie zaczelo.

 

Matys: OK. Popracuje jeszcze nad dłońmi. Tylko lewa czy obie?

 

Babylero: Prosze bardzo

432da.th.jpg

 

Trybal: Tak. Ten demon ma wieksze dłonie niz normalny czlowiek

 

_Arti_: Hmm....juz kilka razy slyszalem, ze ten model przypomina diablo, ale nigdy nie widzialem bosow z tej gry wiec nie wiem. Model jest robiony bez jakiegos konkretnego konceptu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz mi wytlumaczyc co znaczy "Lubie przeskakiwac pomiedzy detalem i ogolna forma"? nie chce Cie zniechacac ale jak piszesz takie rzeczy to juz sam nie co sobie myslec. Powiem tak moim zdanie to nie jest przeskakiwanie tylko ten detal kompletnie zaslania Ci jakakolwiek forme i ksztalt do tego stopnia ze od kilku modeli nie jestes wstanie sobie z tym poradzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matys ma dużo racji. Wyczesany komp może być największym wrogiem grafika bo w sumie wszystko teraz wygląda fajnie nawet jak posiedzisz nad tym 10 minut w ZB tylko detalując ale w sumie teraz poziom poszedł w górę i od ludzi więcej się wymaga niż kiedyś. Wtedy siedziało się tygodniami żeby uzyskać efekt który teraz można mieć w parę godzin.

 

Ale model fajny łapki tylko takie se i widać fascynacje Diablo :) Ale to raczej duży +

 

I dzięki wielkie za te łachmany o to mi chodziło... szukałem czegoś takiego od kilku dni :) THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matys: To zdanie znaczy tyle, ze w momencie kiedy proporcje, sylwetka sa ustalone, zabieram sie za robienie jakies czesci ciala do max detalu, nastepnie cofam sie i robie kolejna czesc. W przeciwienstwie do tego jak powinno sie robic, czyli kazda czesc rownomiernie z innymi.

 

Jest cos w tym co mowicie. Mysle ze pora zrobic krok do tylu, narysowac concept,i przemodelowac czesc rzeczy. W kazdym modelu staram sie zrobic cos nowego. Tutaj popracuje nad naturalnoscia detalu, tak zeby nie zaslanial formy. (detal do jakiego daze: http://grassetti.files.wordpress.com/2007/10/dwiv_grassetti_low_wip02.jpg )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności